Kıvılcım

Moderatör: Game Master

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 05 Şub 2015, 13:11

Bu, Akihito'ya biraz ilginç gelmişti başta. Lakin son anlarda çok normal gözüküyordu her şey. Bu Akihito'ya daha da ilginç gelmişti. Kahvaltısının sonlarına geldiği için kendisini doymuş ilan ederek adamın peşinden dışarı çıktı. Yüzüne vuran rüzgar, uyandırıcı bir etkiyle gelmişti. Adamı takip etmeli miydi? Yoksa bu güzel havanın keyfini mi çıkarmalıydı? Kendisi bir shinobiydi ve shinobilerin havanın keyfini çıkarmak gibi bir lüksleri yoktu, adamın peşine takılacaktı. Başta uzaktan uzaktan adamı izleyecekti. Chakrasını saklamak için elinden geleni yapacaktı. Peki ya sonra? Adam, olağandışı bir şey yapana kadar takip edecekti. Lakin kendisine bir süre zarfı koydu. Daha öğlen olduğunu düşünmüyordu. Öğleni biraz geçene kadar takip edecekti. Eğer hala daha olağandışı bir şey yapmamış olacaksa adamı takip etmeyi bırakıp yapması gereken işlerini halledeckti. Sonrasında hana geri dönebilirdi. Peki olağandışı bir durum olursa? Ya da adam kendisini fark ederse? Bu durumlarda ne yapacağını şu an tam kestiremiyordu. Bunları olay anında düşünmeye karar verdi. Dönemeçlere, binaların kenarına, insanların arkasına, dükkanların önünde kendini kamufle ederek adamı takip edecekti.

Sende bir bit yeniği var dostum. Bunu benden saklayamazsın.
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 05 Şub 2015, 17:36

Adamın handan çıkması ile sen de onun peşine takılıyorsun. Ellerini cebine sokmuş ve son derece rahat bir yürüyüş temposunda ilerleyen adamı takip etmen zor olmuyor. Hanların ve otellerin yanından geçip giderken, kendini birden bir panayır alanında buluyorsun. Adama buradaki birkaç tezgahtan ürünlere bakıyor, satıcılarla konuşuyor ve yoluna devam ediyor. Panayır alanından çıktığınızda adama odaklanmaktan dolayı etrafında ne olduğunu bile bilemiyorsun. Dar bir yolda yürümeye devam eden adam panayır alanını 500 metre kadar geçtikten sonra ansızın arkasını dönüyor ve seni yakalıyor. Yüzünde sıkılmış bir tavırla "Epeydir peşimdesin, söyle bakalım ne istiyorsun?" diye soruyor sana.

Bulunduğunuz alan ağaçsız, açık bir yer. En yakın yapı sizden bir hayli ilerde görünüyor. Adam ile arandaki mesafe 25 metre kadar. Adamın duruşu ise son derece rahat, hiçbir şeyden çekinmediğini gösterir şekilde.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 07 Şub 2015, 03:45

"Öhm! Öncelikle hiçbir artniyetimin olmadığını söylemek isterim. Sadece konuşmak istiyorum."

Bunları söylerken tamamen yalan söylüyordu. Bütün amacı sadece kendisini güvenceye almaktı. Adamı hazırlıksız yakalamaktı. Bunu başarmak içinse elinden geleni yapacaktı. Daha önceden adam hakkında bilgisi olmaması ise Akihito'yu dezavantajlı duruma düşürüyordu. Aradaki mesafe ne kadardı? Yirmi, hayır yirmi beş metre kadardı. Duruşu? Rahat bir tavır sergiliyordu, sanki ondan herhangi bir tehlike sezmiyormuş gibi. Ne kadar yürümüşlerdi? Kafasını arkaya çevirip baktı. Bayağı bir uzaklaşmışlardı. Burada birilerinin bulunması zordu. Yani rahat bir şekilde dövüşebilirlerdi. Peki Akihito bunu istiyor muydu? Emin değildi. Bunu zaman gösterecekti.Hadi bakalım Akihito-sama, başlayalım bakalım.

"Dün akşam hancı ile aranızda benimle ilgili olduğunu düşündüm bir konuşma geçti. Bu konuşmanın detaylarını öğrenmeyi her ne kadar çok istesemde söylemeyeceğinizi tahmin ettiğimden dolayı sormuyorum."

Konuşmanın detaylarını gerçekten çok merak ediyordu. Hancı bu adama kendisi hakkında ne söylemiş olabilirdi ki? Önemli bir şeyler olduğunu hissedebiliyordu. Ama ne olduğunu hala çıkaramıyordu. Hancıya öğrenci olduğunu söyledikten sonra mı gitmişti bu adamla konuşmaya, yoksa ondan önce miydi? Hatırladığı kadarıyla öğrenci olduğunu söylemeden önce gitmişti hancı bu adamla konuşmaya. O zaman, konuya nasıl gireceği belliydi. Aynı yalanı devam ettirmeliydi. Değiştirmek çok fazla riskli olurdu. Hem elindefazladan bir koz daha olurdu. Kim olduğunu bilen birisi.

"Ben Rüzgar ülkesinden gelen bir mimarlık öğrencisiyim. Buraya Ishigakure mimarisini öğrenme amaçlı geldim. Hancıyla bu konu hakkında biraz konuştuk ama bana pek bir şey söylemedi. Siz daha bilgili birisine benzediğiniz için sizinle konuşmak istedim. Tabi sizde kabul ederseniz."

Yalanı buydu. Rüzgar ülkesinden gelen mimarlık öğrencisi. Bu yalan aklına o zaman gelmişti. Önceden böyle bir şeyi planlamamış olsada, yalanını dün gece biraz daha çalışmış olmayı dilerdi. Ya da bu adamla konuşmayı. Adamla arasında herhangibi bir çatışma başlamadan önce etrafını biraz daha incelemesi gerekecekti. Bunun için adamın dikkatini kendisinin bildiği bir soruya yönlendirmesi gerekecekti. Sorunun cevabını bildiği için dikkatini adamdan alıp etrafı incelemeye verebilir, böylelikle adamın kendisinden daha fazla şüphelenmesinin önüne geçebilirdi.

"Bu arada, burada bir Ishigakure birliği var değil mi? Sizde onların başı olmalısınız."

Adam, bu soruya yanıt verirken o da etrafını inceleyecek, ve zamanı kalırsa stratejik bir üstünlük kurmaya çalışacaktı. Peki ya sonra? Hemen adama mı saldıracaktı, yoksa bekleyecek miydi? Hiçbir sebep yokken kendisini tehlikeye atamazdı, şimdilik. Bu yüzden kendisini gidişata bırakacaktı.

Sende listemdesin, bundan emin ol. Ve listemdeki isimleri çabuk temizlemek istiyorum. İlki sen olabilirsin.
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 07 Şub 2015, 10:32

Karşındaki adam oldukça ilgisiz ve sıkılmış bir şekilde seni dinliyor. Adamın ifadesinden seni pek de önemsediği söylenemez. Özellikle öğrenci olduğunu duyduğunda omuzları daha düşerek iyice kendini salıyor gibi duruyor. Cümlelerin sonlandığında ise "Nasıl bir hisse kapıldığını bilmiyorum ama senin hakkında kimseyle konuşmuş değilim. Seni dün gece handa gördüm, o kadar. Hancıyla yaptığım konuşmanın seninle alakası olmadığını bilmelisin. Tabi senin de düşündüğün gibi konuşmayla ilgili sana bir şey söyleyecek de değilim." diyor sıkılgan tavrını cümlesine yansıtırken. Bu cümlelerinden sonra adam ufak bir nefes aralığı veriyor ve "Burada bir Ishigakure birliği olduğu doğru, ancak ben sadece bu birliğin bir üyesiyim. Zaten görev sürem de çok kalmadı. Basit bir shinobiyim yani, o kadar. Bu yüzden sana mimarlık konusunda pek yardımcı olamayacağım çünkü o işlerden çakan biri değilimdir." diyor. Cümleleri sonlanan adam gitmek için ufak bir hareket yaparken "Başka bir şey yoksa işime döneceğim." diyor sana.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 07 Şub 2015, 14:40

"Peki ya Kakuremichi?"

Bunun, adamı durdurmasını ve konuşmaya zorlayamasını umut ediyordu. Adam Kakuremichi'ye katılmaya çalışıyordu ve Akihito'nun bu konuyu bilmesi adamın ilgisini çekmeliydi. Tek kaşını havaya kaldırdı. Sanki bildiği şey çok önemliymiş gibi. Gözlerini adamdan bir saniye bile ayırmıyordu artık. Tehlikeye bir adım daha yaklaştığını hissediyordu. Konuşmasına devam etmekiçin önce boğazını temizledi. Sonrasında ise konuşmasına devam etti.

"Kakuremichi'ye katılmak istediğini duydum. Almak istediğim bilgiler Kakuremichi ile alakalı. Onların sanatı Dünya'nın her tarafında çok konuşuluyor. Onlara katılmayı istiyorum. Bu konu hakkında da bilgi sahibi olabileceğini düşündüm."

Gülümsedi, içtenlikle ve dostça bir gülümsemeydi bu. Bu sefer sanki kendisinden adama bir zarar gelmezmiş gibi gülümsedi. Söylediği sözlerin hepsi yalan sayılmazdı. Mimarlık öğrencisi olduğu yalandı, ama Kakuremichi'ye katılmak istediği doğruydu. Adama tamamen yalan söylememişti. Gerçi buradakiler de söylediği her yalana sorgusuz sualsiz inanıyorlardı. Bu konu hakkında da yapabileceği bir şey yoktu. Onlara gidipte Hey, size yalan söyledim. Ben bir shinobiyim diyecek hali yoktu. Bu, tamamen onların sorunuydu. Kendisi ise sadece bu avantajını kullanmış oldu. Düşüncelerinden sıyrılıp dikkatini adama yöneltti.

"Belki şimdi bir şeyler konuşabiliriz? Ne dersin."
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 07 Şub 2015, 21:18

Kakuremichi kelimesini adamın durması için yeterli oluyor. Attığı adımını aynen geri alan adam, senin yüzündeki ifadeye çok da meraklı olmadığını göstermek ister gibi bir ifadeyle cevap veriyor. Sen konuştukça adamın yüzündeki ifade şüpheye kayıyor ve tüm cümlelerin noktalandığında adam sana doğru adımlamaya başlıyor. Her attığı adımda kaşları çatılan adam "Alınbandın olmadığı için sormak zorundayım, hangi köyün shinobisisin?" diye soruyor sana. Hancının da şüphelenmesi gibi adamın da senden şüphelenmiş olması elbette hoş bir durum değil. En azından bilgi konusunda sıkıntıya düşmen mümkün. Adam her attığı adımda bildiklerini senden uzaklaştırırken "Kakuremichi'ye bir öğrencinin katılmasının mümkün olmayacağını herkes bilir. Onlar gelir ve seçer. Bu yüzden lafı dolandırma ve hangi köye bağlı olduğunu söyle." diyor. Adam hala üzerine gelmeye devam ederken, belinde bulunan bir çantaya da elini soktuğunu görüyorsun. Bunun her shinobide görülen basit bir refleks olduğunun farkındasın. Adam ile arandaki mesafe giderek kapamaktayken, şu an için mesafe 15 metreden biraz fazla.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 07 Şub 2015, 23:45

Demekki zor yolu tercih ediyorsun. Öyle olsun.

Akihito sağ elini belinde asılı duran katanaya götürdü. Sol elinin işaret ve orta parmağını dışarı doğru açarak beklemeye başladı. Bu sırada sert bakışlarını adamın üstünden bir an olsun ayırmazken, chakrasına odaklanarak gelebilecek en ufak bir hamlede shunshin kullanarak sıyrılmayı amaçlıyordu. Sonrasında ise elini katanasından çekerek adamın üstünde Kage Buyou tekniğini uygulayacaktı. Bu stratejiyi kardeşi Akihiro öğretmişti. "Eğer teke tek bir dövüşte rakibinin dikkatini başka bir şeye odaklarsan, diğer taraflardan gelebilecek saldırılara açık olur." Ölmüş olmasına rağmen ikizine olan yardımları hala daha bitmiyordu. Peki adamın dikkatini başka bir noktaya daha çevirirsem.

"Ah! Demek anladın ha öğrenci olmadığımı. Sana açıklayayım o halde. Ben bağımsız bir shinobiyim. Sana bu kadar bilgi yeter. Zaten bu bilgiyi başka birisine söyleyecek kadar uzun yaşamayacaksın."

Bütün dikkati hala adamdaydı. Chakrasına odaklanmış bir şekilde adamın saldırı yapmasını bekliyordu. Katana tutuşunu da adama göstererek saldırının katana üzerinden geleceği hissiyatını vermeye çalışıyordu. Ne olacaksa burada olacaktı. Ya batacaktı, ya da bir gün daha hayatta kalcaktı. Bunu yaklaşık beş dakika içinde görecekti.

"Başlayalım bebek."
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 08 Şub 2015, 19:13

Elini katanaya götürmenle birlikte karşındaki adamın bir an için tereddüde düştüğünü fark ediyorsun. Fakat adım aralıklarını kısaltmış olsa da hala daha san doğru ilerlemeye devam eden adam, tam da düşündüğün gibi çantasından bir kunaiyi sana doğru fırlatıyor. Cümlelerini idrak etmiş adamın bu saldırısına hazırlıklı olduğun için elini katananın kınından hızlıca çekip Shunshin uyguluyorsun. Tabi buradaki amacın sıyrılma hamlesi olduğu için, hemen sol tarafına doğru bir hamle yapıyorsun. Kunaiyi sağ tarafından geçip giderken, bu sefer Kage Buyou uygulamak için harekete geçiyorsun. Ancak aranızdaki mesafenin Kage Buyou'yu doğrudan uygulayabilmen için fazla olması sebebiyle dikkatsiz bir koşu yapmış oluyorsun. Elbette karşındaki adam da bu dikkatsiz koşunu fark ediyor ve hemen el mühürlerine girişiyor. El mühürlerini bitirdiği anda aranızdaki mesafe 7 metreye kadar düşmüş oluyor ve adam "Katon; Goukakyuu no Jutsu!" diyerek derin bir nefes alıp büyük bir alev topunu üzerine gönderiyor. Alev topunun yarıçapı yaklaşık iki metre gibi duruyor ve hızla üzerine geliyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen Hayabusa Akihito tarih 08 Şub 2015, 23:17

S*ktir!

Akihiro'yu düşünmekten yaptığı hamleyi tam olarak hesaplayamamış olması, kendisini dezavantajlı duruma getirmişti. Bu gibi bir hata affedilemezdi. Bu yüzden bundan sonraki bütün dikkatini bu dövüşe odaklaması gerekecekti. Elini katanasına attığında adamda ki tereddütü fark etmişti. Bu, adamın Akihito'dan korktuğuna işaretti. Belli ki adam Akihito ile yakın dövüşe girmekten çekiniyordu. Bunu kendisine avantaj sağlayabilirdi. Gelen alev topunun yarıçapını biraz abartarak kaçışını kesinleştirecekti. Geriye, sağ çaprazına doğru bir sıyrılma hamlesi yaptı.

Ardından elini çantasına atacaktı. Çantasındaki beş shurikenide alıp ikisi adamın üstüne, diğer üçü ise adamın sağ tarafına gelecek şekilde shurikenlerini fırlatacaktı. Sonrasında eğer adam bu shurikenleri karşılamak yerine sıyrılmayı seçerse kaçabileceği tek yer adamın sol tarafı olacaktı. Akihito ise shurikenleri fırlattığı gibi adamın sol tarafına doğru koşacaktı. Eğer tahmin ettiği gibi adamla yakın dövüş mesafesine girerse, adamın üstünde direk Kage Buyou uygulayacaktı. Yok, eğer adam shurikenlerden sıyrılmak yerine karşılamayı tercih ederse bu sefer çantasında duran kunailerden ikisini alıp adamın üstüne doğru fırlatarak hemen peşinden adamla yakın dövüşe girebilecek bir mesafeye shunshinlenecekti. Her halükarda, bu dövüşü yakın mesafeye dönüştürmesi gerekecekti. Bunun için ise elinden geleni yapacaktı.
Künye
İsim: Hayabusa Akihito
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2. seviye (10)
Kullanılabilir GP: 10

Profil
Güç: 7
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 4
Zeka: 3

Eksiklikler/Özürler
Çift Kişilik Sendromu
Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.

Halüsinasyon
İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.


Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Fuuton Kami Oroshi
Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Daitoppa
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.

Fuuton Renkuudan
Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.


Taijutsu
STİLLER
Shinshouki(A-Rank)
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.

Shigure(D-Rank)
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.

Yumi-Dou(B-Rank)
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

TEKNİKLER
Shinshouki Kage Buyou
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.

Shinshouki Hayabusa Otoshi
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.


Genjutsu


Beceri Listesi
Hız 4
Shinshouki 3

Sensör Yeteneği
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)
Kullanıcı avatarı
Hayabusa Akihito
 
Mesajlar: 76
Kayıt: 02 Eki 2014, 16:40

Re: Kıvılcım

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 09 Şub 2015, 21:19

Beş shurikeni de tam olarak istediğin gibi olmasa da işine yarayacak şekilde fırlattıktan sonra, adamın tahmin ettiğin gibi kendi soluna doğru sıyrılma hareketi yaptığını görüyorsun. Attığın shurikenlerden oldukça kolay bir şekilde sıyrılan adam birkaç metre karşısında seni görünce biraz afallıyor. Ancak bu afallaması senin lehine büyük bir avantaj oluyor ve yerden çıkardığın tekme adamın göğsüne denk geliyor. Tekmeyi yediği gibi yerden birkaç metre havaya fırlayan adamın hemen arkasına geçerek Kage Buyou'yu başarılı bir şekilde tamamlıyorsun. Adam her ne kadar dengesiz dursa da sen de hızlı hamleler yapıyorsun ve bu sebeple şu an adamın arkasında yer alsan da ekipman çantanı kullanamayacağının farkındasın.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

ÖncekiSonraki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron