[Gelişim] Hayabusa Akihito

Moderatör: Game Master

[Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 04 Eki 2014, 01:09

125+50+35=210GP

Shinshouki
D-Rank=20GP
C-Rank=35GP
B-Rank=50GP

Shigure
D-Rank=20GP

Shunshin=10GP
Fuuton Kami Oroshi=10GP
Fuuton Daitoppa=15GP
Kage Buyou=15
Hayabusa Otoshi=25

Kalan=10GP
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Cynic tarih 04 Eki 2014, 01:15

Onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 04 Oca 2015, 23:03

Yılbaşı baabında sizden 30 GP ödül kazanmışım. Not edildi...

Kullanılabilir GP: 10+30=40 GP
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 01 Şub 2015, 14:13

[Ishi] Baskın konusundan kazandığım 20Gp yi eklemeyi unutmuşum...

40+20=60GP
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 07 Mar 2015, 10:50

Bu konudan:30 GP

Önceden vardı 60 GP

60+30=90 GP


Taijutsu Stil
Shinsouki stili A-Rank: 65 GP

Ninjutsu
Fuuton: Renkuudan (B-Rank): 25 GP

Kalan: 0 GP
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Cynic tarih 07 Mar 2015, 11:25

O-o-o-o-onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 22 May 2015, 04:08

Taijutsu Stil Yaratım yarışmasından gelen 65 GP'yi, Bu Konudan gelen 30 GP ile harmanlayıp, içine sevgi kattığımızda 95 GP elde etmiş oluyoruz. Bu elde ettiğimiz GP'leri daha sonra kullanmak üzere, dolabımıza koyuyoruz.

Kısaca 65+30=95 GP
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Cynic tarih 22 May 2015, 04:11

Yumi-dou tekniğini B Rank olarak öğrenmiş varsayılıyorsun, bunu da unutma. Özel yapım okun bir sonraki konunda sana bir şekilde iletilecek, aklında bulunsun.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 24 May 2015, 17:53

Konu başlamadan şu GPleri bi gönderelim dedim, yenileri gelsin yenileri.

Meishou-Dou D-Rank = 50 GP

Hız 1 = 3 GP
Hız 2 = 5 GP
Hız 3 = 6 GP
Hız 4 = 7 GP

Shinshouki 1 = 3 GP
Shinshouki 2 = 5 GP
Shinshouki 3 = 6 GP

Önceden vardı 95, bunlarında toplamı sanırsam 85 yapıyor.

Uzun lafın kısası 10 GP'miz kalmış efenim...
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: [Gelişim] Hayabusa Akihito

Mesajgönderen Cynic tarih 24 May 2015, 21:53

Onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54


Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron