[Akihito] Kum Taneleri

Moderatör: Game Master

Re: [Akihito] Kum Taneleri

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 16 May 2015, 13:45

Senin cümlelerinin ardından Ryobe adımlamayı kesiyor ve kocaman bir gülümseme ile yüzüne bakarken "Tarzını sevdim hergele!" diyor. Daha sonra kıyafetinin göğüs kısmından elini içeriye atıyor ve ardından ufacık bir kap çıkarıyor. Bu kabın kapağını yavaşça açan Ryobe, sadece iki parmağı içine girecek kadar geniş olan kaba parmağını sokuyor ve merhem gibi bir şeyi kaptan dışarı çıkarıyor. Elindeki kıyafet parçasını çıkaran Ryobe, bunu biraz sert yapıyor ve bu yüzden kanın yapışkan kıvamı sebebiyle kıyafet ile birleşen et parçaları büyük bir acı oluşturuyor senin için. Yine de dişini sıkarak bu acıyı sesli bir şekilde dile getirmekten kaçındığın sırada Ryobe merhemi parmaklarının kopan bölgelerine sürüyor ve daha sonra kanlı kıyafet parçasını yere atarken, yeni çıkardığı bir bez ile yaranı sarıyor.

Ryobe'nin sürdüğü merhem direk etkisini gösteriyor ve kanaman durduğu gibi, bölgeyi uyuşturuyor ve bu sayede artık acı da duymuyorsun. Ryobe gülen suratı ile sana bakarken "Tamamdır, artık yola koyulma zamanı!" diyor ve önden ilerlemeye başlıyor. Sen de Ryobe'nin ardından onun kılavuzluğunda ilerlemeye koyuluyorsun.

Kapalı konu
Eğer Ryobe'yi izlemek dışında bir planın bulunmuyor ise konuyu sonlandıracağım ve yeni konuya geçiş yapacağız.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Akihito] Kum Taneleri

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 16 May 2015, 14:57

"Teşekkür ederim, efendim."

Ayaküstü uydurduğu planı işe yaradığı için sevinmişti. Aslında, şu zamana kadar başarabildiği tek planı olduğunu fark edince daha da mutlu olmuştu. Lakin son anda, ihtiyarın elindeki kıyafet parçasını sert çekmesiyle mutluluğu da son buldu. Acısını içinde yaşarken, ihtiyarın sürdüğü merhem işe yaramıştı. Kopan parmaklarının olduğu yere baktığında, ne kanamadan, ne de acıdan eser vardı. İçinden bir kez daha teşekkür etme isteği uyandı, sonrasında bunun sorumlusunun yine ihtiyar olduğu aklına gelince o isteği geldi yere geri gönderdi.

"Tamamdır, peşinizdeyim."

Ryobe'nin önderliğinde, ona katlanabileceği kadar gidecekti. Lakin bir şeyden emindi. Günü geldiğinde, Ryobe'nin davranışlarına katlanamayacaktı. İşte o gün, Akihito'nun hayatını değiştirecek büyük şeyler olacaktı. O günü görmek için gereken şey zaman, Ryobe'nin huyuna gitmek ve en önemlisi ölmemekti. Günü gelince bu adama bile kafa tutabilecek güce ulaşacağını hissediyordu. Ama şimdilik. Onun gölgesinde, onun peşinde gitmekten başka çaresi yoktu.

O gün geldiğinde, ihtiyar. Sadece bekle.

Not: Ryobe reyiz nereye biz oraya.
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: [Akihito] Kum Taneleri

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 16 May 2015, 21:38

Kapalı konu
Konu sonlanmıştır.

Hayabusa Akihito 30 GP kazanmıştır. Kendisi ile ilgili yeni konu GM tarafından açılacaktır.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Önceki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron