Köşe Masa #6

Eskiyen, artık kullanılmayan her şeye ait yegane bölge.

Moderatör: Game Master

Köşe Masa #6

Mesajgönderen Cynic tarih 09 Haz 2016, 21:12

6 oldu dimi? Saymadım paşalar.

Yardırınız.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Nyu Himei tarih 09 Haz 2016, 21:34

Obaaaaaaaaaa
Resim


Resim

Yaş: 16
Cinsiyet: Dişi
Boy: 1,67
Kilo: 56
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 3. Seviye 10 Puan


Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 7
Potansiyel: 7
Varlık: 1
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler

- Dilsiz, Yalnız (50 GP)
- 14. Yaş gününden bir gün sonra konuşma yetisini bir müzik kutusunu açtığında kaybetmiş ve o günden beri tek kelime konuşamamıştır. Bunu kabul edemediğinden dolayı insanlardan uzaklaşmış konuşamamak şarkı söyleyememek onu yalnızlığa itmiştir.


Ninjutsu

Denken Jutsu (D-Rank)
Dendou no Jutsu (D-Rank)
Kizetsu no Jutsu (C-Rank
)

Taijutsu

Musatsu Stili (B-Rank)

Genjutsu


Beceri Listesi

Wakizashi Kullanımı x5

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Shindō shimasu - Özel Yapım Wakizashi | 5. Seviye

Özel yapım wakizashiyi gezgin olan babası uzun gezilerinin birinin sonunda eve döndüğüne kızına hediye olarak getirmiştir. Özel olarak el yapımıdır. Tsukası kadifemsi mor bir kumaştan,tsubasında ise sarı işlemeler bulunur, sayası da mat siyah rengindedir. Kılıç oldukça hafif, dayanıklı, dengeli ve keskindir.

Resim




Like, say, a woman without a voice, and the sword who’s there to fill the silence ?
Kullanıcı avatarı
Nyu Himei
 
Mesajlar: 40
Kayıt: 11 Oca 2016, 00:10

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Cynic tarih 09 Haz 2016, 21:37

Evladım sen niye böylesin, stalker mısın arkadaşım? Camdan dışarı bakarken seni görecem diye korkuyorum vesselam.

Git karankter yarad :geek:
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Nyu Himei tarih 09 Haz 2016, 22:11

Ama faksiyonlar nerede, yani açıklamaları kimdir nedir bunlar ve evet stalkerim :W
Resim


Resim

Yaş: 16
Cinsiyet: Dişi
Boy: 1,67
Kilo: 56
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 3. Seviye 10 Puan


Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 7
Potansiyel: 7
Varlık: 1
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler

- Dilsiz, Yalnız (50 GP)
- 14. Yaş gününden bir gün sonra konuşma yetisini bir müzik kutusunu açtığında kaybetmiş ve o günden beri tek kelime konuşamamıştır. Bunu kabul edemediğinden dolayı insanlardan uzaklaşmış konuşamamak şarkı söyleyememek onu yalnızlığa itmiştir.


Ninjutsu

Denken Jutsu (D-Rank)
Dendou no Jutsu (D-Rank)
Kizetsu no Jutsu (C-Rank
)

Taijutsu

Musatsu Stili (B-Rank)

Genjutsu


Beceri Listesi

Wakizashi Kullanımı x5

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Shindō shimasu - Özel Yapım Wakizashi | 5. Seviye

Özel yapım wakizashiyi gezgin olan babası uzun gezilerinin birinin sonunda eve döndüğüne kızına hediye olarak getirmiştir. Özel olarak el yapımıdır. Tsukası kadifemsi mor bir kumaştan,tsubasında ise sarı işlemeler bulunur, sayası da mat siyah rengindedir. Kılıç oldukça hafif, dayanıklı, dengeli ve keskindir.

Resim




Like, say, a woman without a voice, and the sword who’s there to fill the silence ?
Kullanıcı avatarı
Nyu Himei
 
Mesajlar: 40
Kayıt: 11 Oca 2016, 00:10

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Cynic tarih 09 Haz 2016, 22:57

Bir açıklamaları yok. Sizler biraz da şekil vereceksiniz. Sonradan önem kazanmaya başlayınca fraksiyonlar açıklama sayfası eklenecek.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Reinalce tarih 10 Haz 2016, 02:22

Umarım bütler bitince kontenjanlar dolmamış olur. :geek:
Reinalce
 

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Cynic tarih 10 Haz 2016, 02:28

Hocam oyuncu hesabınla şeyetsene, 2 farklı hesaba gerek yok ya. Açınca söyle sileyim bunu.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Fortius tarih 10 Haz 2016, 08:24

Selam gençler! Karakter yaratırken aceleci olmayın derim, zira pazartesi gününden sonra karakterlere bakılmaya başlanacak. Bu yüzden tekrar diyorum, iyi düşünün, aceleci olmayın. Özellikle statlar konusunda.. Bu da benden ufak bir tüyo olsun. ;)
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 10 Haz 2016, 12:49

ANBU dini kuralım pls. :cry:
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: Köşe Masa #6

Mesajgönderen Wakahisa Yuudai tarih 10 Haz 2016, 18:48

Pazartesiye yeni karakterimle buradayım.
#REDESIGNREBUILDRECLAIM

Edit: ANBU dini kulağa güzel geliyor haa.
Resim
Better than you.
We Have The Balls

Künye : İsim: Wakahisa Yuudai
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/2 Puan
Kullanılabilir GP:
96
Statlar : Güç: 6
Çeviklik: 4
Kondisyon: 4
Potansiyel: 7
Varlık: 3
Zeka: 6
Eksiklikler :  Yalnız ve Yabancı
İkisi de, farklı bir köyden klanının göç etmesi nedeniyle olmuştur.
Ninjutsu : 
SUITON

Heisashiki
Ninja gerekli el mühürlerini tamamladıktan sonra suyun altında nefes alma yetisini kazanır. Tekniği kullandıkça chakra harcar, ancak suyun altında nefes alması gerekmez ve boğulmaz. Ancak bu teknik ona suyun altında manevra kabiliyeti sağlamaz. Teknik maksimum 1 saat kadar açık kabilir, ardından kullanıcı nefes almak için suyun dışına çıkmalıdır.

Mizurappa
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Aldığı nefesi hızlı bir şekilde ağzından dışarıya veren kullanıcı bu sayede oldukça hızlı ilerleyen bir su kütlesini hedefine yollar. Kullanıcı chakrası ile suyun oluşturacağı zarar gücünü arttırabilir ve nefesini vermeye devam ettiği sürece su hedefe doğru ilerler.

Suirou
Ninja oldukça uzun olan el mühürleri serisini Ushi mühründe sonlandırır ve ardından iki elinin avuç içi ve parmaklarını göğüs hizasında bir araya getirir. Bu andan sonra tek elini rakibine doğru uzatan kullanıcı yakınındaki su kütlesini rakibini saracak şekilde hareket ettirir. Sonunda kullanıcı sudan oluşan bir kürenin içinde hedefini hapseder. Tekniği kullanırken kullanıcının bir eli su küresinin içinde bulunmak zorundadır. Bu şekilde kullanıcı oluşan su küresinin dağılmasını engellemiş olur ve küre içerisindeki kişinin küreden kurtulamayarak boğulmasını sağlar.

Suiryuudan
Ninja oldukça uzun olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir. Kullanıcı mührü bozmandan durması ile etrafındaki bir su kütlesinde kabaca bir çin ejderine benzeyen, uzunca bir su kütlesi çıkarır. Bu su ejderi, kükreyerek hedefe ilerler, ancak eğer kullanıcı mührü bozmamış ve hareket etmiyorsa yarı yolda ejderi kontrol edebilir, veya hareketli hedefleri takip ettirebilir, yarı yolda hedef değiştirtebilir. Ancak kullanıcı asla ejderi durgun bir halde tutamaz, sürekli hareket halinde olmalıdır. Teknik uzun süreli olmadığından ejder bir süre sonra kaybolur. Ejderin hedefe çarpması ile hedefte ciddi bir hasar meydana gelir. Eğer hedef yutabileceği ufaklıktaysa hedefi basitçe yutar ve hedef canlı bir varlık ise boğulma tehlikesi ile karşı karşıya kalır.

NINPOU

Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Sanzengarasu
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu : Kendou, D Rank
Kendou, C Rank
Beceriler :  Kılıç Kullanma 5
Chakra Kontrolü 2

Ekipman :  Yüksek Kalite Katana
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Wakahisa Yuudai
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 09 Oca 2016, 00:58

Sonraki

Dön Arşiv

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron