Köşe Masa #6

Eskiyen, artık kullanılmayan her şeye ait yegane bölge.

Moderatör: Game Master

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Higashizono Kazumune tarih 29 Tem 2016, 20:49

Katil Hinata, tembel Kazumune olarak geri döndü. Buradan Emre'ye selamlar :lol: :lol:
Resim
Künye
İsim: Higashizono Kazumune
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 5.000
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 5

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 7
Kondisyon: 7
Potansiyel: 1
Varlık: 6
Zeka: 4

Motivasyon
Kılıç yolu: Kendou felsefesini kılıç yoluna işleyip, kendi kılıç yolunda ilerlemek onun motivasyon kaynağıdır.

Komplikasyon
Kılıca sadakat: Kazumune için alın bandı her zaman ikinci planda olmuştur. Kılıcına verdiği değer oldukça üst seviyelerdedir. Yani kılıcı elinden alınırsa bu durumdan aşırı etkilenebilir veya herhangi silahsız bir mekana, katanası ile birlikte alınmaz ise girmeyebilir. Bu oldukça gizli bir görev için olsa bile.

Ninjutsu
-

Taijutsu
  • Kendou|D Rank
  • Kendou|C Rank

Genjutsu
  • Taroubo Disiplini|D Rank
  • Taroubo Disiplini|C Rank

Beceri Listesi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katana
Kullanıcı avatarı
Higashizono Kazumune
 
Mesajlar: 21
Kayıt: 01 Tem 2016, 15:07

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Tamaishi Sando tarih 29 Tem 2016, 23:15

Hinata diye adam mı olur :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Resim
Künye
İsim: Tamaishi Sando
Yaş:19
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0.000
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 10

Motivasyon
Köyün kahramanı olmak istemektedir. Mümkünse yaşayan bir kahraman…

Komplikasyon
Sando, duygularını çok yoğun yaşar. Bu durum, zaman zaman olayların akıp gittiğini unutmasına ya da kendini olaya tam verememesine neden olabilir. Bir şeye çok mutlu olup konudan şaşabilir ya da başarısız olup emo moda girebilir. Yoğun yaşadığı her duygunun üstünde farklı etkileri vardır. Öfkelenince gözü de dönebilir mesela…

Özellikler

Profil
Güç: 14
Çeviklik: 7
Kondisyon: 6
Potansiyel: 1
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu


Taijutsu
Juudaichi/D-Rank

Genjutsu


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Tamaishi Sando
 
Mesajlar: 29
Kayıt: 20 Tem 2016, 23:18

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Fortius tarih 01 Ağu 2016, 08:30

Konulardaki pasifliği görünce ben
Resim

Pasiflikten sonra da yazılmadığında
Resim

Yazacağım deyip hala yazılmadığında
Resim

Konu pasiflikten kapandığında
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Yumasaki Bachuru tarih 01 Ağu 2016, 13:56

Forçuyusum beni pasif sanırken RP yazınca ben;
Resim
İsim: Yumasaki Bachuru
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: Moumoku/3
Resim
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:6
Varlık:2
Zeka:3

Resim
Motivasyon
Değişim. Açıkçası ana motivasyonu böyle bir şey yapmak istedim, on yedi yaşında bir "katil" olsa da bir çocuktur sonuçta Bachuru. Değişime, ileriye, kendinin veya yeteri kadar ilginçse başkalarının hayallerine bir bağlılık hisseder ve bu bağlılık bu hayallerinin gerçekleşmesine çalışmasına sebep olur. Kötü biri değildir, ancak yeteri kadar ilginçse sonuçlar bunun için kötü şeyler yapmaktan çekinmez. Zaten bir shinobi olma sebebi de köyün insanlarının Altın Çağ hayalleridir.

Yumasaki Klanı.Bachuru, klanıyla ilgili hikayelerle büyümüş ve bu hikayelerin gerçekliğine dair hiç bir kanıt görmese de hayal kurmayı ve bu hayalleri takip etmeyi bırakmamıştır. Büyük annesinin onu engellemeye çalışmasına, eski evlerinin yerini bir chuunin olmasına rağmen söylememesi onu büyük ölçüde engellemiş; şevkini kırmış olsa da Yumasaki'yi köye ve daha önemlisi büyük annesi dışında hiç bir şeye sahip olmayan kendisine geri kazandırmak hayattaki en büyük amaçlarından biri olmuştur.

Komplikasyon
Çakra noktalarının zarar görmesinden kaynaklanan çakra kontrolü sorunu.

Ninjutsu
Raiton; Kizetsu no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.
Raiton; Yusubi no Jutsu, D Rank
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve kendi vücuduna elektrik verir. Bu teknik, kullanıcının uyuşan zihnini tekrar çalıştırmasına ve dikkatini toplamasına yardımcı olur, ancak kullanıcıya hasar verir. Teknik bazı düşük seviye Genjutsu tekniklerini kırabilir.
Ayatsuito, D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin, D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Taijutsu
Shinshouki, C Rank
Bunshoku, C Rank
Beceri Listesi
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Sansetsukon (Kötü Kalite)
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yumasaki Bachuru
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 12 Haz 2016, 10:23

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Higashizono Kazumune tarih 02 Ağu 2016, 13:06

Tamaishi Sando yazdı:Hinata diye adam mı olur :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?


Üzdün :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Resim
Künye
İsim: Higashizono Kazumune
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 5.000
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 5

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 7
Kondisyon: 7
Potansiyel: 1
Varlık: 6
Zeka: 4

Motivasyon
Kılıç yolu: Kendou felsefesini kılıç yoluna işleyip, kendi kılıç yolunda ilerlemek onun motivasyon kaynağıdır.

Komplikasyon
Kılıca sadakat: Kazumune için alın bandı her zaman ikinci planda olmuştur. Kılıcına verdiği değer oldukça üst seviyelerdedir. Yani kılıcı elinden alınırsa bu durumdan aşırı etkilenebilir veya herhangi silahsız bir mekana, katanası ile birlikte alınmaz ise girmeyebilir. Bu oldukça gizli bir görev için olsa bile.

Ninjutsu
-

Taijutsu
  • Kendou|D Rank
  • Kendou|C Rank

Genjutsu
  • Taroubo Disiplini|D Rank
  • Taroubo Disiplini|C Rank

Beceri Listesi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katana
Kullanıcı avatarı
Higashizono Kazumune
 
Mesajlar: 21
Kayıt: 01 Tem 2016, 15:07

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Hideki Sekki tarih 02 Ağu 2016, 14:09

Fortius'u görünce;

Resim
Resim


Kır zincirlerini Sekki.
İzleyin youtube.com


Künye
İsim: Hideki Sekki
Yaş: 19
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç:8
Çeviklik:5
Kondisyon:6
Potansiyel:4
Varlık:5
Zeka:3

Motivasyon
Dostlar!:
Sekki için dostları her zaman ön plandadır. Onlar sevginin salt halidir ve daima güvenebilir, onlar yanındaysa her zaman ayağa kalkacak gücü bulabilir! Galiba, belki de bulamaz... Ama kesinlikle çabalar, evet evet çabalar!

Komplikasyon
Öfke:
Sekki her canlıya karşı sevgi ve saygıya sahiptir. Bu kişiler düşmanları bile olsa; bu nedenle bir şeylere zarar vermekten son ana kadar kaçınır ancak sevgili dostları ve ya yoldaşlarının zarar görmesi onu çılgına çevirip kendini kaybetmesine sebep olur.

Ninjutsu
Katon-Kagitsune [C-Rank]
Katon-Goukakyuu no Jutsu[C-rank]
Ninpou-Shunshin [D-Rank]

Taijutsu
Juudaichi [C-Rank]

Genjutsu
-

Beceri Listesi
Juudaichi Stili: 2

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Hideki Sekki
 
Mesajlar: 77
Kayıt: 10 Haz 2016, 22:28

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Yakkai Umaru tarih 02 Ağu 2016, 19:22

Sekki ablamın aynı anda on dokuz kişiyi teklediğini gördüğümde:
Resim
Resim


Künye
İsim: Yakkai Umaru
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.000
Prestij: Moumoku/0

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 6
Varlık: 2
Zeka: 6

Motivasyon
Abim: İşin ucunda abimden övgü almak varsa her şeyi yapabilirim. Nihihihihi!
Tembellik:''Görevimi çabucak bitirip eve gitmeli ve evde tembellik yapmalıyım.'' Bazen bunu düşünür ve kendimi motive ederim!

Komplikasyon
Abim: Eğer abim yanımda olmazsa ya da abim dövüş sırasında yaralanmışsa kendimi dövüşe veremem. Onu kaybetme korkusu her şeyin önüne geçer.
Uyku: Uykusuzluğa karşı pek dayanıklı olduğum söylenemez. Eğer bir gün az uyursam ertesi gün erkenden sızarım. Uyumadan sabahlayacak olursam yandık zaten!


Ninjutsu
Niji no Jutsu- C-Rank
Mizu Subari no Jutsu- C-Rank
Mizurappa- C-Rank
Kizame no Jutsu- C-Rank


Taijutsu


Genjutsu
Sanjakubo Genjutsu Disiplini- D-Rank
Kuroshiki- D-Rank
Rishuu- C-Rank
Magen: Henge - D-rank
Kokohi No Jutsu: C-rank

Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Yakkai Umaru
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 13 Haz 2016, 14:36

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Cynic tarih 03 Ağu 2016, 13:43

Gorevler bu aksam aciliyor arkadaslar, haber vereyim dedim :geek:
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Yamakawa Mineko tarih 03 Ağu 2016, 16:21

Sözlük unutuldu mu kimse bir şey yazmıyor :?
Resim
Künye
İsim: Yamakawa Mineko
Yaş:17
Cinsiyet:Dişi
Boy:154
Kilo:40
Köy:Nikkougakure
Fraksiyon:Taiyou
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 60.000
Prestij:Tanjou-0
Harcanabilir GP: 3

Profil
Güç:15
Çeviklik11
Kondisyon6
Potansiyel1
Varlık1
Zeka1

Motivitasyon:
Köye Bağlılık
Mineko köyüne ve onun kültürüne son derece bağlı biridir. Köyü için rahatlıkla canını verebilir Onu geliştirmek ve ilerletmek için canını dişine takar.

Şiddet
Her ne kadar şiddeti sadece kendisini kızdıranları cezalandırmak için uyguladığını söylesede içten içe şiddet uygulamaktan büyük bir zevk almaktadır. Aldığı haz orgazmla özdeşleştirilebilir. Durup dururken birine şiddet uygulamasa bile herhangi bir sebepten biri ile kavga ediyorsa aldığı haz yüzünden bunun dozunu kaçırabilir ve bundan pişmanlık duymaz.



Komplikasyon:
Kardeşi
İkiz kardeşi ile çok güçlü bir bağa sahiptir. Bu yüzden onun kılına bile zarar gelmesine izin vermediği gibi bu uğurda kendi hayatıda dahil olmak üzere her şeyini feda edebilir.



Ninjutsu
-

Taijutsu
Kyodaichi D-Rank

Genjutsu
-

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(1. Favori): 4
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
* Her birine patlayıcı parşömen(kötü) sarılı 6 kunai(kötü).
* Bisento(kötü).
Kullanıcı avatarı
Yamakawa Mineko
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 09 Haz 2016, 22:11

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Yumasaki Bachuru tarih 03 Ağu 2016, 16:34

Hele karakterler bir otursun bir kaç konu geçsin, sonra açılmaya başlanır karakter başlıkları
İsim: Yumasaki Bachuru
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: Moumoku/3
Resim
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:6
Varlık:2
Zeka:3

Resim
Motivasyon
Değişim. Açıkçası ana motivasyonu böyle bir şey yapmak istedim, on yedi yaşında bir "katil" olsa da bir çocuktur sonuçta Bachuru. Değişime, ileriye, kendinin veya yeteri kadar ilginçse başkalarının hayallerine bir bağlılık hisseder ve bu bağlılık bu hayallerinin gerçekleşmesine çalışmasına sebep olur. Kötü biri değildir, ancak yeteri kadar ilginçse sonuçlar bunun için kötü şeyler yapmaktan çekinmez. Zaten bir shinobi olma sebebi de köyün insanlarının Altın Çağ hayalleridir.

Yumasaki Klanı.Bachuru, klanıyla ilgili hikayelerle büyümüş ve bu hikayelerin gerçekliğine dair hiç bir kanıt görmese de hayal kurmayı ve bu hayalleri takip etmeyi bırakmamıştır. Büyük annesinin onu engellemeye çalışmasına, eski evlerinin yerini bir chuunin olmasına rağmen söylememesi onu büyük ölçüde engellemiş; şevkini kırmış olsa da Yumasaki'yi köye ve daha önemlisi büyük annesi dışında hiç bir şeye sahip olmayan kendisine geri kazandırmak hayattaki en büyük amaçlarından biri olmuştur.

Komplikasyon
Çakra noktalarının zarar görmesinden kaynaklanan çakra kontrolü sorunu.

Ninjutsu
Raiton; Kizetsu no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.
Raiton; Yusubi no Jutsu, D Rank
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve kendi vücuduna elektrik verir. Bu teknik, kullanıcının uyuşan zihnini tekrar çalıştırmasına ve dikkatini toplamasına yardımcı olur, ancak kullanıcıya hasar verir. Teknik bazı düşük seviye Genjutsu tekniklerini kırabilir.
Ayatsuito, D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin, D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Taijutsu
Shinshouki, C Rank
Bunshoku, C Rank
Beceri Listesi
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Sansetsukon (Kötü Kalite)
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yumasaki Bachuru
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 12 Haz 2016, 10:23

ÖncekiSonraki

Dön Arşiv

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron