Genjutsu

Moderatör: Game Master

Genjutsu

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 21 Ağu 2014, 18:13

Gerçekliğe Hükmetmek
Genjutsu, "Jutsu" sanatları içerisinde hemen hemen en pasifi ve en zor ustalaşılanıdır. Kişilerin hislerine, duyularına ve algılarına hükmetmeyi kullanıcılarına bahşeder. Genjutsu, tipik olarak bir Ninjutsu alt dalı olarak görülebilir, ancak zaman içinde gelişip disiplinlere ayrılması ile kendi içinde bir kültür oluşturmuştur.

Genjutsu kullanıcıları herkesin sadece kafaslarının içine sıkışan bir beynin içinde varolduğunu bilir ve bunu onlara karşı kullanır. Dışarıdan beyne iletilen her türlü uyartı ve bilgi Genjutsu kullanıcılarının hükmüne açıktır ve onlar da bunu sonuna kadar kullanır. Bir şeyi sanki yokmuş gibi gösterebilir, sizi hayal gücünüzle başbaşa bırakabilir, zihninize ulaşabilir ve onu kurcayalabilir. Vücudu beyin kontrol eder, ve Genjutsu ustaları da bu durumu istismar etmenin yöntemlerinde kendilerini mükemmelleştirir.

Nasıl Çalışır?
Genjutsu, "jutsu" teknikleri üzerine bağlı bir sanattır ve neredeyse tamamen ve tamamen hedef odaklıdır. Yani, Ninjutsu ile aynı temele dayanır, ancak Ninjutsu gerçek dünyayı etkilerken Genjutsu hedefin iç dünyasına nüfuz eder. Kullanıcı spesifik bir etkiyi ortaya çıkarmak için hazırlanmış bir tekniği uygular ve hedefini bu tekniğin etkisi altına alır. Bazenleri bu etkiyi, teknik çalışırken düzenleyebilir, bazı teknikler ise aşırı sınırlıdır ve buna izin vermez.

Detaya inmek gerekirse, bir Genjutsu tekniği aktif edildiği anda, hedef kişinin chakra sisteminin beynine giden kısmını kontrol etmeye başlar ve gerekli etkiyi yaratmak için bu akımda oynamalar yapmaya başlar. Bu oynamalar, hedef kişinin beyninde olmayan uyartılar oluşturur veya varolan uyartıları yok saymasını sağlar. Böylece kişinin 5 duyu organı kontrol altına alınabilir, hissettikleri değiştirilebilir veya "önerilere" daha açık hale getirilebilir.

İleri seviyelerde kişinin zihninden anı veya düşünceler çıkarılabilir. Bu düşünceler veya anılar, uyartı haline dönüştürülür ve chakra ile taşınır. Kullanıcı taşınan uyartıları kendi beynine gönderir ve hedef kişinin hissettikleri aynen algılanır.

Disiplinler, Kurallar
Genjutsu aslen tekniklere dayalı olsa da teorik bilgiler ve antremanlar da bu tekniklerin bazı yönlerini güçlendirir. Disiplinler de bu noktada işe dahil olur. 5 tane Genjutsu disiplini bulunur ve bunların her biri, Genjutsu sanatının farklı bir kolunu temsil eder. O alanda yapılacak çalışmalar, genel olarak disiplinin sağladığı gelişimlere ulaşmanızı sağlar. Disiplinler, isimlerini Japon mitlerinde bulunan Tengu adlı varlıklardan alırlar. Bu disiplinler aşağıda sıralanmıştır, bir sonraki mesajda ise detaylıca açıklanacaktır;


  • Taroubo / Duyuları Yanıltma
  • Sanjakubo / İllüzyon Yaratma
  • Ryuhoubo / Zihinsel Saldırı
  • Zenkibo / Çevresel Etmen Kontrolü
  • Houkibo / His Manipülasyonu

Her bir disiplin kendi dalı altında bulunan konuyu kapsar. Bu disiplini öğrenen kişi, disiplinin öğretilerini kavrar ve bunu tekniklerine uygular. Böylece, tekniklerini güçlendirir ve hedefine daha fazla etki etmesini sağlayabilir. Bir disiplin olmadan da Genjutsu sanatı icra edilebilir, ancak disiplin kullanan kişiler, kullanmayan kişilere göre genel olarak daha avantajlı, bilgili ve ustadır.

Disiplinin gücünü dışarı çıkarmak için, Taijutsu stillerinin aksine, RP'nizi onların üzerine kurmanıza gerek yoktur. Basitçe bir disiplini bilmeniz bilgi seviyenize göre uyguladığınız Genjutsu'ları güçlendirir ve size avantaj sağlar.

Her bir disiplin, D'den S'e kadar seviyelendirilmiştir ve bir disiplinde bulunan hakimiyetiniz bu seviye ile ölçülür. Her bir seviye size pasif avantajlar sağlar. Bu pasif avantajlar, siz bir tekniği kullandığınızda, o tekniğin spesifik kısmına yansır. Teknikler disiplinlere ayrılmamıştır zira bir çok teknik içinde bir çok disiplini barındırır. Bunu şu şekilde anlatabiliriz;

Bir Genjutsu tekniği uyguladığımızı düşünelim. Bu teknik, yoktan bir yaratık varedip rakibe saldırmak üzerine olsun. Başarılı bir şekilde bu tekniği uyguladığımızı var sayalım. Tekniğin yoktan canavar varetme, yani illüzyon kısmına Sanjakubo (illüzyon yaratma) disiplininden gelen avantajlar etki edecektir, eğer kullanıcının bu disiplinde seviyesi var ise. İllüzyon rakibe saldırıp acı hissi verdiğinde ise, veya rakip onu gördüğünde korkuya kapılması gerekiyorsa, Houkibo (his kontrolü) disiplininden gelen avantajlar göz önüne alınacaktır. Eğer illüzyonla oluşturulan şey, çevresel etmenleri değiştirip yoktan rüzgâr yaratacak veya rakip ile kendisini bir arenaya kapatacak ise Zenkibo (çevresel etmen kontrolü) disiplinine bakılacaktır. Eğer rakibe bir ışık hüzmesi gönderip görme ve duyma hislerini bozacaksa buna Taroubo (duyuları karıştırma) disiplini fayda sağlayacaktır. Eğer illüzyon şahsın en çok sevdiği kişinin görünümünü zihninden koparıp onun şekline bürünecekse, yaptığı saldırılar fiziksel değil de beyni yormak üzerineyse veya genel olarak kişinin zihnini alt üst etmek üzerine tasarlanmışsa Ryuhoubo (zihinsel saldırı) disiplini bu konuda avantaj sağlayacaktır.


Görüldüğü üzere disiplinlerin ucu açıktır ve bir tekniğin farklı parçalarına ayrı ayrı etki ederler. Bazı teknikler sadece bir disiplinin sınırları içinde kalabilir, bazıları bir çoğundan avantaj sağlayabilir. Hangi disiplinin hangi tekniğin hangi kısmına etki edeceğini anlamak gayet basit, zira disiplin açıklamalarını okuyunca bunu kavrayacaksınız. Tekniklerin açıklamaları da gayet detaylıca hazırlanmıştır, bu yüzden teknik/disiplin ilişkisi kurma konusunda zorluk çekeceğinizi sanmıyoruz. Ancak eğer hala konu hakkında sorularınız var ise, Lounge'da bunu hiç tereddüt etmeden sorabilirsiniz.


Nasıl Karşı Koyulur?
Bir Genjutsu tekniği, en temelinde, kişinin chakra akışını bozar ve hedefi o şekilde etkisi altına alır. Etkiden kurtulmak isteyen bir kişinin deneyeceği bir çok yöntem vardır, ancak bunlar her zaman sonuç vermeyebilir. Yüksek seviye teknikler hedefi kolay kolay bırakmaz, bıraksa bile yan etkileri devam edebilir.

  • Chakra akışını kesip tekrar uygulamak;
    Ders kitaplarında anlatılan standart yöntem. Pek başarılı bir yöntem olmasa da, genelde başvurulan ilk şeydir. Kişi tüm chakra akışını kesip aniden tekrar başlatır, böylece yabancı etmenlerin etkisinden kurtulmaya çalışır. Aşırı düşük seviye tekniklerde işe yarasa da, yüksek teknikler kompleks doğaları gereği bu kadar basit bir yöntem ile yokolmaz.

  • Başka bir Shinobi'nin kişiye dokunarak ani chakra dalgası göndermesi;
    Ders kitaplarında anlatılan alternatif yöntem. Bir kişi, hedefe dokunarak bütün vücuduna ani bir chakra dalgası yollar ve dış etmenleri vücudundan atmayı dener. İlk yönteme göre daha etkili olsa da, yüksek bir başarı oranına sahip değildir. Ayrıca, bunu uygulayacak kişi de eğer Genjutsu altındaysa, tekniğin işe yarama oranı aşırı derecede düşer.

  • Aşırı derecede yüksek, gerçek fiziksel acı;
    Genelde işe yarayan yöntemlerden birisi. Aşırı derecede yüksek, gerçek bir kaynaktan gelen bir acı, hedefi tekniğin pençelerinden kullanabilir. Ancak verilen hasarın gerçekten yüksek olması gerekir, basit bir tokat veya yumruk işe yaramayacaktır. Ayrıca, tekniğin gerçekten çok yüksek seviyelerinden kurtulmakta işe yaramadığı bilinmektedir.

  • Herhangi bir duyunun aşırı derecede yüklenmesi;
    Ortalama bir başarı oranına sahip başka bir yöntemdir. 5 duyu organından herhangi birinin aşırı yüklenmesi (aşırı keskin bir koku, güçlü bir ışık, aşırı acı bir yiyecek, keskin bir ses veya deriyi aşırı irite eden bir madde) Genjutsu tekniğini bozabileceği gibi etkisini de azaltabilir. Bir çok kişi bu yöntemden değişen sonuçlar almıştır ancak bunu savaş ortamında tekrarlamak veya kullanmak zordur.

  • Yüksek İrade;
    Basitçe aşırı yüksek bir iradeye ve dizginlenemeyen bir chakra akışına sahip olmak kısmen kişileri Genjutsu etkilerinden koruyabilir. Ancak böyle kişiler genelde eğitimler ardından değil, doğuştan bu yetiyi elde eder. Oyuncuların bu tarz bir avantaj ile başlama olanakları bulunmaz, ancak mod veya benzeri şeylerle elde edilebilir.

  • Kişinin kendi gözlerini eğitmesi;
    Bazı kişiler aşırı güç ve zor eğitimler ardından gözlerini Genjutsu'nun etkilerini görecek ve hatta kıracak şekilde eğitebilmiştir. Bu tarz bir yetinin yüksek seviye teknikleri bile kırabildiği söylenmektedir, ancak bu konuda usta kişiler aşırı nadirdir. Bir oyuncu bu yöntemi kendi başına asla öğrenemez. Ayrıca, Tengu'ların "iradeli gözler"'den korktukları söylenir, bir çok kişi bu yüzden öğretilerinin ve Genjutsu tekniklerinin onlar üzerinde çalışmadığını iddaa eder.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Genjutsu

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 21 Ağu 2014, 19:25

Tengu'lar, Japon mitinde bulunan iblislerdir. Savaşın ve kötülüğün habercisi olarak görülürler. Ormanlar ve yüksek dağlar yaşadıkları yerler olarak bilinir. Tengu'lara adanan bir çok budist topluluğu vardır.

Bu Tengu'lardan 5 tanesinin özellikle insanları birbirlerine düşürme ve onları manipüle etme üzerine usta oldukları söylenir. 5 Genjutsu disiplininin, ilk olarak bu Tengu'lar tarafından müritlerine öğrettikleri söylenir. Bu yüzden, eski dönemlerde Genjutsu kullanıcılarına olan bakış açısı negatif olsa da son yüzyılda bu tür batıl inançlar aşılmıştır. Her bir disiplin, onu temsil eden Tengu'nun ismi ile anılır.

Bir disiplinde S Rank'a ulaşmak için, başka bir disiplinde S Rank'a sahip kişiden ders almanız gerekir. Her türlü durumda puanını ödemek zorundasınız.

Taroubo
Taroubo'nun, insanların duyularını bozma ve kontrol etme üzerinde ustadır. Onun müritlerinin de düşmanlarının gözlerini kör edebildikleri, olmayan sesler duyurdukları veya ölü birisinin dokunuşunu üstlerine yolladıkları söylenir. Bir Taroubo disiplini ustası da bu öğretileri öğrenir ve 5 duyu organını manipüle eden Genjutsu etkilerinde kendini geliştirir. Bu etkiler duyu organını kapatma veya yanlış yönlendirme, olmayan bir duyu hissini yollama veya varolan bir hissi yoketme üzerine olabilir. Bir çok Genjutsu ustası, Taroubo'yu illüzyon hakimiyeti ile karıştırır. Buna karşın, Taroubo'yuu illüzyondan ayıran en büyük kısım ise, yoktan bir şeyler varetmekten ziyade direk olarak duyu organına saldırmasıdır. Yani, Taroubo illüzyon yaratmaz veya o tarz bir etki yaratmaz. Onun yerine duyu organının çalışma biçimini etkiler.

Seviyeler
D Rank;
  • Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede duyu organlarını nasıl daha iyi karıştırabileceğini öğrenir. Hedefin duyularını daha rahat karıştırmaya başlar.

C Rank;
  • Kullanıcı, disiplinin kavramlarını çözmeye başlar. Teorik bilgilerini geliştirir. Kullanıcının duyulara saldıran tekniklerinden kurtulmak zorlaşır.

B Rank;
  • Kullanıcı disiplindeki ustalığını ileri noktalara taşır. Çeşitli ileri seviye uygulamaları öğrenir ve bu sayede duyulara saldıran tekniklerinin Genjutsu olduğunu anlamak zorlaşır, veya kişi bunu farketse bile çoktan etkisi altına girmiş olur.

A Rank;
  • Kullanıcı öğretiler üzerinde olan çalışmalarının meyvelerini tam anlamıyla almaya başlar. Tekniklerin disiplin içinde kalan kısımlarını aşırı rahat bir biçimde yapmaya başlar.

S Rank;
  • Kullanıcı disiplinin en derin öğretilerine ulaşır ve bunları tekniklerine adapte edebilir hale gelir. Genel olarak, tekniklerin disiplin içinde kalan kısımlarını daha rahat yapmaya başlar, rakiplerinin kurtulma şansı aşırı derecede azalır ve isterse tekniklerin şiddettini istediği gibi ayarlayabilir.


Sanjakubo
Sanjakubo'nun nasıl göründüğüne dair kesin bir kayıt bulunmamaktadır. Diğer Tengu'ların müritlerine sürekli belirli bir formda kendilerini gösterdikleri bilinse de Sanjakubo, gariptir ki, hiçbir yazıtta tasvir edilmemiştir. Sürekli kendini illüzyonlar ve silüetler arasında gizleyen bir iblis olmuştur. Bu Tengu da, müritlerine nasıl illüzyon ile gerçekliği kontrol edebileceklerini öğretmiştir. Sanjakubo disiplinini takip eden bir kişi de, Genjutsu tekniklerinin illüzyon yaratma ve kontrol etme üzerinde kendini geliştirir. Bu etkiler, genel olarak, yoktan objeler, kişiler, hayali yaratıklar olabilir ancak bununla sınırlı değildir. Genel bir kural olarak yoktan yaratılan herhangi bir varlık veya obje, her ne kadar büyük veya küçük olsun bu disiplinin alanına girer. Kullanıcı bu tarz bir teknik uyguladığında, öğrendiklerini tekniğin illüzyon kısmına uygulayarak bu etkileri arttırır.

Seviyeler
D Rank;
  • Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede daha rahat nasıl illüzyon oluşturabileceğini öğrenir. Tekniklerin illüzyon kısımlarını daha rahat oluşturmaya başlar.

C Rank;
  • Kullanıcı hayalgücünü nasıl gerçeğe dökebileceğini daha rahat kavrar. Hayal ettiği bir varlığı ortaya çıkarırken daha az hata yapmaya başlar.

B Rank;
  • Kullanıcı illüzyonlarını daha gerçekçi yapmaya başlar. Kullanıcının illüzyonlarını kırıp etkilerini bitirmek zorlaşır.

A Rank;
  • Kullanıcı öğretileri incelemeye devam eder ve bunları daha rahat pratiğe dökebilmeye başlar. Kullanıcının genel olarak yaptığı illüzyonlar daha etkili olmaya başlar.

S Rank;
  • Kullanıcı disiplinin en derin öğretilerine ulaşır ve bunları tekniklerine adapte edebilir hale gelir. Genel olarak, tekniklerin disiplin içinde kalan kısımlarını daha rahat yapmaya başlar, rakiplerinin kurtulma şansı aşırı derecede azalır ve isterse tekniklerin şiddettini istediği gibi ayarlayabilir.


Ryuhoubo
Ryuhoubo'nun müritlerinin deli olduğu söylenir. Lafları dinlenecek kadar zihin parçalarına tutunabilmiş keşişlerin ise kişiliklerini tamamen kaybettikleri yazılmıştır hep. Hatta uzun bir yıllar boyunca, sadece rastgele karalamalar ve anlaşılmayacak yazılarla dolu bir kitap Ryuhoubo'ya adanan bir çok tarikatın kutsal kitabı sayılmıştır. Bu kitabı yazdığını/çözdüğünü/anladığını iddaa edenler şimdilerde akıl hastanesinde yatmaktadır. Ryuhobou disiplini kullanıcıya hedefin zihnine girme ve onunla oynama üzerine eğitir. Disiplinin sorumlu olduğu etkiler anı yakalama, değiştirme, silme, zihinsel saldırılar, beynin çalışma şeklini değiştirme, kişinin fikirleri/düşünceleri ile oynama ve benzeri şeylerdir. Hedefin zihninin kapılarını zorlamaya yardımcı olur ve bu tarz etkileri şiddetlendirir. Kullanıcı bir teknik uyguladığında, eğer o tekniğin içerisinde hedefin zihni ile direk olarak uğraşmak var ise Ryuhoubo disiplini oradan sorumlu hale gelir.

Seviyeler
D Rank:
  • Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı disiplinin temellerini öğrenir, böylece disiplinin içinde kalan etkileri daha rahat uygulamaya başlar.

C Rank;
  • Kullanıcı disiplindeki hakimiyetini bir ileri seviyeye taşır. Hedefin etkilerden kaçmasını zorlaştırır.

B Rank;
  • Kullanıcı disiplinin saklı öğretilerini çözmeye devam eder. Tekniklerin disiplin sınırları içinde kalan etkilerini anlamak ve bunun bir Genjutsu olduğu çıkarımına varmak zorlaşır.


A Rank;
  • Kullanıcı disiplinde olan ustalığını mükemmelleştirir. Hedefin zihninde saklı kalan bir çok şeyi, gerekli tekniklerle çıkarabilir hale gelir. Hedefin zihninde saklı olan bir çok şey kullanıcıya açılır.

S Rank;
  • Kullanıcı disiplinin en derin öğretilerine ulaşır ve bunları tekniklerine adapte edebilir hale gelir. Genel olarak, tekniklerin disiplin içinde kalan kısımlarını daha rahat yapmaya başlar, rakiplerinin kurtulma şansı aşırı derecede azalır ve isterse tekniklerin şiddettini istediği gibi ayarlayabilir.


Zenkibo
Her bir Tengu'nun favori yaşam alanı bilinse de Zenkibo'yu araştıran kişiler herhangi kesin bir bilgiye ulaşamamışlardır bu konuda. Müritleri de kendilerini yabancılara kapatmış ve gözlerden ırak kalmayı seçmişlerdir. Bu tarz topluluklar genelde ibadet mekanlarını disiplinin öğretilerinden yararlanarak gizlerler. Bir Zenkibo müriti çevreye karışmada ve bunu hedeflerine karşı kullanmada ustadır.. Bu disiplin, genel olarak çevresel etmenleri kontrol eder. Doğa olaylarını değiştirmek ve yaratmak, çevredeki ağaçların, binaların veya dağların şeklini değiştirmek, tamamen ortamı başka bir ortama benzetmek gibi genelde insanların dış dünyalarını ilgilendiren konulara odaklanır. Disiplin bu etkilerin farkedilme şansını azaltır ve hedeflerin etkinin altına daha iyi girmesinde yardımcı olur.

Seviyeler
D Rank;
  • Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı disiplinin temellerini öğrenir ve bunu tekniklere uygulamaya başlar. Disiplinin alanında kalan etkileri daha rahat uygulamaya başlar.

C Rank;
  • Kullanıcı disiplinin öğretileri üzerinde çalışmaya devam eder. Disiplinin içinde kalan etkilerin inanılabilirliği artmaya başlar ve kullanıcı hedeflerini daha rahat "kandırabilir" hale gelir.

B Rank;
  • Kullanıcı disiplinin gösterdiği şekilde antreman yapmaya devam eder. Kullanıcı disiplinin alanında kalan etkilere hedefleri daha rahat almaya başlar.

A Rank;
  • Kullanıcı disiplin üzerindeki hakimiyetini aşırı derecede arttırır. Kullanıcı, disiplinin alanında kalan etkileri aşırı rahat bir şekilde uygulamaya başlar ve zorlanmadan hedefleri bu etkilerin altına alır.

S Rank;
  • Kullanıcı disiplinin en derin öğretilerine ulaşır ve bunları tekniklerine adapte edebilir hale gelir. Genel olarak, tekniklerin disiplin içinde kalan kısımlarını daha rahat yapmaya başlar, rakiplerinin kurtulma şansı aşırı derecede azalır ve isterse tekniklerin şiddettini istediği gibi ayarlayabilir.


Houkibo
Houkibo bir çok şey olarak anılır. Cesur, korkak, güzel, çirkin, bonkör, cimri, sadık veya nankör. Onun hakkında bir şeyler yazan herkesin farklı bir düşüncesi, fikri vardır. Müritlerinin de insanların arasında karışmakta usta oldukları söylenir. Bu yüzden genelde kapalı kapılar ardında olsa da, insanların bol olduğu şehirlerde faaliyet gösterdikleri söylenir. Houkibo disiplini, karşı tarafın hislerini kontrol etmek üzerinedir. Bir Houkibo disiplini ustası karşı tarafın o anki hisleri ile oynayabilir, dolaylı olarak bir konu veya durum hakkındaki bakış açısını değiştirebilir. Birisine hayali acılar yaşatabilir veya gerçek olanları dindirebilir, kişileri rahatsız edebilir veya rahatlatabilir, korkutabilir veya güven salabilir. Kişinin içindeki primitif ve hayvani duygulara odaklanır. Subliminal bir şekilde çalışan etkilere hükmettiği söylenebilir.

Seviyeler
D Rank;
  • Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı disiplinin giriş derslerine başlar. Disiplinin alanında kalan etkileri uygulamak, kullanıcı için daha rahat olur.

C Rank;
  • Kullanıcı disiplin üzerindeki çalışmalarına devam eder. Disiplinin sorumlu olduğu etkilerin şiddeti artmaya başlar ve hedefe daha rahat nüfuz eder bir hale gelir.

B Rank;
  • Kullanıcı disiplinin sırlarını aralamaya devam eder. Kullanıcı, etkilerin hedef tarafından anlaşılma olasılığını düşürür.

A Rank;
  • Kullanıcı disiplinin gizli noktalarının bir çoğunu kavrar. Hedefin, tekniklerin disiplin içinde kalan kısımlarından daha rahat etkilenmesini sağlar. Bu, hedefi tekniklerin içine daha rahat alabilmesine yol açar.

S Rank;
  • Kullanıcı disiplinin en derin öğretilerine ulaşır ve bunları tekniklerine adapte edebilir hale gelir. Genel olarak, tekniklerin disiplin içinde kalan kısımlarını daha rahat yapmaya başlar, rakiplerinin kurtulma şansı aşırı derecede azalır ve isterse tekniklerin şiddettini istediği gibi ayarlayabilir.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Genjutsu

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 27 Ağu 2014, 14:56

Genjutsu Teknik Listesi
Genjutsu tekniklerinin işlevsel olabilmeleri için hedefin chakra sistemine karışabilmeleri gerekir. Bunun için de, teknikler belirli bir bağlayıcı unsuru tetikleyici olarak kullanırlar. Bu unsurlar, göz teması, kullanıcının yakınında bulunma veya bir sesi işitmek gibi şeyler olabilir. Hemem hemen her Genjutsu tekniği bir bağlayıcı unsura sahiptir ve bu unsurun gereklilikleri sağlanmazsa teknik başlamadan biter. Bunlar her teknikte detaylıca açıklanmıştır. Ayrıca, kullanıcı kimlerin etki altında kalmayacağını seçebilir.

Her bir Genjutsu tekniği konsantrasyon gerektirir. Bir çok teknik hazırlanış süresinde kullanıcının tüm odağını teknik hazırlamaya vermesini gerektirse de bazı uzun süreli tekniklerde kullanıcının dikkatini dağıtmaması gerekir. Aksi belirtilmediği sürece, her bir teknik, hazırlanma süreci boyunca konsantre olunmasını gerektirir, daha fazlası için değil. Aykırı durumlar detaylandırılmıştır.

Bir diğer husus ise, chakra gereksinimi. Genjutsu teknikleri uygulandığında, kullanıcıdan tekniğin tamamı için gereken chakrayı koparırlar, ancak bazı teknikler sürdürülebilmek için sürekli chakra takviyesi ister. Aksi belirtilmediği sürece her teknik sadece aktivasyon sırasında chakra harcar. Aykırı durumlar tekniklerde açıklanmıştır.

10 tane seriden, 15 tane de orjinal olmak üzere 25 teknik bulunmaktadır. Bu teknikler "5 D-Rank / 7 C-Rank / 6 B-Rank / 4 A-Rank / 3 S-Rank" şeklinde dağılmıştır. [Gizli] etiketine sahip teknikleri tek başınıza öğrenemezsiniz, bir şekilde bu tekniğin parşömenini edinmeli veya birisinden öğrenmelisiniz.




D Rank
  • Miminari no Jutsu
    Kullanıcı kısa bir el mührü dizisi uygular ve tekniği aktif eder. Teknik, hemen hemen 20 metre civarda bulunan herkesin kulağında minimal derecede rahatsız edici bir tınlama oluşturur. Bu tınlama, kullanıcıya yaklaştıkça artar. Uzaktayken çok etkili olmasa da kullanıcının yakınına girdikçe tınlama baş ağrısı yaratacak dereceye gelir. Uzun süre bu tekniğe mağruz kalmak rakipleri zihinsel olarak yorar ve akıllarını karıştırır. Teknik 1 defa aktif edildikten sonra efekftif süresi 1 ilâ 5 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

  • Kininaru Kimochi
    Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Teknik, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren (konuşmak gibi) kişileri etkisi altına alır. Bu tekniğin etkisi altında kalan kişiler, kullanıcıdan garip bir güven duygusu alırlar. Bu güven duygusu, kişilerin kullanıcıya karşı daha fazla toleranslı olmasına sağlar. Kullanıcının lafları daha dinlenilir hale gelir. Genjutsu aşırı basit olduğundan farketmesi zor olsa da, yüksek seviyeli veya deneyimli kişileri etkileyemez. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

  • Rakumei no Jutsu
    Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.

  • Magen: Henge
    Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için daha inandırıcı bir hâl alır bu teknik. Ayrıca, Henge'nin aksiye, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

  • Kuroshiki
    Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


C Rank
  • Teishi no Jutsu
    Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.

  • Rishuu
    Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

  • Kanryousou
    Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

  • Kokohi no Jutsu
    Kısa bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Tekniğin 5 dakika kadar bir hazırlanma süresi bulunur. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Tekniğin bir noktada kalacağı efektif süre hemen hemen 1 gün ilâ 1 hafta arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

  • Kasumi Juusha
    Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

  • Kori Shinchuu
    Kullanıcı normal bir el mührü dizisi uygular ve 10 metre çapında dairesel bir alanı işaretler. Bu alan içerisinden geçen herkes tekniğin etkisi altında kalır. Teknik, hedeflerin duyu organlarını karıştırarak gitmek istedikleri yere ulaşmalarını engeller. Hedefler belirlenen alanın etrafında rastgele çemberler çizmeye başlarlar, ancak bu sırada hep gitmek istedikleri yere doğru ilerlediklerini sanarlar. Teknik hedeflerin kaybolabileceği ve gittikleri yeri çok fazla göremeyecekleri yerlere uygulandığında etkilidir, yani ara sokaklar, sık ormanlık alanlar, büyük bina içleri gibi. Tekniğin efektif süresi 1 saat ilâ 1 gün arasında, kullanıcının disiplin ve seviyelerine göre değişir.

  • Raigen
    Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.


B Rank
  • Shibou no Jutsu
    Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.

  • Magen: Bunshin
    Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

  • Jigoku Gouka
    Kullanıcı kısa bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, gökyüzünün alevler ile kaplandığını görür ve çevredeki ısının aşırı derecede arttığını hisseder. Kullanıcıdan uzaklaşmayan hedefler için bu ısı git gide artar ve aşırı zihin yorucu bir hâl alır. Hedefler gerçek hayatta terlemeye başlar. Ayrıca, gökyüzünün alevler ile kaplanması hedeflerin içinde bir yapay korku hissi oluşturur. Düşük iradeli kişiler bu görüntüden korkarak kaçmayı seçebilir. Tekniğin ileri safhalarında alevler yere yaklaşmaya başlar ve ısı aşırı derecede artar. Tekniğin efektif süresi 10 ilâ 30 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

  • Jubaku Satsu
    Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.

  • Mugen Onsa
    Kullanıcı elleri ile kendi kafasını kavrar ve aşırı kısa bir süreyi tekniğe odaklanmak için harcar. Ardından, aşırı keskin ve korku verici bir çığlık atar. Çığlık bir kaç saniye sürer. Bu çığlığı duyan herkes şiddetli bir zihinsel acı ile karşılaşır, çığlık dindiğinde bile yarattığı zihinsel yorgunluk devam eder. Kullanıcı, her 5 saniye aralıklarla çığlık atabilir, her bir çığlık chakra yer. Her bir çığlık hedeflerin başını ağrıtmaya devam eder ve zihinlerine direk olarak saldırır. Bir kaç çığlığın ardından hedeflerde kafa karışıklığı ve odaklanma sorunu başlar. Kullanıcı her bir çığlık arasında odaklanmaya devam etmeli ve ellerini başından çekmemelidir. Kullanıcı eğer isterse bu tekniği üflemeli bir çalgı ile yapabilir, bu varyasyonda kullanıcı çalgılan aşırı tiz bir nota çıkarır. Bu varyasyonun avantajı her bir tiz sesin daha uzun süreli ve etkili olmasıdır. Teknik anlık olduğundan karşı koymak zordur ancak tekrar tekrar tekniğe mağruz kalmak bazı hedefleri tekniğin etkilerine etkisiz hale getirebilir. Kullanıcı bu tekniğin etkilemeyeceği kişileri seçemez, yani çevredeki herkes bundan etkilenir.

  • Utakata [Gizli]
    Kullanıcı bir parmağını hedefine doğrultur. Eğer hedef, bu parmaya bir anlığına bile bakarsa, tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının karga benzeri bir kuş sürüsü çağırabilmesini sağlar. İllüzyon altındayken, bu kargaları istediği gibi kontrol edebilir ve doğaüstü olaylar gerçekleştirebilir. Kuşlar shurikenlere dönüşüp hedefe saldırabilir, görüşünü kapatabilir veya çok tiz seslerde şakıyarak kulaklarına zarar verebilir. Kargaları bir noktada toplayarak herhangi bir kişinin görünümüne büründürebilir. Tekniğin kullanımının ucu açıktır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer ve kullanıcının odağının bozulmaması gerekir. Kullanıcı konsantrasyonunu bozmadan başka basit aktiviteler yapabilir veya basit hamleler ile dövüşebilir. Kargaların oluşturacağı herhangi bir acı fizikselden ziyade zihinseldir.


A Rank
  • Omotsuki
    Kullanıcı el mühürlerini uyguladıktan sonra tekniğin etkisi altına almak istediği kişiyi boğazından yakalar. Hedefin gözleri aniden kullanıcının gözleri ile kenetlenir ve teknik başlar. Kullanıcı, teknik süresi boyunca hedefin anılarını gezebilir ve diğer eliyle bir başkasına dokunarak bu anıları aktarabilir, bu anıları zihnine kaydedebilir. Teknik, 1 haftaya kadar olan taze anılara çok fazla zorluk yaşamadan ulaşabilir ancak daha geriye gidildiğinde anılar bulanıklaşmaya başlar. En eski anılar ise sadece bir duygu parçası olarak algılanır. Teknik süresi boyunca hedef uyuşmaz veya teknik onu zaptetmez, bu durumu kullanıcının bir şekilde çözmesi gerekir. Genel olarak hedef önce bağlanır, ardından kullanıcı tekniği uygular. Uyuyan kişilere teknik uygulanabilir, bu varyasyonda kullanıcı elini hedefin alnına koyar ve tekniği başlatır. Göz kontağına ihtiyaç yoktur. Hedef kişi, eğer uyumuyorsa anılarına ulaşıldığının farkında olur.

  • Oborotsuki [Gizli]
    Kullanıcı el mühürlerini uyguladıktan sonra tekniğin etkisi altına almak istediği kişiyi boğazından yakalar. Hedefin gözleri aniden kullanıcının gözleri ile kenetlenir ve teknik başlar. Kullanıcı, teknik süresi boyunca hedefin anıları ile oynayabilir. Onları düzenleyebilir, sıralarını karıştırabilir veya yenilerini yaratabilir, varolanları silebilir. Teknik 1 haftaya kadar olan anılarda geçerlidir. Eğer Omotsuki tekniği ile aynı anda kullanılır ise daha geride kalan anılara da ulaşılabilir ve bunlar düzenlenebilir. eknik süresi boyunca hedef uyuşmaz veya teknik onu zaptetmez, bu durumu kullanıcının bir şekilde çözmesi gerekir. Genel olarak hedef önce bağlanır, ardından kullanıcı tekniği uygular. Uyuyan kişilere teknik uygulanabilir, bu varyasyonda kullanıcı elini hedefin alnına koyar ve tekniği başlatır. Göz kontağına ihtiyaç yoktur. Hedef kişi, anıları ile oynandığının farkında olmaz ve tekniğin uygulandığını hatırlamaz. Teknik bittikten sonra hedef bayılır.

  • Kokuangyou no Jutsu
    Kullanıcı uzun bir el mührü dizisini bitirir ve tekniğin etkisi altında almak istediği kişilere doğru bakar. O anda, eğer o kişiler de kullanıcıya bakıyor ise, tekniğin etkisi altına girerler. Tenkik, hedeflerin görme ve duyma yetilerini bozar. 3 metre ilerisini göremez ve duyamaz hale gelirler. Hedefler herhangi bir yönden gelecek saldırıya açık hale gelir. Tekniğin efektif süresi 5 dakika ilâ 30 dakika arasında, kullanıcının disiplinleri ve seviyesine göre değişir.

  • Nehan Shouja [Gizli]
    Kullanıcı Tora mührünü yapar ve 20 metre çapındaki bir alanda bulunan herkesi tekniğin etkisi altına almayı dener. Bu alan içinde bulunan herkes beyaz kuş tüylerinin gökten düştüğünü görür. Bu kuş tüylerine bakan herkesi aniden bir uyku bastırır. Hedefler bu dürtüye direnebilir ancak bu çok zordur. Kullanıcı Tora mührünü, hedefler uykuya dalana kadar bırakmamalıdır, zira Tora mührünü bozduğu anda hala uykuya dalmamış kişiler var ise tekniğin etkisi anında kaybolur. Uyuyan kişiler mühür bozulduğunda uyanmaz. Bu teknik ile uyutulan kişiler deliksiz bir şekilde, rahatsız edilmedikleri sürece 1 saat kadar uyur.

S Rank
  • Jikangiri [Gizli]
    Kullanıcı el mühürlerini tamamladıktan sonra tekniğin etkisi altına almak istediği kişi ile göz teması kurmaya çalışır. Eğer bu temas sağlanırsa hedef tekniğin etkisi altına girer. Teknik, hedefe zamanın ona göre 1.5 kat daha hızlı aktığını görmesini sağlar, bunu yaparken de hedefin 5 duyu organına kompleks bir saldırı düzenler. Kullanıcının beyni daha yavaş çalışmaz, sadece dışarıdaki zamanın ona göre daha hızlı aktığını düşünür. İnsanlar ondan daha hızlı hareket eder ve konuşur. Bu savaş alanında aşırı bir avantaj sağlar, normal hayatta ise birilerini delirtmek için idealdir. Teknik 30 dakika kadar aktif kalır.

  • Maboroshi [Gizli]
    Kullanıcı el mühürlerini tamamladıktan sonra, 20-25 metre yakınında bulunan herkesi tekniğin etkisi altına alır. Kullanıcı, tekniğin etkisi altında kalan herkesin çevre algısını değiştirebilir. Kaçmalarını engellemek için etrafı duvarlarla çevirebilir veya kendisini aşılamaz bir bariyerin arkasındaymış gibi gösterebilir. Bulundukları ortamı istediği şekilde şekillendirip kendi tasvirini onlara gösterebilir. Kullanıcıdan belirli bir uzaklığa ulaşan hedefler tekniğin etkisi altından kurtulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

  • Omoi Kangoku [Gizli]
    Kullanıcı uzun bir el mührü dizisinin ardından tekniği uygulamak istediği kişinin alnına dokunur. Bu kişi mutlaka uyku durumunda olmalıdır. Kullanıcı ardından kişinin zihninin duvarlarını aşmaya çalışır. Bu, bir kaç seans sürebilir. Kişinin zihnine tam erişim sağlandığında, hedefin zihni tamamen kullanıcı ile alakalı şeylerle doldurulur. Hedef uyandıktan sonra, kullanıcının kölesi haline gelir. Her bir sözünü sorgulamadan dinler ve her emri uygular. Bu durumun geri dönüşü zordur ve kişinin iradesi kendi kendine tekniği kırana kadar devam eder. Her bir seans 1 saat sürer.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21


Dön Temel Rehberler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron