Kısa Bir Mola

Role-Play harici her şey için en uygun yer.

Moderatör: Game Master

Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Fortius tarih 28 Eki 2016, 07:48

Hemen söyleyeyim, bu mola sadece bana aittir, henüz reset gibi bir durum yok! :lol:

Birçoğunuz fark etmiştir, uzun zamandır site ile ilgilenmiyor, konulara yazmıyordum. Sebebini de açıklayayım; TSK sonunda bu adama "Gel bakalım!" dedi. Hem de öyle böyle demedi, "Yedek subay olarak 12 ay gel!" dedi. Evet, askere gidiyorum arkadaşlar. Bu gece otobüse binecek, yarın sabah Ankara/Polatlı'da inecek ve Topçu ve Füze Okulu Komutanlığı'na giderek birliğe katılacağım. Saç ve sakallara veda edip, 30 günlük bir acemilik dönemi geçireceğim ve sonrasında kura ile 11 ayımı geçireceğim usta birliğine gideceğim.

Geç oldu bunu yazmak için ama inanın psikolojik olarak uzun dönem çıkmanın verdiği şoka alışmak, işten ayrılmak, alışveriş yapmak, ailemle vakit geçirmek gibi şeyler olunca, Ozan'a bile 2 gün önce durumu anlatabildim. Bu yoğunlukta sizlere durumumu ancak bugün yazabiliyorum. Aslında bu süreç için bir "B Planımız" vardı, fakat bahsettiğim yoğunluktan dolayı konularımı devredemedim ve benim yerime konulara bakacak olan arkadaş da sizlerle beraber bu satırları okuyor olacak. Bu yüzden hepinizden özür diliyorum, zira özellikle konuları orta yerinde bırakıp gitmek gibi bir hayvanlık yapmak beni gerçekten üzüyor. Bu konuda affınıza sığınıyor, anlayış göstermenizi diliyorum.

Dediğim gibi, en az 30 gün kesin bir yokluk durumum olacak, ancak sonrasında durumlar ne getirir ben de bilmiyorum. Kuradır, ustalıktır, şudur-budur benim pek anladığım şeyler değil. Açıkçası çok da kafa yormak istemiyorum, çünkü askerlik konusunda ne zaman umutlu olsam, karşımda hep umutsuzluklar oldu. Bu yüzden askerlik konusunda sonrasını düşünmeyi bıraktım. Konuştuğum kişiler, okuduğum forumlar hep askerliğimin rahat geçeceğini söylüyor, ama usta birliğimin neresi olacağını bilmediğim için içimde bir gerginlik var. Neyse... O da belli olduğunda, site ile olan ilişkim de belli olacak dostlar. Sonuç itibariyle yaklaşık 2 ay ortalıklarda görünmeyebilirim. Sonrasında ise duruma göre site ile ilgilenme durumum netleşecektir ve onu da size bildiririz.

Lafı çok da uzatmayayım, RPGTürk'un benim gönlümdeki yerini artık hepiniz biliyorsunuzdur. Yıllar önce ilk RP'me burada başladım ve yıllarca da sitenin iyi olması için elimden gelen gayreti gösterdim. Hatalarım oldu, iyiliklerim oldu... Bunların bazıları görüldü, bazıları görülmedi... Ne olursa olsun, RPGTürk'ü her zaman ayrı bir yerde tuttum. Söyledim ya, ilk RP'mi bu sitede yapmıştım ve o kadar berbattı ki, eminim Ozan'ın, Melih'in ve okuyan kim varsa herkesin retinası bile yanmıştır. Zamanla öğrendik, zamanla geliştik ve bugün emanet olan RPGTürk'ü, umarım kısa bir süreliğine, iade ediyorum. Beni bilen bilir, yıllarca bu işi karşılıksız, sadece eğlence amacı güderek yaptım ve nasip olursa yapmaya da devam edeceğim. Elbet içimizde o ilk zamanların heyecanı yok, ama RPGTürk'ü, Role Play kültürünü daim kılmak arzusu içindeyim. Çünkü ben bu oyunu oynayarak çok geliştim... Düşünce tarzım değişti, kültürel gelişimim arttı, yazı ile ifade etme gücüm yükseldi... Şu an tüm bunların hayatta bana bir artısı var. Bir kurgu yazarken, geleceği görebilmek gerekiyordu ve bugün, planlarımı yaparken geleceğimi daha iyi tasarlayabiliyorum. Bana bu gücü verebilen etmenlerden biri de, oynadığımız bu oyundur. Esas amacımız her zaman eğlence oldu, bu inkar edilemez, ancak bizlere de kişisel gelişim konusunda inanılmaz katkısı olduğuna inanıyorum. Nasıl ki birçoğumuz İngilizce temel eğitimimiz bilgisayar oyunlarından aldıysak, bu oyunda bize yukarıda bahsettiğim şeyleri kattı. Bu yüzden arkadaşlar, hem bu siteyi hem de bu oyunu çok önemsedim ve önemsemeye devam ediyorum. Bu oyunu geliştirmeye, değiştirmeye o kadar uğraştım ki... İnanın bugünkü sistemimizi yaparken Ozanla ne kadar konuştuk ne kadar tartıştık... O yüzden bu site benim içim çok önemli. Sizler de değerli vakitlerinizi bu siteye aktarmış olduğunuz için, benim için bir o kadar değerlisiniz dostlarım...

Çok uzattım, ama bunları bir kez olsun sizlere de söyleyeyim istedim. Buradan tek tek herkese neden benim için önemli olduğunu yazabilirim, ama buna gerek yok sanırım. Çünkü onca zamanı beraber geçirdikten sonra, arada birkaç çürük meyve de olsa, birbirimizi yeteri kadar tanıdık. Öyle üstten üstten konuşmayı sevmem ama, sitede dönen çoğu şeyden haberdardık. Mesela kendini hem erkek hem kız gibi tanıtan, iki ayrı hesaptan iki ayrı karaktere bürünmüş olan arkadaş... Sana da selam olsun! Hem iki farklı karakterle RP yap hem de Skype'tan iki farklı insan olarak konuş... Büyük ruh hastasısın, ama azmine saygı da duymuyor değilim! :) Merak etme, sırrın bizle güvende. ;)

Herkesi tek tek yazmayacağım dedim, öyle... Herkesin yeri ayrı bende. Dargınlıklar, küslükler, kavgalar, laf dalaşları... Bunlar bizim halledemeyeceğimiz, üstesinden gelemeyeceğimiz şeyler olmadı hiçbir zaman. Zaten hepsini de görmezden geldim, çünkü bunların pek bir değeri yoktu. Şurada eğlenceli birkaç dakika geçirme arzusundaydık hepimiz, bu yüzden de olumsuz fikir ve düşünceler bize ket vurmaktan başka bir şeye yaramazdı. Öyle de yaptık, sildik attık. Bu yüzden herkesin gösterdiği bu olgunluğuna saygı duyuyorum. RPGTürk'ün ilk nesil oyuncularından başlayıp, bugünkü jenerasyona kadar herkesin bu olgunluğu taşıdığını düşünüyorum. Buna sahip olmayanların da sadece birkaç ufak değişiklikle bunun üstesinden geleceğine inanıyorum. Bu yüzden, RPGTürk'ün ilk nesilinden bugünkü oyuncu kitlesine, herkese teşekkür ederim!

İlk nesilden bugüne kadar, hata yaptığım, kalbini kırdığım, bir saniyeliğine bile olsa üzdüğüm kim varsa, hepinizden özür diliyorum. Toyluğuma, hırçın kişiliğime verip büyüklük gösterin...

İlk nesilden bugüne kadar, bana hata yapan, kalbimi kıran, bir saniyeliğine bile olsa üzen kim varsa, yaptıklarınızın farkında olmasanız bile hepinizi affediyorum! İnsanız, hata yaparız... Yeter ki bu hatalar kalıcı olmasın...

İlk nesilden bugüne kadar, üzerimde zerre emeği olan herkes, hakkınızı helal edin!

İlk nesilden bugüne kadar, üzerinde zerre emeğim olan herkese hakkım helali hoş olsun!

Önce Allah'a, sonra kendinize emanet olun...

Not: Yalandan da olsa özleyin beni tamam mı!? :lol:
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Asai Shise tarih 28 Eki 2016, 08:37

Hayırlı Tezkereler meslektaşım. Kısa dönem isterken uzun dönem çıkması kötü olmuş. Ben de ayın 30 unda teslim oluyorum Ankara-Polatlı topçu birliğine. Aynı koğuşta bile olabiliriz. :lol:
Resim

Künye
İsim: Asai Shise
Yaş: 17
Cinsiyet: Kız
Element: Raiton
Seviye: C Rank
Rütbe: Chunin
Ryo: 40.000
Prestij:Tanjou/1

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 6
Potansiyel:8
Varlık: 6
Zeka: 4

Motivasyon
Feminist: Erkeklerden olabildiğince nefret etmektedir. Erkeklere olabildiğince eziyet çektirmek ister ve bunun için de olabildiğince güçlenmesi gerektiğini bilir. Shinobilik yaparak ablasına yapılanlara kendi çapında bir çözüm bulmuştur. Shinobi olmayan insanların zayıf ve korunmaya muhtaç olduğunu düşünür.

Güç Gösterişi: Köydeki bütün erkeklere ve diğer ülkedeki shinobilere ne kadar muhteşem birisi olduğunu göstermek ister. Bu kendisinden çok bir kadının, bir Nikkougakurelinin ne kadar güçlü olduğunu gösterme ve kanıtlama çabasıdır. Kadınların ve Nikkougakure'nin güçlü olması gerektiğine inanır ve bunun için elinden geleni yapar. Ablasına neler olduğunu öğrenmesi için olabildiğince güçlü olmak gerektiğinin de farkındadır. Çünkü onun rakibi Konoha gibi büyük bir shinobi köyüdür.

Komplikasyon -

ÖZELLİKLER:

Madde Bağımlılığı - Karakter morfine bağımlıdır. Gün aşırı, dozu az da olsa bunu ağızdan almalıdır.
Aşağıdaki durumlar geçerlidir;

Karakterin her aktif operasyonu veya köy görevi sonunda, kazancından 25.000 Ryo düşülür. Pasif operasyonlarda ise kazancın yarısı kesilir. Bu parayı karakter, bağımlı olduğu maddeyi elde etmek için kullanır. Karakter, her daim yanında 3 kullanımlık "Morfin" adlı eşyayı taşımak zorundadır, karakter bu maddeyi görevde kullanmamış olsa bile bu para ondan kesilir. Karakterin görev, operasyon veya konu başlangıcında yoksunluk çekmediği, konudan hemen önce bağımlılık ihtiyacını giderdiği varsayılır. Eşyanın açıklaması şu şekildedir;

Morfin - Bir kağıdın içine sarılı, misket boyutunda mavi bir madde. Ağızdan alınır ve yutulur. Alındıktan bir kaç dakika sonra etki etmeye başlar. Kullanıcının ağrı eşiği yükselir ve yoğun acılara dayanabilir hale gelir. Yorgunluk hissini azaltır, fiziksel aktiviteyi arttırır. Zihinsel aktiviteyi bozar ve kişinin gerçeklik algısını kırabilir, anlamsız bir mutluluk yaratabilir. Genjutsu kullanımını negatif etkiler, fakat kişinin etkisi altında bulunduğu Genjutsu'ları da kırabilir. Etkiler 15-20 dakika arasında sürer. Etkilerin ardından kişide kusma, baş ağrısı ve bulanık görme gibi semptomlar baş gösterir. Tekrar alınması bu semptomları durdurur ve etkileri tekrar aktif eder, fakat ardı ardına kullanımda yan etkilerin şiddeti artar. Aynı anda birden fazla misket kullanmak aşırı tehlikelidir ve solunum yetmezliğinden ölüme sebebiyet verebilir.

Ninjutsu

Raiton- Kangehika (C Rank) = 15 Gp
Karasu Bunshin no Jutsu (C-Rank) = 15 GP
Shunshin (D-Rank) = 10 GP
Kizetsu no Jutsu ( C Rank) = 15 GP
Sanzengarasu ( C Rank) = 15 GP
Raikyuu ( C Rank) = 15 GP

Taijutsu

Suiseiki Stili (D Rank) 20 GP

Genjutsu
Kasumi Juusha(C Rank)= 15 GP
Kuroshiki (D Rank) = 10 GP

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik(1. Favori): 3

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Asai Shise
 
Mesajlar: 72
Kayıt: 13 Haz 2016, 16:40

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 28 Eki 2016, 12:21

Kınalı kuzum.

Bişeyler yazarsam site mahkeme kararıyla engellenecek gibi geldi. Editleyeceğim burayı sonra ben. Günlük yapabilirim. İlkokulda aşklarımızı yazdığımız, anahtarlı olan günlüklerden.

Fok yu sistem. :arrow:
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Kotatsu Shichi tarih 28 Eki 2016, 23:23

Askerlik gayet eğlenceli Hakan. Çok farklı, çok ilginç, ''Ulan böyle bir insan dünyada olamaz!'' diyeceğin bir sürü insan tanıyacaksın. Bir yedek subay olarak çok zorlanacağını sanmıyorum. Güle güle git, güle güle gel ne diyeyim. 2 ay sonra buraya bişeyler karalarsan eğer okumak için can atıyor olacağım.

Seninle aynı isme sahip olan oğlanın babasıyım ben bu arada.
Resim

Künye
İsim: Kotatsu Shichi
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Ryo: 0
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 5 GP

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 4
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 7

Motivasyon: Eve gidince rahat rahat uyuyabilen insanlar!

Genjutsu

Raigen C-Rank
Kori Shinchuu C-Rank
Kasumi Juusha C-Rank
Rishuu C-Rank
Teishi no Jutsu C-Rank
Rakumei no Jutsu D-Rank
Kuroshiki D-Rank
Kullanıcı avatarı
Kotatsu Shichi
 
Mesajlar: 18
Kayıt: 04 Tem 2016, 10:10

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Shimada Renji tarih 29 Eki 2016, 14:46

HAQANIM

YOLUN AÇIK OLSUN YİĞİDİM

SENİ ÇOK SEVEN KİYO

telefonun kapalı la
buraya imza formu gelcek üşeniyom
Resim
I'm tryna put you in the worst mood, ah.
Kullanıcı avatarı
Shimada Renji
 
Mesajlar: 18
Kayıt: 10 Eyl 2016, 23:56

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Kamiwaza Kageri tarih 03 Kas 2016, 21:10

PM attım günler önce ama, ulaşıp ulaşmadığını bilmiyorum. Hala giden kutusunda görünüyor falan...

Buradan da yazayım, yolun açık olsun Forçyüsümüz. Sayılı gün çabuk biter, gelince seni fazlasıyla da özlemiş olacağız ;)
Resim
Künye
İsim: Kamiwaza Kageri
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Fraksiyon: Taiyou
Prestij: Moumoku/3



Motivasyon
Doğaüstü: Fantastik canavarlar, doğaüstü varlıklar, imkansız olaylar, tuhaf söylentiler, masalsı güçler... Ve daha niceleri! Kageri, her türlü fantastik-mitolojik olaya/ögeye saplantı boyutunda bir tutku duymaktadır. Bu, Kageri'nin içinde -muhtemelen- asla sönmeyecek bir alev gibidir. Kendisi tek bir fantastik olayı görmeyi, elde etmeyi yeterli bulmaz. O, nefes aldığı süre boyunca bulunabilecek yeni bir doğaüstü olayın olduğunu ve olabileceğine inanır. Uzun lafın kısası... Doğaüstü olaylar, Kageri'yi yataktan kaldıran ve güne hazırlayan yegane motivasyonudur. Uzun ve yorucu yolculuğuna, çıkış nedeni ve hedefidir.

Komplikasyon
Takıntı: Mucizeler, efsanevi güçler, olmaması gereken yaratıklar, kutsal varlıklar, mitolojik kahramanlar... Kageri'yi harekete geçiren tüm bu ögeler, aynı zamanda, onun en büyük lanetidir de! Doğaüstü olaylara, hikayelere duyduğu aşk; bir noktadan sonra, onun için bir saplantıdır. Gerçek hayatın üzerindeki herhangi bir olgu, Kageri'nin takıntısını beslemek için yeterlidir. O an ne yapıyor olursa olsun, saplantısının peşinden koşacak ve duyduğu şeylerin kaynağını araştıracaktır.



Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 8
Potansiyel: 10
Varlık: 6
Zeka: 5



Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 2 [Favori]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1



Ninjutsu
Shunshin
Hibashiri
Kaon no jutsu
Ryuuka no Jutsu
Housenka no Jutsu
Sanzengarasu: Hite no Tori
Kullanıcı avatarı
Kamiwaza Kageri
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 09 Mar 2016, 18:00

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Cemre tarih 05 Kas 2016, 14:32

Buraya yazabilmek için üyelik açtım. Umarım sorunsuz olaysız güzel bir şekilde askerliğini tamamlarsın. Seviyorum seni, kendine iyi bak Hakan Abi. Bence aramızda hiç dargınlık küslük olmadı abi, umarım senin açından da öyleyimdir.

Saygı ve sevgilerimle,
Cemre.
Cemre
 
Mesajlar: 1
Kayıt: 05 Kas 2016, 14:29

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen CroAtoN tarih 06 Kas 2016, 23:57

Cemre gibi sadece buraya yazabilmek için üyelik açtım. Ozan söyleyeli oldu baya ama işten güçten vakit bulamıyor ki insan oturup okusun. Bir hatamız olmuşsa aynı şekilde affetmeni eylerim. Umarım her şey gönlünce olur. İşler hep tıkırında ilerler. Sitede gördüğüm en kral adamlardan birisisin. Bence bu herkes için, her zaman bu şekilde de kalacaktır.

Kendine çok iyi bak. Ankara buz gibin olur bu aylar kazandan verdikleri şerbet gibin çayını eksik etme. (çay önemli.) :twisted:

Görüşmek üzere dostum.
CroAtoN
 
Mesajlar: 1
Kayıt: 06 Kas 2016, 23:53

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Kazuki Hayato tarih 07 Kas 2016, 00:18

Hakan abim, yolun açık olsun. İşlerin rast gitsin. Skype grubumuzu ve dönen toplu muhabbetleri hiç unutmayacağım. Güzel günlerdi. Çok iyi adamsın. Güle güle gidip, güle güle dönmen dileğiyle.
Resim
Karakter Kartı
Resim
İsim: Kazuki Hayato
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 21.800
Prestij: Moumoku/3 Puan
Kullanılabilir GP: 112

Profil

Güç: 2
Çeviklik: 3
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 10

Motivasyon & Komplikasyon

Motivasyon

Vatansever: Daha iyi bir köy, daha güçlü bir köy ve köyünün menfaatleri adına yapamayacağı şey neredeyse yoktur. Görevlerine bu bilinçle çıkar. Onun kaybetmesi demek Nikkougakure'nin kaybetmesi demektir. Zafere ulaşma hissi onu zinde tutar ve ne olursa olsun kazanan tarafta olmak ister.

Komplikasyon

Migren: Bazı zamanlar dayanılmaz acı veren baş ağrıları yaşayabilmektedir. 20-25 günlük süre içinde mutlaka ve en az 1 migren atağı geçirir. 8 saat - 3 gün arası süren bu ataklar süresince Hayato'nun kişiliği berbat bir hal alır. Çekilemeyecek derecede huysuz ve gönülsüzdür. Baş ağrısı fiziksel ve zihinsel kapasitesini etkilemektedir.

Kabus: Hayatının belli dönemlerinde karşılaştığı ve belki de en çok sıkıntı duyduğu şey budur. Gördüğü can sıkıcı ve korkutucu kabuslar hayatını çoğu zaman cehenneme çevirmeyi bilmiştir. Genel olarak bir gölgenin onu sarıp yutması, kendi gölgesinin bir canavara dönüşüp ona zarar vermesi veya simsiyah katranla kaplı bir denizde boğulması gibi sahneler uykularını zehir etmektedir.


Resim

Ninjutsu

-Sanzengarasu | C Rank


Genjutsu

-Houkibo Disiplini | D Rank

-Kuroshiki | D Rank
-Teishi | C Rank
-Rishuu | C Rank


Beceri Listesi

[Favori][Zeka] Farkındalık 5. Seviye
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ekipmanlar/Eşyalar


-Standart Ekipman Çantası
-Kunai|x3
-Patlayıcı parşomen|x4
-Senbon|x20


Resim
Kullanıcı avatarı
Kazuki Hayato
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 11 Haz 2016, 14:23

Re: Kısa Bir Mola

Mesajgönderen Asai Shise tarih 13 Kas 2016, 09:13

Hakanin numarasını ozelden atacak var mi . Site adına ziyaretine gideyim. Bu arada 47. Kogustan selamlae
Resim

Künye
İsim: Asai Shise
Yaş: 17
Cinsiyet: Kız
Element: Raiton
Seviye: C Rank
Rütbe: Chunin
Ryo: 40.000
Prestij:Tanjou/1

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 6
Potansiyel:8
Varlık: 6
Zeka: 4

Motivasyon
Feminist: Erkeklerden olabildiğince nefret etmektedir. Erkeklere olabildiğince eziyet çektirmek ister ve bunun için de olabildiğince güçlenmesi gerektiğini bilir. Shinobilik yaparak ablasına yapılanlara kendi çapında bir çözüm bulmuştur. Shinobi olmayan insanların zayıf ve korunmaya muhtaç olduğunu düşünür.

Güç Gösterişi: Köydeki bütün erkeklere ve diğer ülkedeki shinobilere ne kadar muhteşem birisi olduğunu göstermek ister. Bu kendisinden çok bir kadının, bir Nikkougakurelinin ne kadar güçlü olduğunu gösterme ve kanıtlama çabasıdır. Kadınların ve Nikkougakure'nin güçlü olması gerektiğine inanır ve bunun için elinden geleni yapar. Ablasına neler olduğunu öğrenmesi için olabildiğince güçlü olmak gerektiğinin de farkındadır. Çünkü onun rakibi Konoha gibi büyük bir shinobi köyüdür.

Komplikasyon -

ÖZELLİKLER:

Madde Bağımlılığı - Karakter morfine bağımlıdır. Gün aşırı, dozu az da olsa bunu ağızdan almalıdır.
Aşağıdaki durumlar geçerlidir;

Karakterin her aktif operasyonu veya köy görevi sonunda, kazancından 25.000 Ryo düşülür. Pasif operasyonlarda ise kazancın yarısı kesilir. Bu parayı karakter, bağımlı olduğu maddeyi elde etmek için kullanır. Karakter, her daim yanında 3 kullanımlık "Morfin" adlı eşyayı taşımak zorundadır, karakter bu maddeyi görevde kullanmamış olsa bile bu para ondan kesilir. Karakterin görev, operasyon veya konu başlangıcında yoksunluk çekmediği, konudan hemen önce bağımlılık ihtiyacını giderdiği varsayılır. Eşyanın açıklaması şu şekildedir;

Morfin - Bir kağıdın içine sarılı, misket boyutunda mavi bir madde. Ağızdan alınır ve yutulur. Alındıktan bir kaç dakika sonra etki etmeye başlar. Kullanıcının ağrı eşiği yükselir ve yoğun acılara dayanabilir hale gelir. Yorgunluk hissini azaltır, fiziksel aktiviteyi arttırır. Zihinsel aktiviteyi bozar ve kişinin gerçeklik algısını kırabilir, anlamsız bir mutluluk yaratabilir. Genjutsu kullanımını negatif etkiler, fakat kişinin etkisi altında bulunduğu Genjutsu'ları da kırabilir. Etkiler 15-20 dakika arasında sürer. Etkilerin ardından kişide kusma, baş ağrısı ve bulanık görme gibi semptomlar baş gösterir. Tekrar alınması bu semptomları durdurur ve etkileri tekrar aktif eder, fakat ardı ardına kullanımda yan etkilerin şiddeti artar. Aynı anda birden fazla misket kullanmak aşırı tehlikelidir ve solunum yetmezliğinden ölüme sebebiyet verebilir.

Ninjutsu

Raiton- Kangehika (C Rank) = 15 Gp
Karasu Bunshin no Jutsu (C-Rank) = 15 GP
Shunshin (D-Rank) = 10 GP
Kizetsu no Jutsu ( C Rank) = 15 GP
Sanzengarasu ( C Rank) = 15 GP
Raikyuu ( C Rank) = 15 GP

Taijutsu

Suiseiki Stili (D Rank) 20 GP

Genjutsu
Kasumi Juusha(C Rank)= 15 GP
Kuroshiki (D Rank) = 10 GP

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik(1. Favori): 3

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Asai Shise
 
Mesajlar: 72
Kayıt: 13 Haz 2016, 16:40

Sonraki

Dön Sohbet

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron