Kureji Omu

Moderatör: Game Master

Kureji Omu

Mesajgönderen Kureji Omu tarih 14 Haz 2015, 11:17

Künye
İsim: Kureji Omu
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.90
Kilo: 76
Köy: Amegakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin



Portre

Görünüm: Uzun ve hafiften yapılı bir gençtir Omu. Çoğu kişinin hayalini kurduğu o fit vücuda uzun bir zamandır sahiptir. Buz mavisi gözlerİ ve oldukça soluk bir teni vardır... Buraya kadar herşey normal seyrinde ilerlemektedir. Lakin insan kafasını biraz kaldırıp bu genç adamın burnu ve çenesi arasındaki bölgeyi gördüğünde dehşete düşmektedir. Omu'nun soluk teninden bile beyaz olan buradaki doku resmen erimiş ve birbirine kaynamıştır! Dış dudaklar tüm estetiğini kaybetmiş, ve bazı yerlerde deri parlak/saydam bir hal almıştır. Kelimenin tam anlamıyla görenin midesini bulandıracak bir şekildedir buradaki etler. Omu burayı elinden geldiğince gizlemeye çalışır.

Kişilik: Fiziksel kusurlarını diğer insanlardan gizlemek isteyen ve bu gizlemeye işi devam ettiği sürece de mutlu olan birisidir Omu. Bu çok küçük ihtiyacı giderildiğinde hayattan zevk alan, gülen, espri yapan ve arkadaşlarıyla mümkün mertebe iyi geçinen bir adamdır. Kardeş bellediği adamlar için ölümü göze almakta hiç bir sakınca görmemektedir. İnsanları iyi yada kötü olarak belli kalıplara ayırmayı sever ve bu ayrıma göre muamele yapmaktan çekinmez. En sevdiği şey konuşmaktır. Yemek yerken, uyurken, tuvaletini yaparken ve hatta ölümüne bir dövüşün içindeyken bile sürekli konuşur. Lakin altını çizerim. Sadece konuşur çok nadir anlar dışında anlamlı şeyler beklemeyin lütfen...

Özgeçmiş: Şöyle gerçek hayatta pek sık karşılaşmadığınız, ancak bir yerlerden okuyup ''Hassiktir ulan, olurmu öyle şey?'' dediğiniz iç gıcıklayan hayat hikayeleri varya hani? Şuan dinlemekte olduğunuz da bunlardan birisi işte. Çok uzun değil meraklanmayın. Kimsenin vaktini almak istemiyorum. Sadece oturun ve beni dinleyin, dinleyin ki Omu dediğimiz ve şuan size bu hikayeyi anlatan çocuğun bugün neden böyle hareket ettiğini anlayın.

Rüzgar ülkesini biliyorsunuz herhalde. Eğer bilmiyorsanız bir an önce öğrenseniz iyi edersiniz. Hikayemizin giriş kısmı bu kurak topraklarda geçiyor zira. Ne? Ah evet aynen öyle, çöl... Rüzgar ülkesi deyince hepinizin aklına çöller geliyor nedense. Fakat yanılıyorsunuz genç adam/hanım. Ben küçükken, daha rüzgar ülkesi dışında hiç bir yeri bilmezken o zamanın aklı selimliği ile tüm rüzgar ülkesinin cennet gibi bir yer olduğunu sanırdım. Halbuki iş rüzgar ülkesinin cennet gibi olmasından değil, benim yaşadığım küçük köyün aslında kocaman bir vaha olmasından kaynaklıymış. Dediğim gibi rüzgar ülkesi o zamanlar bana göre harika bir yerdi. Hurma diye bir ağaç vardı mesela. Amegakure de yetişmiyor ne yazıkki. Ne güzel şeydi o hurma dediğimiz şey! Hergün onlarca yiyerek cırık olduğumu hatırlarım. Kimse şikayet etmezdi zira. ''Git kendi bahçenden çal'' diyecek kimse yoktu anlatabiliyormuyum?

Bu güzel ortamdan ne oldu da çıktın diyeceksiniz. Ne yalan söyleyeyim dibine kadar haklısınız efendim. Lakin elimde olan bir seçenek silsilesi yoktu ne yazıkki. Ya itaat edecektim, ya da gözlerime kızgın bir kaşık sokulacaktı. Neyse, oraya da geleceğim... Sanırım 4 yaşımdaydım. Bir gün ailemle pazara gitmiştik ve bende yere serilmiş bezlerin üstünde marangozların çarşaflarını aramaya başlamıştım. Marangozlar herzaman güzel oyuncak yaparlardı. Yalanım olmasın aklımda bir hınzırlık vardı. Eğer marangozcu abinin çarşafını bulabilirsem orada oyuncakları inceleyerek duracak ve babamın gelmesini beklemeye başlayacaktım. Zira o geldiğinde başımı babamın bacaklarına gömüp kendime tahtadan bir asker aldırmak istiyordum. Ama bu bir masal değil ve bu yüzden herzaman iyi şeyler olacağını düşünmeyin. Babam bana o oyuncağı hiç bir zaman alamadı...

O zamana kadar pazar alanında hiç görmediğim adamlar tarafından kendilerine çay almam için para tutuşturulmuştu elime. Çayları alıp geldiğimdeyse birdaha hiç ailemin yanına gidemedim. Zira çayı vermek için tepsiyi uzattığım anda burnuma dayanan kokulu bezle bayıltılıp son sürat bulunduğum yerden kaçırılmaya başlamıştım.

Güneş batana ve ay tepeye yükselene kadar develer üstünde ilerlediğimizi anımsıyorum. Rüzgar ülkesinde çöl olduğunu ilk ozaman görmüştüm. O sıra korkudan bu detaya şaşırmamış olsamda eğer vahamızın dışında ailemle birlikte çıksam babamı bu konuyla ilgili uzun bir soru yağmuruna tutacağımdan emindim.

Neyse, beni kaçıran adamlar tarafından aylarca dilenmeye mecbur bırakıldım diyerek olayı özetleyeyim size. Hayatım çok iyi olmasada bok gibi değildi para toplayabildiğim zamanlar. Hele ki o akşam bizi dilendiren adamların da keyfi yerindeyse demeyin keyfimize. Ekmek bile yediğimiz zamanlar oluyordu, ki bu çok nadir bir olaydı... Hayatım sonsuza kadar böyle gitseydi hiç şikayet etmezdim. Lakin bir kaç dakika evvelden de söylediğim gibi, bu bir masal değil. Gerçek dünya... Ve sizi temin edeyim gerçek dünyada olaylar hiç bir zaman iyi gitmiyor.

Birgün hiç birşey toplayamadığım o şansız günlerimden birisindeydim. Şansım o derece kötü yönde ilerlemeye başlamıştı ki beni cezalandıracak adamda o gün normalde olduğundan çok sinirliydi. O akşam çok dayak yedim, normalden çok daha fazla... Süt dişlerim kırıldı, kollarım ezildi, tırnaklarım çekildi... Acıdan bayılıp sabah kalktığımda yüzümdeki o hiç geçmeyecek yarayı görüp ağladığımı hatırlıyorum. Göz yaşlarım göz oyuklarımdan sızıp yanaklarımdan aşşağı kayarken etimi nasıl sızım sızım sızlattığını ve nasıl yırtıla yırtıla haykırdığımı hiç unutmadım... Öhm... İzninizle. Buradan sonrasını anlatmak benim için büyük bir acı...

Dolaşa dolaşa amegakureye geldiğimi ve orada bir ninja olmayı başardığımı söylememe izin verin sadece. İyi günler efendim, iyi günler...

Amaç: Omu ne ninjutsuya, ne de taijutsuya yeteneklidir.Elindeki tek şey genjutsu olduğundan bu dalda mükemmelleşmek istemektedir... Başka bir deyişle, Omunun nihai amacı varolmuş ve varolacak en iyi Genjutsu kullanıcısı olmaktır!

Eksiklikler:

Yabancı - 25GP: Omu aslen Rüzgar ülkesindendir. Çok küçük yaşta dilencilik yapması için kaçırılmış ve dolaştırıla dolaştırıla Amegakureye kadar gelmiştir.

Kötü Dış Görünüm - 45GP: Omu dilenci olmak için kaçırıldığında suratına kaçırma işini gerçekleştiren şahıslar tarafından ''Geliri arttırmak'' amacıyla kezzap sürülmüştür. Bu olay sonucunda karakterin burnunun altından başlayıp çenesinin bir kaç santim aşşağısına kadar olan yüz bölgesi korkunç ve ikinci kez bakılamayacak kadar kötü bir görünüm kazanmıştır.

Takıntı - 40GP: Omu yüzünün yanmış görüntüsünden nefret eder bu yüzden o bolgeyi maskelerle sürekli kapar. Maskesinin yüzünden çıkmamasına aşırı derecede takıntılıdır. Maskesini yüzünden çıkartıldığında kelimenin tam anlamıyla çıldırır. Bir an önce suratını tekrardan gizleyebilmek ister. Ha birde... ... Maskeyi çıkartanı... anladınız sanırım.



Profil

Güç: 3

Çeviklik: 4

Kondisyon: 4

Potansiyel: 4

Varlık: 7

Zeka: 7
En son Kureji Omu tarafından 19 Haz 2015, 01:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Çok cacık bir durum...

Resim

Hari
Karakter Kartı - Karakter Gelişimi - Dükkan

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 3 - Düşük Gelirli/2

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 4
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 7
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP) - Yabancı(25GP) - Kötü Dış Görünüm(45GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15 GP (Disiplin)

Zenkibo: C-Rank: 15 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


BECERİLER:

Beceri Listesi

----

----

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Özel üretim maske, 5. seviye, 10 Puan

Özel üretim maske, 5. seviye, 10 Puan

Şu anki alım gücü; 3 - Düşük gelirli/2 Puan

Toplam: 14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Kureji Omu
 
Mesajlar: 5
Kayıt: 08 Haz 2015, 20:25

Re: Kureji Omu

Mesajgönderen Cynic tarih 17 Haz 2015, 21:04

Yaş sınırını tekrar kontrol edip gerekli düzenlemeyi sağlarsanız kartınızı inceleyeceğim.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Kureji Omu

Mesajgönderen Kureji Omu tarih 19 Haz 2015, 01:04

Bakıldı.
Çok cacık bir durum...

Resim

Hari
Karakter Kartı - Karakter Gelişimi - Dükkan

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 3 - Düşük Gelirli/2

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 4
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 7
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP) - Yabancı(25GP) - Kötü Dış Görünüm(45GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15 GP (Disiplin)

Zenkibo: C-Rank: 15 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


BECERİLER:

Beceri Listesi

----

----

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Özel üretim maske, 5. seviye, 10 Puan

Özel üretim maske, 5. seviye, 10 Puan

Şu anki alım gücü; 3 - Düşük gelirli/2 Puan

Toplam: 14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Kureji Omu
 
Mesajlar: 5
Kayıt: 08 Haz 2015, 20:25

Re: Kureji Omu

Mesajgönderen Cynic tarih 21 Haz 2015, 04:56

Onaylandı. Şöyle bir dip not düşmeden geçemeyeceğim, zaten farkındasınızdır da, ben yine de püf nokta olarak belirteyim. Maskeniz işlevsel olsun, hani saldırı durdursun, kolay kolay çıkmasın tarzı istekleriniz varsa onu dükkândan özel üretim temin etmeniz gerekecek. Ama yok, sadece basit bir maskeden ibaretse, almanıza gerek yok.

Yine de maskenizi merak ettim. Almayacaksanız karakter kartının altına, alacaksanız da dükkânda detaylıca tasvir ederseniz sevinirim. Kolay gelsin.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54


Dön Karakter Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron