[Jutsu Geliştirme] Rinjuu Shinji

Moderatör: Game Master

[Jutsu Geliştirme] Rinjuu Shinji

Mesajgönderen Rinjuu Shinji tarih 02 Oca 2016, 09:09

Geliştirilecek Teknik: Shunshin no Jutsu
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Jutsu uygulandıktan sonra, kullanıcının ilk hareket noktasında sadece 1-2 saniye beliren bir silüeti oluşur.



Geliştirilecek Teknik: Sanzengarasu no Jutsu
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 100 olmuştur.



Geliştirilecek Teknik: Sanzengarasu no Jutsu
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Oluşturulan kargalar bünyesinde raiton chakrası bulundurur. Bu sebeple kargalar rakip ile temas ettiğinde, kullanıcı isteğine bağlı olarak, patlayarak raiton chakrası ile hedefi paralize eder. 20 kuş teması ile oluşabilecek paralize süresi 1 saniyedir.
Geliştirme Dezavantajları: Chakra kullanımında ve mühür sayısında artış.


*Sanzengarasu raiton chakrası olmadan kullanıldığında normal chakra tüketimi ve mühür sayısı geçerliliğini korur.



Mevcut GP: 45
Kullanılan GP: 40
Resim
Künye
İsim: Rinjuu Shinji
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4/Orta-Düşük Gelirli

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 6

Ninjutsu
Shunshin no Jutsu (D-Rank)
Jutsu uygulandıktan sonra, Shinji'nin ilk bulunduğu noktada 3-4 saniyelik bir silüeti belirir. Doğrusal olmayan, kavisli adımlamalarda başarı oranı yükselmiştir. Başlangıç seviyesinde zig-zag şeklinde hareketler yapılabilir. Bu hareketlenme esnasında en fazla tek bir köşe nokta olabilir. İkinci bir zig-zag hareketi bu aşamada oluşturulamaz. Diğer bir deyişle, jutsu uygulandıktan sonra ileriye doğru ilerlendiği sırada, bu geliştirme ile beraber, bu ilerleme kesilerek başka bir yöne gitmek mümkündür. Ancak bu ikinci ilerlemeden sonra, bu aşamada, hareket düzlemi tekrar değiştirilemez.

Karasu Bunshin (C-Rank) 
Sanzengarasu (C-Rank)
Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 150'dir. Shinji'nin isteğine bağlı olarak oluşturulan kargalar bünyesinde raiton chakrası bulundurabilir. Bu sebeple kargalar rakip ile temas ettiğinde, kullanıcı isteğine bağlı olarak, patlayarak raiton chakrası ile hedefi paralize eder. 20 kuş teması ile oluşabilecek paralize süresi 1 saniyedir.
 

Ikadzuchiwana no Jutsu (C-Rank) 
Raigami no Jutsu (B-Rank)
 
Kullanıcı avatarı
Rinjuu Shinji
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 23 Ara 2015, 13:43

Re: [Jutsu Geliştirme] Rinjuu Shinji

Mesajgönderen Rinjuu Shinji tarih 20 Oca 2016, 19:58

Geliştirilecek Teknik: Shunshin no Jutsu
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Doğrusal olmayan, kavisli adımlamalarda başarı oranı yükselmiştir.


Geliştirilecek Teknik: Sanzengarasu no Jutsu
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 150 olmuştur.


Mevcut GP: 30
Kullanılan GP: 25
Resim
Künye
İsim: Rinjuu Shinji
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4/Orta-Düşük Gelirli

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 6

Ninjutsu
Shunshin no Jutsu (D-Rank)
Jutsu uygulandıktan sonra, Shinji'nin ilk bulunduğu noktada 3-4 saniyelik bir silüeti belirir. Doğrusal olmayan, kavisli adımlamalarda başarı oranı yükselmiştir. Başlangıç seviyesinde zig-zag şeklinde hareketler yapılabilir. Bu hareketlenme esnasında en fazla tek bir köşe nokta olabilir. İkinci bir zig-zag hareketi bu aşamada oluşturulamaz. Diğer bir deyişle, jutsu uygulandıktan sonra ileriye doğru ilerlendiği sırada, bu geliştirme ile beraber, bu ilerleme kesilerek başka bir yöne gitmek mümkündür. Ancak bu ikinci ilerlemeden sonra, bu aşamada, hareket düzlemi tekrar değiştirilemez.

Karasu Bunshin (C-Rank) 
Sanzengarasu (C-Rank)
Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 150'dir. Shinji'nin isteğine bağlı olarak oluşturulan kargalar bünyesinde raiton chakrası bulundurabilir. Bu sebeple kargalar rakip ile temas ettiğinde, kullanıcı isteğine bağlı olarak, patlayarak raiton chakrası ile hedefi paralize eder. 20 kuş teması ile oluşabilecek paralize süresi 1 saniyedir.
 

Ikadzuchiwana no Jutsu (C-Rank) 
Raigami no Jutsu (B-Rank)
 
Kullanıcı avatarı
Rinjuu Shinji
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 23 Ara 2015, 13:43

Re: [Jutsu Geliştirme] Rinjuu Shinji

Mesajgönderen Rinjuu Shinji tarih 01 Şub 2016, 13:34

Geliştirilecek Teknik: Shunshin no Jutsu
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Jutsu uygulandıktan sonra, kullanıcının ilk hareket noktasında 1-2 saniye beliren silüetin belirme süresi 3-4 saniyeye çıkmıştır.



Geliştirilecek Teknik: Shunshin no Jutsu
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Başlangıç seviyesinde zig-zag şeklinde hareketler yapılabilir. Bu hareketlenme esnasında en fazla tek bir köşe nokta olabilir. İkinci bir zig-zag hareketi bu aşamada oluşturulamaz. Diğer bir deyişle, jutsu uygulandıktan sonra ileriye doğru ilerlendiği sırada, bu geliştirme ile beraber, bu ilerleme kesilerek başka bir yöne gitmek mümkündür. Ancak bu ikinci ilerlemeden sonra, bu aşamada, hareket düzlemi tekrar değiştirilemez.



Mevcut GP: 65
Kullanılan GP: 45
Resim
Künye
İsim: Rinjuu Shinji
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4/Orta-Düşük Gelirli

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 6

Ninjutsu
Shunshin no Jutsu (D-Rank)
Jutsu uygulandıktan sonra, Shinji'nin ilk bulunduğu noktada 3-4 saniyelik bir silüeti belirir. Doğrusal olmayan, kavisli adımlamalarda başarı oranı yükselmiştir. Başlangıç seviyesinde zig-zag şeklinde hareketler yapılabilir. Bu hareketlenme esnasında en fazla tek bir köşe nokta olabilir. İkinci bir zig-zag hareketi bu aşamada oluşturulamaz. Diğer bir deyişle, jutsu uygulandıktan sonra ileriye doğru ilerlendiği sırada, bu geliştirme ile beraber, bu ilerleme kesilerek başka bir yöne gitmek mümkündür. Ancak bu ikinci ilerlemeden sonra, bu aşamada, hareket düzlemi tekrar değiştirilemez.

Karasu Bunshin (C-Rank) 
Sanzengarasu (C-Rank)
Oluşturulabilecek maksimum karga sayısı 150'dir. Shinji'nin isteğine bağlı olarak oluşturulan kargalar bünyesinde raiton chakrası bulundurabilir. Bu sebeple kargalar rakip ile temas ettiğinde, kullanıcı isteğine bağlı olarak, patlayarak raiton chakrası ile hedefi paralize eder. 20 kuş teması ile oluşabilecek paralize süresi 1 saniyedir.
 

Ikadzuchiwana no Jutsu (C-Rank) 
Raigami no Jutsu (B-Rank)
 
Kullanıcı avatarı
Rinjuu Shinji
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 23 Ara 2015, 13:43


Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron