#2 Pasiflik Yoklaması

Gizli Kütüphane'nin tozlu raflarındaki unutulmuş hikayeler.

Moderatör: Game Master

#2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Cynic tarih 02 Eyl 2016, 10:41

Karakteri olan oyuncular, eğer buradalarsa ve aktif olarak devam edeceklerse aşağıya burada olduklarına dair mesaj atabilirler.

Yoklama Çarşamba akşamına kadar sürecek ve site Cuma akşamı açılacaktır. Bu süre zarfında burada olduklarını bildirmeyen oyuncuların karakterleri pasife alınacaktır. Çarşamba akşamına kadar karakter sildirebilir, isterseniz daha sonra yeni karakter yaratabilirsiniz.

Karakter sildirmek istiyorsanız karakter kağıdı başlığınıza yeni bir mesaj atarak bunu belirtebilirsiniz.

Ayrıca, yoklamaya katılanlar arasından rastgele seçilecek 10 kişiye sürpriz ödüllerimiz de var!

Yaptığımız fikir alışverişi sonrasında, fraksiyonlara ilişkin bir karar almış bulunmaktayız. Sadece bir kez olmak üzere, dileyen oyuncular fraksiyonlarından çıkarak "fraksiyonsuz" bir şekilde karakterlerine devam edebilecektir. Söz konusu durum sadece fraksiyondan çıkmak için geçerli olup, fraksiyonlar arası geçiş söz konusu olmayacaktır.

Şu ana kadar bağış yapmış oyuncular da fraksiyondan çıkabilirler ve fraksiyonsuz kişiler de bağış yapmaya devam edebilirler. Ancak yapılan bağışlar hiçbir fraksiyon adına kaydolmaz, bireysel bir bağış olarak kalır.

Bu konuda bir karar alırken, lütfen iyi düşünün, zira geri dönüşü olmayacak bir karar vereceğinizi hatırlatmak isterim. Şu ana kadar yoklamaya katılmış olan oyuncular eğer fraksiyonsuz bir şekilde devam etme kararı alacaksa, bu başlığa hiç mesaj atmamış gibi, fraksiyondan çıkmak istediğini belirtecek şekilde yoklamaya katılmaları gerekiyor. Yoklama sonuna kadar fraksiyondan çıkmak istenildiği belirtilmemiş ise, oyuncular fraksiyonlarında kalmış olarak devam edeceklerdir.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Chisa Shusa tarih 02 Eyl 2016, 10:55

Buradayım.
Lejant
Karakter Gelişimi

Künye
İsim: Chisa Shusa
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: D-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 61.000
Prestij: Tanjou/0
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon: En iyi genjutsu ustası olmak.
Komplikasyon: -
Özellikler: -


Profil
Güç: 2
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 8

Ninjutsu
Shunshin D-Rank
Daitoppa C-Rank

Genjutsu
Kininaru Kimochi D-Rank
Kuroshiki D-Rank
Rishuu C-Rank
Raigen C-Rank
Kasumi Juusha C-Rank

Disiplinler
Houkibo D-Rank
Taroubo D-Rank

Beceri Listesi
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Chisa Shusa
 
Mesajlar: 35
Kayıt: 02 Tem 2016, 21:57

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Kazuki Hayato tarih 02 Eyl 2016, 12:22

Buradayız :)
Resim
Karakter Kartı
Resim
İsim: Kazuki Hayato
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 21.800
Prestij: Moumoku/3 Puan
Kullanılabilir GP: 112

Profil

Güç: 2
Çeviklik: 3
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 10

Motivasyon & Komplikasyon

Motivasyon

Vatansever: Daha iyi bir köy, daha güçlü bir köy ve köyünün menfaatleri adına yapamayacağı şey neredeyse yoktur. Görevlerine bu bilinçle çıkar. Onun kaybetmesi demek Nikkougakure'nin kaybetmesi demektir. Zafere ulaşma hissi onu zinde tutar ve ne olursa olsun kazanan tarafta olmak ister.

Komplikasyon

Migren: Bazı zamanlar dayanılmaz acı veren baş ağrıları yaşayabilmektedir. 20-25 günlük süre içinde mutlaka ve en az 1 migren atağı geçirir. 8 saat - 3 gün arası süren bu ataklar süresince Hayato'nun kişiliği berbat bir hal alır. Çekilemeyecek derecede huysuz ve gönülsüzdür. Baş ağrısı fiziksel ve zihinsel kapasitesini etkilemektedir.

Kabus: Hayatının belli dönemlerinde karşılaştığı ve belki de en çok sıkıntı duyduğu şey budur. Gördüğü can sıkıcı ve korkutucu kabuslar hayatını çoğu zaman cehenneme çevirmeyi bilmiştir. Genel olarak bir gölgenin onu sarıp yutması, kendi gölgesinin bir canavara dönüşüp ona zarar vermesi veya simsiyah katranla kaplı bir denizde boğulması gibi sahneler uykularını zehir etmektedir.


Resim

Ninjutsu

-Sanzengarasu | C Rank


Genjutsu

-Houkibo Disiplini | D Rank

-Kuroshiki | D Rank
-Teishi | C Rank
-Rishuu | C Rank


Beceri Listesi

[Favori][Zeka] Farkındalık 5. Seviye
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ekipmanlar/Eşyalar


-Standart Ekipman Çantası
-Kunai|x3
-Patlayıcı parşomen|x4
-Senbon|x20


Resim
Kullanıcı avatarı
Kazuki Hayato
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 11 Haz 2016, 14:23

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Arashi Nobu tarih 02 Eyl 2016, 12:35

Buradayım.
Resim
Künye
İsim: Arashi Nobu
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Fraksiyon: Taiyou
Element: Katon
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Ryo: 0
Prestij: Moumoku/3
Kullanılabilir GP: 44 GP

Motivasyon
Altın Jenerasyonun en iyisi olmak
Bütün dünyanın gelişmesini, adalet ve barış içinde yaşamasını sağlamak

Komplikasyon

Profil
Güç: 6
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 4
Zeka: 4

Beceriler
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi (Favori): 5
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık (Favori): 4
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu
Ryuka No Jutsu (C - Rank)
Goukakyuu No Jutsu (C - Rank
Housenka No jutsu (C - Rank)

Taijutsu
Shinsouki (C - Rank)

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Arashi Nobu
 
Mesajlar: 47
Kayıt: 12 Haz 2016, 08:49

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Yamakawa Mineko tarih 02 Eyl 2016, 12:35

Buradayım.
Resim
Künye
İsim: Yamakawa Mineko
Yaş:17
Cinsiyet:Dişi
Boy:154
Kilo:40
Köy:Nikkougakure
Fraksiyon:Taiyou
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 60.000
Prestij:Tanjou-0
Harcanabilir GP: 3

Profil
Güç:15
Çeviklik11
Kondisyon6
Potansiyel1
Varlık1
Zeka1

Motivitasyon:
Köye Bağlılık
Mineko köyüne ve onun kültürüne son derece bağlı biridir. Köyü için rahatlıkla canını verebilir Onu geliştirmek ve ilerletmek için canını dişine takar.

Şiddet
Her ne kadar şiddeti sadece kendisini kızdıranları cezalandırmak için uyguladığını söylesede içten içe şiddet uygulamaktan büyük bir zevk almaktadır. Aldığı haz orgazmla özdeşleştirilebilir. Durup dururken birine şiddet uygulamasa bile herhangi bir sebepten biri ile kavga ediyorsa aldığı haz yüzünden bunun dozunu kaçırabilir ve bundan pişmanlık duymaz.



Komplikasyon:
Kardeşi
İkiz kardeşi ile çok güçlü bir bağa sahiptir. Bu yüzden onun kılına bile zarar gelmesine izin vermediği gibi bu uğurda kendi hayatıda dahil olmak üzere her şeyini feda edebilir.



Ninjutsu
-

Taijutsu
Kyodaichi D-Rank

Genjutsu
-

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(1. Favori): 4
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
* Her birine patlayıcı parşömen(kötü) sarılı 6 kunai(kötü).
* Bisento(kötü).
Kullanıcı avatarı
Yamakawa Mineko
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 09 Haz 2016, 22:11

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Yakkai Umaru tarih 02 Eyl 2016, 13:14

+
Resim


Künye
İsim: Yakkai Umaru
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 6
Varlık: 2
Zeka: 6

Motivasyon
Abim: İşin ucunda abimden övgü almak varsa her şeyi yapabilirim. Nihihihihi!
Tembellik:''Görevimi çabucak bitirip eve gitmeli ve evde tembellik yapmalıyım.'' Bazen bunu düşünür ve kendimi motive ederim!

Komplikasyon
Abim: Eğer abim yanımda olmazsa ya da abim dövüş sırasında yaralanmışsa kendimi dövüşe veremem. Onu kaybetme korkusu her şeyin önüne geçer.
Uyku: Uykusuzluğa karşı pek dayanıklı olduğum söylenemez. Eğer bir gün az uyursam ertesi gün erkenden sızarım. Uyumadan sabahlayacak olursam yandık zaten!


Ninjutsu
Niji no Jutsu- C-Rank
Mizu Subari no Jutsu- C-Rank
Mizurappa- C-Rank
Kizame no Jutsu- C-Rank


Taijutsu


Genjutsu
Sanjakubo Genjutsu Disiplini- D-Rank
Kuroshiki- D-Rank
Rishuu- C-Rank
Magen: Henge - D-rank
Kokohi No Jutsu: C-rank

Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Yakkai Umaru
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 13 Haz 2016, 14:36

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 02 Eyl 2016, 13:30

Buradayım.
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Kumagari Eijiro tarih 02 Eyl 2016, 13:58

sa, baba burda
Resim

İsim: Kumagari Eijiro
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 6.000
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 0

Profil
Güç: 6
Çeviklik: 12
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 3
Zeka: 2

Motivasyon
-Mutluluk: Sevdikleri ve kendisi için mutluluğu her şeyden önde tutar. Bu düşüncesi, düşmanları için olumsuzluklara neden olacaksa bunu gerçekleştirmekten geri durmaz. Tanıdıkları, kendisi için geri kalan herkesten daha önemlidir.
-Keşfetme ve öğrenme duygusu: Bu duygular reyizin vücudunun %80’inini oluşturur. Öğrenme derken yeni bir matematik formülü değil, hayata dair yeni bir derstir.

Komplikasyon
-Başarısızlık: Yapmaya çalıştığı işte başarısız olmak kendisi için sinir bozuculuktan öte bir olaydır. Kendisine bunu yediremez çünkü kafasında her şeyi zamanla başarabileceğine inanmaktadır fakat bunu gerçekleştirememek onu derinden üzer.

Ninjutsu
Rai no Te
Jibashiri
Kizetsu no Jutsu

Taijutsu
Shinshouki Stili D-Rank

Genjutsu

Beceri Listesi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Kumagari Eijiro
 
Mesajlar: 35
Kayıt: 21 Tem 2016, 14:32

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Endo Isshiki tarih 02 Eyl 2016, 14:03

Buradayım ben de.
Resim
Künye
İsim: Endo Isshiki.
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15k
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP:15.

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 5
Potansiyel: 6
Varlık: 5
Zeka: 4

Motivasyon
Hayranlık;
Göreve şöyle bir motivasyonla çıkar; Her yaptığı görev ona bir artı olarak dönecektir şeklinde. Eğer iyi bir başarı ve iyi bir sonuç aldıysa, bu Isshiki’nin övülmesini, tanınmasını sağlayacaktır. Ve bu da babasının dediği gibi onu, insanlar tarafından hayran duyulacak biri yapacaktır. Bu da onun en büyük motivasyon kaynağı denebilir.

Komplikasyon
İmaj Bozukluğu;
Görünümündeki bozukluklar falan, giysisinde yırtık tarzı ya da saçının başının dağılması gibi şeylerden rahatsız olur. Moralini falan bozar Isshiki’nin. Canını sıkar, görevi aksatmasına, bazen unutkanlığa falan sebep olur. Bu da görev tarzı şeylere eksi bir durum olarak yansır tabii. Bu da onun hayran kazanma planını falan etkileyebilir belki.

Ninjutsu
NINPOU
Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Shunshin - D Rank
Sanzengarasu - C Rank

RAITON
Kangehika - C Rank
Ikadzuchi no Kiba - C Rank
Kizetsu no Jutsu - C Rank


Taijutsu
-

Genjutsu
-

Beceri Listesi
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Endo Isshiki
 
Mesajlar: 19
Kayıt: 05 Ağu 2016, 17:37

Re: #2 Pasiflik Yoklaması

Mesajgönderen Asai Shise tarih 02 Eyl 2016, 14:32

Buradayım.
Resim

Künye
İsim: Asai Shise
Yaş: 17
Cinsiyet: Kız
Element: Raiton
Seviye: C Rank
Rütbe: Chunin
Ryo: 40.000
Prestij:Tanjou/1

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 6
Potansiyel:8
Varlık: 6
Zeka: 4

Motivasyon
Feminist: Erkeklerden olabildiğince nefret etmektedir. Erkeklere olabildiğince eziyet çektirmek ister ve bunun için de olabildiğince güçlenmesi gerektiğini bilir. Shinobilik yaparak ablasına yapılanlara kendi çapında bir çözüm bulmuştur. Shinobi olmayan insanların zayıf ve korunmaya muhtaç olduğunu düşünür.

Güç Gösterişi: Köydeki bütün erkeklere ve diğer ülkedeki shinobilere ne kadar muhteşem birisi olduğunu göstermek ister. Bu kendisinden çok bir kadının, bir Nikkougakurelinin ne kadar güçlü olduğunu gösterme ve kanıtlama çabasıdır. Kadınların ve Nikkougakure'nin güçlü olması gerektiğine inanır ve bunun için elinden geleni yapar. Ablasına neler olduğunu öğrenmesi için olabildiğince güçlü olmak gerektiğinin de farkındadır. Çünkü onun rakibi Konoha gibi büyük bir shinobi köyüdür.

Komplikasyon -

ÖZELLİKLER:

Madde Bağımlılığı - Karakter morfine bağımlıdır. Gün aşırı, dozu az da olsa bunu ağızdan almalıdır.
Aşağıdaki durumlar geçerlidir;

Karakterin her aktif operasyonu veya köy görevi sonunda, kazancından 25.000 Ryo düşülür. Pasif operasyonlarda ise kazancın yarısı kesilir. Bu parayı karakter, bağımlı olduğu maddeyi elde etmek için kullanır. Karakter, her daim yanında 3 kullanımlık "Morfin" adlı eşyayı taşımak zorundadır, karakter bu maddeyi görevde kullanmamış olsa bile bu para ondan kesilir. Karakterin görev, operasyon veya konu başlangıcında yoksunluk çekmediği, konudan hemen önce bağımlılık ihtiyacını giderdiği varsayılır. Eşyanın açıklaması şu şekildedir;

Morfin - Bir kağıdın içine sarılı, misket boyutunda mavi bir madde. Ağızdan alınır ve yutulur. Alındıktan bir kaç dakika sonra etki etmeye başlar. Kullanıcının ağrı eşiği yükselir ve yoğun acılara dayanabilir hale gelir. Yorgunluk hissini azaltır, fiziksel aktiviteyi arttırır. Zihinsel aktiviteyi bozar ve kişinin gerçeklik algısını kırabilir, anlamsız bir mutluluk yaratabilir. Genjutsu kullanımını negatif etkiler, fakat kişinin etkisi altında bulunduğu Genjutsu'ları da kırabilir. Etkiler 15-20 dakika arasında sürer. Etkilerin ardından kişide kusma, baş ağrısı ve bulanık görme gibi semptomlar baş gösterir. Tekrar alınması bu semptomları durdurur ve etkileri tekrar aktif eder, fakat ardı ardına kullanımda yan etkilerin şiddeti artar. Aynı anda birden fazla misket kullanmak aşırı tehlikelidir ve solunum yetmezliğinden ölüme sebebiyet verebilir.

Ninjutsu

Raiton- Kangehika (C Rank) = 15 Gp
Karasu Bunshin no Jutsu (C-Rank) = 15 GP
Shunshin (D-Rank) = 10 GP
Kizetsu no Jutsu ( C Rank) = 15 GP
Sanzengarasu ( C Rank) = 15 GP
Raikyuu ( C Rank) = 15 GP

Taijutsu

Suiseiki Stili (D Rank) 20 GP

Genjutsu
Kasumi Juusha(C Rank)= 15 GP
Kuroshiki (D Rank) = 10 GP

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik(1. Favori): 3

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Asai Shise
 
Mesajlar: 72
Kayıt: 13 Haz 2016, 16:40

Sonraki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron