Shiranui Kanaye

Moderatör: Game Master

Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Shiranui Kanaye tarih 09 Eyl 2014, 18:24

İsim : Shiranui Kanaye (rp-in kendisine ''Keji'' dedirtecek,sıkıntı yoktur sanırım.)
Yaş : 18
Cinsiyet : E
Boy : 1,78
Kilo : 72
Köy : Ishigakure
Element : Fuuton
Seviye : C Rank
Rütbe : Chuunin
------------------------
Görünüm : Okita Souji-Shinsengumi
Eski Görünüm Tasviri
Omzuna kadar,kahverengi saçları,yeşil gözleri,baygın bakışları ve şişkin gözaltı torbaları ile hep yaşıtlarından daha büyük Kanaye.Babasının sigara alışkanlığı,onu da sarmıştır,sigara.Genelde gülümser ve ağzındaki sigara neredeyse hiç düşmez.Kaslı bir yapısı vardır ve bunu sergilemeyi asla ihmal etmez.


Keji, üstündeki hakamayı bırakarak artık standart Chuunin kıyafetleri giymeye başlamıştır. Bandana tipi alınkoruyucusu takmaya başlayan Keji, artık genelde üzerinde standart shinobi üniforması ve biraz bol bir Chuunin yeleği ile görülmektedir. Ağzından hala sigarasını eksik etmeyen Keji, uyumadığı için gözlerinin etrafında oluşan morluklarla kendisine tamamiyle tescilli keş damgasını vurdurmuştur. Bununla birlikte, bakışları daha bir kararlı, daha bir donuk ve daha bir sert hale gelmiştir. Son olarak, sol omzunda her daim kılıcı bulunmaktadır ve artık ikisini de rahatlıkla kullanabildiği ellerinden sol eline olan yatkınlığı daha da artmıştır.
------------------------
Kişilik : Kanaye,genellikle rahattır ve sakinliğini korur.Önemli olmadıkça başkalarının işlerine karışmaktan pek haz etmez,günlük hayatından neredeyse ağzından hiç sigara düşürmeyen Kanaye,ne zaman moralini bozacak,onu sarsacak bir olay yaşasa sigara içmeyi bırakır.Bunun sebebi ise yaşadığı sorunları dış etkenlerle değil,kendi iradesiyle çözmek istemesi ve bunun en doğrusu olduğunu düşünmesidir.Kanaye'nin babası budisttir ve budizm'i Kanaye'ye de öğretmiştir.Her ne kadar annesinin ölümünden sonra eskisi kadar inancına bağlı biri olmasa da hala budisttir.Bunun yanısıra,Kanaye'nin zihninde odalar vardır,ne zaman tereddütte kaldığı bir şey yapsa kendisini ilk odaya atar,ilk odada bir masa vardır ve loş bir ışık.Sorgu odasıdır bura.Burada kendi kendini sorgular Kanaye ve olur da haksız çıkarsa,bu sefer diğer odaya.''Kafes''e.Kapkara,ışıksız bir kafes.Bu yüzden kendisine ''Keji'' denilmesini ister.

Şu konuda yaşananlar sebebiyle Keji'nin kişiliği bir takım değişikliklere uğramıştır;

Keji, genel itibariyle hala sessiz sakindir ve olaylara karşı rahat tavrını korur. Buna rağmen, köyüne karşı olan herhangi bir tehdit durumunda kendisinden beklenmeyecek kadar ciddi bir hal alır. Bu ciddiyet, artık görevleri konusunda da etkisini göstermektedir. Öyle ki, köyü için yapabileceği en ufak şey onun kendini iyi hissetmesi için yeterli olabilmektedir. Yapacağı şeylerin, iyi ya da kötü olmasını umursamaksızın, köyüne yararı olup olmayacağı kısmıyla ilgilenmeye başlamıştır. Köyüne karşı derin bir bağlılık beslemeye başlamış olan Keji, daha üst bir konuma ya da göreve gelerek, köyü adına daha önemli şeyler başarmak istemektedir.

Eh, kafasındaki kafesten hala kurtulamamış olan Keji, artık düşmanları için de canlı bir kafes olma yolunda kendini geliştirmeye başlamıştır. İnsanların, yani düşmanlarının aklını kurcalayarak, onları bir kafese sokarak da etkisiz hale getirebilmektedir. Budizm inancının getirdiği zorda kalmadıkça kimseye zarar vermeme durumu, etkisini azaltsa da hala sürmektedir. Öyle ki, Budizm'in bu yanına hala sahip olmasına rağmen, inancını yitirmek üzeredir.

İşleri değerlendirirken, kimin iyi ya da kötü olduğu değil, kimin haklı ya da haksız olduğuyla ilgilenmektedir. Bu durum zaman zaman köy milliyetçiliğiyle çelişse de, Keji adil biri olmaya özen göstermektedir.

Zaman zaman oluşan pesimist tavrından yavaş yavaş uzaklaşan Keji, artık sevdiği insanlarla vakit geçirmekten hoşlanmaktadır. Öhm, son olarak, evet, hala keşin önde salto atanıdır. Öyle ki, işi abarttığı için öksürmeye başlamıştır. Sigarayı bırakma konusunda ise, hala aynıdır.
------------------------------
Geçmiş ;

Kanaye,ailesiyle birlikte mutlu bir hayat yaşamaktaydı.Aile olarak tek dertleri,babasının tam bir keş olmasıydı.Kanaye 10 yaşına gelinceye kadar..Babası Shigekazu ve annesi Toyo da shinobiydi.Shigekazu Kanaye'ye kılıç eğitimi vermekteydi hatta.Bir gün,babası göreve gittiğinde Kanaye evde oturmuş meditasyon yaparken bir patlama sesi geldi,bir şey kokuyordu.Hmm neydi bu,YANGIN.Her ne kadar yapılacak bir şey düşünse de korkmuştu Kanaye,korkusu uzun sürmedi ve gözleri kapandı.Tekrar açıldığında ise hastanedeydi ve doktorlar vardı yanıbaşında.Ne olduğunu sordu hemen Kanaye,doktorlar ise ''Şu anda olanlar hakkında konuşacak durumda değilsin'' dediler.Sinirlenmişti,hastanedeydi ve bir duman kokusu almıştı genç çocuk.Şimdi ne yapacaktı ? Peki,annesi iyi miydi ? Bir soru daha yöneltti telaşla karışık ''A-annem ?? Annem nerede ?! O iyi mi ?'',bu sorunun ardından medic-ninler iç çektiler ve cevaplamadılar sorusunu.Bir şeyler olduğunu anlamıştı Kanaye,peki gerçekten yangın çıktıysa ve sadece kendisi kurtulduysa,kendisi nasıl kurtulmuştu ? Kendisini kurtaran herkimse,minnettar falan değildi Kanaye,belki de onu kurtararak dünyanın dengesi bozulmuştu.Belki orada ölmesi gerekiyordu Kanaye'nin,şimdi Kanaye ileride belkide başka birisinin evlenmesi gereken bir kadınla evlenecek ve çocukları olacaktı.Haksızlıktı bu,ölmesi gerektiğini düşünüyordu.Sonra aklına bir şey daha geldi Kanaye'nin,ya kaderinde ölmesi değil de orada kurtulması yazılıysa ? Durumunu sordu medic-ninlere ve ''Sağlık durumunda bir sıkıntı yok fakat yine de hastanede 2 gün daha istirahat etmelisin.'' Fakattan sonrasını dinlememişti Kanaye,kendisini kurtaranın adını sormuştu ve o cevap kafasında 10 dakika kadar yankılandı. ''KOKURYU TAORETA'',hemen üstünü giyinmeye başladı Kanaye,medic-ninlerin ısrarlarını dinlemiyordu.Giyindi ve çıktı,peki kimdi onu kurtaran şu illet adam ? Kapıda babasını gördü,babası onu gördüğü anda sarılmıştı ve bırakmıyordu.Kendini huzurlu hissetti Kanaye ve sakin bir ses tonuyla babasına sordu Taoreta'yı. ''Baba,kimdi o? ''.Taoreta hastaneye gelmişti ve babasıyla konuşmuştu,babasından tip tasvirini aldı ve fırladı hemen.Sokaklara dikkatlice bakıyordu fakat bu tipte biri yoktu,en son bir ağacın altına uzanmış birini gördü.Bu oydu ! Evet,evet kesinlikle oydu.Kokuryu Taoreta.Yanına gitti,ona o kadar çok cümle sarfedebilirdi ki,kafasında uzunca bir metin hazırladı kaşlarını çattı ve söylemeye hazırlandı.Derken,ağzından sadece ''Teşekkür ederim Taoreta-san'' çıkabildi.

TIMESKIP

Yıllar geçti ve Taoreta ile Kanaye etle kemik gibi oldular,Kanaye o gün olanları öğrenmemişti fakat sorgulamayı da bırakmıştı.Taoreta aynı zamanda,Shigekazu'nun da arkadaşıydı.İki aile gibi olmuşlardı onlar.Neden olduğunu kendisi de bilmiyordu fakat Taoreta'ya karşı istemsiz bir güven duygusu vardı içinde,bu dostluklarını pekiştirmişti.Arkadaşlıkları sırasında genel olarak ''geçmiş'' kavramından bahsetmek istemiyorlardı.Dolayısıyla yangın hakkında sadece birkaç cümle söylemişti Taoreta kendisine.Daha sonraki yıllarda ise,olayın ardından 8 yıl geçmiş ve Kanaye de Taoreta gibi bir chuunin olmuştu.Babası,ona chuunin hediyesi olarak bir pipo almıştı,Kanaye'nin hoşuna giden bu hediye,hala yatakodasında saklanmaktadır,bazı belirli(başkalarına göre birbirleriyle tamamen anlamsız günler) Kanaye sigara yerine bu pipoyu içer.Bu günler,kendisini sorguladığı ve haklı çıktığı günlerdir.Kendini bu şekilde ödüllendirir.Bu olaylardan biraz bahsetmiştir ve Taoreta onun kafesini bilmektedir.

Amaç

Maalesef Kanaye'nin bir hayat gayesi,bir amacı yoktur.Her konuda olduğu gibi bu konuda da bir arayış içerisindedir ve bunu bulmayı hedefler.Şu ana kadar hiç uzun vadeli bir şey yaşamamıştır çünkü o,anlık,anlık ve yine anlık.

Dezavantajlar ;
Kayane,o günle ilgili kâbuslar görür.Bu kâbuslarda bazen evi onu öldürmek için annesi yakar,bazen babası yakar ve kaçar,bazen başkaları gelir,bazen kage suikast yapar.Rüyaları değişkendir fakat hiç ama hiçbir zaman Taoreta ile ilgili bir kâbus görmemiştir.Bu yüzden geceleri en fazla 4-5 saat uyuyabilir.


Statlar
Güç : 5
Çeviklik : 8
Kondisyon : 4
Potansiyel : 4
Varlık : 4
Zeka : 5
En son Shiranui Kanaye tarafından 09 Eyl 2014, 18:37 tarihinde düzenlendi, toplamda 5 kere düzenlendi.
Keji : Aslında en büyük hata, hatayı algıladığında geri dönmektir. Öyle ki, farkına vardığında, o hata artık senin doğrun olmuştur.
Resim
Künye : İsim: Shiranui Kanaye
Yaş[/colorm]: 18
[color=#0000BF]Cinsiyet
: E
Element: Fuuton
Seviye: C Rank
Rütbe:Chuunin
Alım Gücü: 1.Seviye 0/10
Puanlar : Güç:5
Çeviklik:8
Kondisyon:4
Potansiyel:4
Varlık:4
Zeka:5
Ninjutsu : Fuuton

Fuujin no Jutsu - B Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından ağzından seri bir hava fırlatmaya başlar. Bu havada toz parçaları bulunur ve bu, havaya kesici özellik verir. Hava ile karşılaşan her şey kesici hasar alır ve geriye doğru fırlar. Kullanıcı istediği kadar tekniği açık tutabilir ve kafasını oynatarak tekniğin yönünü değiştirebilir. Teknik açık kaldığı sürece çakra yer ve efektif menzili 30 metredir.
Ninpou

Ayatsuito no Jutsu - D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin no Jutsu - D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yok olduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katedebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Sanzengarasu no Jutsu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Taijutsu :  Stiller

Shinshouki Stili C Rank
Bu seviyede kullanıcı temel akrobasi bilgilerini öğrenir ve akrobatik hamleler yapabilmeye başlar. Bu hamleleri momentum kontrolü ile birleştirdiğinde çok büyük efor gerektiren akrobatik hamleleri çok az bir kayıpla uygular. Kullanıcının zıplayarak veya çevresel yükseklik farkını kullanarak yaptığı hamleler daha etkili ve daha az yorucu olur.
Musatsu Stili C Rank
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.
Teknikler
Kage Buyou, C Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Genjutsu : Yok, şimdilik.
Beceriler : Gizlenme-3
Wakizashi Kullanımı-3
Sakin kalma-2
Analiz etme-2

Eşyalar : Wakizashi(Kanlı)
Karasu
Normalden daha uzun, buna karşın hareket kabiliyetini kısıtlamayacak şekilde yapılmış, dışarıdan dikkatli bakılmadığında üzerinde ufak ufak, beyaz haç motifleri olan bir şemsiye gibi görünse de, aslında şemsiyeye benzeyen bir wakizashidir. Yani kınını şemsiye oluşturmaktadır. Şemsiye yukarıya doğru açılarak kendi görevini görürken, sapı çekilerek içerisinden tıpkı kını ve kabzası gibi mat siyah bir kılıç çıkar. Bununla birlikte, şemsiyelerin uç kısmında bulunan 5-6 cmlik, baston niyetine kullanılmasını sağlayan kapak çıkar ve orada da 4-5 cm'lik bir sivri uç vardır. İlaveten, paslanmaz.
Matara

Cynic'ten Özel Zippo
Mat gümüş rengi, üzerinde bir kafes ve kenarında ''Keji'' yazısı bulunan özel mi özel kazık mı kazık bir zippo. Benzini de tamamen dolu ayrıca.
Kullanıcı avatarı
Shiranui Kanaye
 
Mesajlar: 102
Kayıt: 09 Eyl 2014, 09:01

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Cynic tarih 09 Eyl 2014, 18:28

Statlarınız eksik. Düzenlerseniz tekrar kontrol edeceğim.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Shiranui Kanaye tarih 09 Eyl 2014, 18:36

Üzgünüm,imzama eklemiştim fakat kaydolmamış,imzama da ekliyorum aynı zamanda statlarımı. Kokuryu Taoreta'nın geçmişinde anlattığı kişi oluyorum.
Keji : Aslında en büyük hata, hatayı algıladığında geri dönmektir. Öyle ki, farkına vardığında, o hata artık senin doğrun olmuştur.
Resim
Künye : İsim: Shiranui Kanaye
Yaş[/colorm]: 18
[color=#0000BF]Cinsiyet
: E
Element: Fuuton
Seviye: C Rank
Rütbe:Chuunin
Alım Gücü: 1.Seviye 0/10
Puanlar : Güç:5
Çeviklik:8
Kondisyon:4
Potansiyel:4
Varlık:4
Zeka:5
Ninjutsu : Fuuton

Fuujin no Jutsu - B Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından ağzından seri bir hava fırlatmaya başlar. Bu havada toz parçaları bulunur ve bu, havaya kesici özellik verir. Hava ile karşılaşan her şey kesici hasar alır ve geriye doğru fırlar. Kullanıcı istediği kadar tekniği açık tutabilir ve kafasını oynatarak tekniğin yönünü değiştirebilir. Teknik açık kaldığı sürece çakra yer ve efektif menzili 30 metredir.
Ninpou

Ayatsuito no Jutsu - D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin no Jutsu - D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yok olduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katedebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Sanzengarasu no Jutsu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Taijutsu :  Stiller

Shinshouki Stili C Rank
Bu seviyede kullanıcı temel akrobasi bilgilerini öğrenir ve akrobatik hamleler yapabilmeye başlar. Bu hamleleri momentum kontrolü ile birleştirdiğinde çok büyük efor gerektiren akrobatik hamleleri çok az bir kayıpla uygular. Kullanıcının zıplayarak veya çevresel yükseklik farkını kullanarak yaptığı hamleler daha etkili ve daha az yorucu olur.
Musatsu Stili C Rank
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.
Teknikler
Kage Buyou, C Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Genjutsu : Yok, şimdilik.
Beceriler : Gizlenme-3
Wakizashi Kullanımı-3
Sakin kalma-2
Analiz etme-2

Eşyalar : Wakizashi(Kanlı)
Karasu
Normalden daha uzun, buna karşın hareket kabiliyetini kısıtlamayacak şekilde yapılmış, dışarıdan dikkatli bakılmadığında üzerinde ufak ufak, beyaz haç motifleri olan bir şemsiye gibi görünse de, aslında şemsiyeye benzeyen bir wakizashidir. Yani kınını şemsiye oluşturmaktadır. Şemsiye yukarıya doğru açılarak kendi görevini görürken, sapı çekilerek içerisinden tıpkı kını ve kabzası gibi mat siyah bir kılıç çıkar. Bununla birlikte, şemsiyelerin uç kısmında bulunan 5-6 cmlik, baston niyetine kullanılmasını sağlayan kapak çıkar ve orada da 4-5 cm'lik bir sivri uç vardır. İlaveten, paslanmaz.
Matara

Cynic'ten Özel Zippo
Mat gümüş rengi, üzerinde bir kafes ve kenarında ''Keji'' yazısı bulunan özel mi özel kazık mı kazık bir zippo. Benzini de tamamen dolu ayrıca.
Kullanıcı avatarı
Shiranui Kanaye
 
Mesajlar: 102
Kayıt: 09 Eyl 2014, 09:01

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Cynic tarih 09 Eyl 2014, 18:44

Dezavantajın "Kötü İmgeler ve Görüntüler - 20GP" mi? Bunu tam kesinleştirirsen onaylayacağım. Kullanıcı adınızı da karakter isminizle aynı yapacağım. Ayrıca;

Dezavantajlar hakkında uyarı;
Bir veya bir kaç tane dezavantaj almışsınız. Bunlar, karakterinizin RP'sine GM'ler tarafından aktif olarak karışılmasına ve düzenlenmesine yol açabilir. Ayrıca, karakteriniz ve hikayeniz sizin istemediğiniz noktalara varabilir. Karakterinize zorla bazı hamleler yaptırılabilir veya turunuz tamamen geçersiz sayılabilir. Eğer karakteriniz üzerinde tam kontrol istiyor ve dezavantajların size bir şey katmayacağını düşünüyorsanız, son kez karakter kartınızı düzenleyebilirsiniz. Eğer bunları kabul ediyorsanız, bu koşulları onayladığınıza dair mesaj atın, karakteriniz aktif edilecektir.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Shiranui Kanaye tarih 09 Eyl 2014, 18:47

Tamam kabul ediyorum bu olacak fakat bir de sorum var.Uyanıkken de beni etkileyecekse almayayım,yani GP'leri almayayım sadece geceleri olsun bu olay uyurken.
Keji : Aslında en büyük hata, hatayı algıladığında geri dönmektir. Öyle ki, farkına vardığında, o hata artık senin doğrun olmuştur.
Resim
Künye : İsim: Shiranui Kanaye
Yaş[/colorm]: 18
[color=#0000BF]Cinsiyet
: E
Element: Fuuton
Seviye: C Rank
Rütbe:Chuunin
Alım Gücü: 1.Seviye 0/10
Puanlar : Güç:5
Çeviklik:8
Kondisyon:4
Potansiyel:4
Varlık:4
Zeka:5
Ninjutsu : Fuuton

Fuujin no Jutsu - B Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından ağzından seri bir hava fırlatmaya başlar. Bu havada toz parçaları bulunur ve bu, havaya kesici özellik verir. Hava ile karşılaşan her şey kesici hasar alır ve geriye doğru fırlar. Kullanıcı istediği kadar tekniği açık tutabilir ve kafasını oynatarak tekniğin yönünü değiştirebilir. Teknik açık kaldığı sürece çakra yer ve efektif menzili 30 metredir.
Ninpou

Ayatsuito no Jutsu - D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin no Jutsu - D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yok olduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katedebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Sanzengarasu no Jutsu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Taijutsu :  Stiller

Shinshouki Stili C Rank
Bu seviyede kullanıcı temel akrobasi bilgilerini öğrenir ve akrobatik hamleler yapabilmeye başlar. Bu hamleleri momentum kontrolü ile birleştirdiğinde çok büyük efor gerektiren akrobatik hamleleri çok az bir kayıpla uygular. Kullanıcının zıplayarak veya çevresel yükseklik farkını kullanarak yaptığı hamleler daha etkili ve daha az yorucu olur.
Musatsu Stili C Rank
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.
Teknikler
Kage Buyou, C Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Genjutsu : Yok, şimdilik.
Beceriler : Gizlenme-3
Wakizashi Kullanımı-3
Sakin kalma-2
Analiz etme-2

Eşyalar : Wakizashi(Kanlı)
Karasu
Normalden daha uzun, buna karşın hareket kabiliyetini kısıtlamayacak şekilde yapılmış, dışarıdan dikkatli bakılmadığında üzerinde ufak ufak, beyaz haç motifleri olan bir şemsiye gibi görünse de, aslında şemsiyeye benzeyen bir wakizashidir. Yani kınını şemsiye oluşturmaktadır. Şemsiye yukarıya doğru açılarak kendi görevini görürken, sapı çekilerek içerisinden tıpkı kını ve kabzası gibi mat siyah bir kılıç çıkar. Bununla birlikte, şemsiyelerin uç kısmında bulunan 5-6 cmlik, baston niyetine kullanılmasını sağlayan kapak çıkar ve orada da 4-5 cm'lik bir sivri uç vardır. İlaveten, paslanmaz.
Matara

Cynic'ten Özel Zippo
Mat gümüş rengi, üzerinde bir kafes ve kenarında ''Keji'' yazısı bulunan özel mi özel kazık mı kazık bir zippo. Benzini de tamamen dolu ayrıca.
Kullanıcı avatarı
Shiranui Kanaye
 
Mesajlar: 102
Kayıt: 09 Eyl 2014, 09:01

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Cynic tarih 09 Eyl 2014, 18:58

Uyanıkken de etkiler tabii ki sizi çeşitli şekillerde. GP almamayı seçerseniz herhangi bir negatif etkisi olmaz. Düzenleyin, onaylayacağım.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Shiranui Kanaye tarih 09 Eyl 2014, 18:59

Pekâla GP almayayım,sadece geceleri ufak bir uykusuzluk sorunu olsun karakterin o kadar,yardımlarınız için teşekkürler Cynic-sama.Şayet onayladıysanız kullanıcı adımı da değiştirirseniz sevinirim.Açıklamada kalmasının sakıncası var mı peki ? Sonuçta bunu bir kusur olarak belirtmedim,RP'lerimi biraz daha zenginleştirmek adına eklediğim bir şey isterseniz kaldırabilirim.
Keji : Aslında en büyük hata, hatayı algıladığında geri dönmektir. Öyle ki, farkına vardığında, o hata artık senin doğrun olmuştur.
Resim
Künye : İsim: Shiranui Kanaye
Yaş[/colorm]: 18
[color=#0000BF]Cinsiyet
: E
Element: Fuuton
Seviye: C Rank
Rütbe:Chuunin
Alım Gücü: 1.Seviye 0/10
Puanlar : Güç:5
Çeviklik:8
Kondisyon:4
Potansiyel:4
Varlık:4
Zeka:5
Ninjutsu : Fuuton

Fuujin no Jutsu - B Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından ağzından seri bir hava fırlatmaya başlar. Bu havada toz parçaları bulunur ve bu, havaya kesici özellik verir. Hava ile karşılaşan her şey kesici hasar alır ve geriye doğru fırlar. Kullanıcı istediği kadar tekniği açık tutabilir ve kafasını oynatarak tekniğin yönünü değiştirebilir. Teknik açık kaldığı sürece çakra yer ve efektif menzili 30 metredir.
Ninpou

Ayatsuito no Jutsu - D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin no Jutsu - D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yok olduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katedebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Sanzengarasu no Jutsu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Taijutsu :  Stiller

Shinshouki Stili C Rank
Bu seviyede kullanıcı temel akrobasi bilgilerini öğrenir ve akrobatik hamleler yapabilmeye başlar. Bu hamleleri momentum kontrolü ile birleştirdiğinde çok büyük efor gerektiren akrobatik hamleleri çok az bir kayıpla uygular. Kullanıcının zıplayarak veya çevresel yükseklik farkını kullanarak yaptığı hamleler daha etkili ve daha az yorucu olur.
Musatsu Stili C Rank
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.
Teknikler
Kage Buyou, C Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Genjutsu : Yok, şimdilik.
Beceriler : Gizlenme-3
Wakizashi Kullanımı-3
Sakin kalma-2
Analiz etme-2

Eşyalar : Wakizashi(Kanlı)
Karasu
Normalden daha uzun, buna karşın hareket kabiliyetini kısıtlamayacak şekilde yapılmış, dışarıdan dikkatli bakılmadığında üzerinde ufak ufak, beyaz haç motifleri olan bir şemsiye gibi görünse de, aslında şemsiyeye benzeyen bir wakizashidir. Yani kınını şemsiye oluşturmaktadır. Şemsiye yukarıya doğru açılarak kendi görevini görürken, sapı çekilerek içerisinden tıpkı kını ve kabzası gibi mat siyah bir kılıç çıkar. Bununla birlikte, şemsiyelerin uç kısmında bulunan 5-6 cmlik, baston niyetine kullanılmasını sağlayan kapak çıkar ve orada da 4-5 cm'lik bir sivri uç vardır. İlaveten, paslanmaz.
Matara

Cynic'ten Özel Zippo
Mat gümüş rengi, üzerinde bir kafes ve kenarında ''Keji'' yazısı bulunan özel mi özel kazık mı kazık bir zippo. Benzini de tamamen dolu ayrıca.
Kullanıcı avatarı
Shiranui Kanaye
 
Mesajlar: 102
Kayıt: 09 Eyl 2014, 09:01

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Cynic tarih 09 Eyl 2014, 19:17

Kalsın, önemli değil. Birazdan onaylıyorum.

Edit: Onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Shiranui Kanaye tarih 13 Eyl 2014, 21:21

Ehem,karakterlerimize sonradan dezavantaj katabiliyor muyuz ? Bir free rp yazıp, bir şeyler katmak istiyorum rp içerisinde.
Keji : Aslında en büyük hata, hatayı algıladığında geri dönmektir. Öyle ki, farkına vardığında, o hata artık senin doğrun olmuştur.
Resim
Künye : İsim: Shiranui Kanaye
Yaş[/colorm]: 18
[color=#0000BF]Cinsiyet
: E
Element: Fuuton
Seviye: C Rank
Rütbe:Chuunin
Alım Gücü: 1.Seviye 0/10
Puanlar : Güç:5
Çeviklik:8
Kondisyon:4
Potansiyel:4
Varlık:4
Zeka:5
Ninjutsu : Fuuton

Fuujin no Jutsu - B Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından ağzından seri bir hava fırlatmaya başlar. Bu havada toz parçaları bulunur ve bu, havaya kesici özellik verir. Hava ile karşılaşan her şey kesici hasar alır ve geriye doğru fırlar. Kullanıcı istediği kadar tekniği açık tutabilir ve kafasını oynatarak tekniğin yönünü değiştirebilir. Teknik açık kaldığı sürece çakra yer ve efektif menzili 30 metredir.
Ninpou

Ayatsuito no Jutsu - D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin no Jutsu - D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yok olduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katedebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Sanzengarasu no Jutsu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Taijutsu :  Stiller

Shinshouki Stili C Rank
Bu seviyede kullanıcı temel akrobasi bilgilerini öğrenir ve akrobatik hamleler yapabilmeye başlar. Bu hamleleri momentum kontrolü ile birleştirdiğinde çok büyük efor gerektiren akrobatik hamleleri çok az bir kayıpla uygular. Kullanıcının zıplayarak veya çevresel yükseklik farkını kullanarak yaptığı hamleler daha etkili ve daha az yorucu olur.
Musatsu Stili C Rank
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.
Teknikler
Kage Buyou, C Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Genjutsu : Yok, şimdilik.
Beceriler : Gizlenme-3
Wakizashi Kullanımı-3
Sakin kalma-2
Analiz etme-2

Eşyalar : Wakizashi(Kanlı)
Karasu
Normalden daha uzun, buna karşın hareket kabiliyetini kısıtlamayacak şekilde yapılmış, dışarıdan dikkatli bakılmadığında üzerinde ufak ufak, beyaz haç motifleri olan bir şemsiye gibi görünse de, aslında şemsiyeye benzeyen bir wakizashidir. Yani kınını şemsiye oluşturmaktadır. Şemsiye yukarıya doğru açılarak kendi görevini görürken, sapı çekilerek içerisinden tıpkı kını ve kabzası gibi mat siyah bir kılıç çıkar. Bununla birlikte, şemsiyelerin uç kısmında bulunan 5-6 cmlik, baston niyetine kullanılmasını sağlayan kapak çıkar ve orada da 4-5 cm'lik bir sivri uç vardır. İlaveten, paslanmaz.
Matara

Cynic'ten Özel Zippo
Mat gümüş rengi, üzerinde bir kafes ve kenarında ''Keji'' yazısı bulunan özel mi özel kazık mı kazık bir zippo. Benzini de tamamen dolu ayrıca.
Kullanıcı avatarı
Shiranui Kanaye
 
Mesajlar: 102
Kayıt: 09 Eyl 2014, 09:01

Re: Shiranui Kanaye

Mesajgönderen Cynic tarih 14 Eyl 2014, 06:18

Ne yazik ki hayir, karakter onaylandiktan sonra duzenleme yapamiyorsunuz.

Edit: Eger GP almamayi secersen free rp de istegidin kisilik ozelliklerini ekleyebilirsin karakterine.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Sonraki

Dön Karakter Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron