Geliştirilecek Teknik: Shunshin no Jutsu Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Jutsu uygulandıktan sonra, kullanıcının ilk hareket noktasında sadece 1-2 saniye beliren bir silüeti oluşur.
Geliştirilecek Teknik: Sanzengarasu no Jutsu Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 100 olmuştur.
Geliştirilecek Teknik: Sanzengarasu no Jutsu Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Oluşturulan kargalar bünyesinde raiton chakrası bulundurur. Bu sebeple kargalar rakip ile temas ettiğinde, kullanıcı isteğine bağlı olarak, patlayarak raiton chakrası ile hedefi paralize eder. 20 kuş teması ile oluşabilecek paralize süresi 1 saniyedir. Geliştirme Dezavantajları: Chakra kullanımında ve mühür sayısında artış.
*Sanzengarasu raiton chakrası olmadan kullanıldığında normal chakra tüketimi ve mühür sayısı geçerliliğini korur.
Jutsu uygulandıktan sonra, Shinji'nin ilk bulunduğu noktada 3-4 saniyelik bir silüeti belirir. Doğrusal olmayan, kavisli adımlamalarda başarı oranı yükselmiştir. Başlangıç seviyesinde zig-zag şeklinde hareketler yapılabilir. Bu hareketlenme esnasında en fazla tek bir köşe nokta olabilir. İkinci bir zig-zag hareketi bu aşamada oluşturulamaz. Diğer bir deyişle, jutsu uygulandıktan sonra ileriye doğru ilerlendiği sırada, bu geliştirme ile beraber, bu ilerleme kesilerek başka bir yöne gitmek mümkündür. Ancak bu ikinci ilerlemeden sonra, bu aşamada, hareket düzlemi tekrar değiştirilemez.
Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 150'dir. Shinji'nin isteğine bağlı olarak oluşturulan kargalar bünyesinde raiton chakrası bulundurabilir. Bu sebeple kargalar rakip ile temas ettiğinde, kullanıcı isteğine bağlı olarak, patlayarak raiton chakrası ile hedefi paralize eder. 20 kuş teması ile oluşabilecek paralize süresi 1 saniyedir.
Ikadzuchiwana no Jutsu (C-Rank) Raigami no Jutsu (B-Rank)
Geliştirilecek Teknik: Shunshin no Jutsu Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Doğrusal olmayan, kavisli adımlamalarda başarı oranı yükselmiştir. Geliştirilecek Teknik: Sanzengarasu no Jutsu Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 150 olmuştur. Mevcut GP:30 Kullanılan GP:25
Jutsu uygulandıktan sonra, Shinji'nin ilk bulunduğu noktada 3-4 saniyelik bir silüeti belirir. Doğrusal olmayan, kavisli adımlamalarda başarı oranı yükselmiştir. Başlangıç seviyesinde zig-zag şeklinde hareketler yapılabilir. Bu hareketlenme esnasında en fazla tek bir köşe nokta olabilir. İkinci bir zig-zag hareketi bu aşamada oluşturulamaz. Diğer bir deyişle, jutsu uygulandıktan sonra ileriye doğru ilerlendiği sırada, bu geliştirme ile beraber, bu ilerleme kesilerek başka bir yöne gitmek mümkündür. Ancak bu ikinci ilerlemeden sonra, bu aşamada, hareket düzlemi tekrar değiştirilemez.
Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 150'dir. Shinji'nin isteğine bağlı olarak oluşturulan kargalar bünyesinde raiton chakrası bulundurabilir. Bu sebeple kargalar rakip ile temas ettiğinde, kullanıcı isteğine bağlı olarak, patlayarak raiton chakrası ile hedefi paralize eder. 20 kuş teması ile oluşabilecek paralize süresi 1 saniyedir.
Ikadzuchiwana no Jutsu (C-Rank) Raigami no Jutsu (B-Rank)
Geliştirilecek Teknik: Shunshin no Jutsu Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Jutsu uygulandıktan sonra, kullanıcının ilk hareket noktasında 1-2 saniye beliren silüetin belirme süresi 3-4 saniyeye çıkmıştır.
Geliştirilecek Teknik: Shunshin no Jutsu Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme Geliştirme Açıklaması:Başlangıç seviyesinde zig-zag şeklinde hareketler yapılabilir. Bu hareketlenme esnasında en fazla tek bir köşe nokta olabilir. İkinci bir zig-zag hareketi bu aşamada oluşturulamaz. Diğer bir deyişle, jutsu uygulandıktan sonra ileriye doğru ilerlendiği sırada, bu geliştirme ile beraber, bu ilerleme kesilerek başka bir yöne gitmek mümkündür. Ancak bu ikinci ilerlemeden sonra, bu aşamada, hareket düzlemi tekrar değiştirilemez.
Jutsu uygulandıktan sonra, Shinji'nin ilk bulunduğu noktada 3-4 saniyelik bir silüeti belirir. Doğrusal olmayan, kavisli adımlamalarda başarı oranı yükselmiştir. Başlangıç seviyesinde zig-zag şeklinde hareketler yapılabilir. Bu hareketlenme esnasında en fazla tek bir köşe nokta olabilir. İkinci bir zig-zag hareketi bu aşamada oluşturulamaz. Diğer bir deyişle, jutsu uygulandıktan sonra ileriye doğru ilerlendiği sırada, bu geliştirme ile beraber, bu ilerleme kesilerek başka bir yöne gitmek mümkündür. Ancak bu ikinci ilerlemeden sonra, bu aşamada, hareket düzlemi tekrar değiştirilemez.
Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 150'dir. Shinji'nin isteğine bağlı olarak oluşturulan kargalar bünyesinde raiton chakrası bulundurabilir. Bu sebeple kargalar rakip ile temas ettiğinde, kullanıcı isteğine bağlı olarak, patlayarak raiton chakrası ile hedefi paralize eder. 20 kuş teması ile oluşabilecek paralize süresi 1 saniyedir.
Ikadzuchiwana no Jutsu (C-Rank) Raigami no Jutsu (B-Rank)