Hikari Toplantısı #1

Moderatör: Game Master

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Kazuki Hayato tarih 09 Ağu 2016, 23:58

Yorumlarımı yapmadan önce bir öneri bırakayım:

Neticede köy fakir, biz fakiriz. Millet aç. Pasif hizmet adında bir şey yaparız mesela. Herkes belli bir miktar para bağışlar bu hizmete, ardından kazan kurulur ve aç insanlara sokakta yemek dağıtılır. Yemeklerini yiyen fakir insanlar karınlarını doyuranların Hikari Fraksiyonu olduğunu bilir ve teşekkür ederler. Seviliriz, popülerliğimiz artar. Hikari Fraksiyonuna katılmak isteyenlerin sayısı artar. Olmaz olmaz derseniz, bunu rp içinde yaparız bence bir sıkıntı yaratmaz. Sonucunda parasıyla yapıyoruz bunu. Bunu bir çeşit mini proje olarak değerlendirebiliriz.


Fraksiyonun oyunculara meta olarak verebileceği yararlar arasında, düşündüğüm eğitim meselesi var. Bence fraksiyon üyeleri olarak karakterlerimizi Pasif Operasyon gibi, fraksiyonun daha tecrübeli shinobilerinden kişisel olarak aldığımız Pasif Eğitim'e bırakabilmeliyiz.


Yani olursa güzel olur diyebileceğim bir fikir belirtmiş Bachuru ama sanki olmayacakmış gibi. Çünkü Shusa'nın dediği gibi Fortius ve Cynic ile konuşulacak bir şey gibi geliyor. Direkt olarak sisteme etki eden bir durum söz konusu olduğu için. Bu konu hakkında Fortius'un yorumunu almak iyi olurdu.

Hata yapanı cezalandırmalı. Hatta fırlatıp atmalı. Evet.

Şayet gerçekten pasif olacaksak, bu pasifliği bozan kişiyi aramızda barındırmak, savunmak tüm fraksiyonu zan altında bırakacaktır. Biraz acımasızca oldu biliyorum ancak aldığımız kararların elbet bu sonucu getireceğini düşünüyorum.


Eğer alt-üst ilişkisi, bir hiyerarşi sistemi olursa fraksiyon içinde belli insanlar üstlerine danışamadan zor iş yaparlar gibi geliyor. Yani gidersin üst rütbeli adamın dediklerini yaparsın, başka bir şey yapamazsın. Herkesin kendi başına dolaşmaması, iş yapmaması sağlanırsa yapılacak hata da minimuma iner. Kimsenin de şutlanmasına gerek kalmaz bence. Dediğin gibi insanları şutlamamak için Fraksiyon içinde -çok da katı olmayan- bir hiyerarşi olmalı. En azından herkesin kendi başına buyruk hareket etmemesi sağlanmalı.

Hangi projeye odaklanmamız gerektiğini de artık bir kesinleştirelim. Hatta bir anket uygulayalım diyorum, bu iş bi aradan çıksın. Sonra lider ile tanışma konusunu yürütürüz, bitiririz. Zaten bir çok şeyin orda netleşeceğini düşünüyorum.
Resim
Karakter Kartı
Resim
İsim: Kazuki Hayato
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 21.800
Prestij: Moumoku/3 Puan
Kullanılabilir GP: 112

Profil

Güç: 2
Çeviklik: 3
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 10

Motivasyon & Komplikasyon

Motivasyon

Vatansever: Daha iyi bir köy, daha güçlü bir köy ve köyünün menfaatleri adına yapamayacağı şey neredeyse yoktur. Görevlerine bu bilinçle çıkar. Onun kaybetmesi demek Nikkougakure'nin kaybetmesi demektir. Zafere ulaşma hissi onu zinde tutar ve ne olursa olsun kazanan tarafta olmak ister.

Komplikasyon

Migren: Bazı zamanlar dayanılmaz acı veren baş ağrıları yaşayabilmektedir. 20-25 günlük süre içinde mutlaka ve en az 1 migren atağı geçirir. 8 saat - 3 gün arası süren bu ataklar süresince Hayato'nun kişiliği berbat bir hal alır. Çekilemeyecek derecede huysuz ve gönülsüzdür. Baş ağrısı fiziksel ve zihinsel kapasitesini etkilemektedir.

Kabus: Hayatının belli dönemlerinde karşılaştığı ve belki de en çok sıkıntı duyduğu şey budur. Gördüğü can sıkıcı ve korkutucu kabuslar hayatını çoğu zaman cehenneme çevirmeyi bilmiştir. Genel olarak bir gölgenin onu sarıp yutması, kendi gölgesinin bir canavara dönüşüp ona zarar vermesi veya simsiyah katranla kaplı bir denizde boğulması gibi sahneler uykularını zehir etmektedir.


Resim

Ninjutsu

-Sanzengarasu | C Rank


Genjutsu

-Houkibo Disiplini | D Rank

-Kuroshiki | D Rank
-Teishi | C Rank
-Rishuu | C Rank


Beceri Listesi

[Favori][Zeka] Farkındalık 5. Seviye
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ekipmanlar/Eşyalar


-Standart Ekipman Çantası
-Kunai|x3
-Patlayıcı parşomen|x4
-Senbon|x20


Resim
Kullanıcı avatarı
Kazuki Hayato
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 11 Haz 2016, 14:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Fortius tarih 11 Ağu 2016, 11:32

İstek doğrultusunda anket ekledim, oylarınızı verebilirsiniz. Sonradan oy değiştirmek gibi bir durum olmadığı için dikkat etmenizi rica ediyorum.

Pasif eğitim gibi bir konunun sadece Hikari için olmayacağını düşünüyorum. Kaldı ki bu sistemsel bir durum yaratabilir. Ancak fraksiyonu eğitime yöneltebilmeniz her zaman mümkün. Bu da RP-in gerçekleşebilecek bir olay.

Hayato'nun bağışlar ile halka yemek dağıtılması fikri uygulanabilir, bunun tartışılması iyi olur diye düşünüyorum.

Hikari fraksiyonu içini birkaç gün içerisinde bir konu açacağım, bilginiz olsun.

Son olarak, fraksiyonun organizasyonu, rütbe sistemi olup olmayacağı gibi konuları daha sağlam şekilde tartışmaya başlayabiliriz diye düşünüyorum. Bu konuda uzun uzadıya değil de, daha kısa ve öz bir biçimde fikir ve önerileriniz paylaşırsanız daha çabuk sonuca ulaşabiliriz diye düşünüyorum.

Taiyou fraksiyonundakiler lütfen oy falan vermesin! Kişi sayısı belli, fazla oy durumunda sorumlusu siz olursunuz, benden söylemesi... :lol:
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Tamaishi Sando tarih 11 Ağu 2016, 13:00

Ben hem Hayato'nun hem de Ishio'nun fikrini oldukça beğendim. Yapılması taraftarıyım. Aklıma şu an ekleyecek bir şey gelmedi gelirse eklerim.


Destek verilecek proje konusunda bir şeyler söylemek istiyorum. Sekki'nin konusunda surların eksikliği kendini belli etti bence. Hem de büyük bir eksiklik olarak. Öncelikle geçmiş olsun Sekki. Konu şu, kendisine işkence edildikten sonra, işkence eden adam Sekki'yi Nikkougakure'nin arka mahallelerinden birine bıraktı. Yani adam elini kolunu sallayarak köye girdi. Hem de yanında her yeri sargılı, çıplak biri varken. Tabi olayın her ayrıntısını bilmiyoruz ama köyü çevreleyen bir sur olsaydı böyle bir durumu kolay kolay yaşamazdık diye düşünüyorum.


Örgütlenme konusunu müsait bir vakitte ekleyeceğim.
Resim
Künye
İsim: Tamaishi Sando
Yaş:19
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0.000
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 10

Motivasyon
Köyün kahramanı olmak istemektedir. Mümkünse yaşayan bir kahraman…

Komplikasyon
Sando, duygularını çok yoğun yaşar. Bu durum, zaman zaman olayların akıp gittiğini unutmasına ya da kendini olaya tam verememesine neden olabilir. Bir şeye çok mutlu olup konudan şaşabilir ya da başarısız olup emo moda girebilir. Yoğun yaşadığı her duygunun üstünde farklı etkileri vardır. Öfkelenince gözü de dönebilir mesela…

Özellikler

Profil
Güç: 14
Çeviklik: 7
Kondisyon: 6
Potansiyel: 1
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu


Taijutsu
Juudaichi/D-Rank

Genjutsu


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Tamaishi Sando
 
Mesajlar: 29
Kayıt: 20 Tem 2016, 23:18

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Hideki Sekki tarih 11 Ağu 2016, 13:32

Tamaishi Sando yazdı:

Destek verilecek proje konusunda bir şeyler söylemek istiyorum. Sekki'nin konusunda surların eksikliği kendini belli etti bence. Hem de büyük bir eksiklik olarak. Öncelikle geçmiş olsun Sekki. Konu şu, kendisine işkence edildikten sonra, işkence eden adam Sekki'yi Nikkougakure'nin arka mahallelerinden birine bıraktı. Yani adam elini kolunu sallayarak köye girdi. Hem de yanında her yeri sargılı, çıplak biri varken. Tabi olayın her ayrıntısını bilmiyoruz ama köyü çevreleyen bir sur olsaydı böyle bir durumu kolay kolay yaşamazdık diye düşünüyorum.




Öncelikle teşekkür ederim ve bende aynı şekilde düşünüyorum. Adam eski bi shinobiymiş tamam da bu şu anlama da geliyor. Köyün girişi çıkışı yıllardır aynı durumda ve birisi bir defa girdiyse gayet rahat bir şekilde casuslar da girip çıkar. Karakterimin durumu da yani büyüklük olarak ortada. Bu cüsseyi bu kadar kolay bir şekilde içeri sokup bırakmak köyün dışarıya karşı zaafını bence çok açık bir şekilde ortaya koyuyor.
Resim


Kır zincirlerini Sekki.
İzleyin youtube.com


Künye
İsim: Hideki Sekki
Yaş: 19
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç:8
Çeviklik:5
Kondisyon:6
Potansiyel:4
Varlık:5
Zeka:3

Motivasyon
Dostlar!:
Sekki için dostları her zaman ön plandadır. Onlar sevginin salt halidir ve daima güvenebilir, onlar yanındaysa her zaman ayağa kalkacak gücü bulabilir! Galiba, belki de bulamaz... Ama kesinlikle çabalar, evet evet çabalar!

Komplikasyon
Öfke:
Sekki her canlıya karşı sevgi ve saygıya sahiptir. Bu kişiler düşmanları bile olsa; bu nedenle bir şeylere zarar vermekten son ana kadar kaçınır ancak sevgili dostları ve ya yoldaşlarının zarar görmesi onu çılgına çevirip kendini kaybetmesine sebep olur.

Ninjutsu
Katon-Kagitsune [C-Rank]
Katon-Goukakyuu no Jutsu[C-rank]
Ninpou-Shunshin [D-Rank]

Taijutsu
Juudaichi [C-Rank]

Genjutsu
-

Beceri Listesi
Juudaichi Stili: 2

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Hideki Sekki
 
Mesajlar: 77
Kayıt: 10 Haz 2016, 22:28

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Fortius tarih 11 Ağu 2016, 13:40

Konuyla ilgili tek bir GM mesajı üzerinden ilerideki durumlarınızı etkileyecek kararlar almamanızı tavsiye ederim. Zira Sekki'nin köye nasıl girdiği, ne zaman girdiği, ne şekilde girdiği konularında hiçbir bilgi mevcut değil. Hiçbir bilgi yokken de fraksiyonun kaderini etkileyecek kararlar almanın sıkıntılı olabileceği hususunu hatırlatmak isterim.
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Hideki Sekki tarih 11 Ağu 2016, 13:43

Fortius yazdı:Konuyla ilgili tek bir GM mesajı üzerinden ilerideki durumlarınızı etkileyecek kararlar almamanızı tavsiye ederim. Zira Sekki'nin köye nasıl girdiği, ne zaman girdiği, ne şekilde girdiği konularında hiçbir bilgi mevcut değil. Hiçbir bilgi yokken de fraksiyonun kaderini etkileyecek kararlar almanın sıkıntılı olabileceği hususunu hatırlatmak isterim.


Biraz daha devam edip içeriği öğrenmem daha mantıklı bence, aklıma bir iki bir şey geliyor zira. Bence Hikari konusu açıldıktan sonra bir daha düşünülmeli. Son kararı öyle vermeliyiz.
Resim


Kır zincirlerini Sekki.
İzleyin youtube.com


Künye
İsim: Hideki Sekki
Yaş: 19
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç:8
Çeviklik:5
Kondisyon:6
Potansiyel:4
Varlık:5
Zeka:3

Motivasyon
Dostlar!:
Sekki için dostları her zaman ön plandadır. Onlar sevginin salt halidir ve daima güvenebilir, onlar yanındaysa her zaman ayağa kalkacak gücü bulabilir! Galiba, belki de bulamaz... Ama kesinlikle çabalar, evet evet çabalar!

Komplikasyon
Öfke:
Sekki her canlıya karşı sevgi ve saygıya sahiptir. Bu kişiler düşmanları bile olsa; bu nedenle bir şeylere zarar vermekten son ana kadar kaçınır ancak sevgili dostları ve ya yoldaşlarının zarar görmesi onu çılgına çevirip kendini kaybetmesine sebep olur.

Ninjutsu
Katon-Kagitsune [C-Rank]
Katon-Goukakyuu no Jutsu[C-rank]
Ninpou-Shunshin [D-Rank]

Taijutsu
Juudaichi [C-Rank]

Genjutsu
-

Beceri Listesi
Juudaichi Stili: 2

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Hideki Sekki
 
Mesajlar: 77
Kayıt: 10 Haz 2016, 22:28

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Shirou Makano tarih 11 Ağu 2016, 20:16

Ben surların daha mantıklı bir seçencek olduğunu düşündüm çünkü akademi binası ile daha çok kişisel gelişim alabileceğimizi bilsem bile halkın güvenini aynı zamanda onların güvenlikleri sembolüne gelen surları inşa ettirirsek daha çok gözlerinde yükselebileceğimizi düşündüm.
Resim
Künye
İsim: Shirou Makano
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunim
Ryo: 15.000 Ryo
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 0

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 5
Zeka: 7


Motivasyon
Kahramanlık artık diline dolanan bir sakız haline gelse de olmak istediği kahraman biraz evrimleşmiştir. Öldükten sonra bile hikayelerinin onların ki gibi liman kasabalarını dolaşan denizciler tarafından anlatılmasını istemektedir. En azından hikayelerde Oğuz Kağan gibi abartı özelliklere sahip olmak korkaklığından bahsedilmeyen hikayelerde mitlerin bir parçası olmaktır. Yani her insanın çocukluğunda zihninde bir yerde tekrar hayat bulmayı hedeflemektir onun ki.


Komplikasyon
Aile onun için anlaşılmaz bir kavramdır. Yıllardır kendi ailesinden uzak kaldığı için ''dede, anne, baba'' gibi bu kavrama ait sözcükleri duyduğunda sessizleşir ve burkulur. Duymak istemediği yıllar önce unutmak zorunda kaldığı bir şeydir.


Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu C-Rank
Karasu Bunshin no Jutsu C-Rank
Kangehika C-Rank

Taijutsu
Suiseiki D-Rank

Genjutsu
Kuroshiki D-Rank
Kasumi Juusha C-Rank
Rishuu C-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Kötü Kalite)
5 Shuriken (Kötü Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Kötü Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Kötü Kalite)
2 Sis bombası (Kötü Kalite)
Kullanıcı avatarı
Shirou Makano
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 15 Tem 2016, 05:00

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Kazuki Hayato tarih 12 Ağu 2016, 15:16

Şöyle de yapabilirdik; herkes kendi doğru bulduğu, kendine mantıklı gelen projeye yatırım yapardı. Ancak dediğim gibi bir projede Taiyou'dan daha fazla bağış çıkarmak işleri değiştirecektir. Yani ben bunun ekmeğini rp-in olarak da yeriz diyorum. Köy içinde Taiyou grubundan daha prestijli ve güvenilir bir konuma gelmek sonuçta bizim amaçlarımızdan biri. Yani bu ankete hepimiz katılalım, oyumuzu verelim. Sonucunda çıkan projeye herkes parasını bağışlasın.

Hiyerarşi ile alakalı kendimce bir fikrim var. Şimdilik alt-üst ilişkisini şöyle açıklayalım diyorum;
En üstte Fraksiyon Lideri ve adamları var. Eğer fraksiyon içinde timler kuracaksak (istihbarat, maliye, eğitim vs) o timlerin kaptanları lider ve adamlarından sonra gelmeli.
Daha sonra C-Rank üyeler, biz Altın Jenerasyon burada bulunalım. Sözü dinlenen, fraksiyon içinde etkin rol oynayan shinobiler.
D - Rank üyeler olsun birde. Bize göre daha pasif kalan, bizim katıldığımız her toplantıya katılamayan ve bizim kadar sözleri dinlenmeyen üyecikler olsun bunlarda.

Bu rank işini beğenmezseniz başka isimler de verebiliriz önerilere açığım fikrinizi mutlaka belirtin bununla ilgili.

Fraksiyon Lideri doğal olarak en üst konumda ve herkese emir verebilecek yetkiyi kendinde bulunduruyor. Yakınındaki adamlar da Liderden aldıkları yetkiyle bir çok işi yürütebilecek yetkiye sahip.
Örneğin İstihbarat Takımı kaptanı da o takımda bulunan shinobilere emir verebilecek konumda. Git Taiyou toplantısında konuşulanları öğrenip gel dediğinde bu emri koşulsuz yerine getirmek durumunda kalıyoruz.
D - Rank üyeler bizden daha az lafı dinlenir konumdayken bizler Altın Jenerasyon olarak daha üst bir durumdayız mesela onlardan. Ancak bizim kalkıp bizden alttaki adama da emir verecek halimiz yok. Yani bizim emir verme yetkimizin olması için bir time kaptan olarak atanmamız gerekiyor. En basit haliyle benim aklımdaki hiyerarşinin işleyişi böyle.

Resim

Timleri ve görevlerini kısaca açıklamak gerekirse:

Kuvvet Timi; güvenlikten ve askeri güçten sorumlu. Mevcut politikamız gereği bir süre boyuna pasif olacak bir tim gibi görünüyor ancak böyle bir timin olması her ihtimale karşı zorunluluk diye düşündüm.

İstihbarat Timi; Gerek Taiyou, gerek sivil halk, gerek köy dışındaki gelişmeleri takip ederek öğrenecek ve Fraksiyona bildirecek tim. Hayati bir önemi var.

Maliye Timi; Fraksiyonun parasal işlerinden sorumlu olan tim. En basitinden bağışların yönlendirilmesi. Shinobilerden bağış toplanıp projelere aktarılması, köy içinde yapılacak çeşitli hayır işlerine para harcanması kısaca tüm para işlerini yürütecek yapılanma.

Eğitim ve Strateji Timi; İstekler üzerine shinobilerin eğitimi, geninler ve akademi öğrencilerin bile eğitimi burdan alınıyor. Bir kaç mesaj önce Fraksiyon içinde rp-in olarak eğitim mevzusunun olabileceğinden bahsetmiştik. Bu olay bu takımı ilgilendiriyor mesela.


Dediğim gibi bu rank konusu tamamen bir taslak. Benim aklıma güzel bir rütbe ismi gelmediği için böyle belirttim. Eğer aklında başka isim önerileri olan varsa belirtmeli.

Yükselme olayı da olsun diyorum. Yani bizler zaman içindeki icraatlarımızla Liderin güvendiği adamları arasına girebilelim. Mümkün olduğu kadar bu rütbe sistemi basit olmalı diye düşünüyorum.
Resim
Karakter Kartı
Resim
İsim: Kazuki Hayato
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 21.800
Prestij: Moumoku/3 Puan
Kullanılabilir GP: 112

Profil

Güç: 2
Çeviklik: 3
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 10

Motivasyon & Komplikasyon

Motivasyon

Vatansever: Daha iyi bir köy, daha güçlü bir köy ve köyünün menfaatleri adına yapamayacağı şey neredeyse yoktur. Görevlerine bu bilinçle çıkar. Onun kaybetmesi demek Nikkougakure'nin kaybetmesi demektir. Zafere ulaşma hissi onu zinde tutar ve ne olursa olsun kazanan tarafta olmak ister.

Komplikasyon

Migren: Bazı zamanlar dayanılmaz acı veren baş ağrıları yaşayabilmektedir. 20-25 günlük süre içinde mutlaka ve en az 1 migren atağı geçirir. 8 saat - 3 gün arası süren bu ataklar süresince Hayato'nun kişiliği berbat bir hal alır. Çekilemeyecek derecede huysuz ve gönülsüzdür. Baş ağrısı fiziksel ve zihinsel kapasitesini etkilemektedir.

Kabus: Hayatının belli dönemlerinde karşılaştığı ve belki de en çok sıkıntı duyduğu şey budur. Gördüğü can sıkıcı ve korkutucu kabuslar hayatını çoğu zaman cehenneme çevirmeyi bilmiştir. Genel olarak bir gölgenin onu sarıp yutması, kendi gölgesinin bir canavara dönüşüp ona zarar vermesi veya simsiyah katranla kaplı bir denizde boğulması gibi sahneler uykularını zehir etmektedir.


Resim

Ninjutsu

-Sanzengarasu | C Rank


Genjutsu

-Houkibo Disiplini | D Rank

-Kuroshiki | D Rank
-Teishi | C Rank
-Rishuu | C Rank


Beceri Listesi

[Favori][Zeka] Farkındalık 5. Seviye
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ekipmanlar/Eşyalar


-Standart Ekipman Çantası
-Kunai|x3
-Patlayıcı parşomen|x4
-Senbon|x20


Resim
Kullanıcı avatarı
Kazuki Hayato
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 11 Haz 2016, 14:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Yumasaki Bachuru tarih 16 Ağu 2016, 21:38

Öncelikle aktiflik konusuna değinmek istiyorum gençler, aileye yeni biri katılması sebebiyle bu konuda son bir haftadır aktif olamadığım için özür dilerim. Ancak konu açılmasından gördüğümüz üzere fraksiyon meselesi sistemin en önemli unsuru ve bu noktada bizim Hikari fraksiyonunu seçmiş olanlar olarak sayımızın netleşmesi meselesinde bir kaç istatistik yatırmak istiyorum masaya. Hemencecik belirteyim, fraksiyon başlıklarında aktif olmayan arkadaşları hiç bir şekilde zorla organizasyona almak veya bunu denemek gibi bir niyetim yok. Aktiflerin de durumu görmesi üzerine bir sayım yapmamız gerektiğini düşünmekteyim.

Fraksiyon'una Hikari yazmış ve yoklamada burada olduğunu belirtmiş üye listesi;
Hideki Sekki +
Kazuki Hayato +*
Yumasaki Bachuru +
Kai Ishio +
Yakkai Umaru +
Yakkai Tantosha
Shirou Makano +
Tamaishi Sando +*
Kumagari Eijiro
Chisa Shusa +
Daisuke Yoshiro

On bir kişi arasından üç kişi bu konuda yer almamayı tercih etmiş. İki günde de sadece yıldızla belirttiğim iki kişi yazmış tanışma konumuza. Umaru'nun üniversite meseleleri olduğunu biliyoruz, bu konuda zaten hiç kimseyi yargılamadığımız gibi onu iki katı yargılamıyoruz. Bu bizi aktif sekiz kişiyle bırakıyor, ben bu akşam yazacağım ve Ishio da bu akşam yazacak; bu sayede yarı yarıya bir yoğunluk oluşturacağız. Minimum ikiniz daha zamanınızı ayırıp bu free'ye katılırsanız birer ikişer paragrafla bile olsa konu devam eder gibime geliyor ve olayın o kısmını hallederiz.

Bu sekiz kişinin, evrenin yeni halini ve yapısını anladığını ve özellikle kişisel kurgulara vurulan bu son ketin bunu vurgulamasından dolayı fraksiyonların bu yeni yapıda ne kadar büyük yer kapladığını varsayıyorum. Durum gayet iyi bu aktiflik oranına bakıldığında.


Gelelim oylama sonucuna, sekiz kişi oy vermiş ve çoğunluk Akademi Taraftarı. Açıkçası ben de Akademiye oy verdim. Bunu yapmamın sebebi daha önce de bahsetmiş olduğum Geri kalmama. meselesiydi. Munemitsu köyü yöneten adam, köyün en büyük shinobilerinden ve bizim yönetim ve halk politikamızda Taiyou'dan akademi inşaatında büyük farkla geri kalmak bizi yönetim safında geri çekerdi.

Artık daha kısa ve öz yazmak için, hemen rütbe konusuna geçeceğim; Hayato'nun fikri hoş ancak bence Hikari fraksiyon yapısına uygun olmayan bir yapıda. Hikari eğer ülkeyi tamamıyla destekleyemiyorsa, halihazırda köyün yönetimini destekler bir duruşta olmalı; bu konuda da sosyo-militaristik bir yapıda timlerin olması oluşum içinde oluşum yaratıyor bence. Ancak hiyerarşi konusunda Hayato'ya tamamen katılıyorum. Bu konuda tim liderleri konumundaki kişilerin, Hayato'nun danışmanları kategorisine girmesi daha uygun bence. Bu yolla emir-komuta zincirinin uğrayacağı durak sayısı azalır ve Ishio'nun da dillendirdiği kendi içimizdeki insanların ortalığı karıştırma ihtimali bir hayli düşer. Hikari'nin sivil veya shinobi danışmanları alt kademeyi uygun gördükleri şekilde yönlendirir ve artı tim liderleri ve onların altındaki grup liderleri gibi, daha alt kademelerin hareketlerinden sorumlu kişi sayıları minimuma iner.

Şimdilik az kişi ve küçük bir çapa sahip olduğumuzdan bunun organizasyon sorunu yaşatacağını düşünmüyorum. Ancak gelecekte Hayato'nun önerdiği tim sistemine geçebiliriz, o vakitte fraksiyonun elinde güvenebileceği çekirdek kadronun yetiştirdiği bir Altın Jenerasyon olacak zira.

Bunun dışında, fraksiyon üyelerinin Free RP'lerle aktif olmasının yollarını düşünüyorum. Bu konuda pasif kalmadan ve Naruto RP'sinde amcaların bahçelerinden yaprak süpürmeden nasıl halka yardımcı olurken fraksiyona da halk gözünde prestij kazandırabileceğimizi düşünmeliyiz. Halka yardım fikri gerçekten güzel, bunun yanında da meta olarak biz görevdeyken fraksiyonun geri kalan üyelerinin yapabileceği şeyler düşünmeliyiz. Açıkçası ben eğer yaşarsa Bachuru, fraksiyona bir sivil destekçi kitlesi getirmek için yapılacak bir operasyondan/kurgudan yanayım. Bu konuda da hedefim her zaman tekrarladığım gibi, Keşiş abimiz.

Fraksiyonun bize vereceği yararları da, en son konuşmamız daha doğru olur gibin.
İsim: Yumasaki Bachuru
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: Moumoku/3
Resim
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:6
Varlık:2
Zeka:3

Resim
Motivasyon
Değişim. Açıkçası ana motivasyonu böyle bir şey yapmak istedim, on yedi yaşında bir "katil" olsa da bir çocuktur sonuçta Bachuru. Değişime, ileriye, kendinin veya yeteri kadar ilginçse başkalarının hayallerine bir bağlılık hisseder ve bu bağlılık bu hayallerinin gerçekleşmesine çalışmasına sebep olur. Kötü biri değildir, ancak yeteri kadar ilginçse sonuçlar bunun için kötü şeyler yapmaktan çekinmez. Zaten bir shinobi olma sebebi de köyün insanlarının Altın Çağ hayalleridir.

Yumasaki Klanı.Bachuru, klanıyla ilgili hikayelerle büyümüş ve bu hikayelerin gerçekliğine dair hiç bir kanıt görmese de hayal kurmayı ve bu hayalleri takip etmeyi bırakmamıştır. Büyük annesinin onu engellemeye çalışmasına, eski evlerinin yerini bir chuunin olmasına rağmen söylememesi onu büyük ölçüde engellemiş; şevkini kırmış olsa da Yumasaki'yi köye ve daha önemlisi büyük annesi dışında hiç bir şeye sahip olmayan kendisine geri kazandırmak hayattaki en büyük amaçlarından biri olmuştur.

Komplikasyon
Çakra noktalarının zarar görmesinden kaynaklanan çakra kontrolü sorunu.

Ninjutsu
Raiton; Kizetsu no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.
Raiton; Yusubi no Jutsu, D Rank
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve kendi vücuduna elektrik verir. Bu teknik, kullanıcının uyuşan zihnini tekrar çalıştırmasına ve dikkatini toplamasına yardımcı olur, ancak kullanıcıya hasar verir. Teknik bazı düşük seviye Genjutsu tekniklerini kırabilir.
Ayatsuito, D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin, D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Taijutsu
Shinshouki, C Rank
Bunshoku, C Rank
Beceri Listesi
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Sansetsukon (Kötü Kalite)
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yumasaki Bachuru
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 12 Haz 2016, 10:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Fortius tarih 28 Ağu 2016, 16:26

Yaptığımız anketin sonucunda göre “Akademi Binası Projesi” bağış alanımız olacak. Bu konuda sanırım artık ortak bir hareket yapılacaktır. Ancak arkadaşlar, bu bağışların nasıl yapılacağı noktasında halen bir konsensus oluşmuş değil. Bu yüzden bu konuda ben sizlere birkaç seçenek sunayım.

  • Bağışlar herhangi bir kısıtlama olmaksızın oyucunlar tarafından dilenilen miktarda yapılabilir.

  • Bağışlar oyuncular tarafından belirlenecek bir tutarda yapılabilir.

  • Bağışlar oyuncuların ekonomik durumlarına göre belirleyeceği bir oranda yapılabilir.

  • Bağışlar belli bir miktarın üzerinde parası olan oyuncular tarafından belli miktarda veya oranda yapılabilir.

Kanaatimce bağışların nasıl yapılacağı konusunda hızlı bir karar verilmesi gerekiyor. Bu yüzden herkes fikrini kabul ettirmek yerine, fikir birliği içerisine girmeli. Kıyaslama yapmak istemem, ancak Taiyou fraksiyonu, en azından fikir birliği olma konusunda, şu anda önümüzde!


Bir diğer başlığımız, köye veya ülkeye yapılacak yatırımlar konusu. Daha önce bu konuda sizden spesifik adımlar beklemiştim, ancak bu konuda da sadece başlıkta bir fikir birliğimiz oldu gibi. Bu yüzden yatırım konusunu Cynic ile birlikte yapmaya karar verdik. Ancak burada size düşen konu şu; yatırım miktarı neye göre belirlenecek? Yani örneğin bir propaganda yapmak için ayıracağını bütçe nasıl olacak? Bu noktada bağış konusundaki kriterlerden birini belirleyebileceğimiz gibi, başka bir kriter bulmamız de mümkün. Tartışılması ve sonuca bağlanması gereken bir nokta olarak bu konuyu da vurgulamak isterim.


Rütbe sistemi hala tartışılabilir. Bu konuda da bir ikilik yaşanıldığını gözlemliyorum. Bu yüzden bu konuyu da kanaatimce tartışmak ve bir karara bağlamak gerekecek.


Son olarak, daha önce lafı geçen pasif eğitim konusunda Cynic ile yaptığımız konuşmalar sonucunda, bu tür bir sistemi fraksiyona getirebileceğimizi düşündük. Sadece Hikari fraksiyonuna has olacak bu sistemin temelinde, GP veya PP kazanımı söz konusu olacak. Bu konuda da uygulanabilir çeşitli seçeneklerimiz var. Bunlardan birkaçını söylemek gerekirse;

  • Ryo'yu GP veya PP'ye çevirme

  • Pasif Operasyon sistemine benzer bir şekilde GP veya PP kazanma

  • Görev sonlarında kazanılacak bonusların tamamını GP veya PP olarak alma
Yukarıda örneklediğim durumlar tamamen seçenekten ibarettir. Bu konuda daha iyi fikirler olabilir ve bunların da tartışılması gerekiyor.


Umarım yukarıda değindiğim noktalarda kısa süre ortak bir karar alır ve uygulamaya koyarız.
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

ÖncekiSonraki

Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron