Birinin Takıntısı...

Moderatör: Game Master

Re: Birinin Takıntısı...

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 28 Haz 2015, 08:17

Cümlelerinin sonundaki, o kafandan büyük koca ve narin kıçından kan aldırmayacağın uyarısına Reyizzu hemen atlayıveriyor ve "Hafız biz ne gotler gordug, senin o guru gotünü n'apalım lan biz!?" diyor. Fakat Hyouka'nın keskin ve sert bakışlarına maruz kalması ile kendini toparlayan Reyizzu "Hyouka-sama madem buna yazgı diyor, o zaman gabul etmemem elde değil. Basiretimi bağlamışın çözülmüyor Giyoocaaaağn, giyocağn!" diyor. İkinizin de olurunu vermesi ile birlikte Hyouka'nın hemen yanından bir duman bulutu daha çıkıyor ve tip olarak Hyouka'ya benzeyen, ancak boy olarak hemen hemen bir insan boyunda olan bir kuş daha beliriyor. Sürekli gülüyormuş gibi bir mizaca sahip olan bu kuş kanatlarını açtığı anda, epey büyük olan kanatlarından birkaç tüy önüne doğru düşüyor. Bu mavi tüyler tam önünde durduğunda Hyouka "Kendi kanınla bu tüylerden birine ismini yaz ve daha sonra beş parmağından akan kan ile bu paktı mühürle. Ardından sana Kuchiyose no Jutsu'nun mühürlerini ve yapman gerekenleri söyleyeceğim." diyor. Reyizzu da heyecanlı bir şekilde seni izlemeye başlıyor elbette.

Kapalı konu
Gecikme için üzgünüm.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Birinin Takıntısı...

Mesajgönderen Shiomiya Kiyo tarih 01 Tem 2015, 22:48

"Ne gotler gordün anlatsana accık Reyizzu-chan~" diye kuşun üstüne üstüne yürüzlemiştim ki aynı keskin bakışlar benim de tırsıp durmama sebep oldu. "Neyse şimdi büyük büyük büyük dedenin yanında konuşmayalım got meselesini..." diye mırıldandım az biraz. Reyizzu bana çok pis sitem ediyordu, bir zılgıt atmadığı kaldı şerefsizin. Yeter la yerden yere vurdun beni! Sanki gittim donunu okuyup üfleyip ağaca astım bana bağlansın diye. Sen şıpsevdiysen ben ne yapayım? Reyizzu çok güzel bir "Kami'ye karşı gelmek bize yakışmaz." temalı bir konuşma ile anlaşmayı kabul ettiğini söyledi. Söylemesiyle de işler ilginçlik çizgisinden çıkmadan ilerlemeye devam etti.

Önce böyle bir kuş çıktı tamam mı? Gene hayvan gibin büyük ama Hyouka'ya göre çük kadar kalıyor. Bu durumda Reyizzu boy skalasında bitliğe yerleşmiş bulunuyor. Ben neyim bilmiyorum ama normal yaşıtlarıma göre henüz boy atıp çiçek açıvermemiş tazecik bir delikanlı olduğum için, bu kuşun yanında da minnacık kalıyorum. Bak mesela Nishi'yi getirsen buraya kafa kafaya gelir bu kuşla. Sonra nasıl bir tuzak olduğunu anlamak için bunu boğazlamaya kalkışır, götüne gaga yer falan işler karman çormanlaşır hoş olmaz. O yüzden Nishi'yi karıştırmıyoruz şimdi, unutun o pezevengi. Açtı bu kuş abi kanatlarını, aha dedim sikecek. Sikmedi. Valla bugün gotümü kaçıncı kurtarışım bu bilmiyorum. Kami'nin sevdiği bir kulu, köyün ulu bir shinobisi falan olmalıyım ayrıca çok da seksiyim. Neyse. Maviş maviş tüyler düşüverdi önüme, düşmesiyle de Hyouka-san talimatlarımı verdi. Al dedi kanını dedi yazıver adını sonra çak mührü dedi. "Hay-hay." dedim ikinci bir emre gerek duymayan bir sesle. Çıkardım belimdeki çantamdan bir adet gıcır ve de gıpgıcır kunaiyi. Yani olay kendini kanatmak olunca aklıma bu geldi, ne bileyim? Baskın olmayan elimin avuç içine kesik attım bunla, sonra da yere koydum kunaiyi. Diğer elimin işaret parmağını da akan kana bulayarak başladım yazmaya adımı. Şimdi ben gerizekalı mendeburun teki olduğum için yazıyla çizimle aram pek iyi değildir. Bir kere Nishi'yi pastane diye uçurumların oraya göndertmişliğim vardır yazdığım eciş bücüş adres ile. O yüzden allem ettim kallem ettim müthiş bir performans sergileyerek yazı konusunda kendi kişisel rekorumu kırdım.

ShiOMiyA KiyO

"Accık dandik oldu ama okunuyo be Hyouka-san, yazı bende anca bu kadar. Kanjim falan kötü biliyon mu? Eheh." dedim bir yandan kıkırdayıp, bir yandan kalan parmaklarımı da kana bularken. Pıt diye ismimin en altına işaret koyuverdim bunlarla. Pati gibin iz kaldı yeminle. Aslında tatlı sayılır ha, neyse. Kanayan elimi zaten Reyizzu'nun önceden bok etmiş olduğu tişörtüme silip bastırıverdim bir yandan. Mikrop hepatit neyim kapmazsam iyidir. "Oldu di' mi Hyouka-san?" dedim meraklı bir şekilde, tüylerden bir kaç adım geriye giderken. Biraz Reyizzu'ya yanaşmak istedim aslında bu adımlama işlemini yaparken. Uygun bir yer bulduktan sonra, elim hala tişörtümü sıkar vaziyette beklemeye başladım bundan sonra anlatılacak ve yapılacakları.
Resim
Lejant
Kütüphane
Künye
İsim Shiomiya Kiyo
Yaş 16
Cinsiyet Erkek
Element Suiton
Seviye C-Rank
Rütbe Chuunin
Alım Gücü 2 -FAKİİİİİİİİEEERRRR!!/2
Kullanılabilir GP 32

Eksiklikler/Özürler Yok

Ekipman
Matara, "Gama" (蜍)
İçerisinde 3 suiton tekniğine yetecek su barındıran, sağlam sızdımaz matara. Ağırmış az.
Geyikotu Özü, 50gr.
Ufak çiziklere ve yanıklara iyi gelir.
Koku Bombası (屁), İkili paket
Bazı genjutsu tekniklerinden kurtulmak için özel olarak üretilen bu bombalar, haliyle ileri seviye teknikleri kıramazlar.

Beceri Chakra Kontrolü 2

Profil
Güç: 8
Çeviklik: 7
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 3
Zeka:3


Ninjutsu

Suiton
Jousui
Ninja gerekli el mühürlerini yaptıktan sonra ellerini kirli bir su birikintisine değdirir. Elini kaldırdığı anda, su birikintisinden arıtılmış ve tamamen içilebilir bir su kütlesi, iki el ile tutulabilecek bir küre şeklinde kullanıcının elinde oluşur. Daha sonra teknik bozulmadan bu su bir matara veya kaba aktarılır. Bilinen tüm hastalık ve zehirler sudan bu yöntem ile ayrılabilir.
Suiben
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Ushi mühründe bitirir. Mühürleri tamamlamasının ardından kullanıcı elini bir su kütlesinin içine sokar ve ardından suyun içinde avucunu yumruk haline getirecek şekilde sıkarak çeker. Bu sayede kullanıcı suyun içinden uzunluğu, kalınlığı, sağlamlığı chakrası ile oranlı olan bir kırbaç çıkarır. Bu kırbaç her ne kadar sudan oluşmuş olsa da hemen hemen katı bir cisim özelliği gösterir. Bu sayede hedefe fiziksel zarar verebileceği gibi onları bağlama gibi işlerde de bu kırbacı kullanabilir.
Kizame no Jutsu
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra bir su kütlesine odaklanır. Odaklandığı su kütlesinden kabaca bir köpekbalığının başına benzer bir şey çıkar ve rakibi yakalamaya çalışır. Bir şekilde rakibi herhangi bir yerinden yakalarsa bırakmaz ve o su kütlesinin olduğu yerde tutar. Teknikten kurtulmak için aktif olarak köpekbalığı kütlesine zarar verip somutluğunu bozmak gerekir.Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur. Köpekbalığının ısırdığı yerler hasar alır.
Niji no Jutsu
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra yere büyük miktarlarda su kusmaya başlar. Bu su, toprak tarafından zor emilir ve ninja tarafından diğer suiton teknikleri için kullanılmaya uygundur. Kullanıcı istediği kadar su kusabilir, ancak ne kadar çok su çıkarmaya çalışırsa o kadar çok süre geçer. Ortalama bir shinobi, 5 saniyede, bir kaç suiton tekniği için gerekli suyu ortama boşaltmış olur. Tekniğin bir diğer formu olarak da, kullanıcı ağzından hemen hemen bir gülle boyutunda bir su kütlesi fırlatır. Bu su kütlesi çarptığı duvar benzeri dikey yüzeylerde kalır ve kullanıcının diğer teknikleri için zemin oluşturur. Rakibe fırlatılırsa herhangi bir etki yaratmaz.
Suijinheki
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tora mühründe sonlandırır ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefesi hızla dışarıya veren kullanıcı yüksekliğini ve genişliğini harcadığı chakra ile oranlı olacak şekilde su kütlesi püskürtür. Bu su kütlesi özellikle defansif anlamda kullanıcı birçok ataktan koruyabilecek bir yapıya sahiptir. Kullanıcı etrafında su kütlesi olması halinde, bu su kütlesini kullanarak da adeta bir bariyer oluşturabilir. Bariyerin şekli tamamen kullanıcının kullanacağı chakra miktarı ve suyun yapısının el verdiği ölçüde her halde olabilecek niteliktedir.
Takonagi no Jutsu
Ninja ortalama bir el mührü dizisinin ardından ortamdaki suyu vücuduna çekmeye başlar. Su, kullanıcının sırtında 4 tane ahtapot kolu oluşturacak şekilde birikir. Bu kollar sert ve hızlıdır, kullanıcıya yakın dövüşte yardımcı olurlar. Çeşitli silahları tutabilir ve fırlatabilirler. Kullanıcı etrafında bir kalkan görevi görebilirler ve gelen saldırılara karşı tepki verebilirler. Eğer bir kol ağır hasar alırsa suya geri dönüşür, kolu tekrar yaratmak için ekstra chakra harcamak gerekir. Açık kaldığı sürece chakra yer. Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur.
Bousen no Jutsu
Kullanıcı kısa sayılabilecek bir el mühürü dizisinin ardından ağzından çok ince bir su kütlesi püskürtür. Bu kütle, aşırı derecede delici ve kesicidir. Kullanıcı tekniği istediği kadar açık tutabilir. Teknik 15 metreye kadar delici ve kesici özelliğini korur, daha uzak mesafelerde ise etkisini yavaş yavaş kaybeder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Ninpou
Kuchiyose no Jutsu - Henüz hazır değil.
Jinteki Mayu no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından yatar pozisyona geçer ve tekniği aktifleştirir. Teknik, kişiyi siyah bir ipeksi doku ile sarar. Tamamen sarılan kullanıcı, içeriden dışarıyı görebilir, ancak dışarıdan içerisi görünmez. Kullanıcı dinlenmek veya uyumak için bu tekniği kullanabilir. Doku, yağmur suyunu geçirmez. Kullanıcı istediği zaman Kai mührü ile tekniği bozabilir, bu dokunun yokolmasına ve kullanıcının içinden çıkmasını sağlar.
Doubutsuhen no Jutsu
Kullanıcı ortalama bir el mührü dizisinin ardından yakındaki bir hayvan ile göz teması sağlar, ardından o hayvan ile konuşabilir hale gelir. Her bir hayvanın kendi kişiliği vardır ve kullanıcıya itaat etmek veya sordukları sorulara cevap vermek zorunda değildirler. Teknik 5 dakika kadar aktif kalır, ardından kullanıcıya uyguladığı stres yüzünden 15 dakika kadar tekrar kullanılamaz. Göz teması kurulan dışındaki başka bir hayvan ile konuşulamaz.


Taijutsu

Shinshouki Stili, C-Rank
Bu seviyede kullanıcı temel akrobasi bilgilerini öğrenir ve akrobatik hamleler yapabilmeye başlar. Bu hamleleri momentum kontrolü ile birleştirdiğinde çok büyük efor gerektiren akrobatik hamleleri çok az bir kayıpla uygular. Kullanıcının zıplayarak veya çevresel yükseklik farkını kullanarak yaptığı hamleler daha etkili ve daha az yorucu olur.
Shinshouki Tekniği, Kage Buyou, C-Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Kullanıcı avatarı
Shiomiya Kiyo
 
Mesajlar: 224
Kayıt: 09 Eyl 2014, 00:00

Re: Birinin Takıntısı...

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 04 Tem 2015, 17:20

Paktı imzalamanın ardından Hyouka ve yanındaki kuş olayı tek bir kafa işareti ile onaylıyor. Sonrasında Hyouka'nın yanındaki kuş imzaladığın tüyü gagası ile alıyor ve uçmaya başlıyor. Belli bir yüksekliği kazandıktan sonra ise duman bulutu olup yok oluyor. Ardından Hyouka sana Kuchiyose mühürlerini gösteriyor ve ardından chakrana iyi odaklanarak imzaladığın paktaki kana iletmeni ve böylece de sana yardımcı olabileceklerini söylüyor. Ancak hemen bir uyarıda bulunarak, yeteri kadar odaklanmaması ve çalışmaması halinde Reyizzu'ya razı olman gerektiğini de söylüyor. Ardından Reyizzu'ya gitme vaktinin geldiğini söylüyor. Reyizzu ise buruk olmasa da gururlu bir şekilde "Goruşürüz gotü gıllı Giyo!" ve Hyouka ile birlikte duman bulutu eşliğinden yok olup gidiyor.

Kapalı konu
Son RP'ni yaz da konuyu bitirelim.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Birinin Takıntısı...

Mesajgönderen Shiomiya Kiyo tarih 05 Tem 2015, 04:15

Genellikle bok gibi yazdığım şeyler yüzünden hep azar işitirim. Gözünü sevdiğimin Hyouka-san'ı beni yermek yerine bağrına bastı resmen onayıyla. İşte büyük adam böyle olunuyor görüyor musunuz? Hayır yani adam mı desem kuş mu desem onu da bilemiyorum ama baya feyizli bir varlık işte, belli. Öbür sırıtık kuş Hyouka-san'ın onayıyla kapıverdi tüyleri, uçuverdi gitti. Nishi olsa şimdi kara büyü dedikodu iftira ayağına peşinden uçar bu kuşun bak. Ben ise aksine hiç alamete binmiş kıyamete gidiyormuş gibi hissetmiyorum. O değil, Nishi deyip deyip duruyorum. 2-3 saat ayrı kalınca hemen özledim sanırım bu çocuğu ben. Son zamanlarda yeni ev ayağına fazla vakit geçirdim de alıştım, iyi mi? İyi değil! Görev mörev çıksa deseler bu sefer Nishi'siz gideceksin, sıçtım lan resmen.

Nishi'ydi ayrılıktı düşünürken az kalsın Hyouka-san'ı siklemiyor, mühürleri kaçırıyordum. Tamam adam güzel güzel anlattı şunu yapacan, bunu edecen diye amma ninjutsu lan bu, boru değil. Sadece teoriyle siksen öğrenilmez ki. Öğrenileceği varsa bile ben bu kafayla nah öğrenirim. Doubutsuhen'i bile öğreneceğim diye kaç takla attım, kaç kere götümü terlettim. KAÇ KERE EVDEKİ ŞEREFSİZ PAPAĞANLA KÜFÜRLEŞTİM! Şimdiden unuttum bile mühürlerin sırasını yahu. Hazır bu aralar devriyeden başka bir şey pek yapmıyorken, gene bana çalışma yolları gözüktü belli ki. Fakat, Hyouka-san'ın dikkat etmezsem Reyizzu'ya maruz kalacağımı belirtmesinden ve şimdiye kadar gördüğüm Hyougarin kuşlarının boyutlarından anlıyorum ki... Ben bu tekniği evde çalışmamalıyım arkadaş. Evi kırar dökerim yeminle. Sonra birileri de benim götümü kırıp döker. Abooov, çok pis olur lan öyle olursa! Evet evet, gene teknik ayağına ormana neyim dalmalıyım ben boş zamanımda.

Tam Reyizzu'ya "Çalışırız di' mi lan Reyizzu-chan?" demeye hazırlanıyordum ki, büyük büyük en büyük dedesi velede gitme vaktinin geldiğini söyledi benden önce davranıp. Bir tepki vermemi beklemedi, puf oldu gitti dedesiyle Reyizzu. "Bekle!" diyemedim, "Ne zaman görüşeceğiz?!" diyemedim ardından. Tozun dumanın dağılmasıyla, elim havada, başladığım yere geri döndüm. Ormanın ortasında, ne yapacağını bilemez halde, yalnız...

Ama kesinlikle boşa kürek çekmiş hisseder vaziyette değil. Kurbağalarla konuşamamış olabilirim ama, sanırım yeni bir dost edindim.

Ellerimi cebime koyup, geldiğim yöne geri döndüm. Beni ormanın dışına götüreceğini düşündüğüm yolda, sakin adımlarla ilerlemeye başladım. Devriyelere söylediğim zamanı doldurmuş muydum acaba? Zaman kavramı aklımdan uçtu gitti sikik Reyizzu'nun tekniksiz de konuşabildiğine şahit olduğumdan beri. Sonrası zaten iyice karışmıştı olaylar. Vakti geçirmiş de olabilirim o yüzden. Belki de tam tersi, daha doldurmamışımdır bile. Her iki türlü de sorun olacağını zannetmiyorum. Olur da sorgulamaya falan kalkışırlarsa neden geç kaldın diye, ormanda karşılaştığım vahşi bir yakışıklıyı bahane edebilirim. Hatta, o sırada aklımdan Reyizzu'yu falan geçirir, kıkırdarım kendi kendime, eğlenirim. Vahşi Yakışıklı Reyizzu...

Gerçi daha ormana girerken yaptığım iki işveyle homofobilerine çığlıklar attırarak kaçtıkları düşünülürse, beni siklemeyebilirler bile.

Umurumda değil. Ben bu ormandan çıkıyorum arkadaş. Evime, sevdiğime gidiyorum. Gönlünü almaya, yaşadıklarımı anlatmaya ve hayır delirmediğime ikna etmeye gidiyorum. Papağanla biraz daha kavga etmeye, sabah bok içinde bırakıp kaçtığım küveti temizlemeye, dolaptaki etlerin buzunu çözmeye gidiyorum!

Hoşçakal Kushina! Ben evime dönüyorum!

Resim
Resim
Lejant
Kütüphane
Künye
İsim Shiomiya Kiyo
Yaş 16
Cinsiyet Erkek
Element Suiton
Seviye C-Rank
Rütbe Chuunin
Alım Gücü 2 -FAKİİİİİİİİEEERRRR!!/2
Kullanılabilir GP 32

Eksiklikler/Özürler Yok

Ekipman
Matara, "Gama" (蜍)
İçerisinde 3 suiton tekniğine yetecek su barındıran, sağlam sızdımaz matara. Ağırmış az.
Geyikotu Özü, 50gr.
Ufak çiziklere ve yanıklara iyi gelir.
Koku Bombası (屁), İkili paket
Bazı genjutsu tekniklerinden kurtulmak için özel olarak üretilen bu bombalar, haliyle ileri seviye teknikleri kıramazlar.

Beceri Chakra Kontrolü 2

Profil
Güç: 8
Çeviklik: 7
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 3
Zeka:3


Ninjutsu

Suiton
Jousui
Ninja gerekli el mühürlerini yaptıktan sonra ellerini kirli bir su birikintisine değdirir. Elini kaldırdığı anda, su birikintisinden arıtılmış ve tamamen içilebilir bir su kütlesi, iki el ile tutulabilecek bir küre şeklinde kullanıcının elinde oluşur. Daha sonra teknik bozulmadan bu su bir matara veya kaba aktarılır. Bilinen tüm hastalık ve zehirler sudan bu yöntem ile ayrılabilir.
Suiben
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Ushi mühründe bitirir. Mühürleri tamamlamasının ardından kullanıcı elini bir su kütlesinin içine sokar ve ardından suyun içinde avucunu yumruk haline getirecek şekilde sıkarak çeker. Bu sayede kullanıcı suyun içinden uzunluğu, kalınlığı, sağlamlığı chakrası ile oranlı olan bir kırbaç çıkarır. Bu kırbaç her ne kadar sudan oluşmuş olsa da hemen hemen katı bir cisim özelliği gösterir. Bu sayede hedefe fiziksel zarar verebileceği gibi onları bağlama gibi işlerde de bu kırbacı kullanabilir.
Kizame no Jutsu
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra bir su kütlesine odaklanır. Odaklandığı su kütlesinden kabaca bir köpekbalığının başına benzer bir şey çıkar ve rakibi yakalamaya çalışır. Bir şekilde rakibi herhangi bir yerinden yakalarsa bırakmaz ve o su kütlesinin olduğu yerde tutar. Teknikten kurtulmak için aktif olarak köpekbalığı kütlesine zarar verip somutluğunu bozmak gerekir.Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur. Köpekbalığının ısırdığı yerler hasar alır.
Niji no Jutsu
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra yere büyük miktarlarda su kusmaya başlar. Bu su, toprak tarafından zor emilir ve ninja tarafından diğer suiton teknikleri için kullanılmaya uygundur. Kullanıcı istediği kadar su kusabilir, ancak ne kadar çok su çıkarmaya çalışırsa o kadar çok süre geçer. Ortalama bir shinobi, 5 saniyede, bir kaç suiton tekniği için gerekli suyu ortama boşaltmış olur. Tekniğin bir diğer formu olarak da, kullanıcı ağzından hemen hemen bir gülle boyutunda bir su kütlesi fırlatır. Bu su kütlesi çarptığı duvar benzeri dikey yüzeylerde kalır ve kullanıcının diğer teknikleri için zemin oluşturur. Rakibe fırlatılırsa herhangi bir etki yaratmaz.
Suijinheki
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tora mühründe sonlandırır ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefesi hızla dışarıya veren kullanıcı yüksekliğini ve genişliğini harcadığı chakra ile oranlı olacak şekilde su kütlesi püskürtür. Bu su kütlesi özellikle defansif anlamda kullanıcı birçok ataktan koruyabilecek bir yapıya sahiptir. Kullanıcı etrafında su kütlesi olması halinde, bu su kütlesini kullanarak da adeta bir bariyer oluşturabilir. Bariyerin şekli tamamen kullanıcının kullanacağı chakra miktarı ve suyun yapısının el verdiği ölçüde her halde olabilecek niteliktedir.
Takonagi no Jutsu
Ninja ortalama bir el mührü dizisinin ardından ortamdaki suyu vücuduna çekmeye başlar. Su, kullanıcının sırtında 4 tane ahtapot kolu oluşturacak şekilde birikir. Bu kollar sert ve hızlıdır, kullanıcıya yakın dövüşte yardımcı olurlar. Çeşitli silahları tutabilir ve fırlatabilirler. Kullanıcı etrafında bir kalkan görevi görebilirler ve gelen saldırılara karşı tepki verebilirler. Eğer bir kol ağır hasar alırsa suya geri dönüşür, kolu tekrar yaratmak için ekstra chakra harcamak gerekir. Açık kaldığı sürece chakra yer. Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur.
Bousen no Jutsu
Kullanıcı kısa sayılabilecek bir el mühürü dizisinin ardından ağzından çok ince bir su kütlesi püskürtür. Bu kütle, aşırı derecede delici ve kesicidir. Kullanıcı tekniği istediği kadar açık tutabilir. Teknik 15 metreye kadar delici ve kesici özelliğini korur, daha uzak mesafelerde ise etkisini yavaş yavaş kaybeder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Ninpou
Kuchiyose no Jutsu - Henüz hazır değil.
Jinteki Mayu no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından yatar pozisyona geçer ve tekniği aktifleştirir. Teknik, kişiyi siyah bir ipeksi doku ile sarar. Tamamen sarılan kullanıcı, içeriden dışarıyı görebilir, ancak dışarıdan içerisi görünmez. Kullanıcı dinlenmek veya uyumak için bu tekniği kullanabilir. Doku, yağmur suyunu geçirmez. Kullanıcı istediği zaman Kai mührü ile tekniği bozabilir, bu dokunun yokolmasına ve kullanıcının içinden çıkmasını sağlar.
Doubutsuhen no Jutsu
Kullanıcı ortalama bir el mührü dizisinin ardından yakındaki bir hayvan ile göz teması sağlar, ardından o hayvan ile konuşabilir hale gelir. Her bir hayvanın kendi kişiliği vardır ve kullanıcıya itaat etmek veya sordukları sorulara cevap vermek zorunda değildirler. Teknik 5 dakika kadar aktif kalır, ardından kullanıcıya uyguladığı stres yüzünden 15 dakika kadar tekrar kullanılamaz. Göz teması kurulan dışındaki başka bir hayvan ile konuşulamaz.


Taijutsu

Shinshouki Stili, C-Rank
Bu seviyede kullanıcı temel akrobasi bilgilerini öğrenir ve akrobatik hamleler yapabilmeye başlar. Bu hamleleri momentum kontrolü ile birleştirdiğinde çok büyük efor gerektiren akrobatik hamleleri çok az bir kayıpla uygular. Kullanıcının zıplayarak veya çevresel yükseklik farkını kullanarak yaptığı hamleler daha etkili ve daha az yorucu olur.
Shinshouki Tekniği, Kage Buyou, C-Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Kullanıcı avatarı
Shiomiya Kiyo
 
Mesajlar: 224
Kayıt: 09 Eyl 2014, 00:00

Re: Birinin Takıntısı...

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 05 Tem 2015, 07:50

Kapalı konu
Konu sonlanmıştır. Kiyo 30 GP kazanmıştır.

Ayrıca Kiyo Kuchiyose no Jutsu'yu öğrenmiştir. Karakter geliştirme bölümündeki kendi konunuza bu mesajı linkledikten sonra Kuchiyose no Jutsu'yu imzanıza geçirebilirsiniz.

Son olarak, summonlayabileceği dostlarını bilebilmek adına konu açman gerekiyor. Bu konu içerisinde summonlarla ilgili bilgileri öğrenebilirsin. Tabi alayını öğrenebilme garantisini veremem. ;)
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Önceki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron