Hikari Toplantısı #1

Moderatör: Game Master

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Kazuki Hayato tarih 09 Ağu 2016, 12:27

Ben Fraksiyon lideri ile bir tanışma konusu açılmasına sıcak bakıyorum. Eğer buradaki arkadaşlar için de uygunsa açılabilir bence. Lideri en azından rp-in olarak tanırsak aklımızda gerek fraksiyon yapısı gerek liderin kişiliği çok daha iyi şekillenecektir. Açıkcası bu fraksiyonun karakterlerimizle bağdaşıp bağdaşmadığını, liderin bizimle ne kadar uyuştuğunu böyle öğrenebiliriz.

Bağışlara gelecek olursak bence önceliğimiz Ticari Faaliyetler Projesi olsun diyorum. Kısa sürede en çok etkisini görebileceğimiz proje bu proje gibi geliyor. Hem bizim açımızdan iyi olacak, hemde halk açısından iyi olacak. Ticari faaliyetler büyütüldüğünde köyün refahının da aynı oranda artacağını düşünüyorum.
En son Kazuki Hayato tarafından 09 Ağu 2016, 12:30 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Resim
Karakter Kartı
Resim
İsim: Kazuki Hayato
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 21.800
Prestij: Moumoku/3 Puan
Kullanılabilir GP: 112

Profil

Güç: 2
Çeviklik: 3
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 10

Motivasyon & Komplikasyon

Motivasyon

Vatansever: Daha iyi bir köy, daha güçlü bir köy ve köyünün menfaatleri adına yapamayacağı şey neredeyse yoktur. Görevlerine bu bilinçle çıkar. Onun kaybetmesi demek Nikkougakure'nin kaybetmesi demektir. Zafere ulaşma hissi onu zinde tutar ve ne olursa olsun kazanan tarafta olmak ister.

Komplikasyon

Migren: Bazı zamanlar dayanılmaz acı veren baş ağrıları yaşayabilmektedir. 20-25 günlük süre içinde mutlaka ve en az 1 migren atağı geçirir. 8 saat - 3 gün arası süren bu ataklar süresince Hayato'nun kişiliği berbat bir hal alır. Çekilemeyecek derecede huysuz ve gönülsüzdür. Baş ağrısı fiziksel ve zihinsel kapasitesini etkilemektedir.

Kabus: Hayatının belli dönemlerinde karşılaştığı ve belki de en çok sıkıntı duyduğu şey budur. Gördüğü can sıkıcı ve korkutucu kabuslar hayatını çoğu zaman cehenneme çevirmeyi bilmiştir. Genel olarak bir gölgenin onu sarıp yutması, kendi gölgesinin bir canavara dönüşüp ona zarar vermesi veya simsiyah katranla kaplı bir denizde boğulması gibi sahneler uykularını zehir etmektedir.


Resim

Ninjutsu

-Sanzengarasu | C Rank


Genjutsu

-Houkibo Disiplini | D Rank

-Kuroshiki | D Rank
-Teishi | C Rank
-Rishuu | C Rank


Beceri Listesi

[Favori][Zeka] Farkındalık 5. Seviye
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ekipmanlar/Eşyalar


-Standart Ekipman Çantası
-Kunai|x3
-Patlayıcı parşomen|x4
-Senbon|x20


Resim
Kullanıcı avatarı
Kazuki Hayato
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 11 Haz 2016, 14:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Yumasaki Bachuru tarih 09 Ağu 2016, 12:28

Şimdi efendim, yatırım konusunda benim yaptığım ilk yatırım başlangıç paramın büyük bölümünü Elektrik Kaynağı Projesine vermek olmuş. Çünkü çakra tipim Raiton'du ve elektrik örümceklerinin elektrik kaynağından beslenmesi eğlenceli bir fikirdi.

Ancak şu an görmekteyiz ki, Akademi Binası Projesinde yakın bir mücadele var; malum görevin tamamlanmaması durumunda oyunculardan toplanan bağışların da bir huzursuzluk yarattığı ortada. Tabi ki bu huzursuzluğun sebebi karakterlerin değil, oyuncuların bakış açısından olması; ancak tabi ki karakterler de bu konuda öfkeli olabilir. Önce bu konudaki soruna gelelim, en büyük zoraki bağış iki yay fiyatından daha ucuz ve bahsi geçen projenin yüzde üçü kadar. Yani hem büyük bir para değil, hem de öyle; özellikle gerçek orta çağ silah fiyatlarıyla karşılaştırıldığında aşırı ucuz, ancak şimdiki standartlara göre de aşırı pahalı ki yaptığım araştırma sonucunda Cynic'le Fortius'un bu konuda Naruto evreninin feodal dönem-modern çağ dengesini bulmuş olmalarını takdir ettim aşırı.

Oyuncular olarak Hikari fraksiyonunun bize sunduğu görevi sevmediğimizin ve bunun bir daha olmamasını sağlayacağımızın bir kanıtı olarak alındı alınan arkadaşlardan o zoraki bağışlar, bu konuda konuştuğumuz çerçevede karakterlerin bu bağışları yaparken direnmemesi burada konuştuğumuz şeylere göre bence doğru bir karar. Bu konuda karakterlerimizin kendi aralarında yaptığı sohbetlerle ve yeri geldiğinde Fortius'un önceki mesajında önerdiği gibi NPC'lerle yaptığımız yakınlaşmalarda karakter lejantlarımızı genişleterek sesimizi bir diğerine duyurabileceğimize inanıyorum. Açıkçası Hikari üyesi Bachuru'nun ve benim fikirlerimde fraksiyon içi birbirini desteklemek ve genel olarak kirli işler ve rüşvet yerine bu tür yardımlaşmalardan fraksiyona insan toplamak uzun vadede bizim işimize yarayacaktır.

İyi çocuk olmak belki bize hızlıca dost kazandırmayacak, ama kalıcı dostlar kazandıracak.

Yatırımlar konusunda Fortius'un dediği gibi halkın direk olarak göreceği yatırımları yapmanın çok doğru olacağı kanısındayım. Aynı zamanda köyün yaşlılar heyetini ve özellikle Munemitsu'yu memnun etmemiz gerektiğini düşünmekteyim. Bu noktada ilk iki hedefimizin Elektrik Kaynağı Projesi ve Akademi Binası olmasının en doğrusu olacağını düşünmekteyim. Akademi Binası rekabetinde öne geçemiyorsak bile yakın olursak, Munemitsu'nun gözünde Taiyou'dan geri kalmamış olacağız; aynı zamanda halka direk yarar sağlayacak ve onların gözüne "Biz de yol yaptık." diye propaganda sokabileceğimiz bu dört projeden birinin liderliğini elimize almamız lazım. Bu konuda da her ne kadar 10 bin de olsa, halihazırda önde olduğumuz bir projeden devam etmemizin daha doğru olacağını düşündüm. Yani öne sürerken başka bir konuyu ele almadım. Evet baktım ve köy surları her ne kadar daha yararlı gibi görünse de, aradığımız şey rüşvet hızına yetişmek olduğundan daha ucuz bir projeden başlamamız daha mantıklı olacak gibi.

Köye elektrik getireceğiz. Hikari'nın kelime anlamını insanların damarına işleteceğiz.

Fraksiyonun oyunculara meta olarak verebileceği yararlar arasında, düşündüğüm eğitim meselesi var. Bence fraksiyon üyeleri olarak karakterlerimizi Pasif Operasyon gibi, fraksiyonun daha tecrübeli shinobilerinden kişisel olarak aldığımız Pasif Eğitim'e bırakabilmeliyiz. Ya da biz bırakmadan pasif bir eğitim, her ne kadar dengelemesi zor olacak gibi görünse de. Hatta bunun GM'li konularda aktif eğitim olması da mümkün. Fraksiyonun savaş gücünü geliştirmenin; Taiyou'nun gençleri erken yaştan kendi aralarına alma fikrindense, zaten fraksiyona kendi isteğiyle bağlanmış gönüllülerin savaş gücünü arttırarak sayıdan önce kaliteyi geliştirme yolunda ilerlemesi fikri daha hoş geliyor. Bunu da gelenekçi yaşlı amcalarımızın, yeni nesile bir şeyler öğreterek başarabileceğini düşünüyorum. Bu konuda bizim oyuncu nesli olarak da bizden daha az tecrübeli üyelere boş zamanlarımızda eğitim verebileceğimiz kanaatindeyim.

Bence son öneri harika olur. Fırsatımız varken normalde Daimyo'ya söylemeye oyuncu olarak gücümüzün yetmediği şeyleri Fraksiyon liderleriyle paylaşabilir sıkıntılarımızdan bahsedebiliriz karakter olarak. Hem NPC kütüphanesine fraksiyondan bir kaç tane insanın daha katılması ve bu insanları tanımak uzun ve kısa vadede oyuncu olarak bize aşırı yararlı olacaktır. Kimleri desteklediğimiz ve kimlerin ideolojilerini takip ettiğimizi bilmek iyi olur açıkçası. İlk hedeflerimden biri olan, Başrahip Kei'yi tarafımıza çekme denemesini yaparken adından bahsedebileceğim bir kaç kişiyi bilmek özellikle benim fraksiyona yararım dokunmasını sağlayabilir.


Baçuru aut.
İsim: Yumasaki Bachuru
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: Moumoku/3
Resim
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:6
Varlık:2
Zeka:3

Resim
Motivasyon
Değişim. Açıkçası ana motivasyonu böyle bir şey yapmak istedim, on yedi yaşında bir "katil" olsa da bir çocuktur sonuçta Bachuru. Değişime, ileriye, kendinin veya yeteri kadar ilginçse başkalarının hayallerine bir bağlılık hisseder ve bu bağlılık bu hayallerinin gerçekleşmesine çalışmasına sebep olur. Kötü biri değildir, ancak yeteri kadar ilginçse sonuçlar bunun için kötü şeyler yapmaktan çekinmez. Zaten bir shinobi olma sebebi de köyün insanlarının Altın Çağ hayalleridir.

Yumasaki Klanı.Bachuru, klanıyla ilgili hikayelerle büyümüş ve bu hikayelerin gerçekliğine dair hiç bir kanıt görmese de hayal kurmayı ve bu hayalleri takip etmeyi bırakmamıştır. Büyük annesinin onu engellemeye çalışmasına, eski evlerinin yerini bir chuunin olmasına rağmen söylememesi onu büyük ölçüde engellemiş; şevkini kırmış olsa da Yumasaki'yi köye ve daha önemlisi büyük annesi dışında hiç bir şeye sahip olmayan kendisine geri kazandırmak hayattaki en büyük amaçlarından biri olmuştur.

Komplikasyon
Çakra noktalarının zarar görmesinden kaynaklanan çakra kontrolü sorunu.

Ninjutsu
Raiton; Kizetsu no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.
Raiton; Yusubi no Jutsu, D Rank
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve kendi vücuduna elektrik verir. Bu teknik, kullanıcının uyuşan zihnini tekrar çalıştırmasına ve dikkatini toplamasına yardımcı olur, ancak kullanıcıya hasar verir. Teknik bazı düşük seviye Genjutsu tekniklerini kırabilir.
Ayatsuito, D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin, D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Taijutsu
Shinshouki, C Rank
Bunshoku, C Rank
Beceri Listesi
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Sansetsukon (Kötü Kalite)
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yumasaki Bachuru
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 12 Haz 2016, 10:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Yakkai Umaru tarih 09 Ağu 2016, 15:00

Ben de öncelikle Ticari Faaliyetler Projesine yüklenilmesi gerektiğini düşünüyorum. Gm beyin de dediği gibi kısa vadede otorite kurmak imkansız. Öyleyse önce halkın ve kendimizin ekonomik durumunu düzeltelim ki uzun vadede daha iyi yatırımlar yapabilelim. Tüm köyü ışıl ışıl yapsak bile millet açken bize ne kadar saygı duyacak tartışılır.
Liderimizle tanışmak iyi olabilir; fakat tüm Fraksiyonun müsait olacağı bir aralık bulabileceğimizi sanmıyorum.
Resim


Künye
İsim: Yakkai Umaru
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 6
Varlık: 2
Zeka: 6

Motivasyon
Abim: İşin ucunda abimden övgü almak varsa her şeyi yapabilirim. Nihihihihi!
Tembellik:''Görevimi çabucak bitirip eve gitmeli ve evde tembellik yapmalıyım.'' Bazen bunu düşünür ve kendimi motive ederim!

Komplikasyon
Abim: Eğer abim yanımda olmazsa ya da abim dövüş sırasında yaralanmışsa kendimi dövüşe veremem. Onu kaybetme korkusu her şeyin önüne geçer.
Uyku: Uykusuzluğa karşı pek dayanıklı olduğum söylenemez. Eğer bir gün az uyursam ertesi gün erkenden sızarım. Uyumadan sabahlayacak olursam yandık zaten!


Ninjutsu
Niji no Jutsu- C-Rank
Mizu Subari no Jutsu- C-Rank
Mizurappa- C-Rank
Kizame no Jutsu- C-Rank


Taijutsu


Genjutsu
Sanjakubo Genjutsu Disiplini- D-Rank
Kuroshiki- D-Rank
Rishuu- C-Rank
Magen: Henge - D-rank
Kokohi No Jutsu: C-rank

Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Yakkai Umaru
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 13 Haz 2016, 14:36

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Kazuki Hayato tarih 09 Ağu 2016, 15:31

Müsait olanların katılacağı bir konu olsun diyorum ben de. 3 kişi 5 kişi katılsak, 3-4 tur dönse yine aklımızdaki bir çok soru işareti gider diye düşünüyorum. Zaten pasiflik süresi de kısa olacağından çok kısa sürede tamamlanır diyorum. En azından konuyu okuyanlar da aydınlanmış olur bazı şeyler hakkında. Lider konusu kapalı kutu olmaktan çok bizim için daha anlaşılır ve bilinir bir mevzu olsun diyorum. İnsanlar kime hizmet ettiğini bilmek isterler sonuçta. Fraksiyonlar arasındaki ayrımı biraz da bu iki lider arasındaki fark belirliyor bence. Önemli bir şey olduğunu düşünüyorum ben bunun.
Resim
Karakter Kartı
Resim
İsim: Kazuki Hayato
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 21.800
Prestij: Moumoku/3 Puan
Kullanılabilir GP: 112

Profil

Güç: 2
Çeviklik: 3
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 10

Motivasyon & Komplikasyon

Motivasyon

Vatansever: Daha iyi bir köy, daha güçlü bir köy ve köyünün menfaatleri adına yapamayacağı şey neredeyse yoktur. Görevlerine bu bilinçle çıkar. Onun kaybetmesi demek Nikkougakure'nin kaybetmesi demektir. Zafere ulaşma hissi onu zinde tutar ve ne olursa olsun kazanan tarafta olmak ister.

Komplikasyon

Migren: Bazı zamanlar dayanılmaz acı veren baş ağrıları yaşayabilmektedir. 20-25 günlük süre içinde mutlaka ve en az 1 migren atağı geçirir. 8 saat - 3 gün arası süren bu ataklar süresince Hayato'nun kişiliği berbat bir hal alır. Çekilemeyecek derecede huysuz ve gönülsüzdür. Baş ağrısı fiziksel ve zihinsel kapasitesini etkilemektedir.

Kabus: Hayatının belli dönemlerinde karşılaştığı ve belki de en çok sıkıntı duyduğu şey budur. Gördüğü can sıkıcı ve korkutucu kabuslar hayatını çoğu zaman cehenneme çevirmeyi bilmiştir. Genel olarak bir gölgenin onu sarıp yutması, kendi gölgesinin bir canavara dönüşüp ona zarar vermesi veya simsiyah katranla kaplı bir denizde boğulması gibi sahneler uykularını zehir etmektedir.


Resim

Ninjutsu

-Sanzengarasu | C Rank


Genjutsu

-Houkibo Disiplini | D Rank

-Kuroshiki | D Rank
-Teishi | C Rank
-Rishuu | C Rank


Beceri Listesi

[Favori][Zeka] Farkındalık 5. Seviye
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ekipmanlar/Eşyalar


-Standart Ekipman Çantası
-Kunai|x3
-Patlayıcı parşomen|x4
-Senbon|x20


Resim
Kullanıcı avatarı
Kazuki Hayato
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 11 Haz 2016, 14:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Fortius tarih 09 Ağu 2016, 15:45

O zaman şöyle bir şey yapalım; ben konu açmaya varım, ancak 3-5 kişi ile böylesine bir konu döndürme taraftarı değilim. Sonuçta 11 kişi şu an Hikari fraksiyonunda ve yoklama bir hayli yakın zamanda yapıldı. Demem o ki; konuyu açarak kendi üzerime bir sorumluluk alırım, ancak katılımın 3-5 kişi düzeyinde kalması halinde toplantının başka bir güne bırakıldığını belirterek konuyu sonlandırırım. Yani burada da sizin sorumluluğunuz ortaya çıkıyor. Aranızda konuşun, irtibatlaşın ve bir şekilde en azından çoğunluğun çoğunun (en az 7-8 kişi olarak düşünüyorum) bu konuya katılmasını sağlayın. Bu bağlamda aranızda durumu netleştirmeniz için 1-2 gün bekleyeceğim ve ardından da konunuzu açacağım.

Bir de arkadaşlar bir hususta sanırım bir anlaşılmama durumu var, onu belirtmem gerekiyor.
GM - Naruto yazdı:Projenin tamamlanması ile birlikte, köydeki ticari hayat daha iyi bir konuma geleceği için, ürünlerin fiyatlarında düşüşler yaşanacaktır. Aynı zamanda ülkenin gelir düzeyi de artacağı için, Operasyonlar sonucunda oyuncuların kazanacağı para miktarında artışlar olacaktır. Ülkeye göç eden zanaatkârlar sayesinde satın alınabilinecek eşyaların maksimum kalitesi "Normal" seviyesine yükselecektir. Shinobilere dağıtılan standart ekipmanların kalitesi de otomatik olarak "Normal" seviyesine yükselecektir.

Ticari Faaliyetler Projesi'nin açıklamasına baktığınızda, evet, köydeki ticari hayatın daha iyi bir noktaya gelmesi mümkün görünüyor. Ancak bu projenin esas getirisi, halkın memnuniyetini arttırmak değil, eşyaların kalitesini arttırmak ve Operasyonlar sonucunda elde edilecek para miktarını arttırmak. Dolayısıyla buraya yapacağını yatırımlar ile amacınızın tam anlamıyla örtüşmediği ortada. Diğer bir deyişle, bu projeye yapılacak yatırımlar halka değil, kendinize olacak.
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Chisa Shusa tarih 09 Ağu 2016, 16:03

Eğer o tarz bir konu açılırsa ben de katılmak isterim ancak 15 ağustosta üniversite kayıtları başlayacağından dolayı birkaç günlüğüne şehir dışına çıkmam gerekecek. Birkaç günlük bu süre zarfında pasif kalabilirim. Bilmiyorum benim durumumda bir başkası var mı? Ben yine kendi adıma konuşayım. Eğer açılacak olan konu o tarihe kadar biterse ya da o tarihten sonra açılacak olursa seve seve katılırım.

Ve eğer ticareti faaliyetler projesinin üst mesajlarda planlandığı gibi bir getirisi olmayacaksa bence akademi binası projesine ya da kütüphane projesine yönlenmek daha mantıklı olabilir. Ben zamanında bütün bu fraksiyon olaylarından bağımsız olarak B-Rank teknikleri öğrenmenin karakterlerimizi bir üst seviyeye taşıyacağını düşünerek bütün paramı kütüphane projesine yatırmıştım ama şimdi mantıken düşününce akademi binasına yatırım yapmak daha uygun gözüküyor. Hem yapılan mevcut bağışların oluşturduğu rekabet ortamı yüzünden hem de köyün ve dolayısıyla ülkenin askeri gücünün artması adına geliştirilmeye en uygun projenin o olduğunu düşünüyorum. Sonuçta tam teçhizatlı bir akademi binası genç neslin arkamızdan daha yere basar adımlar atarak gelmesine sebep olacaktır.
Lejant
Karakter Gelişimi

Künye
İsim: Chisa Shusa
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: D-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 61.000
Prestij: Tanjou/0
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon: En iyi genjutsu ustası olmak.
Komplikasyon: -
Özellikler: -


Profil
Güç: 2
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 8

Ninjutsu
Shunshin D-Rank
Daitoppa C-Rank

Genjutsu
Kininaru Kimochi D-Rank
Kuroshiki D-Rank
Rishuu C-Rank
Raigen C-Rank
Kasumi Juusha C-Rank

Disiplinler
Houkibo D-Rank
Taroubo D-Rank

Beceri Listesi
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Chisa Shusa
 
Mesajlar: 35
Kayıt: 02 Tem 2016, 21:57

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Yakkai Umaru tarih 09 Ağu 2016, 17:21

Ticari faaliyetler Projesi sonucunda, operasyonlardan alacağımız para kaç katına çıkacak? Eğer üç ya da dört katına çıkacaksa bana hala mantıklı geliyor proje. Kısa vadede halkı memnun edemeyiz belki; ama uzun vadede diğer projelere daha çok yatırım yapabiliriz. Ayrıca ekipmanlarımızın kalitesinin de artması başka bir artı; fakat kısa vadede halkı memnun edemeyecek olmamız, proje tamamlandığında diğer Fraksiyonun da görev sonu alacakları paranın artacak olması, felsefemizin dışına çıkacak olmamız da bu projenin eksileri oluyor sanırım; fakat bu şekilde düşüneceksek Akademi binasına da yatırım yapmamamız gerekiyor. O projenin getirileri de daha çok bizim işimize yarıyor. Geriye de su,kanalizasyon, elektrik ya da sur kalıyor sanırım.

Chisa Shusa yazdı:Eğer o tarz bir konu açılırsa ben de katılmak isterim ancak 15 ağustosta üniversite kayıtları başlayacağından dolayı birkaç günlüğüne şehir dışına çıkmam gerekecek. Birkaç günlük bu süre zarfında pasif kalabilirim. Bilmiyorum benim durumumda bir başkası var mı? Ben yine kendi adıma konuşayım. Eğer açılacak olan konu o tarihe kadar biterse ya da o tarihten sonra açılacak olursa seve seve katılırım.


Aynı durum benim için de geçerli.
Resim


Künye
İsim: Yakkai Umaru
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 6
Varlık: 2
Zeka: 6

Motivasyon
Abim: İşin ucunda abimden övgü almak varsa her şeyi yapabilirim. Nihihihihi!
Tembellik:''Görevimi çabucak bitirip eve gitmeli ve evde tembellik yapmalıyım.'' Bazen bunu düşünür ve kendimi motive ederim!

Komplikasyon
Abim: Eğer abim yanımda olmazsa ya da abim dövüş sırasında yaralanmışsa kendimi dövüşe veremem. Onu kaybetme korkusu her şeyin önüne geçer.
Uyku: Uykusuzluğa karşı pek dayanıklı olduğum söylenemez. Eğer bir gün az uyursam ertesi gün erkenden sızarım. Uyumadan sabahlayacak olursam yandık zaten!


Ninjutsu
Niji no Jutsu- C-Rank
Mizu Subari no Jutsu- C-Rank
Mizurappa- C-Rank
Kizame no Jutsu- C-Rank


Taijutsu


Genjutsu
Sanjakubo Genjutsu Disiplini- D-Rank
Kuroshiki- D-Rank
Rishuu- C-Rank
Magen: Henge - D-rank
Kokohi No Jutsu: C-rank

Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Yakkai Umaru
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 13 Haz 2016, 14:36

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Yumasaki Bachuru tarih 09 Ağu 2016, 17:50

Yatırım konusunda, öncelikle Akademi Binası'nda geri kalmamak ve Munemitsu'nun gözünden düşmemek için oraya yoğunlaşıp; ardından Elektrik Kaynağı Projesine yönelmek üzere herkes hemfikir ise daha önce değindiğim bir başka fikri de göz önüne getirmek istiyorum.

Yumasaki Bachuru yazdı:Fraksiyonun oyunculara meta olarak verebileceği yararlar arasında, düşündüğüm eğitim meselesi var. Bence fraksiyon üyeleri olarak karakterlerimizi Pasif Operasyon gibi, fraksiyonun daha tecrübeli shinobilerinden kişisel olarak aldığımız Pasif Eğitim'e bırakabilmeliyiz. Ya da biz bırakmadan pasif bir eğitim, her ne kadar dengelemesi zor olacak gibi görünse de. Hatta bunun GM'li konularda aktif eğitim olması da mümkün. Fraksiyonun savaş gücünü geliştirmenin; Taiyou'nun gençleri erken yaştan kendi aralarına alma fikrindense, zaten fraksiyona kendi isteğiyle bağlanmış gönüllülerin savaş gücünü arttırarak sayıdan önce kaliteyi geliştirme yolunda ilerlemesi fikri daha hoş geliyor. Bunu da gelenekçi yaşlı amcalarımızın, yeni nesile bir şeyler öğreterek başarabileceğini düşünüyorum. Bu konuda bizim oyuncu nesli olarak da bizden daha az tecrübeli üyelere boş zamanlarımızda eğitim verebileceğimiz kanaatindeyim.


Ayrıca değinmek istediğim bir husus var, biz bir şeyler yapmazsak RP-içi; burada konuştuklarımızın hiç bir anlamı yok. Yani demek istediğim burada eğer ortak kararlarla bir şeyler oluşturuyorsak bunu beraber desteklememiz gerekmekte ve bu hususta açılan meta konularda aktif olduğumuz kadar açılan görevlerde de aktif olmamız lazım. Fark ettiyseniz yeni sistem, herkesin kendi kurgusuna çıkmasından ziyade beraber köy uğruna çalışılmasını ödülle destekleyen bir sistem. Buna en büyük kanıt prestij sisteminin getirileri. Bu konuda da fraksiyon uğruna Taiyou'ya yenilmek istemiyorsak kendi aramızda gerek Free gerek GM'li organizasyonlar oluşturmalıyız bence bence bu burada tartıştığımız hayali yapının gerçekten hayal ettiğimiz yeri bulmasının tek yolu. Bu bağlamda neler yapabiliriz, fikri olanların yazması süper olur. Benim aklıma gelen ilk fikir belli zaman aralıklarında, şu an Umaru ve Makona'yla yaptığım gibi Free çevirmemiz; bu her ne kadar bir free olsa da karakterlerimiz arasında pasif bir bilgi ağı kurmakta, birinin görevde yaşadıklarını arkaplanda bilmemiz ve her şeye büyük çerçeve içinde bakabilmemiz için fırsat oluşturmakta. Ki zaten fraksiyonun şekillendiği şekle göre, bir üst gruptan emir alıp birbirini tanımadan iş çeviren insanlar olmaktan ziyade birbirini tanıyan ve aile ilişkisi yürüten insanlar olmamızın daha doğru olacağını düşünüyorum.

Kişisel kurgu olarak, benim bir kişisel kurgu planım var ancak olabildiğinde kısa sürmesini hedefliyorum. Başka hangilerimizin böyle planları var, kısaca belirtilirse bence ilk görevlerin ve operasyonların bitiminden sonra başlayacak etapta neler yapabileceğimizi tartışabiliriz.
İsim: Yumasaki Bachuru
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: Moumoku/3
Resim
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:6
Varlık:2
Zeka:3

Resim
Motivasyon
Değişim. Açıkçası ana motivasyonu böyle bir şey yapmak istedim, on yedi yaşında bir "katil" olsa da bir çocuktur sonuçta Bachuru. Değişime, ileriye, kendinin veya yeteri kadar ilginçse başkalarının hayallerine bir bağlılık hisseder ve bu bağlılık bu hayallerinin gerçekleşmesine çalışmasına sebep olur. Kötü biri değildir, ancak yeteri kadar ilginçse sonuçlar bunun için kötü şeyler yapmaktan çekinmez. Zaten bir shinobi olma sebebi de köyün insanlarının Altın Çağ hayalleridir.

Yumasaki Klanı.Bachuru, klanıyla ilgili hikayelerle büyümüş ve bu hikayelerin gerçekliğine dair hiç bir kanıt görmese de hayal kurmayı ve bu hayalleri takip etmeyi bırakmamıştır. Büyük annesinin onu engellemeye çalışmasına, eski evlerinin yerini bir chuunin olmasına rağmen söylememesi onu büyük ölçüde engellemiş; şevkini kırmış olsa da Yumasaki'yi köye ve daha önemlisi büyük annesi dışında hiç bir şeye sahip olmayan kendisine geri kazandırmak hayattaki en büyük amaçlarından biri olmuştur.

Komplikasyon
Çakra noktalarının zarar görmesinden kaynaklanan çakra kontrolü sorunu.

Ninjutsu
Raiton; Kizetsu no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.
Raiton; Yusubi no Jutsu, D Rank
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve kendi vücuduna elektrik verir. Bu teknik, kullanıcının uyuşan zihnini tekrar çalıştırmasına ve dikkatini toplamasına yardımcı olur, ancak kullanıcıya hasar verir. Teknik bazı düşük seviye Genjutsu tekniklerini kırabilir.
Ayatsuito, D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin, D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Taijutsu
Shinshouki, C Rank
Bunshoku, C Rank
Beceri Listesi
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Sansetsukon (Kötü Kalite)
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yumasaki Bachuru
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 12 Haz 2016, 10:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 09 Ağu 2016, 18:03

Fraksiyonun genel tutumu hakkında netleşmiş gibiyiz. Ben birkaç şey daha söylemek istiyorum bu konuda.

Hikari fraksiyonu, köyüne ve ülkesine hizmet ederek yükselmeyi benimsemiş, agresif olmayan genel bir tutum sergileyen, ancak kuyruğuna basıldığında da hiçbir şeyden çekinmeden mücadele eden bir fraksiyondur.


Pasif-agresif bir örgüt olduğumuzu varsayıyorum. Genel tutumumuz sakin çocuk modunda. Yani bize vurulmadığı, hatta iki kez vurulmadığı sürece agresif bir eylem yapmama kararımızın kesinleşmesini isterim.

Diğer yandan bu durum ipleri tamamen salmamız anlamına gelmemeli. Eğer gerçekten pasif bir modda takılacaksak, gücümüz halktan ziyade bilgi olacaktır. İstihbarat durumu bu noktada bahsi geçen yatırımlardan çok daha önemli geliyor bana. Biraz fazla politikacı gibi düşünüyorum sanırım ama irdeleyince varılacak sonuç bu. Bilgiye sahip olmamız bize ne katacak peki ? Taiyou'nun tüm agresif hareketlerini bilirsek, bu onları istediğimiz an frenleyebileceğimiz anlamına gelir. Onları frenlememiz yönetimde bir adım daha öne geçmemizi sağlayacaktır.

Peki bunu neden anlattım ? Buraya neden çıktım ? Bahsi geçen mevzular kuşkusuz ipin üzerinde yürümemize neden olacak. Çünkü hassas bir denge. Pasif bir şekilde karşıt görüşümüzü gözlemek, işleri elimizi kana bulamadan halletmek vesaire. Fraksiyonumuzda buna göre şekillenmeli Gelenekçi bir liderin altındaysak eğer, fraksiyonumuz da bazı geleneklere sahip olmalı.

Hata yapanı cezalandırmalı. Hatta fırlatıp atmalı. Evet.

Şayet gerçekten pasif olacaksak, bu pasifliği bozan kişiyi aramızda barındırmak, savunmak tüm fraksiyonu zan altında bırakacaktır. Biraz acımasızca oldu biliyorum ancak aldığımız kararların elbet bu sonucu getireceğini düşünüyorum.




ANBU fikri hoş ancak Fortius'un da dediği gibi çok uzun vadeli gibi geldi. Uzun vadeli olaylar içinde bir önceki fikrimi tekrar dillendireceğim.

Belki bir bildiriyle, özel bir mesajla her ne şekilde olursa artık; genel yöntemlerimiz ve amaçlarımız belirlenebilir. Köyün X yönetim aracında bazı yakınlıklar kurmamız istenebilir. Yüce liderimiz der ki, köyün istihbarat işleriyle ilgilenen şu kişisi önem arz ediyor. Yakınlık kurarsanız belki bazı şeyleri daha önce duyabiliriz ?! ANBU gibi köklü ve ulu bir birime sızmaktansa şimdilik bu tarz yaklaşımların daha gerçekçi olacağını düşünüyorum.




Bachuru'nun iki fikrine bu bölümde katılacağım. Birincisi büyük bir projede liderliği ele alma mevzusu. Eğer propoganda yapacaksak gerçekten, bunu gerçekleştirmeliyiz. Akademi için bu durumu yakalamak bana mantıklı geliyor. Bitime uzak dursa da en çok bağış toplanmış proje bu. Ayrıca çoğu kişinin, kişisel çıkarlarına da hizmet edecektir. Aradaki 10k küsürlük farkı rahatlıkla kapatabiliriz.

İkincisi eğitim olayı.Üstte bahsettiğim mevzu, ipte yürüyeceğiz. Bunun için sağlam shinobiler olmamız gerekiyor. Diğer yandan gelenek görenek dedik. Bu konuda ki tek çekincem, kendi fraksiyonumuz içinde bu tarz bir oluşum olursa, Taiyou tarafına haksızlık olacağı durumu. Sistemsel açıdan sorun yaratmayacaksa bu öneriye tam desteğimi sunuyorum. Gelip rasengan öğretmesin tabii bize ama bazı şeylerin yolunu yordamını öğretebilirler. Bu vesileyle fraksiyon içinde timlere ayrılma durumumuzun temelleri bile atılabilir.




Köy içi- köy dışı durumu biraz karışmış etmiş. Biraz daha net olarak anlatmaya çalışıp ek olarak bir öneri katacağım.

Öneriyle başlayayım. Bizzat düzenleyeceğimiz, sağlam temelli operasyonlar ve projeler.

Tamamen kurmaca, dediğimin anlaşılması için olabildiğince saçma bir örnek vereceğim.

Ishio, Umigawa şehrine gider. Havadaki alkolden bile sarhoş olacak kıvama gelir. Limanda yaptığı birkaç sohbetten sarhoş insanların mallara fazlaca zarar verdiğini, malları almak için gelecek çoğu kervanın çekincelere sahip olduğunu duyar.

Bu bir sorundur. Ticareti engelliyor. Ben ifadeleri bir kağıda döküp, uygun bir raporlama yapmak isterim. Sonradan buraya gidip alkollü mekanlara bazı müdahaleler yapma amacı güderek, yanıma 2 kişi alacağımı varsayarak bir maliyet belirlerim. Ve bu toplu raporumu fraksiyonumdaki yetkili amcamız artık her kimse, buna sunarak amacımı söylerim.

Sonuç ne olur ? Fraksiyonun önde gelenleri fikrimi mantıklı bulur. Maliyet hesaplamalarında birkaç hatayı düzeltir ve bana net bir rakam verir. Eğer maliyeti karşılamayı kabul ediyorsam, köyün üst seviyelerinde gerekli konuşmaları yaparak izin işlerini halledeceklerini söyler.

Olayın bu şekilde halledilmesi fraksiyonu para derdinden kurtarır, oyuncunun fraksiyon içindeki popülaritesini arttırır, fraksiyonun köy içindeki popülaritesini ve güvenilirliğini arttırır. Köyün ticaret ağında gelişmeler görülür.

Çok uzattım, saçmaladım. Bu tarz nokta atışı projelerin kullanıcılar tarafından da sunulmasını istiyorum kısacası. Altın jenerasyondansak bu tarz durumlarda daha etkin olmalıyız diye düşünüyorum.

Çok kopuk kopuk yazdım. Sıradaki gelsin devam ettirsin.
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Chisa Shusa tarih 09 Ağu 2016, 18:42

Yumasaki Bachuru yazdı:Fraksiyonun oyunculara meta olarak verebileceği yararlar arasında, düşündüğüm eğitim meselesi var. Bence fraksiyon üyeleri olarak karakterlerimizi Pasif Operasyon gibi, fraksiyonun daha tecrübeli shinobilerinden kişisel olarak aldığımız Pasif Eğitim'e bırakabilmeliyiz.


Bu bence bizim burada alabileceğimiz bir karar değil. Çünkü böyle bir şey eklenmesi demek sistem üzerinde değişiklik yapılması anlamıyor ki öyle bir şey yapma şansımız yok. Bu daha çok Cynic ve Fortius'un tartışıp yapılıp yapılamayacağını belirleyeceği bir karar gibi duruyor. Zaten böyle bir şey gerçekleşirse karşı fraksiyonun üyeleri de bundan faydalanacaktır. Bu da ne kadar işimize gelir bilmiyorum. Fakat aktif konular içerisinde bahsedilen olay gerçekleştirilebilir. Benimki gibi yeni karakterler de konu açma hakkı kazandığında kişisel kurgularımızdan feda ederek bizden yüksek rütbeli insanları eğitim almak için kovalayabiliriz. Bunun dışında fraksiyona yeni üye almaktansa ilk aşamada var olan üyeleri güçlendirme fikrine ben de katlıyorum.

Yumasaki Bachuru yazdı:... bu her ne kadar bir free olsa da karakterlerimiz arasında pasif bir bilgi ağı kurmakta, birinin görevde yaşadıklarını arkaplanda bilmemiz ve her şeye büyük çerçeve içinde bakabilmemiz için fırsat oluşturmakta. Ki zaten fraksiyonun şekillendiği şekle göre, bir üst gruptan emir alıp birbirini tanımadan iş çeviren insanlar olmaktan ziyade birbirini tanıyan ve aile ilişkisi yürüten insanlar olmamızın daha doğru olacağını düşünüyorum.


Birbirinden kopuk konularda birkaç kişinin dahil olduğu free rpler yapmak yerine her görevden sonra ya da gerçekleşen her önemli olaydan sonra 11 üyenin büyük bir çoğunluğunun karakteriyle katılabileceği toplantılar yapabiliriz. Belki karakterlerimiz arasında daha farklı bir iletişim ağı da kurabiliriz. Herkesin güncel olaylardan haberdar olabileceği sadece fraksiyon üyelerine dağıtılan gazete tarzı araçlarla iletişim halinde kalabiliriz. Daha da ilkelleşip kuşlarla haberleşebiliriz. Belki gizli bir mesaj panomuz olur. Burası birazcık da bizim yaratıcılığımıza bakıyor. Farklı yöntemler bulunup zamanla geliştirilebilir.



Hata yapanın fraksiyondan atılması pek de mantıklı bir fikir değil bence. Evet onca yumurtanın arasından kırık olanları elemek için uygun bir yöntem ama üyelerin fraksiyona olan sadıklığını zedeleyebilir. Kim geleceğinin garanti olmadığı bir yapılanma altında yarın bir gün kapı dışarı edilme korkusuyla yaşamak ister ki? Gereğinden fazla gaddar bir davranış bence. Her insan hata yapabilir sonuçta.

İshio'nun diğer önerisini gayet hoş buldum aslında. Karakterlerimizin karşılaştığı sorunlara çözüm bulmak amacıyla yeni projeler üretmesi işimize yarayabilir. Ülkenin dört bir yanında yönetimin gözünden kaçan ya da uğraşacak kadar büyük bulmadığı sorunlar illaki vardır. Her ne kadar basit ve halledilebilir şeyler gibi duruyor olsa da halk için sorun olan bazı engelleri Hikari adına oyuncuların kaldırması, bizlerin seslerini duyuramamış toplulukların sesi olmamız, adımızın daha çabuk duyulmasına ve halkın bize olan güveninde gözle görülür bir artışa neden olacaktır.
Lejant
Karakter Gelişimi

Künye
İsim: Chisa Shusa
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: D-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 61.000
Prestij: Tanjou/0
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon: En iyi genjutsu ustası olmak.
Komplikasyon: -
Özellikler: -


Profil
Güç: 2
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 8

Ninjutsu
Shunshin D-Rank
Daitoppa C-Rank

Genjutsu
Kininaru Kimochi D-Rank
Kuroshiki D-Rank
Rishuu C-Rank
Raigen C-Rank
Kasumi Juusha C-Rank

Disiplinler
Houkibo D-Rank
Taroubo D-Rank

Beceri Listesi
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Chisa Shusa
 
Mesajlar: 35
Kayıt: 02 Tem 2016, 21:57

ÖncekiSonraki

Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron