Tama

Moderatör: Game Master

Tama

Mesajgönderen Oujichi Tama tarih 18 Ara 2015, 23:33

Künye
İsim Oujichi Tama-Özgeçmiş değişikliği yapıyorum da.
Yaş 16
Cinsiyet Dişi
Boy 1.65
Kilo 50
Köy Amegakure
Element Suiton
Seviye C-Rank
Rütbe Chuunin



Portre

Görünüm
Önde kahkül yapıp arkada örüp iki tokayla topladığı kestane rengi saçları, kızıla yakın kahverengi gözleri vardır. Açık renk teni, uzun ince bir yapıya sahip vücudu, sıkı kalçası ve kilosuna göre biraz dolgun göğüsleriyle ortalamanın üzerinde güzellikte bir kızdır. Elleri olması gerektiğinden biraz daha yaşlı bir insanınkiler gibi görünse de vücudunun geri kalan her yeri pürüssüzdür. Hareketini engellemeyecek kıyafetler giymeyi sever, neredeyse her zaman kısa bir etekle çıkar dışarı havanın soğuğuna bakmadan.
Resim

Kişilik

Bir shinobi gibi hareketleri veya insan öldürmeye hazır bir asker gibi tehditkar bir görünüşü yoktur. Kalabalık içinde kendi shinobi takımı bile onu kaybedebilir. Bu da zaten onu olduğu gizemli ve yalancı insandan daha farklı biri yapmaz. Genelde sessiz ve itaatkardır. On yaşına kadar babası olmasına rağmen baba sevgisi görmediği için aileye veya bilimum geleneksel kurumlara saygısı yoktur. İnsanlara on yaşına kadar sokaklarda büyüdüğünü söyler ve bahsi geçen babasından hiç bahsetmez. Bir davaya veya bir prensibe bağlı olmayışından dolayı ağzından hayır lafı pek çıkmaz.Özgeçmiş
Kırklı yaşlardan büyük herkes son shinobi savaşının nasıl başladığını hatırlar. Iwagakure'deki Büyük Chuunin Sınavları sırasında olan olaylar orada bitti sanılmıştı oysaki. Savaş çıkarmak isteyen tek bir insanın başarılı olamayacağını sanmıştı herkes... Bütün köyler birbirine girerken sadece tepedekiler gülümsüyordu ama, savaş onların cebini dolduracak ve koltuklarını sağlama alacaktı. Savaş için sadece güven denilen içi su dolu gergin balona tek bir iğne yeterdi çünkü.
Savaşta parçalanan üç köyde, son otuz yıl boyunca bir çok efsane doğmuştu; düşmanı için kasabaları tamamen yakan efsanevi shinobiler, Amegakure'nin uzun binalarını tek vuruşta yok edebilecek güçte yaratıklar, kaostan yararlanıp köyleri yağmalayan kaçak shinobiler... Ama efsaneler köyleri yakıp kül etmez.
Resim

Bu efsanelerin çok azı Kaguya Sato'dan, Oujichi Baka'dan yahut Shunshin no Saigo'dan bahsederdi. Kusagakure'nin yeşilliğini kül rengine çeviren Konoha shinobisini, Amegakure'de ortaya çıkıp Konoha garnizonunu yerle bir eden dev akrepleri, Ishigakure'yi tuzla buza çeviren Kirigakure kaçaklarını bu üçlü alaşağı etmişti oysa. Hiçbiri yaptıklarından dolayı teşekkür beklememişti, hiçbiri de almamıştı. Hayatlarının en verimli yıllarını savaşarak, hayat kurtararak ve en kötüsü kurtardıkları insanlardan kaçarak geçirmişlerdi. Bütün köylerce üstlerine savaş bittikten sonra ortak ödüller konulmuş, daimyolar bir sonraki savaşlarını planlarken insanları bu üçlüyle ve niceleriyle oyalamışlardı. Üçü de teker teker avlanmıştı. Kaguya Sato'nun etinin kemiklerinin üstünde eridiği söylenirdi, Rinjuu Saigo'nunsa bacaklarını kesmişlerdi boğazından önce, en kolayının da Oujichi Baka olduğundan bahsedilirdi. Söylenene göre zaten hep güçsüzdü, direnememişti bile... Direnmemişti.
Tama savaşın bitiminden on beş yıl sonra doğmuştu Ame topraklarında bir kasabada. Kaguya Sato'nun ölümüyle ilgili söylentiler yayılmaya başlamış, küçük bebek babası kızını Amegakure'ye götürüp orada yetiştirmeye başlamıştı. Shunshin no Saigo'nun bacakları kesilirken Tama'nın annesi de doğduğu kasabadaydı, kelle avcıları tarafından tüm kasaba katledilirken komşusu bakıyordu dört yaşındaki kıza. Tama o gün aptal demişti şaşkın komşu teyzeye. Aptal babası yine gecikmişti.
Tama, babasıyla altı sene daha geçirebilmişti. Altı senede ramen satıcısı babasından çakra yoğurmayı, stratejik düşünmeyi, sevgisiz büyümeyi ve yalnızlığı öğrenmişti. Aptal-baba kafayı saklanmakla bozmuştu sonuçta. Tama altı sene boyunca hiç dışarı çıkamamıştı, neyse ki Amegakure'de görülebilecek pek şey yoktu.
Savaşın bitişinin yirmi beşinci yılında Oujichi Baka'nın da Kirigakure'nin bulunduğu adaya ayak bastığında kelle avcıları tarafından yakalandığı söyleniyordu. Tama'nın yeni evi Amegakure'nin son yetimhanesi olmuş ve küçük kız ne evinden ne de babasından kimseye bahsetmemişti. Başından beri hiç babası yoktu ki zaten, Aptal-baba'nın tembihlerine uyup onun geri dönmesini beklemekte de zorluk görmüyordu. Yetimhane yerini akademiye, akademi de yerini devriye görevlerine ve tek odalı bir eve bırakmıştı çok geçmeden. Dört yıllık genin görevlerinin ardından takımıyla alaşağı ettiği ilk örgüt olan bir uyuşturucu çetesiyle beraber rütbe atlamış ve Chuunin olmuştu. Belki artık şu sinir bozucu köyden çıkıp bir gün yüzü görebilirdi.

Resim

Amaç
Babasını beklemeyi çoktan bırakmış olan Tama sonunda chuunin rütbesini almasıyla beraber daha yeni şeyler keşfedip yeni yerler görmek ve aslında içten içe bulunduğu kasvetli yer ve konumdan uzaklaşmak istiyor sadece.Eksiklikler
Düşkünlük; anne veya baba nedir bilmeden yalnız yaşamış ve özgürlüğe açıldığını düşündüğü tek yolu da onu özgürlüğe gram yaklaştıramamış ve etrafındaki her şeyi sorgulayan bir savaş makinesi olmak insanı biraz ilgiye ve güvenebileceği insana aç bırakabiliyor sanırım. Kendisini herkesten uzak tutmaya çalışsa da güzel, genç ve yetenekli Kawa'nın; yaklaşmak, onayını almak, tapar derecede saygı duymak isteyeceği birileri olacaktır elbette.out: Açıkçası dezavantaj almayı düşünmüyordum ama gözüme takılında Mao'da yaptığım amaçsız genç karaktere bu sefer onu manipüle edecek ve onun tapar derecesine izleyeceği bir karakterin olması düşüncesi bana çok hoş geldi. Bu yüzden bunu ekledim ama o karakteri kendim yaratmak istemedim açıkçası; iyi kötü veya nötral biri olabilir çünkü ve bunu belirlemek istemiyorum. Yani bu kısmı GM kontrolüne bırakıp alttaki kısım neyse ona geçiyorum.


Profil
Güç:2
Çeviklik:5
Kondisyon:6
Potansiyel:8
Varlık:1
Zeka:8
Resim
Women are made to be loved, not understood.
O. Wilde

Oujichi Family Theme
İsim: Oujichi Tama
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişi
Element: Suiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta/Düşük Gelirli

Güç:2
Çeviklik:5
Kondisyon:6
Potansiyel:8
Varlık:1
Zeka:8

Resim
Ninjutsu
Suiton; Mizuame Nabara, C Rank
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Hitsuji mühründe sonlandırır. Ardından ise kullanıcı ağzından yapışkan bir sıvıyı püskürtür. Bu sıvı ile doğrudan temas edilmesi halinde sıvının yapışkanlığı nedeniyle temas eden kişinin hareket kabiliyeti oldukça sınırlanır. Tekniğin etkisinden kurtulunması aşırı zor olsa da, teknikle temas etmeden önce, temas noktalarına chakra yollanması halinde sıvının yapışkanlığından etkilenilmez. Tekniği bilmeyen kişiler bu bilgiden yoksundur.
Geliştirme: Mizuame Nabara ile salınan sıvı artık diğer Suiton teknikleri için kullanılabilir hale gelmiştir. Ancak sıvının kullanılan kısmı yapışkan özelliğini kaybeder.
Suzume Bunshin no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kırlangıçlar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kırlangıçlara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kırlangıçlar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.
Kizame no Jutsu, C Rank
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra bir su kütlesine odaklanır. Odaklandığı su kütlesinden kabaca bir köpekbalığının başına benzer bir şey çıkar ve rakibi yakalamaya çalışır. Bir şekilde rakibi herhangi bir yerinden yakalarsa bırakmaz ve o su kütlesinin olduğu yerde tutar. Teknikten kurtulmak için aktif olarak köpekbalığı kütlesine zarar verip somutluğunu bozmak gerekir.Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur. Köpekbalığının ısırdığı yerler hasar alır.

Genjutsu
Magen:Henge, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için daha inandırıcı bir hâl alır bu teknik. Ayrıca, Henge'nin aksiye, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.
Kokohi no Jutsu, C Rank
Kısa bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Tekniğin 5 dakika kadar bir hazırlanma süresi bulunur. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Tekniğin bir noktada kalacağı efektif süre hemen hemen 1 gün ilâ 1 hafta arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Beceri Listesi
Senbon Kullanımı 1
Ryuhoubo, D-Rank
Sanjakubo, C-Rank
Zenkibo, C-Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
  • 40 Senbon
  • Fuuma Shuriken
  • 3 Kunai
  • 5 Shuriken
  • 5mt. Sentetik Misina
  • 1 Patlayıcı Parşömen
  • 2 Sis bombası
  • Filtreli Ağız Maskesi
    Standart bir Amegakure ekipmanı olan maske, havayı filtrelediği için özellikle Amegakure'nin nemli ve az oksijenli ortamında shinobinin daha rahat nefes almasının ve dolayısıyla aktivitelerinde daha az kondisyon kaybı yaşamasının yanında filtreleyebildiği zehirli gazları da shinobinin akciğerlerinden uzak tutacaktır.
Kullanıcı avatarı
Oujichi Tama
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 18 Ara 2015, 22:29

Re: Tama

Mesajgönderen Hestia tarih 23 Ara 2015, 22:07

Onaylandı.
Hestia
 


Dön Karakter Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron