[Gelişim] Sanzen Kyuu

Moderatör: Game Master

[Gelişim] Sanzen Kyuu

Mesajgönderen Sanzen Kyuu tarih 17 Haz 2015, 22:15

GP
Başlangıç- 125 GP
Takıntı- 40 GP
Fobi- 30 GP
TOPLAM= 195 GP


STAT- [20 GP]

Güç 2- 10 GP
Kondisyon 2- 10 GP



TAIJUTSU-[20 GP]


STİL


Shinshouki, D Rank- 20 GP


NINJUTSU-(60 GP)


NINPOU-(20 GP)


Ayatsuito, D Rank-10 GP
Shunshin, D Rank- 10 GP



RAITON-(40 GP)


Kizetsu no Jutsu, C Rank- 15 GP
Raigami no Jutsu, B Rank- 25 GP



GENJUTSU-(10 GP)


Teknik


Kuroshiki, D Rank- 10 GP


BECERİ-(14 GP)


Soğukkanlılık, 3 GP
Soğukkanlılık 2, 5 GP
Soğukkanlılık 3, 6 GP


Toplam= 195 GP
Harcama= 124 GP
Kalan= 71 GP
Kyuu : ResimHer seçiş, başka bir vazgeçiştir.
Künye : İsim: Sanzen Kyuu
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton-Doton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4- Orta-Düşük Gelirli 10/10
Kullanılabilir GP: 1
Profil : Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 2
Potansiyel: 8
Varlık: 6
Zeka: 8
Eksiklik : Takıntı
Saplantılıdır. Geçmişine saplantılıdır. Geçmişiyle ilgili önüne çıkan en ufak şey, onun hatıra kütüphanesinden tozlu bir kitap çıkarır ve açılmaması gereken gözyaşlarıyla dolu sayfaları tek tek çevirir. Sürekli böyle yapmasaydım şöyle olmazdı, öyle yapmasalardı böyle olmazdım gibi düşünceler içerisindedir ve bu onu içten içe yiyip bitirmektedir.

Ölen arkadaşları, onu bu konuda iyice deşen kısımdır. Kendisinin tecrübesizliği ya da yanılgısının, başkalarına da etki edecek olmasından korkar. Biraz içine kapanık, dışarıya yapmacık olmasının sebepleri arasında bu da vardır.

Aynı zamanda bu durum, onu mükemmeliyetçi karanlık tarafa itmekte ve kendi kendini parçalamaması için dostlarını hiçe sayabileceği karamsar bir ruh haline büründürebilmektedir ki, bu tarz durumlarda dostları hep yanında olmuş, kendi kendini ele geçirmesine izin vermemişlerdir.
Fobi
Kyuu, içten içe dostlarını kaybetmekten korkar. Bu onun, ister istemez bir koruma içgüdüsü oluşturmasına neden olmaktadır ve yeri geldiğinde insanlarla samimi olmaktan da uzak tutmaktadır.
Ninjutsu : NINPOU

Ayatsuito
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.

Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

RAITON

Kizetsu no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.

Raigami no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirir. Bu chakrayı elektriğe dönüştürdükten sonra, kullanıcıya doğru fırlatır. Fırlayan chakra havada bir kurt şeklini alır ve rakibe ilerlemeye devam eder. Bu sırada, kurt formu, kullanıcının eline bir elektrik akımı ile bağlı kalır. Bu şekilde, kullanıcı tekniği bozmadan kurdun yönünü veya hedefini değiştirebilir, objelerin üzerinden atlamasını sağlayabilir, ancak onu sabit tutamaz. Kullanıcıya isabet eden teknik ona yüksek derecede elektrik akımı verir ve bazı uzuvlarını kısa bir süreliğine uyuşturur. Menzil uzadıkça harcanan chakra da uzar.

DOTON

Moguragakure no Jutsu
Orta seviyede bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı tekniği aktif eder. Kullanıcı teknik sayesinde yerde ancak bir vücudun sığabileceği kadar bir delik açar ve oradan yerin altına girer. Kullanıcının yerin altına girmesinin ardından ise bu delik kapanır ve kullanıcı tamamen yer altında kalır. Yer altında olan kullanıcı bu katmanda ilerleyerek kendini gizleyebilir. Öte yandan zemindeki hareketleri sezebilen kullanıcı sürpriz ataklar gerçekleştirme imkanına sahip olur. Kullanıcı yer altında istediği mesafede gidebilir ve istediği derinliğe inebilir. Ne var ki bunun sınırı da kullanıcının kullandığı chakra ile doğru orantılı olarak artmaktadır.
Taijutsu : Shinshouki, D Rank
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede tekniğin temeli olan momentum aktarımının teorik temellerini atar ve birbirini tamamlayan hamleler yapmayı öğrenir. Kullanıcı her bir çembersel harekette bir önceki hamlenin hareket enerjisini kullanarak devam ettiği sürece efor sarfetmez ve çok az yorulur.
Genjutsu : Kuroshiki
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Beceri : Soğukkanlılık 3
Shinshouki 1
Kullanıcı avatarı
Sanzen Kyuu
 
Mesajlar: 15
Kayıt: 31 May 2015, 18:39

Re: [Gelişim] Sanzen Kyuu

Mesajgönderen Cynic tarih 18 Haz 2015, 20:37

Onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: [Gelişim] Sanzen Kyuu

Mesajgönderen Sanzen Kyuu tarih 10 Tem 2015, 00:44

İlk konumdan gelen 20 GP+ önceden kalan 74 GP, toplam 94 GP ediyor.

Yeni Element: DOTON-75 GP


Moguragakure no Jutsu, C Rank- 15 GP



BECERİ


Shinshouki, 3 GP


Toplam: 94 GP
Harcanan: 93 GP
Kalan: 1 GP
Kyuu : ResimHer seçiş, başka bir vazgeçiştir.
Künye : İsim: Sanzen Kyuu
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton-Doton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4- Orta-Düşük Gelirli 10/10
Kullanılabilir GP: 1
Profil : Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 2
Potansiyel: 8
Varlık: 6
Zeka: 8
Eksiklik : Takıntı
Saplantılıdır. Geçmişine saplantılıdır. Geçmişiyle ilgili önüne çıkan en ufak şey, onun hatıra kütüphanesinden tozlu bir kitap çıkarır ve açılmaması gereken gözyaşlarıyla dolu sayfaları tek tek çevirir. Sürekli böyle yapmasaydım şöyle olmazdı, öyle yapmasalardı böyle olmazdım gibi düşünceler içerisindedir ve bu onu içten içe yiyip bitirmektedir.

Ölen arkadaşları, onu bu konuda iyice deşen kısımdır. Kendisinin tecrübesizliği ya da yanılgısının, başkalarına da etki edecek olmasından korkar. Biraz içine kapanık, dışarıya yapmacık olmasının sebepleri arasında bu da vardır.

Aynı zamanda bu durum, onu mükemmeliyetçi karanlık tarafa itmekte ve kendi kendini parçalamaması için dostlarını hiçe sayabileceği karamsar bir ruh haline büründürebilmektedir ki, bu tarz durumlarda dostları hep yanında olmuş, kendi kendini ele geçirmesine izin vermemişlerdir.
Fobi
Kyuu, içten içe dostlarını kaybetmekten korkar. Bu onun, ister istemez bir koruma içgüdüsü oluşturmasına neden olmaktadır ve yeri geldiğinde insanlarla samimi olmaktan da uzak tutmaktadır.
Ninjutsu : NINPOU

Ayatsuito
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.

Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

RAITON

Kizetsu no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.

Raigami no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirir. Bu chakrayı elektriğe dönüştürdükten sonra, kullanıcıya doğru fırlatır. Fırlayan chakra havada bir kurt şeklini alır ve rakibe ilerlemeye devam eder. Bu sırada, kurt formu, kullanıcının eline bir elektrik akımı ile bağlı kalır. Bu şekilde, kullanıcı tekniği bozmadan kurdun yönünü veya hedefini değiştirebilir, objelerin üzerinden atlamasını sağlayabilir, ancak onu sabit tutamaz. Kullanıcıya isabet eden teknik ona yüksek derecede elektrik akımı verir ve bazı uzuvlarını kısa bir süreliğine uyuşturur. Menzil uzadıkça harcanan chakra da uzar.

DOTON

Moguragakure no Jutsu
Orta seviyede bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı tekniği aktif eder. Kullanıcı teknik sayesinde yerde ancak bir vücudun sığabileceği kadar bir delik açar ve oradan yerin altına girer. Kullanıcının yerin altına girmesinin ardından ise bu delik kapanır ve kullanıcı tamamen yer altında kalır. Yer altında olan kullanıcı bu katmanda ilerleyerek kendini gizleyebilir. Öte yandan zemindeki hareketleri sezebilen kullanıcı sürpriz ataklar gerçekleştirme imkanına sahip olur. Kullanıcı yer altında istediği mesafede gidebilir ve istediği derinliğe inebilir. Ne var ki bunun sınırı da kullanıcının kullandığı chakra ile doğru orantılı olarak artmaktadır.
Taijutsu : Shinshouki, D Rank
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede tekniğin temeli olan momentum aktarımının teorik temellerini atar ve birbirini tamamlayan hamleler yapmayı öğrenir. Kullanıcı her bir çembersel harekette bir önceki hamlenin hareket enerjisini kullanarak devam ettiği sürece efor sarfetmez ve çok az yorulur.
Genjutsu : Kuroshiki
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Beceri : Soğukkanlılık 3
Shinshouki 1
Kullanıcı avatarı
Sanzen Kyuu
 
Mesajlar: 15
Kayıt: 31 May 2015, 18:39

Re: [Gelişim] Sanzen Kyuu

Mesajgönderen Cynic tarih 10 Tem 2015, 02:05

Onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54


Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron