[Ame] Rutin Eskort I

Moderatör: Game Master

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 18 Eyl 2014, 17:51

Bizim piç gene üzülmüştü demek...

Ben ottan boktan muhabbet açtığımda bu orospu çocuğu karşılık veriyorsa bilin ki dertlenmiştir. Hani normal Yashamaru ben ona komik birşey söylediğimde beni pekte sikine takmaz. Birkaç artizlik yapıp muhabbeti boka sardırırdı. Bunu yaptığı için ona ne ben, ne de Kane ibnesi kızmazdık ha sakın yanlış anlamayın. Onun muhabbet etme şeklininde bu olduğunu bilir, hemen yeni bir muhabbet açardık... Neyse, Yashamaru gidip herzamanki akrepliğini göstermişti. Ben burada Mia Malkova diyorum, o bana Hande Yener diyor, beyin kıvrımlarını yaladığımın gerizekalısı. Hemen başlayacaktım konuşmaya. Çok kaliteli bir cinsel geçmişi olmadığından ona biraz ders vermeyi kafama koymuştum: ''Ulan oğlum! Lan sen nasıl bir orospu çocuğusun!?! İnsan patronunu siker mi hiç?'' Demiş ve sol elimi yumruk yapıp aşşağı yukarı sallamıştım bir kaç kere: ''Sen sekreter sikeceksin, hemşire sikeceksin, çaycı sikeceksin. Öyle çok para getirmeyen bir mesleği olacak karının, ki sana bağlı kalsın anladınmı? Yönetici kısmı tuvalet kağıdı gibi harcar delikanlıyı... Sen kenar mahalleden ye ekmeğini. Hem amk Ame Chou' sunun memeleri limon kadar ulan! Kim emecekde büyütecek onları? Şöyle karpuz büyüklüğü ideal sana. Mis gibi... Çatır çatır... Annadabiliyomuyum?'' Sonra da aklıma bizim Kane gelmişti. Sahi lan. Ne yapıyordur o şimdi ki?

Büyük ihtimalle asıl rengi siyah olan beyaz yatağında vıck, vick sesleri arasında masturbasyon yapıyordur. Başka neye yarıyor ki zaten amına kodumun piçi? Siki alev alacak en sonunda ondan korkuyorum! Yani siz şuan abarttığımı falan düşünüyorsunuzdur büyük ihtimalle ama yeminle kolpa sıkmıyorum lan. Oğlum çocuğun sikinde kıl çıkmıyor lan! Sürte sürte kıl köklerini yakmış amk abazası! Eter traşı falan olmuyor senelerdir. Ben şahidim yani, nezaman bu banyodayken jileti uzatsam buna diyor ''Yok abi ben hallettim dün'' Kimi yiyosa gavat?...
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 18 Eyl 2014, 22:09

Yubo hararetle Yashamaru'ya hayat dersi verirken, sesi biraz fazla çıkmış olacak ki, çevredeki insanların dikkatini çekiyor. Yaşlı bir teyze, kıkırdıyor uzaktan. Genç kızın teki "sapık herif." diyerek devam ediyor. Yetişkinler yüzlerini buruşturuyor. Çok fazla oyalanmadan sokağı terk ediyorsunuz.

Elinizde 2 parşömen daha var. Yashamaru, elindeki parşömenin hangi kioska ait olduğunu öğrenmek için cebinden çıkarıp incelemeye başlıyor. O sırada, yanınızdan hızla koşturan biri, size çarpıyor, Yashamaru'nun elindeki parşömen fırlayarak yandaki çöp tenekesinin içine giriyor. Adam ise özür dilemeden koşarak uzaklaşıyor, acelesi var gibi.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen Yashamaru tarih 18 Eyl 2014, 22:27

Yubo ile konuşmamız sürerken benim fazla sesli ev arkadaşım, yine heyecana geldi ve sesini açabildiği kadar açtı. Tabi anlattığı şeyler, basit şeyler değildi. Normal şartlarda iki erkek arasında geçmesi gereken bir konuşmaya, şimdi bütün herkes şahit oluyordu. İnsanları umursamıyor olsam bile bu sefer biraz utanmıştım doğrusu. Teyze sen niye gülüyorsun? Hayır koca karının da hoşuna gitti. Bence Yubo'dan hoşlandı. Kızın biri "Sapık!" dedi. Yahu koskoca kadın hoşlandı, sen nasıl etkilenmezsin? Pff... Fazla sapıkça muhabbetler dönmeye başladı.

Yubo'nun yüz kızartıcı konuşmalarından sonra "Sakin ol şampiyon!" dedim sadece. Ardından durdum ve sıradaki parşomeni açıp, nereye ait olduğuna bakmaya başladım. O sırada birden sağ omzumda bir darbe hissettim. Elimdeki parşomen, görevimizin yegane parçası elimden kaydı ve uçup yandaki açık çöp kutularından birisine acil iniş yaptı. Lan!

O anda "Yubo, parşomen!" dedim ve şu az önce bana çarpan, üzerine birde özür dilemeyen adama doğru koşmaya başladım. Hadi çarparsın anlarım pislik herif, ancak özür dilemeden kaçamazsın! Amegakure'li olman sinirimi iki kat arttırıyor zaten. Bu yüzden benden özür dileyeceksin adi herif! Adamın arkasından son hızımla koşacağım ve yaklaştığımda tüm gücümle zıplayıp, adamın sırtına iki ayağımla birden tekme atacağım. Ne olacağı umurumda değil. Bu adam benden özür dilemek zorunda!
Resim
Künye
İsim: Yashamaru
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton, Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Alım Gücü: Orta-Düşük Gelirli
Kalan GP: 30

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler
Eski Mahkum: Genin olduğu dönemlerde köye, dışarıdan gelen bir ninja olmasından ötürü, birisi ona bu "Bu köy için ölecek piyondan başka bir şey değilsin." demiştir. Yashamaru ise bu sözü ve adamın tavrını kendisine yediremeyip, köy içerisinde adamı feci şekilde dövmüş ve ağır yaralamıştır. Bu olay üzerine uzun süre hapse atılmış ve ninjalık siciline eklenmiştir.
Yabancı: Bir köle tüccarından Amagakure shinobilerince satın alınıp, asker olarak yetiştirilmeye başlanmıştır. Çevredeki herkes ona piyon gözüyle bakmaktadır. Aslen İshigakure'lidir.
Yalnız: Çetrefelli geçmişinden ötürü epey bir içine kapanıktır. Köle olduğu zamanlardan beynine işleyen felsefe "Çalışmayana, ekmek yok!" olmuştur ve bunun ışığında kendi işini kendisi görmeye alışmıştır.

Ninjutsu
Suiton Jutsuları

- Heisashiki - (D -Rank - 10 GP)
- Mizurappa - (C - Rank - 15 GP)
- Baku Suishouha - (B - Rank - 25 GP)
- Suijinheki - (B - Rank - 25 GP)

Fuuton Jutsuları

- Reppushou (C - Rank - 15 GP)
- Atsugai - (B - Rank - 25 GP)

Taijutsu
Genjutsu
Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3/3 Kunai
5/5 Shuriken
5m./5m. Sentetik Misina
1/1 Patlayıcı Parşömen
2/2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yashamaru
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 07 Eyl 2014, 15:04

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 19 Eyl 2014, 19:10

Ulan çok bağırdık herhalde amına koyim. Millet bize pis pis bakıyo!

Ananı satiim enişteğ! diyen çocuk tarzında götüm üç buçuk atmaya başlamıştı. Hani her ne kadar abaza olsakta köy shinobisiyiz sonuçta biliyorsunuz. Bide eşşek kadar adam olup chuunin olmuşuz, kim dinlerki sikimin eşşek siki gibi olduğunu? Azgın olduğumu, karı muhabbetimi, ağıza verme fantazimi falan... Mal gibi görevlerle imanının gevretilmesi gereken savaşçılarız sadece amına koyim. Fantezilerimiz, sex oyuncaklarımız, ve fuck-buddy hayallerimiz kimin sikinde?!? İşte sırf bu yüzden: Ame-Chou'nun götünü sikim götünü!!! Neyse rıza baba, millet bize iyice pis bakmaya başladı zaten. İyisimi götüm götüm bir sonraki sokağa geçerek bu dertten kurtulalım biz...

Ama o da ne? Aman tanrım didim!(ender) Birisi yanımdaki orospu çocuğuna temas ederek hayatının en büyük hatasını yaptı. Ona çarptı! Yashamaru benden başka birine temas ettiği anda kıskançlık damarlarım zaten hayvan gibi şişmişti. Birde Yashamaru bana çöp kovasının oraya dönmemi ve kendisinin şu çarpan çocukla seks yapacağını söyleyince yerimde duramadım. Anında çığlık attım: ''ANAN YANIMDA ÇOCUUUK!!!'' diye. Ama duracak zaman yoktu, bu yüzden birkaç saliselik sürede şöyle bir çöp tenekesine bakıp ardından nefes almak için bile beklemeden en güçlü tekniklerimden birisini uygulayacaktım. ''JUBAKU -ANASINI SİKEN- SATSUU!'' Direkt olarak rakibime odaklanarak ellerimden metrelerce uzunlukta ve ortalama bir zincir kalınlığında olan iki dildo çıkartacaktım. Eğer bu dildolar rakibimle buluşup onu sarmalayabilirse enerjimi rakibimi çekmekle ziyan etmeden direkt olarak tüm konsantrasyonumu rakibimi yerinde tutmaya harcayacaktım. Bu sayede de herifin, takım arkadaşım olan orospu çocuğunun tekmesinden sıyrılmasını zorlaştırmış olacaktım. Sikerim parşömenini, burada Yashamaruya çarpıyorlar amına koyim!
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 19 Eyl 2014, 23:23

Out: Dildo muhabbetini pas geçiyorum. O konuda GM'lik yapacak kafada değilim. Özür dilerim. Zincir ile tuttuğunu varsayıyorum.

Yubo, hemen üstünkörü çöp tenekesine bakıyor ancak parşömeni göremiyor. Derinlere düşmüş olması muhtemel. Ardından vakit kaybetmeden tekniği uygulayıp kaçan adama odaklanıyor. Elleri, bir zincire dönüşüyor ve eleman hemen hemen 20 metre uzaklaşmışken onu yakalıyorlar. Adam neye uğradığını şaşırıyor. Zincirler onu sıkıştırıyor ve olduğu yere mıhlıyor. Yashamaru da bir kaç saniye sonra adama varıyor. Adam size doğru dönüyor, teknik izin verdikçe, ama hareket kabiliyeti sıfır. Bir Shinobi olmadığı belli, bu yüzden teknik hiç efor sarfetmeden tüm gücünü gösteriyor. "Bu ne lan?! Manyakmısınız siz?! Ne yaptığınızı sanıyorsunuz?!"
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen Yashamaru tarih 20 Eyl 2014, 12:13

Herifin peşinden koşmaya başlamıştım. Pislik herifin amacı neydi? Hem görevimize mani oluyor hemde özür bile dilemeden kaybolup gitmeye çalışıyor. Yer miyiz lan biz bu numaraları? Adam benden yaklaşık 15 - 20 metre kadar uzaklaşmıştı. Ben hemen hareketlenmiştim ve adama baya girmeyi planlamıştım. Ancak o anda planlarımı bozan birisi vardı. O da görevdeki yardımcım Yubo idi. Lanet herif! Sanki bu pisliği ben tek başıma yakalayamazdım?

Adamın yanına gittiğimde, ne hikmetse adam benden daha sinirli görünüyordu. Hayır, mağdur olan benim, sana ne oluyor lan? Adamın önüne gittiğim gibi yakasına yapışacak ve kendime doğru çekeceğim. Herifle yüzyüze geldiğimde ise "Görevli iki shinobinin, görevine mani oldun! Bunun sonuçlarını biliyor musun? Ayrıca benim gibi bir adama çarpıpta özür dilemeden kaçabileceğini gerçekten düşündün mü? Seni burada parçalarına ayırabilirim!" diyerek adama göz dağı vereceğim önce. Ardından yakasından adamı taşıyarak çöpün önüne geleceğim ve "Şu çöpü görüyor musun?" diyerek adama parşomenin düştüğü çöpü göstereceğim. Ardından ise "O çöpün içinde bir parşomen ve neden orada tahmin et. Çünkü gerizekalının birisi bana çarptı ve benim üzerimi kirletmeye hiç niyetim yok. Şimdi çıkar onu oradan yoksa ilk olarak burnunu kıracağım." diyeceğim.
Resim
Künye
İsim: Yashamaru
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton, Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Alım Gücü: Orta-Düşük Gelirli
Kalan GP: 30

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler
Eski Mahkum: Genin olduğu dönemlerde köye, dışarıdan gelen bir ninja olmasından ötürü, birisi ona bu "Bu köy için ölecek piyondan başka bir şey değilsin." demiştir. Yashamaru ise bu sözü ve adamın tavrını kendisine yediremeyip, köy içerisinde adamı feci şekilde dövmüş ve ağır yaralamıştır. Bu olay üzerine uzun süre hapse atılmış ve ninjalık siciline eklenmiştir.
Yabancı: Bir köle tüccarından Amagakure shinobilerince satın alınıp, asker olarak yetiştirilmeye başlanmıştır. Çevredeki herkes ona piyon gözüyle bakmaktadır. Aslen İshigakure'lidir.
Yalnız: Çetrefelli geçmişinden ötürü epey bir içine kapanıktır. Köle olduğu zamanlardan beynine işleyen felsefe "Çalışmayana, ekmek yok!" olmuştur ve bunun ışığında kendi işini kendisi görmeye alışmıştır.

Ninjutsu
Suiton Jutsuları

- Heisashiki - (D -Rank - 10 GP)
- Mizurappa - (C - Rank - 15 GP)
- Baku Suishouha - (B - Rank - 25 GP)
- Suijinheki - (B - Rank - 25 GP)

Fuuton Jutsuları

- Reppushou (C - Rank - 15 GP)
- Atsugai - (B - Rank - 25 GP)

Taijutsu
Genjutsu
Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3/3 Kunai
5/5 Shuriken
5m./5m. Sentetik Misina
1/1 Patlayıcı Parşömen
2/2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yashamaru
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 07 Eyl 2014, 15:04

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 20 Eyl 2014, 18:04

Görev bekliyor beyler, azıcık izin verin hemen tekrar goygoya dönüyorum.

Yashamaru kaçan adamla seks yapmamış, onu sabit bir şekilde durdurmuştu. Bu yüzden bende Yashamarunun zarar görme ihtimalini kendimce sıfıra indirmiş ve rahatlamıştım. Şimdi kimse orantısız güç kullandığımız için bizi suçlayamayacaktı. Yashamaru adamı sıkıca kavrayıp yanıma getirken bu sırada boşuna çakra harcamamak için jutsumu sonlandırmıştım. Fakat jutsumu sonlandırmış olmam, hamlemin bitmesi için yeterli bir sebep değildi. Hızlıca konuşmaya başlayacaktım Yashamaru ve ibne adam yanıma gelir gelmez...


''Sen shinobi arkadaşımı dinleme. Burada daha yetkili olan benim, o değil. Lafı uzatıp seni iyice telaşlandırmak istemiyorum. O yüzden beni dinle. Şimdi sana köy vatandaşı olduğundan elde ettiğin hakların neticesinde içinde bulunduğun durumu açıklamak mecburiyetindeyim. Konuşmam boyunca sessiz kalma hakkına sahipsin.'' Heheyt be amına koyim! Okadar polisiye manga okudum ben çocukluğumda, bilirim bütün bu polis işlerini, ne güzel konuşuyorum amuga koyim! Vay lan, duygulandım! ''Az önce arkadaşıma çarparak köy için önemli bir bilgiye sahip sahip parşömenlerin elimizden uçup gitmesine sebep oldun. Bu zaten direkt olarak seni şüpheli duruma soktu. Birde üzerine yerinde durup bize herhangi bir izah/özür vermeden koşmaya devam edince, takdir edersin ki bu bir kaçma hamlesi olarak görüldü. Ayrıca demin ki hal ve tavırların yüzünden senin üzerindeki şüphelerimiz yoğunlaştı. Üzgünüm ama arkadaşım senin üstünü arayacak. Ve bize çarpıp üzerimizdekileri aşıran bir hırsız olup olmadığın kontrol edilecek. Bu sırada bize engel olacak bir hareket yaparsan seni etkisiz hale getirme iznimizin olduğunu belirtmeliyim. Mamafih, ardından sen zapt edilmiş bir şekilde tutulurken senin yüzünden kaybettiğimiz parşömenin düştüğü olası yer olan çöp kutusu kontrol edilecek. Eğer parşömen orada bulunursa herhangi bir sorun olmadan yoluna devam edebilirsin. Aksi halde bizimle birlikte gelecek ve yargılanmak üzere alıkoyulacaksın. Bunların hepsini anladığına dair bir işaret ver. Eğer dediklerimizi anlamıyorsan, olanak yetersizliğinden dolayı bu açıklamayı yapamadığığımızı ve az önce saydığım genel prosedürlerin uygulanacağını söyleyerek laflarımı sonlandırıyorum.''
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 20 Eyl 2014, 22:18

"Hey buddha'm hey buddha'm, o kadar vergi ödüyoruz bu ibişleri doyurmak için ya..." Adam isteksizce başını sallıyor hayır anlamında. Siz diretiyorsunuz. "Yahu sapıkmısınız siz kardeşim? Ne çöpü?!" Siz daha çok diretiyorsunuz. Adam da artık baktı yapacak bişey yok, ellerini çöpün içine daldırıyor ve karıştırmaya başlıyor. Yarısı yenmiş bir dondurmaya eli değiyor. Çürümüş bir lahmacun -evet lahmacun, Amegakure lahmacunu-. Kusmuk torbası. Kola tenekesi. Bilimum tiksinç şeylere adam elini sürüyor, ardından size dönüyor ve bu sefer aşırı kızmış bir şekilde. "LAN PİÇ HERİFLER, PARŞÖMEN FALAN YOK BURADA DELİ ETMEYİN ADAMI!!!" Ardından ellerini Yubo'nun üstüne sürüyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen Yashamaru tarih 21 Eyl 2014, 13:21

Herifi yakasından tutup çöpün olduğu yere kadar getirmiştim. Ardından bir ton tehdit, bir ton dalavare ve adam ne kadar itiraz ederse etsin, çöpü aramaya mecbur bırakmak. En azından çöpü karıştıran kişi biz olmadık. Adam başladı araştırmaya. Karıştırdı, karıştırdı ancak bir türlü bulamadı. Lan, nereye gitti o parşomen? Çöpe düştüğünü gördüğüme eminim. Yoksa bizden sonra birileri mi çaldı onu? Yapabileceğimiz pek bir şey kalmamıştı. Ancak Yubo'nun düşüncelerine göre adam onu çalmış da olabilirdi. Bu yüzden herifin üzerini aramamız gerekecekti. Belkide bunlar organize çetedir? O zaman işle çok sarpa sarar işte. Bütün köyü dolaş, parşomeni çalan adamı ara. Yani en azından bu heriften bir şeyler öğrenebilsek. Neyse birde üstünü arayalım, bu ihtimali sonra düşünürüz.

Yubo'ya "Birde sen bakın etrafa, sadece çöpe değil, çevresine de bak bir." dedim. Ardından adama dönüp "Yaslan şu duvara, üzerini arayacağım. Sanırım işin ciddiyetinin farkında değilsin. Köyün emirleri çalındı ve sen tek şüphelisin. O parşomenin bulunması için dua etsen iyi olur. Ha... Üzerinden çıkarsa o çok ayrı tabi." dedim ve adamın duvara yaslanmasını bekledim. Adam duvara yaslandıktan sonra donuna kadar arayacağım, her yerine bakacağım. O parşomeni bulmak zorundayız. Yoksa başımıza gelecekleri hesap edemiyorum.
Resim
Künye
İsim: Yashamaru
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton, Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Alım Gücü: Orta-Düşük Gelirli
Kalan GP: 30

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler
Eski Mahkum: Genin olduğu dönemlerde köye, dışarıdan gelen bir ninja olmasından ötürü, birisi ona bu "Bu köy için ölecek piyondan başka bir şey değilsin." demiştir. Yashamaru ise bu sözü ve adamın tavrını kendisine yediremeyip, köy içerisinde adamı feci şekilde dövmüş ve ağır yaralamıştır. Bu olay üzerine uzun süre hapse atılmış ve ninjalık siciline eklenmiştir.
Yabancı: Bir köle tüccarından Amagakure shinobilerince satın alınıp, asker olarak yetiştirilmeye başlanmıştır. Çevredeki herkes ona piyon gözüyle bakmaktadır. Aslen İshigakure'lidir.
Yalnız: Çetrefelli geçmişinden ötürü epey bir içine kapanıktır. Köle olduğu zamanlardan beynine işleyen felsefe "Çalışmayana, ekmek yok!" olmuştur ve bunun ışığında kendi işini kendisi görmeye alışmıştır.

Ninjutsu
Suiton Jutsuları

- Heisashiki - (D -Rank - 10 GP)
- Mizurappa - (C - Rank - 15 GP)
- Baku Suishouha - (B - Rank - 25 GP)
- Suijinheki - (B - Rank - 25 GP)

Fuuton Jutsuları

- Reppushou (C - Rank - 15 GP)
- Atsugai - (B - Rank - 25 GP)

Taijutsu
Genjutsu
Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3/3 Kunai
5/5 Shuriken
5m./5m. Sentetik Misina
1/1 Patlayıcı Parşömen
2/2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yashamaru
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 07 Eyl 2014, 15:04

Re: [Ame] Rutin Eskort I

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 21 Eyl 2014, 20:59

Adam itaatkar bir şekilde çöpü karıştırıyordu...

Açıkçası biraz üzülmüştüm. Ben şu adamın bizimle biraz daha inatlaşacağını, hatta bize saldıracağını falan düşünmüştüm. Böylece bir köy shinobisine saldırarak suç işlemiş olacak ve o andan itibaren kendisine istediğimizi yapmamıza izin vermiş olacaktı... Fakat birazcık akıllı davranarak çöpü karıştırmaya ve bizi sinirlendirmemeyi başarmıştı her nasılsa. Çöpün içinde elini gezdirirken bir kusmuk torbasına rast gelipte ses çıkarmayarak takdirimi kazanmıştı. Ve ben tamda bu ana kadar adamın dayak yemekten kurtulduğunu sanmıştım. Öyle olmamıştı tabi, orası ayrı... Bu adam elbet birşeyler yapıp bu dayağı yiyecekti...

Birden ağzından ''Piçler'' kelimesi çıkmıştı. Ardından pisliğe bulanmış elini üzerime sürmüştü... Bana piç denmesi yada üzerime pislik sürmesi umrumda değildi. Zaten odası atmık kokan birisiydim, pislik benim için bir itici kuvvet değildi. Adama gözlerimi dikip Konuşacaktım ruhsuz fakat korkutucu bir şekilde çıkacaktı sesim: ''Bize engel olacak bir hareket yaptın. Artık seni etkisiz hale getirme iznimiz var. Yashamaru, adam ağzını biz istemedikçe açarsa anda onu susturmak için istediğini yapabilirsin. Sorumluluğu üstleniyorum.'' Ardından da önce çöp kutusunun içini tek elimi kullanarak kontrol etmeye, ardındanda kutunun etrafına bakmaya başlayacaktım. Eğer parşömeni hala bulamamışsam rüzgarın gidiş yönünü anlamak için temiz tuttuğum elimin işaret parmağını ağzıma götürerek ıslatacak, ardındanda onu havaya kaldıracaktım. Parmağımın en çok üşüyen tarafının aksi yöne doğru ilerleyip parşömeni aramaya başlayacaktım.
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

ÖncekiSonraki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron