Kıvılcım

Moderatör: Game Master

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 03 Mar 2015, 21:30

Dikkatsizliğim bir gün beni öldürecek. Belki de o gün bu gündür? Hiç sanmıyorum dostum.

Akihito içinden kendisine bir kaç kere lanet okudu. Hengeyi bozmayı unutmuştu. Bunu nasıl unuturdu? Unutmaması gereken bir ayrıntıydı fakat unutmuştu ve bu hata, Akihito'nun hayatını kaybetmesine bile neden olabilirdi. Ama kurtulmak için kendisinde hala ufakta olsa bir şans görüyordu. Fuuton: Daitoppa'nın el mühürlerini yapmaya başladı. Fakat yaptığı el mühürleri sadece göstermelikti. Daitoppa'yı kullanmayacaktı, bunun yerine bambaşka bir teknik ile rakiplerini alt edecekti. Fakat el mühürleri göstermelik bile olsa, bunu rakiplerinden gizledi ve gerçekten Daitoppa yapıyormuş gibi bir hissiyatla rakiplerine göstererek yaptı el mühürlerini. Saldırıyı bekledikleri yerden değil, bambaşka bir yerden yapacaktı. Yaklaşmakta olan dört shinobi vardı. Shinobilerin iyice yaklaşmasını bekledi, bekledi, bekledi. Ardından ne kadar hızlı yapabileceğini bilmeden, ama elinden gelen en yüksek hızda Tora mührünü yaparak Kawarimi no Jutsu'yu kullanabileceği en uzak noktaya kullanacaktı.

"Muck!"

Tam olarak nereye gideceğini bilmiyordu ama gittiği yerden yapacağı şeyler de belliydi. Shinobilerin yaklaşmasını bekledikten sonra uygulamıştı Kawarimi no jutsuyu. Sebebi ise shinobileri bir an için şaşkına çevirip. O arada kalacak iki üç saniyelik bir şaşkınlığı kullanarak hızla uzaklaşmaktı. Aralarında sensör tipi bir shinobi olabileceğinden şüpheleniyordu ama şüphe, şu anda gereken en son şeydi. Kawarimi no jutsu ile gittiği noktadan shunshin kullanarak elinden geldiğince kendisini bir kaç saat saklayabileceği bir noktaya shunshinlemek istiyordu. Buradan çıktıktan sonra geri dönüşü biraz zor olacaktı ama şimdilik yapabileceği en iyi şey kaçmaktı. Dört shinobiyle birden savaşamazdı. En azından şimdilik. Lakin sonradan gelerek dördünü birden öldürebilirdi. Belkide daha fazlasını? Bütün Ishigakure shinobilerini? Ya da sadece kendi düşüncelerine zıt olan düşüncelere sahip shinobileri katlederdi. Şimdi bunları düşünmenin sırası değildi. Kendisini olabildiğince hızlı bir şekilde shunshinlemeliydi buradan. Yoksa adamlar onu shunshinleyecekti bu dünyadan.

Ne güzel şeysin sen, Kawarimi no Jutsu!

Out: Acıma duygun yok senin GM. Duygusuzsun GM. İnsan şu bebeye bir acır GM. Adam ikizini kaybetmiş. Halisünasyonla ikizini görüp duruyo. Üstüne ikizi bu bebeye dalıyo falan. Bi işimizde rastgitsin be GM abi. Ağlayasımız geldi Akihito'yla vallahi!
:cry:
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 06 Mar 2015, 21:13

Her ne kadar odaklanmadan Kawarimi yapmak gibi bir riske girsen de bu sefer şansın yaver gidiyor ve 10 metre kadar gerinde duran büyük bir tahta kasa ile yer değiştiriyorsun. Bu değişim sayesinde peşindeki shinobileri afallatmayı başarıyorsun, ancak Shunshin no Justu hala kullanışlı görünmüyor. Zira önündeki insan kalabalığı yüzünden doğru düzgün bir shunshin yapmak olanaksız görünüyor. Bu sebeple de var gücünle koşarak ortamdan kaçmaya çalışıyorsun.

Geldiğin noktadan geriye doğru ilerlemeye başlıyorsun ve bir süre sonra peşinde kimsenin olmadığını görüyorsun. Fazlası ile yorulmuş bir halde olmana rağmen, içindeki adrenalin duygusu senin biraz daha koşmana olanak tanıyor. Fakat artık işlerin renginin de değiştiğinin farkındasın. Burada bulunduğun süre boyunca yaptıkların düşünüldüğünde artık ifşa olmuş olduğuna eminsin. Bu sebeple de hareketlerinin kısıtlandığını hissediyorsun. Eline aradığın konu ile ilgili istediğin bilgiler ulaşmamış olması senin için bir kayıp oluyor. Yine de birkaç şey öğrenmek hiçbir şey öğrenmemiş olmaktan daha iyi olacağı için az da olsa mutlu olduğun söylenebilir.

Senin için şu an esas sıkıntı ifşa olmuş olmak olduğu için artık bir süre saklanman gerektiğinin farkındasın. Kasabadan ayrılmak da senin için şu an yorgunluğun sebebiyle imkansız duruyor. Birkaç günlük dinlenme gerektiğinin farkında olduğun için kendine güvenli bir yer seçmen gerekiyor. Bu güvenli yer için de elinde birkaç opsiyon bulunuyor. Bu opsiyonlar ise şu şekilde:

1. Müşteri sayısı epey fazla olsa da konaklayan sayısı az olan büyük bir han.
2. Tenha bir mevkide bulunan, camları kırılmış, köhne bir ev.
3. Kasabanın merkezinde bulunan ve oda oda kiralama yapılan bir bina. Bina eski olsa da kasabanın merkezi olması sebebiyle güvenliği yüksek bir yer.
4. Kasaba merkezinin birkaç sokak arkasında bulunan ve genellikle keşlerin takıldığı bir mekan.

Kapalı konu
İlk olarak belirtmeliyim ki, GM'ye GPS muamelesi yapman pek de hoş olmayan bir şey. Shunshin ile saklanabileceğim bir yer bulacağım tarzı bir hamle pek de kabul edilebilir değil. Bu tür hamleler için GM'den tur içerisinde özellikle istersen belirtirsin ve ben de senin durumuna uyuyorsa zaten bir veya birkaç lokasyon gösteririm. Shunshin ile saklanabilecek bir yere gitmek gibi ucu uçsuz bucaksız bir hamleyi en iyi açıklayan deyim "Hızlı giden atın boku seyrek düşer" sanırım. :lol:

İkinci olarak, yukarıda belirttiğim opsiyonlardan birini seçerek saklanman gerekiyor. Bu saklanma olayı sırasında ise maddi durumun hiçbir şekilde değişmeyecek. Seçim tamamen sana kalmış durumda. Seçimini yapmanın ardından ise konun sonlanacak ve kazandığın ödülleri yazacağım. Tabi seçimini yaparken bir RP yazman gerekiyor, "4 numarayı seçtim." gibi bir şey görmek istemiyorum. :lol:
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 06 Mar 2015, 23:13

Rp Out: 4 numarayı seçtim. Şaka şaka.

Rp In:

"Huh! Ucuz yırttık."

Neredeyse hiçbir bilgi eline geçmemiş olmasına rağmen, çok mutluydu. Sebebi ise en belirgin bir şekilde canını kurtarmasıydı. Eğer yukarıdan birileri kendisine yardım etmeseydi karşı karşıya kaldığı durumlardan kurtulması imkansız olurdu. Yine de, elindeki ufacık bir bilgi kırıntısı, Akihito için her şeydi. Kakuremichi, shinobi arıyordu. Hancının söylediği belki doğruydu belki de yalan, lakin bu seçeneğini denemesi gerekiyordu. En kısa sürede Kakuremichi ile bağlantı kurmalıydı. Eğer hancının dediği doğruysa, Kakuremichi Ishigakure'yi devirmek için shinobi topluyorsa, Akihito'da onlara katılabilirdi. Kakuremichi'ye katılıp Ishigakure karşıtı oynayabilirdi. Ya da Kakuremichi ile bağlantı kurduğu gibi Akihito'yu avlamaya gelirlerdi. Bunu bilemiyordu ama bu seçeneği denemesi gerekiyordu. Fakat her şeyden önce, kendisini gizleyecek bir yer bulmalıydı. Bu yüzden opsiyonlarını değerlendirmeye başladı.

Öncelikle tenha bir yerlerde bir ev bulabileceğini biliyordu. Lakin eğer Akihito'yu aramaya başlarlarsa shinobilerin ilk bakacağı yerlerden birisi bu evler olurdu. O yüzden ilk opsiyonunu es geçti. Kasaba merkezine doğru giremezdi. Güvenlik, merkezde yüksek olurdu. Hele birde kasabada bir Kadersiz varsa, bu güvenlik iki katına çıkardı. O yüzden merkezden de uzak durmalıydı. Kasabanın arka sokaklarında kafasını sokabileceği yerler olabileceğinin farkındaydı, fakat bu civarlarda da hayatı tehlikede olurdu. Ayrıca bir arama emri çıkarsa veyahut kafasına bir ödül koyulursa buradaki insanların hiçbirisine güvenemezdi. O yüzden elindeki en iyi opsiyon kaldığı hanı değiştirmek olacaktı. Odasından pek fazla çıkmaz, minimum gereksinimlerini karşılayarak odasında planlar yapabilirdi. Bu yüzden hemen bir hana gidip dinlenmeye başlayacaktı. Zaten çok uzun bir süre kalacağını da zannetmiyordu. İki, bilemedin üç gün kaldıktan sonra bu kasabayı terk edecekti. Kadersiz hayatının daha başlarındaydı, lakin az çok çözmüştü işlerin nasıl ilerlediğini bu ülkede, para. Para, her şeyin çözümüydü.

Kakuremichi, bekle beni.

Rp Out 2: İlk opsiyon uygundur GM bey. Bu arada bir önceki rp için kusura bakmayasın. Bir daha okudumda. Harbiden sağlam saçmalamışım orada. :D
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 07 Mar 2015, 08:29

Kapalı konu
Konu sonlanmıştır.

Hayabusa Akihito 30 GP kazanmıştır. Kendisi ile ilgili yeni konu GM tarafından açılacaktır.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Önceki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron