[Akihito] Kum Deryası

Moderatör: Game Master

Re: [Akihito] Kum Deryası

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 28 Haz 2015, 09:23

Giderek sana yaklaşmaya başlayan siluetin niyetini kestirebilmek için sensör yeteneklerin tıngırdamaya başlasa da henüz siluet menzilin içinde olmadığı için, gelen kişiden hiçbir şey hissedemiyorsun. Zaten gözlerin sensör yeteneklerinden daha önce devreye giriyor ve sen jutsun için kendini hazırlamışken, gelen kişinin beyaz saçlara sahip olduğunu fark ediyorsun. Bu da sana gelen bu kişinin Amari olduğu yönünde ciddi bir ihtimal doğuruyor. Ne var ki adamın adımları hana yaklaştıkça, sen adamın yüzünü daha iyi seçebilir hale geliyorsun ve bu kişinin de Amari olmadığından emin olmaya başlıyorsun. Bu esnada jutsunu uygulamak adına, her ana el mühürlerine başlayacak bir kıvama geliyorsun. Gelen bu beyaz saçlı kişi giderek daha belirgin bir hal aldığında ise, artık onun Amari olmadığından ve hayatında ilk kez gördüğün biri olduğundan emin oluyorsun.
Resim

Kendini gelebilecek en ufak bir saldırıya dahi hazır hale getirdiğin anda, adam da 10 metrelik menzilin içine giriyor. Artık bu adamı daha rahat bir şekilde okuyabileceğini biliyor olsan da, ilginç bir şekilde üzerinde bir gerginlik taşımaya başlıyorsun. Beyaz saçlı adama yaklaştıkça, istemsiz bir şekilde terlemeye başladığını fark ediyorsun. Bakışların bacaklarına kaydığında ise, küçük küçük titremeler olduğunu fark ediyorsun! Beyaz saçlı adam birkaç metre yanında durduğu anda ise, bir karanlığın içinde yok olduğunu düşünmeye başlıyorsun! Puslu bir ses ile "Ryobe içeride mi?" diye soran beyaz saçlı adamın her bir kelimesi, sanki iç organlarını karalarla kaplayıp, işkence ediyor. Ne Ryobe ne Ishichou'nun karşısında hissetmediğin bu duyguyu tarif edemesen de, bir cevap vermen gerektiğini biliyorsun. Titrek sesinin adamın kulaklarına erişmesini istiyorsun sadece ve sırf bu sebeple, adamın üstündeki kıyafetleri bile göremiyorsun!

Kapalı konu
Elindeki Bingo Kitabı eski basımlardan olduğu için, henüz içinde gördüğün adam yok. Sonra Bingo Kitabı'nda vardı ama bu adam, yüzünü hatırlamam gerekir falan gibi bir durum olması diye söyleyeyim dedim.

Ayrıca, gecikme için üzgünüm.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Akihito] Kum Deryası

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 29 Haz 2015, 20:09

Gelen kişinin, başta Amari olduğunu düşünmüştü. Gördüğü beyaz saçlar, Ryobe ile aralarında geçen konuşma, bingo kitabında yazan bilgilendirme bölümü, bunların hepsi gelenin Amari olacağını gösteriyordu. Ne var ki, aradan geçen beş altı saniye sonucunda, siluetin yüzünü daha rahat seçebilmesiyle birlikte, gelen kişinin Amari olmadığından, daha önce bu adamı görmediğinden emin oldu. Hal durum böyle olunca jutsu'yu yapmak için chakrasını şekillendirmeye başlamıştı bile.

Gelebilecek en ufak saldırıya bile karşılık olarak uygulayacağı jutsuyu hazır hale getirmesiyle, gelen adamın 10 metre yarıçapına girmesi aynı anda olmuştu neredeyse. Ne var ki, sensör yetenekleri kendiliğinden çalışmaya başlar başlamaz, beyaz saçlı adamın her bir adımında vücudundan dışarı çıkan ter damlaları daha da artıyordu. Her adımda, Akihito'nun bacaklarındaki titreme daha da fazlalaşıyordu. Beyaz saç, yanına geldiğinde ise, kendisini tam olarak kaybetmişti. Bir an nerede olduğunu bile unutmuştu. İlk söylediği zaman, Beyaz Saç'ın ne dediğini anlamamıştı, ikinci kez sormaması gerektiğini bildiği için beyni birden sorulan soruyu tekrar hatırlattı. Kaçıncı kez beyninin bu soruyu tekrar hatırlattığını bile hatırlamıyordu. Her seferinde, karşısındaki adamın karanlığında kayboluyor, sonrasında beyninden gelen "Ryobe içeride mi?" sorusuyla bir parça da olsa karanlıktan çıkıyordu. Artık bir cevap vermesi gerektiğinin farkına vardığında, her şey için çok geç olmamasını umarak cevap vermek için ağzını açtı.

"İ-içeride."

Ağzından çıkan sesi duyduğu zaman, beyni "İçime kim kaçtı? Kim konuştu şimdi?" gibi sorular sordu. Sonrasında çıkan sesin de kendisine ait olduğunu fark etti. Sesin kendisine ait olduğunu fark ettiği zaman, Beyaz Saç'ın sorusuna cevap verdiği için çok mutlu ve gururlu hissetti bir an kendisini. Sonrasında, Ryobe ile Beyaz Saç'ın arasında durduğunu fark ettiği zaman bu gururu da geldiği gibi geri gitti.

Beyaz Saç'ın yüzüne bile zar zor bakarak kendisini kapıdan kenara çekti. Bu hareketini yaparken başı hafifçe önüne düştü. Yaptığı son hareket, her ne kadar istemsiz de olsa, bu hareketi yaptığı için sevinmişti. Karşısındaki karanlık, önünden geçerken yüzüne bakmak istemeyeceğini tahmin edebiliyordu. Bu yüzden, Beyaz Saç önünden geçip Ryobe'nin yanına varana kadar başını havaya kaldırmayacaktı. Tabi, içeri girip Ryobe ile konuşacağını tahmin ederek söylüyordu bunları. Her halükarda, o gözlere biraz daha bakmanın kendisi için hiç güzel sonuçlar doğurmayacağını biliyordu.
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: [Akihito] Kum Deryası

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 04 Tem 2015, 17:49

Beyaz saçlı adam sana tek bir kelime dahi etmeden içeriye giriyor ve Ryobe'nin yanına geliyor. Ryobe ise tek gözünü açarak adama bakarken "Biraz daha gecikseydin uykumda geberecektim!" diyor yılışık bir şekilde. Beyaz saçlı adam ise karanlığını hiç kimseden esirgemek istemez gibi "Dünya bir pislikten daha kurtulurdu, yazık olmuş!" diyor. Ryobe tıksırıklı bir şekilde gülmeye başlarken oturduğu yerden kalkmaya başlıyor. Beyaz saçlı adamın Ryobe'yi sıkı bir şekilde izlediğini anlayabiliyorsun. Ryobe ise beyaz saçlı adamın omzunun üstünden seninle göz göze geliyor kısa bir süreliğine. Ryobe beyaz saçlı adamın yanından geçip sana doğru birkaç adım attıktan sonra, yüzünü beyaz saçlı adama dönmeden "Söyle bakalım Shinn, Kokudou'yu buldun mu?" diye soruyor. Adının Shinn olduğunu öğrendiğin beyaz saçlı adam ise "O zaten benimle!" diyor puslu bir ses ile. "Bana göstermek istemez misin?" diye soran Ryobe'ye Shinn "Buna değmezsin!" diyor. Ryobe ise daha adamın cevabı bitmeden sana sinirli bir şekilde bakarken "Gebert bu herifi!" diyor sana! Shinn'in üzerinde bıraktığı karanlık hala etkisini sürdürse de hareket kabiliyetinden bir sıkıntı olduğu söylenemez. Öte yandan Shinn ise hala arkası sana dönük durmaya devam ediyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Akihito] Kum Deryası

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 07 Tem 2015, 03:02

Ryobe'nin sözlerinden sonra bir an için yine bir Genjutsu altında olduğunu zannetti. Sonrasında bu düşüncesinden vazgeçerek kendisini gerçek dünya da olduğuna inandırdı. Shinn, hala arkası dönük bir biçimde durmaya devam ederken, Akihito da hala daha saldırıp saldırmamak konusundaki kararsızlığını sürdürüyordu. Önünde o kadar fazla mutsuz son vardı ki, hangisi seçeceğini bile kestiremiyordu. Kendi sonunu seçmek kadar kötü bir ikilemin olmadığını tam şu an fark etmişti.

Shinn'e saldırdığı zaman, Shinn'in onu öldürme olasılığı yüzde doksan dokuzdu. Bir ihtimal, ölmeme gibi bir olasılığı vardı. O olasılığın sonu ise büyük sakatlıklara, büyük ve derin yaralara gidiyordu. Öte yandan, Ryobe'ye saldırma fikri bile geçiyordu şu an aklından. Shinn'in kendisine yardım edip etmeyeceğini bilmiyordu lakin, ani bir saldırıda Ryobe'yi haklama olasılığının öncekilere nazaran artık daha yüksek olacağını düşünüyordu. Diğer seçenek olarak, Renkuudan'ı uygulayıp buradan hızla uzaklaşma fikri çok cazip gelse de, o seçeneğin sonucunda da ölüm olduğunu biliyordu. Tam önünde duran iki shinobi de, hayatın bütün zorluklarını görmüş geçirmiş kişilerdi. Her konuda Akihito'dan katbekat daha yüksekteydiler. Her işin sonucunun ölüm olduğunu bildiği halde seçeneklerinden birisini seçmesi gerekiyordu. Tabii, bu bir test misali bir şey değilse. Akihito'nun bu tip bir durumda ne yapacağını test ediyor olabilirlerdi. Gerçi, Ryobe'nin bahsettiği esas adam buysa eğer, Akihito'yu kurtaran adam tam karşısındaki adam olmalıydı. Bu önemli ayrıntıyı sonra düşünmek için aklının bir köşesine not ettikten sonra, test olayına geri döndü. Bu testi geçemezse ölme olasılığı yüzde yüzdü. Geçerse eğer, yine ölme olasılığı vardı. Artık zamanının daraldığını hissedebiliyordu. Bir karar vermenin zamanı gelmişti.

Savaşmadan ölmemek üzere söz verdiği için kaçma ihtimalini en başta gözden çıkarttı. Shinn'in esas adam olduğunu düşünerek, hayatını kurtaran, bütün bu fırsatları ona sunan adama saldırma ihtimalini şu andan itibaren aklına bile getirmiyordu. Şu an aklındaki tek düşünce, Shinn'in üstünde bıraktığı karanlık, ve Ryobe'ydi. Bu zamana kadar Ryobe'nin elinden çok fazla acı çekmemiş olsa da, çektiği acılar yeterince derindi. Parmakları kopmuş, shinobilik hayatı neredeyse sonlanmıştı sırf Ryobe yüzünden. Tabii, Ryobe'nin üstünde kurmaya çalıştığı baskı da vardı. İleriye doğru yavaş bir hamle yaptı. Ryobe'nin tam yanında durup, gözlerini Shinn'e dikti.

"Lütfen, lütfen her şey planladığım gibi olsun."

Bir elini yere koyarak içeriden, tam Ryobe'nin göğsüne oturacak şekilde bir tekme savurdu. İlk tekmesinin ardından, boşta kalan ayağı ile, bu seferki çenesinden yukarıya doğru olacak şekilde bir tekme daha savurdu. Sonrasında olacaklar, her zaman yaptığı şeyler ile aynıydı. Ryobe^nin havada süzüldüğünü görürse kendisini Ryobe'nin altında konuşlandırarak, Kage Buyou tekniğini tamamlayacaktı. Sonrasında ise Hayabusa Otoshi uygulayarak dövüşü bitirecekti. Şu zamana kadar, yere düştükten sonra ayağa kalkmayı başaran tek bir rakibi bile olmamıştı. Her şeyin bir ilki olacağını bilse de, o ilkin bu gün olmayacağından emin olacaktı. Eğer ki Ryobe tekmelerden kurtulursa, güvenebileceği tek şey Sensör yeteneği olacaktı.

"Ölümlerden ölüm beğen, Akihito!"

Kapalı konu
Etraftaki nesnelerle, Ryobe ve Shinn'le aramdaki mesafeyi tam olarak bilmediğim için hamlelerimde çok açıklayıcı değildim. Lakin sizden bir mesafe belirtisi görmeyince kendi kafamdan mesafe uydurmamak için oralara hiç girmedim.
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Önceki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron