Hikari Toplantısı #1

Moderatör: Game Master

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 08 Ağu 2016, 15:18

Çok şey yazılmış, okudum. Tek tek katılıyorum demek yerine maddeleyeceğim bu nedenle muhabbete katılmak amacıyla. Sonrasında spesifik konularda konuşabilirim sanırım.

- Fraksiyonların agresif örgütlenmeler olmalarını doğru bulmuyorum. Agresiflikten kastım birbiriyle kanlı bıçaklı, yeri geldiğinde düşmanlık güden örgütlenmeler... Fraksiyon sistemini ilk okuduğumda, rehberlerde yazılı olanlarla birlikte aklımda beliren fikir aslında siyasetteki sağ-sol kesim gibi birşeydi. Aynı ülkede yaşayan, benzer gayeleri ve sevgiyi güden ancak yönetimde ben söz sahibi olmalıyım diyen kesimler. Elbette siyasetin temeli ayak kaydırmaktır. Ancak Bachuru'nun üstünde durduğu gibi her birimiz bok çukurunda yaşıyoruz şu an. Bu tarz bir eylem bizi hepten dibe gömecektir.

Bunu nereye bağlayacağım; fraksiyon olarak bazı insiyatiflerimizi elimize almalıyız evet. Ancak bunu yaparken ' bakın biz bunu yaptık ne güzel, Taiyou'larsa şunu yapamadı ehe ' modunda olmamalıyız. İyi birşey yapıyorsak bu dillendirilmeli tabii ki. Bunun sebebi de şudur, aynı amaçları güdüyor olsak bile iki fraksiyonun bunları uygulama yöntemleri farklı olmalı. Biz A yöntemiyle yapıyoruz, Taiyou B. Bizim ikincil amacımız halka en verimli, uygun yöntemin A olduğunu kanıtlamak olmalı.

- Fraksiyonların oyunculara destek olmaması konusunda kısmen hemfikirim. Maddiyat kısmını açıkçası tamamen reddediyorum. Karakterime fraksiyondan biri görev sonunda gelip, al şu para kesesini at cebine bizdensin hadi dese sert bir şekilde reddeder. Fraksiyonların karakterlere katkısı daha yönelim odaklı olmalı, bu şekilde yeni kurguların da önü açılabilir. Yani adam gelip bana al para, silah, suyu büken kılıç demesin de; bak sen şöyle birşey araştırıyormuşsun, şurada bi adam var iyi anlaşırız, ona danış bi' desin.

- Fraksiyoların birimlere ayrılması konusunda tamamen kararsızım, biri beni ikna etmedikçe değişmez sanırım bu fikrim. Bana henüz çok erkenmiş gibi geliyor. Ha bana Ishio istihbarat birimindensin gel dense itiraz etmem ancak önerim farklı olacak.

Fraksiyonların birimlere ayrılması, yöneleceğimiz görevlerin nokta atışı olması demek diye düşünüyorum. İstihbarat birimindeysen istihbarat toplarsın. Temizlik birimindeysen ?!, paspas atarsın gibi. Şu an için, tüm üyelerin daha genel görevler üzerine eğilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ne olabilir bunlar ? Takım kaptanı olan shinobilerin geninleri fraksiyona çekecek şekilde eğitmesi, köyün belirli bir sisteminde kendi fraksiyonumuzdaki insanlar için istisnalar yaratılmasını sağlayacak ilişkiler geliştirilmesi gibi. Sallıyorum kütüphaneye yahut hastaneye gittiğimizde, sadece fraksiyonumuzun geliştirdiği ilişkiler nedeniyle bazı şeylere daha kolay erişim ve daha iyi hizmet gibi bonuslar kazandırır. Bunu bağışlardan tamamen bağımsız olarak söylüyor, rp-in olarak düşünüyorum. Sonrasında, elde ettiğimiz kazanımların bize açacağı yollarla daha sağlıklı bir örgütleşme oturtabiliriz. Beyin takımıdır, istihbarattır ne gerekliyse artık. Tekrar söylüyorum, ısrar etmeyeceğim bir fikir. Birimlere ayrılırsak yine işime gelir.

- Bachuru'nun bahsettiği durumla ilgili de birkaç şey söylemek isterim. Dediğim gibi fraksiyonlar birbirlerini yoketmek değil de, yönetimde saf dışı bırakma amacı gütmeli. Buna bağlı olarak odağını köyden kaydırıp diğer karakollara, bölgelere odaklanması da hoş olur. Görevde gittiğimiz liman kentini örnek vermiş. İçki kokan sokaklar, shinobilerinden şüphe duyulan bir karakol. Bu tarz yerleri fraksiyonlar olarak elden geçirmek, daha işler hale getirmek hem halk tarafından sevilmemizi hem de köy için yeni imkanlar sağlar. Liman kentinin düzenli olması ticareti canlandırır, sınır kentinin toparlanması istihbarata katkı sağlar gibi. Valilik olayına birşey demeyeceğim şimdilik. Bunun katkısını anlatmam gerekirse, yönetim de biraz daha söz sahibi olmak yahut etkin olmak demiştim. Köyü aşıp çevreye yayılmamız durumunda diğer fraksiyona aba altından sopa gösterme gibi bir hakkımız olacak. Yaptığımız şeyler bizim 'fikirlerimizi' daha geçerli kılacak.

Ben Taiyou kesmek istemiyorum arkadaş. Kageri'yi öldüremem.
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Kazuki Hayato tarih 08 Ağu 2016, 15:29

Kaos senaryosunu düşünecek olursak, kanlı bıçaklı olma fikri benim de hoşuma gitmiyor. Hikari ve Taiyou arasındaki rekabet olur da köyü ortadan ikiye bölecek kadar ilerlerse, köyüne bağlı karakterler bu yapılanmanın içinde olmak istemeyeceklerdir. Kaldı ki halkın güveni de sarsılacaktır. Yani önceliği de belirlemek gerek açıkcası. Köye hizmet ediyoruz, iç savaş çıkarmak istemiyoruz, ayrılmak istemiyoruz.

Gün geldi, bu senaryoyu yaşadık. Daimyo ve halk ortada kaldı. Kime güveneceğini bilemez haldeler, bizi ve Taiyou grubunu tehdit olarak görmeye başladılar. Bu durumda kendi kendimizi köye düşman etme ihtimalimiz doğuyor. Bunun için halk desteğini almak gerekiyor. Propaganda, anket, bir şekilde köy halkının desteğini çekmemiz gerek. Önceki yazımda halktan maddi bağış toplayalım demiştim. Şu anda halkı kendimize bağlayalım diyorum. Destek almak apayrı bir olay. Halk bizi sevmeli, bize güvenmeli. Daimyo ve köy yöneticileri kendi yurttaşlarının düşüncelerine önem vereceklerdir. Halk içinde sevilen, yardımsever, köy için olmazsa olmaz bir birlik olabilirsek bu durum Taiyou grubunun işini zora sokar.

Yani amaçlarımızdan biri de halk arasında popüler olmak, sevilmek olmalıdır. Kaldı ki liderimiz halkın değer verdiği güçlü bir shinobi. Güven duygusunu oluşturursak eğer bu bizi Taiyou karşısında 1-0 öne geçirir.

Bir de Daimyou tarafına yağ çekmek önemli bence. İşin bu kısmı biraz lidere ve onun yanındaki adamlara kalıyor.
Ar-ge olayı hoşuma gitti açıkcası. Arkasındayım ben bunun.

İstihbarat olayını da işte bu kanlı bıçaklı olma senaryosuna karşı düşünmüştüm. Kimse kendi köyündeki arkadaşlarını kendinden farklı düşünüyor diye öldürmek istemez zaten. Yani bir çoğumuz. O yüzden şu an Taiyou ile uğraşmak yerine köy gelişimi için planlamalar yapalım. Taiyou Fraksiyonunu ise yalnızca gözetleyelim. Bunun şu an için en uygun yol olduğunu düşünüyorum.

Resim
Karakter Kartı
Resim
İsim: Kazuki Hayato
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 21.800
Prestij: Moumoku/3 Puan
Kullanılabilir GP: 112

Profil

Güç: 2
Çeviklik: 3
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 10

Motivasyon & Komplikasyon

Motivasyon

Vatansever: Daha iyi bir köy, daha güçlü bir köy ve köyünün menfaatleri adına yapamayacağı şey neredeyse yoktur. Görevlerine bu bilinçle çıkar. Onun kaybetmesi demek Nikkougakure'nin kaybetmesi demektir. Zafere ulaşma hissi onu zinde tutar ve ne olursa olsun kazanan tarafta olmak ister.

Komplikasyon

Migren: Bazı zamanlar dayanılmaz acı veren baş ağrıları yaşayabilmektedir. 20-25 günlük süre içinde mutlaka ve en az 1 migren atağı geçirir. 8 saat - 3 gün arası süren bu ataklar süresince Hayato'nun kişiliği berbat bir hal alır. Çekilemeyecek derecede huysuz ve gönülsüzdür. Baş ağrısı fiziksel ve zihinsel kapasitesini etkilemektedir.

Kabus: Hayatının belli dönemlerinde karşılaştığı ve belki de en çok sıkıntı duyduğu şey budur. Gördüğü can sıkıcı ve korkutucu kabuslar hayatını çoğu zaman cehenneme çevirmeyi bilmiştir. Genel olarak bir gölgenin onu sarıp yutması, kendi gölgesinin bir canavara dönüşüp ona zarar vermesi veya simsiyah katranla kaplı bir denizde boğulması gibi sahneler uykularını zehir etmektedir.


Resim

Ninjutsu

-Sanzengarasu | C Rank


Genjutsu

-Houkibo Disiplini | D Rank

-Kuroshiki | D Rank
-Teishi | C Rank
-Rishuu | C Rank


Beceri Listesi

[Favori][Zeka] Farkındalık 5. Seviye
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ekipmanlar/Eşyalar


-Standart Ekipman Çantası
-Kunai|x3
-Patlayıcı parşomen|x4
-Senbon|x20


Resim
Kullanıcı avatarı
Kazuki Hayato
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 11 Haz 2016, 14:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Yakkai Umaru tarih 08 Ağu 2016, 16:13

Bachuru'nun yazısını okuyunca resmen aydınlandım. Ben bizim köyün gün ışığı ülkesine bağlı olduğundan bile haberdar değildim.(Lütfen vurmayın. Acemiyim ben. Teşekkürler.)
Ülkenin halinin rezalet olduğuna ve diğer Fraksiyonu üçüncü, hatta dördüncü plana atıp önce ülke gelişimine odaklanmamız gerektiğine ikna oldum ben. Sekki'nin de dediği gibi eninde sonunda kirli işlerle uğraşmak zorunda kalacağız;fakat o zamana kadar ülkenin refahına odaklanmak daha iyi olacak gibi.
Hala Fraksiyonun üyelerine destek olması gerektiğini düşünüyorum ama. Tamam, bu destek para olmak zorunda değil; fakat Shinobilere arkalarında olduklarını hissettirmeliler. Millet açlıkten kırılırken onlara inanacakları bir şey vermek kolayca gerçekleşecek bir şey değil sonuçta. Ishio'nun dediği gibi olabilir belki.

Bu arada: '' Her ne kadar üyeler veya liderler arasında ciddi bir olay olmamış olsa da, daimyo'nun yaşı ve bir varisi olmaması tahmin edilenden çok daha ciddi sorunlar çıkarabilir.'' yazmış Bachuru. Buradan efsane kurgular çıkar. :D
Resim


Künye
İsim: Yakkai Umaru
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 6
Varlık: 2
Zeka: 6

Motivasyon
Abim: İşin ucunda abimden övgü almak varsa her şeyi yapabilirim. Nihihihihi!
Tembellik:''Görevimi çabucak bitirip eve gitmeli ve evde tembellik yapmalıyım.'' Bazen bunu düşünür ve kendimi motive ederim!

Komplikasyon
Abim: Eğer abim yanımda olmazsa ya da abim dövüş sırasında yaralanmışsa kendimi dövüşe veremem. Onu kaybetme korkusu her şeyin önüne geçer.
Uyku: Uykusuzluğa karşı pek dayanıklı olduğum söylenemez. Eğer bir gün az uyursam ertesi gün erkenden sızarım. Uyumadan sabahlayacak olursam yandık zaten!


Ninjutsu
Niji no Jutsu- C-Rank
Mizu Subari no Jutsu- C-Rank
Mizurappa- C-Rank
Kizame no Jutsu- C-Rank


Taijutsu


Genjutsu
Sanjakubo Genjutsu Disiplini- D-Rank
Kuroshiki- D-Rank
Rishuu- C-Rank
Magen: Henge - D-rank
Kokohi No Jutsu: C-rank

Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Yakkai Umaru
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 13 Haz 2016, 14:36

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Fortius tarih 08 Ağu 2016, 16:35

Bachuru’nun önerileri ile başlayan fikir beyanlarını okuduktan sonra, olayın renginin değiştiğini söylemem gerekir. Fraksiyonun yapısı konusunda, fikir beyan edenlerin çoğu barışçıl bir yol izlenmesi gerektiğini düşünüyor. Aynı zamanda köy sınırları ile bağlı bulunmayan bir yapılanma taraftarı görünüyor Hikari üyeleri. Ancak bu yapılanma içerisinde nelerin feda edilmesi gerektiği konusuna değinilmesi gerektiğini belirtmem gerekiyor. Oluşturmak istediğiniz yapı, belli bir güce sahip olunmasını gerektiriyor. Mevcut konum itibariyle her ne kadar agresiflikten uzak durulması isteniyor olsa da, günün şartları buna ne kadar el verir, bu konu iyi değerlendirilmeli.

Kısaca belirtmek gerekirse; Hikari fraksiyonu agresif olmayan bir metod kullanmayı seçerek, sadece köyde değil, ülkede bir saygınlık kazanma gayesinde demek mümkün.

Bu noktada netleştirilmesi gereken bir diğer konu, bu yumuşak tutumun devamı için neler yapılabileceği. Yani fraksiyonun aksi davranışları karşısında oyuncu olarak ne gibi önlemler alınacağı. Zira her ne kadar ülke içinde elinize pislik bulaşmasını istemeseniz de, Taiyoular’a karşı yapılacak en ufak müdahale elinizi pisletme ihtimalini bulunduruyor. Onların gözlenmesi durumu da işleri karıştırabilir. Sonuçta ülke shinobi temelli olduğu için, ister istemez agresif bir tutum içinde.

Kısacası; amaçladığınız düzlemde köyden, ülkeden, Taiyou’dan veya kendi fraksiyonunuzdan gelecek aksi davranışlara karşı alınacak önlemlerin belirlenmesi gerektiği kanaatindeyim.

Belirlenen gayenin bir diğer sıkıntılı yanı ise; henüz daha köy içinde bile doğru düzgün kaynaklar oluşturulamamışken, tüm ülkeden bu kaynağı oluşturmaya çalışmanın zorluğu… Başarılabilir, ancak mevcut düzende gerçekçi mi? En basitinden bu tarz bir girişim istense de istenmese de ekstra para çıkışı anlamına geliyor. Köydeki projelere yapılan bağışlar bile bu derece sınırlıyken ülke içerisinde hareketlenmeye çalışmanın gerçekçi olmadığını, en azından şu aşamada, söylemem gerekiyor. Bu yüzden bu noktada bir çözüm planına ihtiyacınız olduğunu düşünüyorum.

Kısacası; sadece köy değil, ülke içinde söz sahibi olmanın külfeti nasıl karşılanacak, bunun tespit edilmesi gerekiyor.

Fraksiyonun oyuncuların arkasında olduğunu hissetmeleri için, gerek maddi gerek manevi olarak, oyuncuların ilk olarak fraksiyona bir şeyler vermeleri gerekiyor. Yani sadece o fraksiyonun bir bireyi olduğunuz için kimsenin size bir şey yapmasını beklemeyin. Sonuçta burada da bir denge prensibinin olduğunu unutmamak gerekir. Kaldı ki, fraksiyonun oyunculara bir şey vermesi noktasındaki kararsızlık karşısında şunu söylemem gerekiyor; fraksiyona olan bağlılığın içinde menfaat unsurundan çok sevgi ve saygı unsuru bulunmaktadır. Bu yüzden fraksiyonu kişisel menfaat aracı olarak kullanmanın, eğer denge sağlanmazsa, ciddi zararları olacağını belirtmeliyim.

Kısaca; fraksiyonun oyunculara sağlayacağı menfaat konusunda henüz bir fikir birliği yoksa da, bu konunun iyi irdelenmesi ve tartışılması gerektiği düşüncesindeyim.

Son olarak kişisel bir şeyler söylemem gerektiğini hissediyorum. Her birinizin fikirleri ve önerileri muhakkak ki yerinde ve güzel. Ancak içinde bulunduğunuz ekonomik durumları ve sahip olduğunuz gücü bilmeden atacağınız adımlar sizi zora sokacaktır. Fraksiyonun amacını, amacı uğruna neler feda edebileceğini tartışırken, bu bilinçte olunması gerektiğini düşünüyorum. Şu an için esnaf bizi sevsin fikri benimsenmiş olsa da, bunun nasıl yapılacağı bir muamma. Sando’nun belirttiği gibi Hikari yanlısı yerlerden alışveriş tarzında mı, yoksa yapılan faaliyetlerin dillendirilmesiyle popülarite mi kazanılmalı.

Ayrıca, önerileriniz sadece belirtilen başlıklar ile sınırlı kalmayabilir. Başka fikirler ve düşünceler de mutlaka konuşulmalı.
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Shirou Makano tarih 08 Ağu 2016, 16:49

Öncelikle merhaba, sitenin bu yeni dönemine biraz geç katılmış ve yoğunluğumdan dolayı da aktif konuları tam olarak takip edemesem de parçası olduğum fraksiyonun ilerleyişi ve işleyişi hakkındaki toplantıya/tartışmaya/akıl alışverişine katılmanın karakterimle aktif rp ye başlamadan önce belki de benim için bir avantaj sağladığını düşünüyorum.

Fortius tarafından sorulan sorulardan önce kendi kendime yönelttiğim bir soru ile başlamayı daha uygun buluyorum doğrusu. FRAKSİYON NEDİR?

Kavramlar veya sözlüksel ifade yerine bana evren içerisinden yaptığım çıkarıma dayanarak. Nasıl ABD'de Cumhuriyetçiler ve Demokratlar gibi bir ikiye ayrılma varsa bu iki fraksiyon bana bunu anlatıyor. Hem ülkenin ve köyün yöneticisinin aynı kişi olduğunu düşünürsekte evrende ki bir istisnayız. Savaşla gelmiş bir yönetimiz ve şimdide asıl amacımız kurulan bu yeni yönetimin benimsenmesi. Fraksiyonlarda bu devrede işin içine katılıyor. Hem Daimyo(Kage bazen kagede diyebilirim alışkanlık işte)'nun şuanlık bir varisinin bulunmaması ve iki danışmanın bu iki fraksiyonun başı olması sebebiyle. Aklıma ilk gelen şey ülkenin yönetiminin bir oligarşiye doğru ilerlemesi geliyor aklıma. Bu da şu anlama geliyor. Fraksiyonlar ülkenin yönetiminde ve gelişmesinde ayrılan iki parti ve bunların amacı da yönetimi belli bir zamandan sonra almak.

Fraksiyonun amacı nedir? Fraksiyon nelere hizmet etmelidir? Bunu yaparken, sınırları neler olmalıdır?
Yukarıda biraz karışık olmuş olabilir ama amacını dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım. Ülke yönetimini diğerine kaptırmamak olduğunu amacı diyebiliriz. Peki neye hizmet eder? Bir yönetim neyi yaparsa onu yapar. Askeri bir ülkeyiz yani ülkeyi yöneten kişinin bir asker olması gerekliliği gibi bir şey var ama. Çok önemli değil şunalık. Yapması gereken ilk şey köy halkının yaşamının garantisini verebilmesi ve maddi refahını yüksek tutabilmesidir. Ama ülke bu kadar fakirken bunu yapmak kolay olmayacaktır. Açıkta duran projeler var ve ilk önceliğin organize ve planlı olarak bu projelerin gerçekleşmesindeki payı Taiyo'dan daha yüksek tutmaktır ki halkın gözündeki bilinirliğin artması gerekir.

Proje olarak ta ilk olarak hedeflenmesi gereken iki proje var. Ticari faaliyetler ve Sur. Çünkü şuan ki hedefimizin halkın sevgisi olmasını düşünüyorsak. Halk iki şeyi önemser. Bir ülke halkı da her zaman iki şeyi önemser. Cebine ne kadar para kalıyor ve hayatı ne kadar güvende. İstendiği kadar devamlı olarak gezen devriyeler olsa da surlar sembolik olarak da o güvenliği pekiştirir.

Fraksiyon yapılanması nasıl olmalıdır? Üyeler rütbelere ayrılmalı mı, yoksa daha homojen bir yapı mı oluşmalı? Bu yapılanmada yükselme/sorumluluk alma nasıl olmalı?
Aslında bu konuda tamamen emin değilim. Çünkü önceliğimiz köyü geliştirmek ve köyün kalkınmasını sağlamak. Bu yüzden homojen kalması daha iyi kalması gibi duruyor. Fakat fraksiyon içi etkileşimlerin biraz daha aktifleşmesi yönünde düşünüyorum. Bir bina olarak bir düşünce var fakat bu da yaptırması masraf anlamına gelir ve para harcamak isteniyorsa köye yönelik harcama yapmanın daha mantıklı olacağanı düşünüyorum.

Sorumluluk ise daha çok karakterin kendi rızası ile olabilecek bir şey olmalı bence çünkü GM'in sorumluluk verdiği birinin kendi kurgusu bunla çakışabilir ve zor bir hale gelebilir ama bu daha başvuruya yönelik durum için de önce fraksiyon içi iletişiminin görüşmenin artması gerekir.

Fraksiyonun üyelerine olan katkıları ne seviyede olmalı? Bu katkı sadece bir birliktelikle mi kalmalı, yoksa fraksiyon üyeleri çeşitli imkânlardan faydalanmalı mı? Eğer faydalanacaklarsa, bu kaynakları sağlayacak gelir nereden, nasıl elde edilmeli?
Burada biraz daha iki fraksiyon arasındaki çekişmeye gelicem aslında. Arada bir kanlı bıçaklı olma durumu söz konusu değil. Taiyo ve Hikari aynı hedef için farklı düşüncelere sahip birbirinin politik rakipleri. Yani buradan yola çıkarsak karakterlerimiz bir şekilde kendi istekleri veya kandırılmaları ile iki görüşten birini kabul etmiş durumda. Ayrıcalık beklemesi belki karakter gözünden çok mümkün değil ama oyuncu olarak daha çok istediğimiz bir şey. Buradaki katkıyı ise ben fraksiyon kendi içinde oluşturduğu bir zincir gibi düşünüyorum. Gider bir satıcı ile anlaşılır eşyalar oradan normal alındığından daha ucuz bir fiyata alınır ama satıcı da daha çok müşteri daha az kar yöntemi ile de yine kendini büyütür ve fraksiyon içindeki para kendi içinde dönmeye devam eder. Senin Hikari adına yaptığın bir görevde de o para tekrar sana döner.

Hikari - Taiyou Çekişmesi
Bitirmeden önce buna da bir başlık ayırmanın önemli olucağını düşündüm. Üst tarafta da açıkladığım gibi sadece politif hedefleri çakışan iki rakibiz yani birbirimizi avlamaya çıkacak veya köyün içinde kirleme kampanyaları yapmanın gerektiğini düşünmüyorum. Sonuçta iki tarafın istediği de ülkenin yeniden bir savaşa girmemesi. Yani atacağımız adımların en azından aradaki rekabeti tüm halk geneline yayılmaması gerektiğini düşünüyorum. Karşı organizasyona düzenlenecek görevlerinde daha politik içerikli olmasından yanayım. Riski ise göreve katılmayı kabul eden kişiye ait zaten. Mesela şuan aktif olarak duran fraksiyon görevimiz gibi. Görevin amacı birini öldürmek değil de yapılan bağış kayıtlara geçmeden bağışı Hikari üstüne geçirmek. Anlattığımdan daha agresif tavırda fakat bu bence şunaki fraksiyonun hedeflerinin ne durumda olduğunun iyi bir örneği bence.

NOT: Biraz aralıklarla yazmak zorunda kaldım arada fortius'unda mesajı gelmiş. Bu mesajı göndermemle birlikte okumaya başlayacağım yazmaya başladığım sürede gelen mesajları. Yani genel fikirlerim olarak düşünebilirsiniz.
Resim
Künye
İsim: Shirou Makano
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunim
Ryo: 15.000 Ryo
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 0

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 5
Zeka: 7


Motivasyon
Kahramanlık artık diline dolanan bir sakız haline gelse de olmak istediği kahraman biraz evrimleşmiştir. Öldükten sonra bile hikayelerinin onların ki gibi liman kasabalarını dolaşan denizciler tarafından anlatılmasını istemektedir. En azından hikayelerde Oğuz Kağan gibi abartı özelliklere sahip olmak korkaklığından bahsedilmeyen hikayelerde mitlerin bir parçası olmaktır. Yani her insanın çocukluğunda zihninde bir yerde tekrar hayat bulmayı hedeflemektir onun ki.


Komplikasyon
Aile onun için anlaşılmaz bir kavramdır. Yıllardır kendi ailesinden uzak kaldığı için ''dede, anne, baba'' gibi bu kavrama ait sözcükleri duyduğunda sessizleşir ve burkulur. Duymak istemediği yıllar önce unutmak zorunda kaldığı bir şeydir.


Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu C-Rank
Karasu Bunshin no Jutsu C-Rank
Kangehika C-Rank

Taijutsu
Suiseiki D-Rank

Genjutsu
Kuroshiki D-Rank
Kasumi Juusha C-Rank
Rishuu C-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Kötü Kalite)
5 Shuriken (Kötü Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Kötü Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Kötü Kalite)
2 Sis bombası (Kötü Kalite)
Kullanıcı avatarı
Shirou Makano
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 15 Tem 2016, 05:00

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Yumasaki Bachuru tarih 08 Ağu 2016, 17:36

Öncelikle aksi davranışlar hakkında aklıma oturan bir husus var; Hikari'nin üst düzeylerinden biri, bağışların forgelanması gibi bir fikri aklına getirdiyse büyük ihtimalle Taiyou'nun fikirleri de bundan geri kalmamaktadır. Gelenekçi yahut değil, iki taraf da şinobi yolunu benimsemiş insanlardan oluşmakta ve ister istemez herkes kirli işlere girebilecek kapasitede; henüz hiç kimse başka fraksiyondan birini gördüğünde burun kıvıracak kıvamda değil ancak bu tür söylentiler geldiğinde halk arasında dahi bu tür bölünmeler olacağı doğru.

Bu konuda asıl sorunumuz, halkı bölmeden ve kirli işlere girmeden nasıl güç toplayacağımız elbette. Ve özellikle halihazırda zor olan bu işi yaparken kendi içimizde, köyde ve ülkede bizi engellemek için yapılan kirli aktiviteleri nasıl karşılayacağımız. Bu konuda sırtımızı köyün şu anki yönetimine dayamamız en doğrusu olacaktır, Taiyou'ya karşı yasadışı herhangi bir aktivite yapmadığımız halükarda onların yaptığı bir durumu rahatlıkla ispiyonlama şansımız doğacak ve hem yönetim hem de halk gözünde iyi çocuk olacağız. Elbette onlar da eğer kötü çocuk olmayı seçerse, yalan yolunu kullanabilir; ama bir şekilde açık verecekler.

Saldırgan olmayışımız kesinlikle dişlerimizin olmadığı anlamına gelmemeli. Kimsenin de bunu düşünmemesi gerekli, tüccarlarla koruma anlaşması yaparken bir yandan da yeni yetmelere yeteneklerimizi aktarıp onların yetenekli olanın tarafını seçmesini sağlamamız lazım. Ayrıca gücümüzü kanıtlamak adına adı neredeyse bütün köyce bilinen; eski Daimyo ve Daichou'nun katili ve köyü en başında yerle bir eden Shunichi adlı kaçak şinobiye karşı saldırgan tavırlar almamız kanısındayım. O denli yetenekli birinin, üzerinden otuz yıl daha tecrübe geçtikten sonra kolayca bulunabileceğini yahut bulunsa bile alaşağı edilebileceğini sanmıyorum. Ancak eski davaları ortaya çıkarıp, insanları o eski düşmana karşı kışkırtmak ve tarafımıza çekmenin de bir zararı olmaz.

Propaganda, güzel bir silah ve ben bunu Taiyou'yu yermekten ziyade Hikari'nin amaçlarının haklılığını ve ciddiyetini öne sürmesinin en doğru şey olacağını düşünüyorum. İnsanları açık açık fraksiyona davet etmek, afiş asmak yahut miting düzenlemek(!) gibi davranışların da halihazırda köyde bir yönetim varken bu yönetime saygısızlık olacağını ve onlar tarafından hiç de iyi karşılanmayacağını düşünmekteyim.

Kısacası; her ne kadar saldırgan olmasak da dişlerimizin olduğunu hır gürden başka şekillerde kanıtlamamız gerektiği niyetindeyim, doğru yolda olduğumuz sürece yanlış yola sapanların köydeki rejimin uygun gördüğü sistem içinde cezalandırılması ve yönetim ve halkın yanlış yola ayağı gitmeyenlerin biz olduğumuzu bildiğinden emin olmamız gerektiğini düşünmekteyim. Ancak hala, önlem konusunda duruma göre verilecek tepkiler dışında bir şey aklıma gelmiş değil; asıl sorun bu ve bu konuyu şimdilik tamamen pas geçiyorum.

Devamını yazacaktım ancak fazla uzun olacağından aklıma daha uygun bir fikir geldi. Forçyus'un öne sürdüğü ilk sorunumuz bu. Bence şimdilik bu çözülene kadar herkes bunun üzerinde konuşur ve bunu sonuca erdirirsek diğerlerine geçtiğimizde hem okuma hem düşünme olarak üzerimizdeki yük kalkabilir. Yine de size kalmış.
İsim: Yumasaki Bachuru
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: Moumoku/3
Resim
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:6
Varlık:2
Zeka:3

Resim
Motivasyon
Değişim. Açıkçası ana motivasyonu böyle bir şey yapmak istedim, on yedi yaşında bir "katil" olsa da bir çocuktur sonuçta Bachuru. Değişime, ileriye, kendinin veya yeteri kadar ilginçse başkalarının hayallerine bir bağlılık hisseder ve bu bağlılık bu hayallerinin gerçekleşmesine çalışmasına sebep olur. Kötü biri değildir, ancak yeteri kadar ilginçse sonuçlar bunun için kötü şeyler yapmaktan çekinmez. Zaten bir shinobi olma sebebi de köyün insanlarının Altın Çağ hayalleridir.

Yumasaki Klanı.Bachuru, klanıyla ilgili hikayelerle büyümüş ve bu hikayelerin gerçekliğine dair hiç bir kanıt görmese de hayal kurmayı ve bu hayalleri takip etmeyi bırakmamıştır. Büyük annesinin onu engellemeye çalışmasına, eski evlerinin yerini bir chuunin olmasına rağmen söylememesi onu büyük ölçüde engellemiş; şevkini kırmış olsa da Yumasaki'yi köye ve daha önemlisi büyük annesi dışında hiç bir şeye sahip olmayan kendisine geri kazandırmak hayattaki en büyük amaçlarından biri olmuştur.

Komplikasyon
Çakra noktalarının zarar görmesinden kaynaklanan çakra kontrolü sorunu.

Ninjutsu
Raiton; Kizetsu no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.
Raiton; Yusubi no Jutsu, D Rank
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve kendi vücuduna elektrik verir. Bu teknik, kullanıcının uyuşan zihnini tekrar çalıştırmasına ve dikkatini toplamasına yardımcı olur, ancak kullanıcıya hasar verir. Teknik bazı düşük seviye Genjutsu tekniklerini kırabilir.
Ayatsuito, D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin, D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Taijutsu
Shinshouki, C Rank
Bunshoku, C Rank
Beceri Listesi
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Sansetsukon (Kötü Kalite)
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yumasaki Bachuru
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 12 Haz 2016, 10:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Kazuki Hayato tarih 08 Ağu 2016, 18:38

Köyün önemli bir kolu da ANBU timi. Köydeki güçlü shinobilerin desteğini almak bir yana ANBU desteğini almak önemli. Ama her köydeki shinobi birliklerini düşünürsek en tehlikeli adamlar da bunlar açıkcası. ANBU yu bize bağlayalım gibisinden bir şey demiyorum çünkü bunun mümkünatı yok. Sonuçta böylesine seçkin bir ekip köyü tehdit eden bir savaşın içinde yer almayacaktır. Aksine işler o noktaya varırsa bu kavgayı bitirmeye çalışacak ve köy güvenliğini tehdit edecek unsurları ortadan kaldıracaklardır. Onlara köyün güvenliğini tehdit edecek unsurların Taiyou bünyesinde olduğunu hissettirirsek bizim gelecekte bir saldırı yapmamıza gerek dahi kalmayabilir. Sadece demek istediğim üyelerimizden bir kaçının gelecekte ANBU içinde de bir yapılandırma oluşturması. ANBU içine sızmak değil de, bir bakış oluşturmak. Sempati kazanma gibisinden görebiliriz. ANBU ile iyi ilişkilerimiz olursa, köy geleceğini tehdit ediyor gerekçesiyle Taiyou Fraksiyonuna karşı büyük bir müttefik kazanmış oluruz. Kısacası dişlerimizi köyün en yetenekli shinobilerini yanımıza çekerek gösterebiliriz.
Resim
Karakter Kartı
Resim
İsim: Kazuki Hayato
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 21.800
Prestij: Moumoku/3 Puan
Kullanılabilir GP: 112

Profil

Güç: 2
Çeviklik: 3
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 7
Zeka: 10

Motivasyon & Komplikasyon

Motivasyon

Vatansever: Daha iyi bir köy, daha güçlü bir köy ve köyünün menfaatleri adına yapamayacağı şey neredeyse yoktur. Görevlerine bu bilinçle çıkar. Onun kaybetmesi demek Nikkougakure'nin kaybetmesi demektir. Zafere ulaşma hissi onu zinde tutar ve ne olursa olsun kazanan tarafta olmak ister.

Komplikasyon

Migren: Bazı zamanlar dayanılmaz acı veren baş ağrıları yaşayabilmektedir. 20-25 günlük süre içinde mutlaka ve en az 1 migren atağı geçirir. 8 saat - 3 gün arası süren bu ataklar süresince Hayato'nun kişiliği berbat bir hal alır. Çekilemeyecek derecede huysuz ve gönülsüzdür. Baş ağrısı fiziksel ve zihinsel kapasitesini etkilemektedir.

Kabus: Hayatının belli dönemlerinde karşılaştığı ve belki de en çok sıkıntı duyduğu şey budur. Gördüğü can sıkıcı ve korkutucu kabuslar hayatını çoğu zaman cehenneme çevirmeyi bilmiştir. Genel olarak bir gölgenin onu sarıp yutması, kendi gölgesinin bir canavara dönüşüp ona zarar vermesi veya simsiyah katranla kaplı bir denizde boğulması gibi sahneler uykularını zehir etmektedir.


Resim

Ninjutsu

-Sanzengarasu | C Rank


Genjutsu

-Houkibo Disiplini | D Rank

-Kuroshiki | D Rank
-Teishi | C Rank
-Rishuu | C Rank


Beceri Listesi

[Favori][Zeka] Farkındalık 5. Seviye
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ekipmanlar/Eşyalar


-Standart Ekipman Çantası
-Kunai|x3
-Patlayıcı parşomen|x4
-Senbon|x20


Resim
Kullanıcı avatarı
Kazuki Hayato
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 11 Haz 2016, 14:23

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Tamaishi Sando tarih 08 Ağu 2016, 22:22

Pis işlere bulaşmadan güçlü olmak istiyorsak halkın bir şekilde bize muhtaç olması gerektiğini düşünüyorum. Bunu illa kötü bir şey diye düşünmeye gerek yok. Aklıma şöyle bir şey geldi: Hikari Fraksiyon'u olarak gıda sektörünü ele geçiririz. Bolca, geniş, verimli tarım arazileri alırız, gemiler yaptırırız, balıkçılık işine gireriz, hayvan çiftlikleri kurarız... Bu arazileri ekeriz, hayvanları güderiz, balıkları tutarız ve ülke için önemli bir gıda kaynağı haline geliriz. Bu gıdaların satılmasında ise Bachuru'nun dediği gibi daha kapsayıcı, halkçı davranırız. Bizden olanlara da olmayanlara da aynı fiyattan satarız, yeterli durumu olmayanlara gerektiği kadar yardım ederiz. Sosyal devlet anlayışıyla hareket ederiz yani. Bu şekilde hem ülkenin insanlarına yardım ederiz hem de insanların bize ihtiyaç duymalarını sağlarız. Aynı zamanda bu iş bir ticaret işi olduğu için fraksiyonun cebine para da girer. İşler ilerlerse konserve işine bile gireriz anasını satim! Bu üretim merkezlerinin başına da mümkün mertebe sivilleri getirmek oldukça mantıklı. İşi bilene bırakmak lazım. Shinobi ne anlar tarladan, bitki yetiştirmekten.

Çiftlik, gemi, tarla yakılıp yıkılması çok zor şeyler değil, yatırım yapmaya değer mi? İnsanlar bizden beslendikten sonra kimsenin dötü yemez o gemilere, tarlalara dokunmaya. Kan alırlar yani...

Bir de fraksiyon için simge tarzı bir şey düşünülebilir. Simge olarak benim fikrim fazla abartılı bir şey olmaması. Heybetli hayvanlara, ağaçlara falan gerek yok. Buğday, başak, öküz tarzı şeylerin sıradan halk için daha uygun, kendilerini daha yakın hissedecekleri simgeler olduğunu düşünüyorum. Tabi "Koca fraksiyonun simgesi öküz mü olsun" anlayışı da bir yerde doğru. Çok emin değilim o konuda.

Ben gıda sektöründen örnek verdim, başka dallarda da gelişerek insanları bize muhtaç edebiliriz. İlaç vs. olabilir belki.
Resim
Künye
İsim: Tamaishi Sando
Yaş:19
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0.000
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 10

Motivasyon
Köyün kahramanı olmak istemektedir. Mümkünse yaşayan bir kahraman…

Komplikasyon
Sando, duygularını çok yoğun yaşar. Bu durum, zaman zaman olayların akıp gittiğini unutmasına ya da kendini olaya tam verememesine neden olabilir. Bir şeye çok mutlu olup konudan şaşabilir ya da başarısız olup emo moda girebilir. Yoğun yaşadığı her duygunun üstünde farklı etkileri vardır. Öfkelenince gözü de dönebilir mesela…

Özellikler

Profil
Güç: 14
Çeviklik: 7
Kondisyon: 6
Potansiyel: 1
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu


Taijutsu
Juudaichi/D-Rank

Genjutsu


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Tamaishi Sando
 
Mesajlar: 29
Kayıt: 20 Tem 2016, 23:18

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Fortius tarih 09 Ağu 2016, 08:30

Ortaya atılan fikirlerden sonra, artık şu husun net olduğu konusunda sanırım herkes hemfikir:

Hikari fraksiyonu, köyüne ve ülkesine hizmet ederek yükselmeyi benimsemiş, agresif olmayan genel bir tutum sergileyen, ancak kuyruğuna basıldığında da hiçbir şeyden çekinmeden mücadele eden bir fraksiyondur.

Genel tanımımızın bu olduğu noktasında bir tereddüt olduğunu düşünmüyorum. Bu yüzden de bu tanımdaki ilk unsura yani “köyüne ve ülkesine hizmet ederek yükselme” konusuna değinmek istiyorum. Yine herkesin hemfikir olduğu, Sando’nun da örneklerle belirttiği üzere, fraksiyon halkı iyi yollarla kendine mecbur edecek bir yol arıyor. Açıkçası bu noktada aklıma gelen en etkili yöntem, Projelere yapılacak bağışlar. Zira özellikle “Köy Surları Projesi”, “Elektrik Kaynağı Projesi”, “Su Kaynağı Projesi” ve “Kanalizasyon Projesi” belirlenen amaç uğrunda seçilebilecek en iyi yatırımlar olarak görmekteyim.

Elleri kirletmeden işlerin yürütüleceği düşüncesi altında, legal olaylara odaklanarak yatırımların yapılması mümkün. Ancak köy içerisinde veya dışında bulunan belli başlı insanlara da yatırımın mümkün olduğunu belirtmem gerekiyor. Örneğin; Umigawa Karargahı da sizin için yatırımlar arasında olabilir. Ne var ki, böyle bir durum, mevcut sisteme ve belirlediğiniz amaca ters düşecektir. Çünkü bu tip bir “yatırım” bir bağlamda ellerin kirlenmesi anlamına gelecektir. Tabi Daimyo’ya kendinizi yakın tutup, ona bu düşünceyi empoze etmek mümkün. Ancak bu da belli bir süreci gerektirecektir. Dolayısıyla da Taiyou’nun gerisine düşülmesi ihtimali bulunuyor.

Dilerseniz artık, fraksiyonun amacı konusunda bir tereddüt kalmadıysa, yapılacak yatırımların nereye ve nasıl yapılması konusunda fikirlere odaklanalım.

Bu aşamada şunu da belirtmem de fayda var, bunu bir uyarı olarak da almanız mümkün. Her ne kadar ülke genelinde bir otorite kurulması düşünülse de, mevcut durumda bu imkansıza yakın arkadaşlar. Çünkü sizi ilk önce, esas ev sahibi olduğunuz yerde destekleyen yokken, kimse gelip de bir “yabancıyı” desteklemez. O yüzden “şimdilik” amaçların köy içerisinde tutulması hem fraksiyonun güç olarak bölünmemesini sağlar hem de köy içindeki işlere daha iyi yoğunlaşılmasını sağlar. Tabi bu demek değil ki, köy dışında olup da ülkedeki kişilerle bireysel düzeyde etkileşime girilemez. Bireysel düzeyde olduğu sürece, ülke içindeki kişiler ile temasınız mümkün olabilir, ancak bu durumda yukarıda belirttiğim hususun önemli olduğunu düşünüyorum.

Şunu da belirtmek de fayda olduğunu düşünüyorum; Hayato’nun ANBU’nun desteğini alma fikri gayet yerinde. Askeri düzeyde köy içerisinde ve hatta ülkede en etkili birimlerden biri ANBU. Ancak bu noktada sıkıntı, ANBU’nun Daimyo’ya olan bağlılığı ve ANBU’nun gizli yapısı. Bu gizli yapının içine girilmesi halinde, Hayato’nun da belirttiği gibi, bu fikrin hayata geçirilebileceği düşüncesindeyim. Ancak bu olmadan, fazla zor ve ütopik olduğunu de belirtmem gerekiyor. Dolayısıyla bunun da uzun vadeli planlar içinde tutulması şimdilik daha iyi olacak gibi duruyor.

Bu yatırım konusunu netleştirdikten sonra, dilerseniz yapılanma konusunu dilerseniz de fraksiyonun oyunculara neler verebileceği hususlarını tartışıp karara bağlarız. Başka bir konu da konuşulması bittabi mümkün.

Son olarak bir öneri olarak sunuyorum, kararı verecek olan elbette sizlersiniz. Son yaşanan olayın ardından bazı arkadaşlar kendilerini kötü hissediyor olabilir, bunu anlayışla karşılıyorum. Aynı şeyin benim başıma geldiğini düşünüyorum ve ben de en az sizin kadar tepki gösterebilirim diye düşünüyorum. Aynı zamanda fraksiyon liderinin yakından tanınmasını istemiş Sekki. Eğer dilerseniz, pasifliğin ciddi anlamda katı uygulanacağı, çabuk bitecek bir konu açarak oyuncuların yaşanan olaydan duyduğu rahatsızlık dile getirilebilir ve aynı zaman fraksiyon liderinin de tanınması sağlanabilir. Böyle bir konu açarsak, görevde olup olmadığına bakılmaksızın, her fraksiyon üyesinin katılımı gerekecek olup, pasiflik 24 saat şeklinde olacaktır. Konu da birkaç gün içinde bitecek şekilde ayarlanacaktır. Yatırımlarla ilgili düşünceleriniz paylaştıktan sonra, bu konuda da fikrinizi bildirirseniz, ona göre konu açabilirim.
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Hikari Toplantısı #1

Mesajgönderen Hideki Sekki tarih 09 Ağu 2016, 09:29

O şekilde bir konu güzel olabilir ancak ben şahsen kendimi şu anda ona verebilecek durumda görmüyorum. Konumu takip eden varsa şayet biliyordur nasıl bir boka battığımı. Bu yüzden köyde hali hazırda görev ile ilgili ceza almış kişilerin katılımını doğru buluyorum şahsen. Sonuçta aktif olarak köy dışındakilar bu konudan habersiz.

Yatırım konusunda da fikrim şu anda benim ticari merkezi geliştirmek ve onun ardından akademi binası üzerinde yoğunlaşmakta. Köye giren para giriş çıkışının arttırılması gerekli görüşüme göre.
Resim


Kır zincirlerini Sekki.
İzleyin youtube.com


Künye
İsim: Hideki Sekki
Yaş: 19
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç:8
Çeviklik:5
Kondisyon:6
Potansiyel:4
Varlık:5
Zeka:3

Motivasyon
Dostlar!:
Sekki için dostları her zaman ön plandadır. Onlar sevginin salt halidir ve daima güvenebilir, onlar yanındaysa her zaman ayağa kalkacak gücü bulabilir! Galiba, belki de bulamaz... Ama kesinlikle çabalar, evet evet çabalar!

Komplikasyon
Öfke:
Sekki her canlıya karşı sevgi ve saygıya sahiptir. Bu kişiler düşmanları bile olsa; bu nedenle bir şeylere zarar vermekten son ana kadar kaçınır ancak sevgili dostları ve ya yoldaşlarının zarar görmesi onu çılgına çevirip kendini kaybetmesine sebep olur.

Ninjutsu
Katon-Kagitsune [C-Rank]
Katon-Goukakyuu no Jutsu[C-rank]
Ninpou-Shunshin [D-Rank]

Taijutsu
Juudaichi [C-Rank]

Genjutsu
-

Beceri Listesi
Juudaichi Stili: 2

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Hideki Sekki
 
Mesajlar: 77
Kayıt: 10 Haz 2016, 22:28

ÖncekiSonraki

Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron