[Gelişim] Wakahisa Yuudai

Moderatör: Game Master

[Gelişim] Wakahisa Yuudai

Mesajgönderen Wakahisa Yuudai tarih 01 Şub 2016, 18:30

Mevcut:175 GP

Ninjutsu

Shunshin, D Rank, 10 GP
Suiton:Heisashiki, D Rank, 10 GP
Sanzengarasu, C Rank, 15 GP
Suiton:Mizurappa, C Rank, 15 GP
Suiton:Suirou, C Rank, 15 GP
Suiton:Suiryuudan, B Rank, 25 GP

Beceri

Kılıç Kullanma 1, 3 GP
Kılıç Kullanma 2, 5 GP
Kılıç Kullanma 3, 6 GP
Kılıç Kullanma 4, 7 GP
Kılıç Kullanma 5, 8 GP

Kalan:56 GP
Resim
Better than you.
We Have The Balls

Künye : İsim: Wakahisa Yuudai
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/2 Puan
Kullanılabilir GP:
96
Statlar : Güç: 6
Çeviklik: 4
Kondisyon: 4
Potansiyel: 7
Varlık: 3
Zeka: 6
Eksiklikler :  Yalnız ve Yabancı
İkisi de, farklı bir köyden klanının göç etmesi nedeniyle olmuştur.
Ninjutsu : 
SUITON

Heisashiki
Ninja gerekli el mühürlerini tamamladıktan sonra suyun altında nefes alma yetisini kazanır. Tekniği kullandıkça chakra harcar, ancak suyun altında nefes alması gerekmez ve boğulmaz. Ancak bu teknik ona suyun altında manevra kabiliyeti sağlamaz. Teknik maksimum 1 saat kadar açık kabilir, ardından kullanıcı nefes almak için suyun dışına çıkmalıdır.

Mizurappa
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Aldığı nefesi hızlı bir şekilde ağzından dışarıya veren kullanıcı bu sayede oldukça hızlı ilerleyen bir su kütlesini hedefine yollar. Kullanıcı chakrası ile suyun oluşturacağı zarar gücünü arttırabilir ve nefesini vermeye devam ettiği sürece su hedefe doğru ilerler.

Suirou
Ninja oldukça uzun olan el mühürleri serisini Ushi mühründe sonlandırır ve ardından iki elinin avuç içi ve parmaklarını göğüs hizasında bir araya getirir. Bu andan sonra tek elini rakibine doğru uzatan kullanıcı yakınındaki su kütlesini rakibini saracak şekilde hareket ettirir. Sonunda kullanıcı sudan oluşan bir kürenin içinde hedefini hapseder. Tekniği kullanırken kullanıcının bir eli su küresinin içinde bulunmak zorundadır. Bu şekilde kullanıcı oluşan su küresinin dağılmasını engellemiş olur ve küre içerisindeki kişinin küreden kurtulamayarak boğulmasını sağlar.

Suiryuudan
Ninja oldukça uzun olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir. Kullanıcı mührü bozmandan durması ile etrafındaki bir su kütlesinde kabaca bir çin ejderine benzeyen, uzunca bir su kütlesi çıkarır. Bu su ejderi, kükreyerek hedefe ilerler, ancak eğer kullanıcı mührü bozmamış ve hareket etmiyorsa yarı yolda ejderi kontrol edebilir, veya hareketli hedefleri takip ettirebilir, yarı yolda hedef değiştirtebilir. Ancak kullanıcı asla ejderi durgun bir halde tutamaz, sürekli hareket halinde olmalıdır. Teknik uzun süreli olmadığından ejder bir süre sonra kaybolur. Ejderin hedefe çarpması ile hedefte ciddi bir hasar meydana gelir. Eğer hedef yutabileceği ufaklıktaysa hedefi basitçe yutar ve hedef canlı bir varlık ise boğulma tehlikesi ile karşı karşıya kalır.

NINPOU

Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Sanzengarasu
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu : Kendou, D Rank
Kendou, C Rank
Beceriler :  Kılıç Kullanma 5
Chakra Kontrolü 2

Ekipman :  Yüksek Kalite Katana
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Wakahisa Yuudai
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 09 Oca 2016, 00:58

Re: [Gelişim] Wakahisa Yuudai

Mesajgönderen Cynic tarih 02 Şub 2016, 02:41

Onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: [Gelişim] Wakahisa Yuudai

Mesajgönderen Wakahisa Yuudai tarih 19 Mar 2016, 21:49

Mevcut:56+40=96 GP

Taijutsu Stili
Kendou, D Rank, 20 GP
Kendou, C Rank, 35 GP

Beceri
Chakra Kontrolü 1, 3 GP
Chakra Kontrolü 2, 5 GP
Chakra Kontrolü 3, 6 GP
Chakra Kontrolü 4, 7 GP
Chakra Kontrolü 5, 8 GP
Chakra Kontrolü 6, 9 GP

Not: Rehberde, chakra kontrolü yüksek olan kişilerin el mühürlerine ihtiyaç duymadığı yazıyor. Jutsu geliştirme sayesinde de el mühürleri yok edilebilse de ben bu yolu seçtim. Becerilerde belli bir liste verilmediği için chakra kontrolüm 6 olduğunda chakra kullanmadığım zamanlarda mühürsüz, chakra kullandığım zamanlarda (yani chakram azaldığında) tek elle mühür yapılabilecek seviyeye gelmiş olarak varsayıyorum. (Bunun nedeni sağ kolumun kopmuş olması tabii.) Eğer onaylanmazsa değiştireceğim, rehbere dayanarak düşünmeye çalıştım efendim.

Kalan:3 GP
Resim
Better than you.
We Have The Balls

Künye : İsim: Wakahisa Yuudai
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/2 Puan
Kullanılabilir GP:
96
Statlar : Güç: 6
Çeviklik: 4
Kondisyon: 4
Potansiyel: 7
Varlık: 3
Zeka: 6
Eksiklikler :  Yalnız ve Yabancı
İkisi de, farklı bir köyden klanının göç etmesi nedeniyle olmuştur.
Ninjutsu : 
SUITON

Heisashiki
Ninja gerekli el mühürlerini tamamladıktan sonra suyun altında nefes alma yetisini kazanır. Tekniği kullandıkça chakra harcar, ancak suyun altında nefes alması gerekmez ve boğulmaz. Ancak bu teknik ona suyun altında manevra kabiliyeti sağlamaz. Teknik maksimum 1 saat kadar açık kabilir, ardından kullanıcı nefes almak için suyun dışına çıkmalıdır.

Mizurappa
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Aldığı nefesi hızlı bir şekilde ağzından dışarıya veren kullanıcı bu sayede oldukça hızlı ilerleyen bir su kütlesini hedefine yollar. Kullanıcı chakrası ile suyun oluşturacağı zarar gücünü arttırabilir ve nefesini vermeye devam ettiği sürece su hedefe doğru ilerler.

Suirou
Ninja oldukça uzun olan el mühürleri serisini Ushi mühründe sonlandırır ve ardından iki elinin avuç içi ve parmaklarını göğüs hizasında bir araya getirir. Bu andan sonra tek elini rakibine doğru uzatan kullanıcı yakınındaki su kütlesini rakibini saracak şekilde hareket ettirir. Sonunda kullanıcı sudan oluşan bir kürenin içinde hedefini hapseder. Tekniği kullanırken kullanıcının bir eli su küresinin içinde bulunmak zorundadır. Bu şekilde kullanıcı oluşan su küresinin dağılmasını engellemiş olur ve küre içerisindeki kişinin küreden kurtulamayarak boğulmasını sağlar.

Suiryuudan
Ninja oldukça uzun olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir. Kullanıcı mührü bozmandan durması ile etrafındaki bir su kütlesinde kabaca bir çin ejderine benzeyen, uzunca bir su kütlesi çıkarır. Bu su ejderi, kükreyerek hedefe ilerler, ancak eğer kullanıcı mührü bozmamış ve hareket etmiyorsa yarı yolda ejderi kontrol edebilir, veya hareketli hedefleri takip ettirebilir, yarı yolda hedef değiştirtebilir. Ancak kullanıcı asla ejderi durgun bir halde tutamaz, sürekli hareket halinde olmalıdır. Teknik uzun süreli olmadığından ejder bir süre sonra kaybolur. Ejderin hedefe çarpması ile hedefte ciddi bir hasar meydana gelir. Eğer hedef yutabileceği ufaklıktaysa hedefi basitçe yutar ve hedef canlı bir varlık ise boğulma tehlikesi ile karşı karşıya kalır.

NINPOU

Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Sanzengarasu
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu : Kendou, D Rank
Kendou, C Rank
Beceriler :  Kılıç Kullanma 5
Chakra Kontrolü 2

Ekipman :  Yüksek Kalite Katana
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Wakahisa Yuudai
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 09 Oca 2016, 00:58

Re: [Gelişim] Wakahisa Yuudai

Mesajgönderen Cynic tarih 20 Mar 2016, 00:55

Arkadaşım, ne yapmaya çalışıyorsun sen anlamadım.

Rehberde, chakra kontrolü yüksek olan kişilerin el mühürlerine ihtiyaç duymadığı yazıyor.


Orda kastedilen şey sistemdeki beceri değil, kişinin ayrı bir uğraş ve didinmesiyle edindiği bir şey.

Jutsu geliştirme sayesinde de el mühürleri yok edilebilse de ben bu yolu seçtim.


El mührü yokedilemiyor zaten, tek el mührü olan teknikler için falan alamıyorsunuz mesela o geliştirmeyi. Oku şu rehberleri lütfen. Bak bu 2. uyarışım seni.

Becerilerde belli bir liste verilmediği için chakra kontrolüm 6 olduğunda chakra kullanmadığım zamanlarda mühürsüz, chakra kullandığım zamanlarda (yani chakram azaldığında) tek elle mühür yapılabilecek seviyeye gelmiş olarak varsayıyorum. (Bunun nedeni sağ kolumun kopmuş olması tabii.)


Düşünmek lazımdır ki, burada tonla insan kurallara uyarak RP yaparken çıkıp "Ya sistemde yazmıyor, ama bence bunu böyle varsaydım oldu bence." demek nasıl bir ilginçliktir.

Eğer onaylanmazsa değiştireceğim, rehbere dayanarak düşünmeye çalıştım efendim.


Rehberlere göre değil kafana göre takılmışsın.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: [Gelişim] Wakahisa Yuudai

Mesajgönderen Wakahisa Yuudai tarih 20 Mar 2016, 01:42

Mevcut:56+40=96 GP

Taijutsu Stili
Kendou, D Rank, 20 GP
Kendou, C Rank, 35 GP

Beceri
Chakra Kontrolü 1, 3 GP
Chakra Kontrolü 2, 5 GP

Kalan:33 GP
Resim
Better than you.
We Have The Balls

Künye : İsim: Wakahisa Yuudai
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/2 Puan
Kullanılabilir GP:
96
Statlar : Güç: 6
Çeviklik: 4
Kondisyon: 4
Potansiyel: 7
Varlık: 3
Zeka: 6
Eksiklikler :  Yalnız ve Yabancı
İkisi de, farklı bir köyden klanının göç etmesi nedeniyle olmuştur.
Ninjutsu : 
SUITON

Heisashiki
Ninja gerekli el mühürlerini tamamladıktan sonra suyun altında nefes alma yetisini kazanır. Tekniği kullandıkça chakra harcar, ancak suyun altında nefes alması gerekmez ve boğulmaz. Ancak bu teknik ona suyun altında manevra kabiliyeti sağlamaz. Teknik maksimum 1 saat kadar açık kabilir, ardından kullanıcı nefes almak için suyun dışına çıkmalıdır.

Mizurappa
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Aldığı nefesi hızlı bir şekilde ağzından dışarıya veren kullanıcı bu sayede oldukça hızlı ilerleyen bir su kütlesini hedefine yollar. Kullanıcı chakrası ile suyun oluşturacağı zarar gücünü arttırabilir ve nefesini vermeye devam ettiği sürece su hedefe doğru ilerler.

Suirou
Ninja oldukça uzun olan el mühürleri serisini Ushi mühründe sonlandırır ve ardından iki elinin avuç içi ve parmaklarını göğüs hizasında bir araya getirir. Bu andan sonra tek elini rakibine doğru uzatan kullanıcı yakınındaki su kütlesini rakibini saracak şekilde hareket ettirir. Sonunda kullanıcı sudan oluşan bir kürenin içinde hedefini hapseder. Tekniği kullanırken kullanıcının bir eli su küresinin içinde bulunmak zorundadır. Bu şekilde kullanıcı oluşan su küresinin dağılmasını engellemiş olur ve küre içerisindeki kişinin küreden kurtulamayarak boğulmasını sağlar.

Suiryuudan
Ninja oldukça uzun olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir. Kullanıcı mührü bozmandan durması ile etrafındaki bir su kütlesinde kabaca bir çin ejderine benzeyen, uzunca bir su kütlesi çıkarır. Bu su ejderi, kükreyerek hedefe ilerler, ancak eğer kullanıcı mührü bozmamış ve hareket etmiyorsa yarı yolda ejderi kontrol edebilir, veya hareketli hedefleri takip ettirebilir, yarı yolda hedef değiştirtebilir. Ancak kullanıcı asla ejderi durgun bir halde tutamaz, sürekli hareket halinde olmalıdır. Teknik uzun süreli olmadığından ejder bir süre sonra kaybolur. Ejderin hedefe çarpması ile hedefte ciddi bir hasar meydana gelir. Eğer hedef yutabileceği ufaklıktaysa hedefi basitçe yutar ve hedef canlı bir varlık ise boğulma tehlikesi ile karşı karşıya kalır.

NINPOU

Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Sanzengarasu
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu : Kendou, D Rank
Kendou, C Rank
Beceriler :  Kılıç Kullanma 5
Chakra Kontrolü 2

Ekipman :  Yüksek Kalite Katana
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Wakahisa Yuudai
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 09 Oca 2016, 00:58

Re: [Gelişim] Wakahisa Yuudai

Mesajgönderen Cynic tarih 20 Mar 2016, 01:43

Onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54


Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron