[Bachuru&Ishio&Kageri | Aktif Operasyon] Casus ve Sadakat

Gizli Kütüphane'nin tozlu raflarındaki unutulmuş hikayeler.

Moderatör: Game Master

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 21 Haz 2016, 23:30

Dünyadaki her sanat dalını derecelendirilecek olsa Ishio muhtemelen sanat olarak addettiği parşomen yapımı başı çekerdi. Bu fikri çoğu gün eline aldığı parşomen parçaları için geçerli değildi tabii. Eski dönemlerde, hemde çok eski, her parşomenin bir ruhu olduğunu ve bu ruhun o parşomeni yapan sanatçı tarafından şekillendirildiği dillendirilirdi. Ishio için peşinden gidilecek bir inanç değil elbet. Ancak düşününce insanların böyle ruhani bir olaya inanmalarını garipsemiyor, hatta bu saygıya imreniyordu. Parşomen gibi parşomenler derinin uzun süre işlenmesiyle elde edilirdi. Hayvan derisi. Aykırı bir şekilde, zaman zaman insan derisi. Canlıların öldükten sonra bu şekilde geri gelişi - Ishio burada parşomen için öldürme fikrini yok sayıyordu, saymalıydı. - ruha sahip parşomenler fikrine mantıklı bir temel oluşturuyordu aslında. Bu genç adamı etkileyense, parşomenlerin asla aynı olamayacağı gerçeğiydi. Aynı hayvanın derisinden yapılan parşomenler bile hiçbir benzerlik taşımayabilirdi. Yapılan işlemler, derideki yağın yoğunluğu, ustanın hazırlık aşamasında uyguladığı sertlik.. Bu etkenlerin hepsi birbirinden tamamen farklı, dünyada 'tek' olacak şeylerin yaratılmasını sağlıyordu. Bu denli özel sayılan bir parşomeni hayatında 2-3 kez alabilmişti eline Ishio. Özenle yapılmış olmasına rağmen nazikçe tuttuğunda parşomenin değişen kalınlığını, yer yer pürüzlü yüzeyini hissedebiliyordu. Onu etkileyen şey ise kokusuydu. Muhtemelen odunsu olarak belirteceği bir koku. Kendini elinde bir hayvanın derisi tuttuğunu unutturduğunda, burnuna hoş gelmişti aslında.

Şu anda o kokuyu hiç olmadığı kadar yoğun bir şekilde hissetmişti. Görevin üzerinden çekilen zihni yürüdüğü zemine kilitlendi. Tarihi atomlarına kadar çekmiş bu taşlar her ne kadar çimler tarafından ele geçirilsede çoğu insandan, varlıktan çok daha fazla şeyi görüp geçirmişti. Neye yaklaştıklarını biliyordu Ishio. Joushou kenti. Okuduğu parşomen çok eski zamanlardan kalma, orada bulunduğu söylenen anlamsız yazılardı. O kadar romantikleştirmesine rağmen hiçbirşeydi yani. Küçükken annesi ona yemek yerine kitap yedirdiği için dibinde yatan tarih cezbediciydi. Diğer yandan, hemen solundaki Kageri içinse muhtemelen aklını oynatmasına neden olacak şeyler olabilirdi orada. Eğer görev sırasında sağlı sollu şişlenmezler yada kim vurduya gitmezlerse Bachuru'nun ağzını bantlama şartıyla buraya uğrama fikrini kazıdı zihnine. Gerçi görevi batırırlarsa Nikkougakure'nin onları postalayacağını varsayıyordu, uğramayı geç orada yaşayabilirlerdi bile.

İnsanların arasına karışıp osuruk koklamak, kaynağını bularak belkide biraz osurmak. Bachuru mantıklı fikirleri saçma cümlelerle muhteşem bir şekilde birleştiriyordu. Muhtemelen üçlünün izleyeceği yol, taslak olarak onun söylediği gibiydi zaten. Ancak Ishio, olaya fazla düz bakıldığı fikrini çekip atamadı zihninden. Köyüne sırt dönmek, köyüne zarar gelmesine neden olmak yahut buna göz yummak. Diğer iki dostuna bu konuda pek laf etmese bile bahsi geçen şeyler Ishio için önemliydi. Tanımadığı, kanını taşıdığı birinin ona bıraktığı mirastı bu. Çirkin bir olay varsa, Ishio hurra diye dalmak isteyecekti. Bir casus varsa karşısında, öldürmemeyi amaç edinmek bir kenara daha çok diş bileyecekti. Ancak bu konuyu dillendirerek çıkıntılık yapmayacaktı Ishio. Özellikle Bachuru onun lider olması fikrini öne sürdüyse, bunu bir yük ve sorumluluk olarak algıladığından öldürmeye, saldırmaya niyetlenmeyecekti bile. İçi rahattı zaten, olaylar elbet o noktaya varacaktı.

" Sorgulamadan sorgulayacak, bilgiyi arama gayretine girmeden koparacağız. Devriye görevi falan bekliyordum ben. " Elbette devriyeleri tercih etmiyordu. Ancak bu görevdeki çakışan durumların, engellerin haddi hesabı yoktu. " Casusları bulursak, ihaneti görürsek yapacaklarımızı konuşmak için çok erken. Elimizde hiçbir şey yokken özellikle. Şimdilik yapacağımız girişi düşünelim. Destek için yollanan shinobileriz. Köy neden desteğe ihtiyaç duydu ? Neden gelişimizi önceden haber vermedi ? Bu sorular bize elbette sorulacaktır. "

Onlarla diyalog kuracak yetkili kişi çift taraflı çalışsın yada çalışmasın. Bu soruların cevaplanmasını bekleyecekti. Sadece o anda gösterdiği mimikler bile birçok şeyi açığa çıkarabilirdi aslında. Fakat bu durum üçlü içinde geçerliydi. Konuşmada verecekleri bir fire, mantıksız cevap tüm 'kurmaca' senaryoyu yok edecekti. " Daimyou Nari-sama'nın casuslar konusundaki endişeleri artmış olabilir. Bu nedenle gelişimizi gizli tutmak istemişte olabilir. " Yalan konusunda diğer ikili kadar iyi olmadığını biliyordu. Onlara başlayacak bir nokta verdi sadece. " Bunun dışında Kageri'de kabul ediyorsa sorumluluğu alacağım. Girişimiz taslak olarak belli. Destek shinobiler. Geride kalmışlığımızı bahane ederek bir durum raporu alabileceğimizi sanıyorum. Bundan sonrası her işe yardım etmekle geçer herhalde. Ne kadar çok yere girersek o kadar çok şey öğrenebiliriz. "

Ortada bir pislik varsa, ne kadar zekice kurgulanırsa kurgulansın, ne kadar gizlenirse gizlensin elbet bir yerinden açık yakalayabileceklerini biliyordu Ishio. Gerçekler her zaman ortaya çıkardı. Altın çocuklar onları harala gürele aramak yerine ufak bakışlarla bulmak zorundaydı bunları.
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen Kamiwaza Kageri tarih 22 Haz 2016, 20:57

İzleyin youtube.com


Hayat ilginç bir yer, öyle değil mi? Ölüm ve yaşam ile... Doğası ve kaosu ile... Aşkıyla ve nefretiyle... Hayat ilginç bir yer. Hesaplayabileceğiniz, ölçüp tartabileceğiniz bir şey değil. Onun amacını, sınırlarını ve nedenlerini düşünmek benim işim değil. Hayır. Bu, benden çok daha keskin zekaya sahip olan filozofların işi. Hayatın inceliklerini keşfetmek, kavramak ve bize öğretmek onların göreviydi. Ben sadece, bana verilmiş olan kısıtlı süre boyunca ne yapacağımı bulmalıydım. Hangisinin doğru, hangisinin yanlış olacağını bilmiyordum. Sonucunda, kendi yağımda kavrulup, sessizce yanıp gitmek... Yada beraberimdekileri de yakmak içten bile değildi... Bir gün, seçim yapmaktan sıkıldım. Doğru bir cevap yoktu, kazanma şansı mı? Hiç... Böylece, hile yapmaya karar verdim. Tanrıları ve kaderi, hatta belki de kendimi bile kandırmaya karar verdim.

Derince bir nefes...

Ayağımın altında ezilen çimler, beni daldığım derin bir düşten geriye getirdi. Hala Umigawa'ya doğru ilerliyorduk ve görünüşe göre önümüzde uzunca bir yol vardı. Hay hay... Kimsenin buna ses çıkardığı da yoktu zaten. Ne Ishio, ne de Bachuru... Yer yer ormanlık alanlarıyla, Umigawa yolunu aşarken, kimseden ses çıkmıyordu. Herkes kendi aleminin kahramanıydı. Herkes kendi saplantılı düşüncesi içinde yüzüyordu. Bendeniz Kageri mi? O ise hala, nasıl buralara düştüğünü anlamaya çalışıyordu, çalışıyordum. Bir insan hangi tercihleri yaparsa buraya düşebilirdi?

Bana vadedilen ömrü, en imkansız olanları aramaya adadım. Asla bulunamayacak olan şeyleri bulmaya, asla görülemeyecek olan şeyleri görmeye... Dokunmaya ve koklamaya, anlamaya, hissetmeye... Hayatımın son gününe girdiğimde bile, asla bitmeyecek bir amaç verdim kendime. Başarısız olacağımı kim söyleyecekti ki? İmkansız olanı arıyorken, hata yapma riskim neydi ki? Ben sadece, kaderi ve şansı, kandırmak istemiştim. Yenmek istemiştim onları! Ve işte... Buradaydım!

Daha da ilerledik. Biraz daha... Tepedeki güneşten ve tanrıların bizzat kendisinden başka şahitleri olmadan, şahitlere ihtiyaç duymadan, görevimize doğru koştuk. Yorulmadan ve sızlanmadan... Bize eşlik eden çevre de, yavaş ama etkili bir şekilde değişmeye başlamıştı elbet. Daha gizemli, daha mistik, daha güçlü! Anladığım kadarıyla Antik Joushou Kenti'nin yakınlarında olmalıydık. Bu kentin tarihini ve hikayesini bilmiyordum. Kimse bilmezdi zaten. Fakat tek bir kul bile, buranın yadsınamaz gücü karşısında saygısızlık yapamazdı. Değişen mistik havaya boyun eğmemek, tanrılara bir küfürdü.

Ben, Joshou'nun mistik doğasına boyun eğmişken... Sessizliği ilk bozan Bachuru olmuştu. Söylediklerini sessizce dinledim. Ne bir çıtırtı, ne de olumsuz bir yanıt... Zaten böylesi bir mistizm ile kaplanmışken, nasıl olurdu da ses çıkarabilirdim? Hayır efendim, hayır... Bachuru haklıydı. Casuslar hakkında bir şey bilmesek de, onları öldürmek başımıza dert açardı. Esas hainler elimizin altından kaçabilirdi. Yada diğer casuslar bu durumu fark edebilirdi. Görev brifinginde de açıklandığı gibi, esas niyetimizin ortaya çıkmaması, hayati bir önem taşıyordu. Mümkün olduğunca bundan kaçınmalıydık.

Ishio'da söze girip, neler yapmamız gerektiğiyle ilgili bir çift kelam ettikten sonra, artık söz sırası bana gelmiş olmalıydı. Zaten hemen hemen her şeyi konuşmuş olsak da, geriye resmi olarak özetlemek gerekiyordu. Ve tabii, Bachuru'nun planı unutmasını istemiyorduk, bu da var!

"Bence bu plan olmuştur. Elimizdekilerle, ancak bu kadar olur! Şimdi..." Derince bir nefes alıp, olayları özetlemeye koyuldum. "Önemli bir görev için desteğe gelmiş üç shinobiyiz. Önemli ve gizli bir görev... Öyle her önüne gelene, bir görevde olduğumuzu açıklamamıza gerek yok. Önemli shinobilere çıtlatsak yeter. Hem daha az dikkat çekmiş oluruz, hem de 'Bizi liderinize götürün' gibi havalı bir cümleyi kurabiliriz!" Hafifçe kıkırdadım. Grubun ciddi adamı Ishio'nun pek onaylamayacağı şekilde... "Mümkün olduğunca birlikte kalıyoruz. Duruma olay yerinde karar veririz. Casusları öldürmek, en azından fark edileceğimiz bariz bir şekilde, çok tehlikeli olur. Fakat mecbur kalırsak, mümkün olduğunca sessiz ve hızlı bir şekilde halletmeliyiz. Aynı şey, hainler için de geçerli tabi... Her şeyden emin olana kadar sessizce bekleyelim. Bir şey olursa, mesela şifreli konuşmak veya dikkat dağıtmak konusunda... Sanırım Bachuru ve ben, bu işin üstesinden gelebiliriz! Doğru muyum, Bachuru?"
Resim
Künye
İsim: Kamiwaza Kageri
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Fraksiyon: Taiyou
Prestij: Moumoku/3



Motivasyon
Doğaüstü: Fantastik canavarlar, doğaüstü varlıklar, imkansız olaylar, tuhaf söylentiler, masalsı güçler... Ve daha niceleri! Kageri, her türlü fantastik-mitolojik olaya/ögeye saplantı boyutunda bir tutku duymaktadır. Bu, Kageri'nin içinde -muhtemelen- asla sönmeyecek bir alev gibidir. Kendisi tek bir fantastik olayı görmeyi, elde etmeyi yeterli bulmaz. O, nefes aldığı süre boyunca bulunabilecek yeni bir doğaüstü olayın olduğunu ve olabileceğine inanır. Uzun lafın kısası... Doğaüstü olaylar, Kageri'yi yataktan kaldıran ve güne hazırlayan yegane motivasyonudur. Uzun ve yorucu yolculuğuna, çıkış nedeni ve hedefidir.

Komplikasyon
Takıntı: Mucizeler, efsanevi güçler, olmaması gereken yaratıklar, kutsal varlıklar, mitolojik kahramanlar... Kageri'yi harekete geçiren tüm bu ögeler, aynı zamanda, onun en büyük lanetidir de! Doğaüstü olaylara, hikayelere duyduğu aşk; bir noktadan sonra, onun için bir saplantıdır. Gerçek hayatın üzerindeki herhangi bir olgu, Kageri'nin takıntısını beslemek için yeterlidir. O an ne yapıyor olursa olsun, saplantısının peşinden koşacak ve duyduğu şeylerin kaynağını araştıracaktır.



Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 8
Potansiyel: 10
Varlık: 6
Zeka: 5



Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 2 [Favori]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1



Ninjutsu
Shunshin
Hibashiri
Kaon no jutsu
Ryuuka no Jutsu
Housenka no Jutsu
Sanzengarasu: Hite no Tori
Kullanıcı avatarı
Kamiwaza Kageri
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 09 Mar 2016, 18:00

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 23 Haz 2016, 07:56

Gece karanlığında, bir tepenin üzerindeyken, okyanusun nemi yalamaya başlıyor yüzünüzü. Şehrin yosunsu yapışkanlığı yüzünüze yapışırken, ağzınızda da çirkin bir tat bırakıyor. Ne var ki, okyanusun büyülü havası sizi birkaç saniye sessiz bırakmaya yetiyor. Hele ki okyanustaki gemilerin yerli yersiz ışıkları tam bir harmoni oluşturuyor görüntüyle… Parıldama çabasındaki silik ışıklar, okyanusa vuran ay ışığı ve sarhoş seslerinin yükseldiği bir şehir…

Tam bir liman kenti olan Umigawa’ya daha yaklaştığınız anda, tepedeki görüntünün şahaneliği yok oluyor. Zira sarhoş iniltileri ve yoğun alkol kokusu, daha şehre girmeden karşılıyor sizi. Bu nahoş karşılamaya boyun eğerek şehre girdiğinizde ise, sarhoşların düşmeli kalkmalı yürüyüşleri ve bol kusmuk ile karşılama giderek boka sarıyor. Yaptığınız onca plana ve çektiğiniz onca yorgunluğa karşılık, böylesine dandik bir karşılama elbette içinizin burkulmasına sebep oluyor. Sizin varlığınızı bile iplemeyen ve ellerindeki şişelerin küçük deliklerinden dillerini sokarak, şişenin dibini yalamaya çalışan insanların aralarından geçerek, bol kusmuk dolu caddeleri arşınlıyorsunuz.

Bir korsan koyunu andıran Umigawa’da yorgunluğunuzu atma ve karınlarınızı da doyurma gayesi içine giriyorsunuz. Ancak buradaki hanların her birinden yükselen sarhoş naraları sizi biraz düşündürüyor. Dolayısıyla doğrudan karargaha gitmenin de bir seçenek olduğunu düşünmeye başlıyorsunuz. Artık bu noktada aranızda bir karara varmanız gerekiyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen Yumasaki Bachuru tarih 23 Haz 2016, 16:38

İzleyin youtube.com

Konuşmaları bittikten sonra Bachuru hafifçe yavaşlayıp diğer ikisinin sırtına vurmuştu nazikçe, kendini kaybetse ve sertçe vursa büyük ihtimalle bir gün öncesinin kavgasında sönmüş közler tekrar alev alabilirdi. Ishio'nun kadınlara karşı bu kadar kibarken, feminen göründüğünü duyunca saldırganlaşması büyük çelişkileri de yanında getiriyordu. Eşitlik öyle bir şey değildi, kadın sana vuruyorsa sen de ona vuracaksın; eşit olduğunu düşünüyorsan kadınsı olmak konusunda sıkıntı yaşamayacaksın. Neyse ki kırılgan vücuduna rağmen Ishio dengesini kaybedip düşmemişti de koşuya devam edebilmişti üçlü.

Bachuru "Şu, dilin ucunu damağa yapıştırıp basınç ve büyüyle çıkarılan bir ses var ya; Nin-Dogg'un son albümünde de bir şarkının ana ritmini oluşturan, geçen Mao-san nasıl yapılacağını öğretti bana." diye söze girdi önce sıkkınlıkla, aklına sohbet başlatabilecek bir bu gelmişti.uuuuu plop, plop... plop plop plop. uuuu plop, plop, plop, plop! ritmi de haliyle sürekli tekrar ediyordu zihninde. Köyün ticari dehaları yolda dinleyecek müzik aleti ithal etmiyordu, bu bahtsız sarışın shinobi de kendi müziğini kendi kafasında kendi çalıp kendi dinliyordu. "Söylediğine göre dili güçlendiriyormuş beyler, arada bir yapsanız dil kaslarınız gelişiyormuş. Dolayısıyla da kızlarla aranız iyileşiyormuş."

"Gerçi kime anlatıyorsam, herifler on dokuz yıldır sap." eklemesinin ardından ikilinin önüne geçmişti yine Bachuru da. Kendisi de saptı sonuçta, yine de bu hatırlatmaya karşı haklı sayılabilecek cevapları vardı. Dünyada, diğer ikisinden iki yıl daha az bulunuyordu. Yani onlar şu an kadınsı vücutlarını ve bir karış havada akıllarını sevecek birer kız bulsa, Bachuru'nun onların seviyesine düşmekten kurtulmak için iki senesi daha olacaktı.

Gerçi, kimi kandırıyordu. Sıkıntı ve stres zihninin her köşesini kaplamış ve onu hayatta tutan elektriği söndürmekle tehdit etmeye başlamıştı. Bachuru konuşacak, düşünecek bir şeyleri olmasını istiyordu işler ciddileşmeden önce sadece. Her görevden, her acil çağrıdan önce bu vücudunu kaplıyordu. Belki de gerçekten shinobi olmaya layık değildi. Gerçi dünya görüşü doğruysa, shinobi olmaya layık biriydi. Ölmekten korkmamak, yaşama değer vermemek demekti. Genci saran bu stres de sadece işler ciddileşene kadar devam ediyordu, savaş gibi ciddi sorunlar onun gerçek soğukkanlılığını ortaya çıkıyordu büyük ihtimalle. Hayata değer ver, hayatı koru, hayatını ortaya koy. Gerçi, biraz daha çalışmam lazım özlü sözüme.

Umigawa, küçükken gördüğü zamandan beri pek değişmemiş gibiydi. Gencin içine çektiği hava biraz önceki ikindi serinliğinin üstüne bütün nemiyle çökmüş, yanında tuzlu denizin kokusunu getirmişti. Yakamoz, gemilerin ve şehrin düzensiz ışıkları arkasından hafifçe parlarken; biraz önce güneş batmamasına rağmen gökyüzünü dolduran yıldızlar gençler şehre yaklaştıkça yerlerini insanların kendi yıldızlarına bırakmıştı. "Çok heveslenmeyin gençler, babam getirdiğinde bok gibiydi buralar." diyen Bachuru bir süre sonra görecekleri manzarayla doğrulanacaktı. Şehir, çirkindi. Alkol ve sidik kokusu ara sokaklardan ve restoranlardan geliyor ve kuzeydeki denizden gelen soğuk havayı kan sıcaklığına ısıtıyordu. Ayyaşların gürültüsü, ağustos böceklerinin şarkılarını susturduğundan zavallı hayvancıklar üreyememiş ve soyları tükenmişti çoktan. Ara sokaklardan birinin girişinde, bir sokak lambasının yakınlarında ağında av bekleyen örümcek göz kırptı etrafa duygusuz bir ifadeyle bakınan gence. Ya da Bachuru öyle hissetti. Bu şehirde çok fazla sinek vardı ve ağını kurduğu yere dikkat eden örümceğin karnı doyardı.

Genç adam bütün boğucu ve pis kokulu havayı içine çekti, yüzüne eski gülümsemesini getirdi ve çektiği havayı geri dışarı verdi. Alıştı, uyum sağladı, kabuk değiştirdi. Aylarca iğrenç bir gemide bir grup erkekle kalsa kendisi de bu kadar içerdi. Hayatını idame ettirmek için derin denizlerle ve fırtınalarla, korsanlarla uğraşsa kendisi de bu kadar içerdi. Oradaki her adamı anlamış, ve onların yerine koymuştu kendisini. Onlarla konuşurken küçüklüğünden beri iyi yetiştirilmiş, eğlenceli ve yetenekli bir shinobi değil; beş parasız bir miço olacaktı. Ama bu miçonun, görevi gereği içmemesi lazımdı; sarhoş biriyle sohbet etmekle de uğraşmaya gram niyeti yoktu.

"Bence hemen karakola yollanalım beyler. Temiz yemek ve dinlenecek yeri bedavaya getiririz, ayrıca şu gemi hakkında daha fazla bilgi alırız; gemi limana varmadan geldiğimizi umabiliyorum o konuda şimdilik. Dua edin de havadaki alkol buharı bizimkileri de sarhoş etmiş olmasın." Genç adamın aklına bir soru takılmıştı, hayatının büyük bir bölümünü bu sokaklarda devriye gezerek harcamayı ister miydi? İstemezdim.
İsim: Yumasaki Bachuru
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: Moumoku/3
Resim
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:6
Varlık:2
Zeka:3

Resim
Motivasyon
Değişim. Açıkçası ana motivasyonu böyle bir şey yapmak istedim, on yedi yaşında bir "katil" olsa da bir çocuktur sonuçta Bachuru. Değişime, ileriye, kendinin veya yeteri kadar ilginçse başkalarının hayallerine bir bağlılık hisseder ve bu bağlılık bu hayallerinin gerçekleşmesine çalışmasına sebep olur. Kötü biri değildir, ancak yeteri kadar ilginçse sonuçlar bunun için kötü şeyler yapmaktan çekinmez. Zaten bir shinobi olma sebebi de köyün insanlarının Altın Çağ hayalleridir.

Yumasaki Klanı.Bachuru, klanıyla ilgili hikayelerle büyümüş ve bu hikayelerin gerçekliğine dair hiç bir kanıt görmese de hayal kurmayı ve bu hayalleri takip etmeyi bırakmamıştır. Büyük annesinin onu engellemeye çalışmasına, eski evlerinin yerini bir chuunin olmasına rağmen söylememesi onu büyük ölçüde engellemiş; şevkini kırmış olsa da Yumasaki'yi köye ve daha önemlisi büyük annesi dışında hiç bir şeye sahip olmayan kendisine geri kazandırmak hayattaki en büyük amaçlarından biri olmuştur.

Komplikasyon
Çakra noktalarının zarar görmesinden kaynaklanan çakra kontrolü sorunu.

Ninjutsu
Raiton; Kizetsu no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.
Raiton; Yusubi no Jutsu, D Rank
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve kendi vücuduna elektrik verir. Bu teknik, kullanıcının uyuşan zihnini tekrar çalıştırmasına ve dikkatini toplamasına yardımcı olur, ancak kullanıcıya hasar verir. Teknik bazı düşük seviye Genjutsu tekniklerini kırabilir.
Ayatsuito, D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin, D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Taijutsu
Shinshouki, C Rank
Bunshoku, C Rank
Beceri Listesi
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Sansetsukon (Kötü Kalite)
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yumasaki Bachuru
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 12 Haz 2016, 10:23

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 25 Haz 2016, 02:40

Kafasında tüm görev senaryolarını bir bir kurarken Ishio'yu tüm casuslardan, hain potansiyeli taşıyan shinobilerden daha çok kıllandıran birşey vardı. Grubunun potansiyeli. İyi yahut övünülecek bir potansiyel değildi bu. Bachuru'nun tüm olaylar içinde kaybolup belkide bir casusla oturup karı kız muhabbeti etmesi gibi birşey. Şayet Bachuru'yu gerçekten tanıyorsa bunun ufak bir ihtimal olmadığını biliyordu Ishio. Gittikleri karargahta shinobilerin karşısına geçip ' ne ayaksınız ? ' deme durumu da keza böyleydi. Kendisine yüklenen yükün asıl anlamını şimdi anlıyordu. Ishio bir lider pozisyonunda değildi. Bachuru'nun bakıcısı. Hatta haylaz Bachuru ve onunla eğlenen Kageri'nin bakıcısı. Kageri'yi biraz ayrı tutabilirdi. Onun tek sorunu sırf eğlence için aralarındaki haylaza ayak uydurmasıydı. Ancak tüm bunlar olmasa Ishio dışarıdan nasıl gözükeceğini biliyordu. Kasıntı, ihtiyar kafalı bir sarışın. Kendisini çekilir kılan çekmekte zorluk çektiği dostlarıydı yani. Bu yüzden ne ' biz yalancıyız oğlum, sen dur. ' muhabbetlerine karşı çıktı ne de Kageri'nin o bi' tarafına sokuşturduğu sırıtmaya sinirlendi. Birkaç saate vuracaktı zaten kırbacı.

Joushou'nın ardından güzergahlarının onlara sunduğu ikinci güzellik. Alkol kokusu. Mükemmel nazikliğinin, kibarlığının yanında örnek bir insan olarak başka bir özelliğe de sahipti Ishio. 'Zararlı maddeler' konusunda, en azından kendisi için fazla tutucuydu. Tütünle ilgili birşey içmemişti bugüne dek. İçki konusu ise biraz daha alengirli. İçmek bir yana ekşimsi, çekicilikten uzak kokusu bile onun miğde bulantısını azdırmaya yetmişti. Şimdiyse bu iğrençliklerin kucağına koşuyor gibiydi Ishio. İçki kaynaklarından burnuna süzülen koku, artık binaların duvarlarına sinmiş kusmuk kokusuyla birleştiğinde insanlara morarmış bir surattan başka gösterecek birşeyi kalmamıştı. Şehir içindeki çoğu insana göre muhtemelen dönen bir yapıya sahipti. Şayet Ishio şehre girdiğinden beri gördüğü insanların çoğu sarhoş, kalanı ise içki içememekten dolayı hüzünlü diyebileceği bir moddaydı.

Burasının bir düzene, uygun bir refah seviyesine sahip olduğunu düşünmüyordu Ishio. Bir liman kenti olmasına rağmen alkol kullanım seviyesini normal bulmuyordu. Sokakta şişeye dil atan amcalar, şişeyi sulandırıp cama sinen alkolü kovalayanlar... Alkolün olduğu yerde suçunda olduğundan emindi ve bu tezini destekleyecek birçok kanıt bulabilirdi Ishio. Karşılamak için gelecek birkaç shinobi bir kenara dursun, etrafa göz atan bir yetkili dahi görmemişti. Sadece bu durumu görmek bile buradaki karargahın sorunlu olduğu kanısına varmasına yetiyordu. Ya fazla boşvermişlerdi ya da Ishio'nun görmediği önlemler almışlardı.

Bachuru'nun sözleri üzerine karargaha doğru yöneldi Ishio. Biraz daha yakın durdu dostuna. Tehlike sezdiğinden değil, üzerine sarhoş biri atlarsa onları Bachuru ile bloklama üzerineydi tüm planı. " Hala da bok gibiymiş. Casusları aramaya gerek yok, buraya gelirlerse iki gün sonra şişlenirler zaten. "

Karargahın daha temiz, daha alkolsüz hiç olmazsa daha kusmuksuz olmasını umuyordu Ishio. Gerçi oraya gittiğinde masada açılmış şişe ve bir iskambil destesi görse şaşırmazdı.
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen Kamiwaza Kageri tarih 25 Haz 2016, 05:05

İzleyin youtube.com


Yıldızlı bir göğün altında yatan, Gün Işığı Ülkesi'nin incisi... Ozanların kadife sesiyle hayat bulan, birbirinin elinden tutan sevgililer ile tamamlanan bir şehir. Doklarda çalışan işçiler, belki de, köşe başında gazete satmak için çırpınan bir ufaklık... Barların dışına çıkan sarhoş kavgalarını da unutmayalım! Peki sadece barlar mı? Tabii ki hayır! Bin bir çeşit ülkeden, bin bir çeşit farklı mal satan dükkan... Kıyı boyunca uzanmış, yaklaşmanızı ve tuzaklarına düşmenizi bekliyor! Yaşadığınız her yeni gün boyunca, başınıza neler geleceğini asla bilemeyeceğiniz, kusursuz bir şehir! Umigawa...

En azından, her şeyin kusursuz ve ihtişamlı olacağını kanıksayan bendeniz Kageri, böyle hayal etmişti. Fakat gerçek... Uyandığınızda yanı başınızda duran şişko fahişeden bile beterdi doğrusu.

Hayal ettiğim, neşeli şehir değildi burası. Tanrım, hayır, kesinlikle değil! Buram buram yükselen kalitesiz alkol kokusu... Sağa sola yalpalayan, oraya buraya kusan sarhoşlar... Ne neşeli ozanların sesleri, ne de birbirine sıkıca tutunan sevgililer! Hayır efendim, onları burada bulamazdık anlaşılan. Burada, ucuz bira içen, içtikleri biradan bile daha ucuz olan bir halk vardı anlaşılan. Bin bir ülkeden gelen kervanlar mı? Hah. Duymamış olayım! Böyle bir sahnede, ona ihtiyaç var mıydı hiç? Gördüğüm sahnede tek ihtiyaç olan şey, yolun ta orta yerine sıçan bir teyzeydi. Tabii yine de inançlı olalım. Neden olmasın ki? Daha yeni başlıyoruz!

Ve öyle de yaptık. Ne yorgunluk, ne sarhoşlar... Takılmadan, yolculuğumuza devam ettik. Eskiden buraların kaşifi olan, hiç şaşırtıcı değil tabii, Bachuru'nun önerisini kendimize pusula edindik. Doğruca şehirdeki shinobi üssüne doğru ilerleyecektik. Başka ne yapabilirdik ki? İlk izlenimlerime göre, Umigawa'nın tavernalarında tavlamaya çalışacağımız kızlar, bizim Ishio'dan daha güzel olamazlardı. Yani, varın gerisini siz düşünün!..

Shinobi üssünü bulmak için yola koyulduk, koyulmasına ama... Şehrin bu durumu, basit bir hayal kırıklığından öte, görevimiz için de oldukça önemli bir problemdi. Tamamen karmaşanın hakim olduğu, herkesin sarhoş olduğu bu şehirde, sırtımızı kime dayayacaktım? Yanı başımdaki adamlara mı? Güldürmeyin beni...
Resim
Künye
İsim: Kamiwaza Kageri
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Fraksiyon: Taiyou
Prestij: Moumoku/3



Motivasyon
Doğaüstü: Fantastik canavarlar, doğaüstü varlıklar, imkansız olaylar, tuhaf söylentiler, masalsı güçler... Ve daha niceleri! Kageri, her türlü fantastik-mitolojik olaya/ögeye saplantı boyutunda bir tutku duymaktadır. Bu, Kageri'nin içinde -muhtemelen- asla sönmeyecek bir alev gibidir. Kendisi tek bir fantastik olayı görmeyi, elde etmeyi yeterli bulmaz. O, nefes aldığı süre boyunca bulunabilecek yeni bir doğaüstü olayın olduğunu ve olabileceğine inanır. Uzun lafın kısası... Doğaüstü olaylar, Kageri'yi yataktan kaldıran ve güne hazırlayan yegane motivasyonudur. Uzun ve yorucu yolculuğuna, çıkış nedeni ve hedefidir.

Komplikasyon
Takıntı: Mucizeler, efsanevi güçler, olmaması gereken yaratıklar, kutsal varlıklar, mitolojik kahramanlar... Kageri'yi harekete geçiren tüm bu ögeler, aynı zamanda, onun en büyük lanetidir de! Doğaüstü olaylara, hikayelere duyduğu aşk; bir noktadan sonra, onun için bir saplantıdır. Gerçek hayatın üzerindeki herhangi bir olgu, Kageri'nin takıntısını beslemek için yeterlidir. O an ne yapıyor olursa olsun, saplantısının peşinden koşacak ve duyduğu şeylerin kaynağını araştıracaktır.



Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 8
Potansiyel: 10
Varlık: 6
Zeka: 5



Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 2 [Favori]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1



Ninjutsu
Shunshin
Hibashiri
Kaon no jutsu
Ryuuka no Jutsu
Housenka no Jutsu
Sanzengarasu: Hite no Tori
Kullanıcı avatarı
Kamiwaza Kageri
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 09 Mar 2016, 18:00

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 25 Haz 2016, 17:34

Çok zaman geçmeden ulaşıyorsunuz karargaha. Üstünüze sinen alkol ile karışık kusmuk kokuları giderek nefes almanızı zorlaştırıyor. Başta birbirinize yakın durma çabası içinde olsanız da, giderek birbirinizin üstüne sinen koku ayırmaya başlıyor sizi. Araya yavaş yavaş koymaya başladığınız mesafe, karargaha geldiğinizde hemen hemen metre ile ölçülebilecek kıvama geliyor. Bu anlarda karargah karşınıza çıkıyor bütün heybetsizliği ile!

Umigawa'nın limanını geçtiğiniz anda, okyanusun hemen yanında yer alan karargah beklediğinizden bir hayli küçük durumda. Şehrin geneline yayılmış taş yapılaşma, karargaha da sirayet etmiş durumda. Ancak havanın nemi ve yanlış taş tercihi nedeniyle, karargahın duvarlarında yer yer kendine yaşam ortamı bulmuş yosunları görebiliyorsunuz. Dışarıdan bakıldığında iki katlı olarak görünen, son katında ise büyük bir projektör olan karargahın içinde ise, sadece cılız bir ışık yayılıyor dışarıya doğru. Yine de, karargahın bu derme çatmalığına karşın, içeriden hiçbir kötü koku gelmemesi sizi sevindiren kısım oluyor.

Karargahın gıcırtılı kapısını ittirip içeriye girdiğinizde, sizi sıcak bir hava karşılıyor. Sanki Nikkougakure'nin havasını emanet almış gibi yüzünüze vuran sıcaklık, suratınızda istemsiz bir tebessüme neden oluyor. Bir hanın girişini andıran bir hole açılmış giriş kapısının ardında, birkaç masa ve sandalye bulunuyor. Kapının tam karşısında bir merdiven ile yukarıya çıkış yapıldığını anlayabiliyorsunuz. Holün sağ ve sol taraflarında, her bir tarafta 3 tane olmak üzere, toplam 6 kapı görüyorsunuz. İçerideki sandalyelerde ise, 3 tane shinobi sizi karşılıyor.

Aynı masada oturan hemen hemen birbirlerine benzeyen 3 shinobiden bir tanesi ayağa kalkıyor ve tok bir sesle “Buyrun, bir sorun mu vardı?” diye soruyor. Ancak sorusunu pek ciddi olmayan bir tonda söylüyor. Sanki sizin de köydeki diğer sarhoşlardan olduğunuzu düşünen shinobi, size doğru birkaç adım atınca alın bantlarınızı fark ediyor ve yürüyüşünü bir anda keserek “Shinobi mi?” diye soruyor kendi kendine şaşkınca. Adamın bu sorusunu duyan diğer iki shinobi oldukları yerden hızla kalkıyorlar ve birden diğer adamın yanında bitiveriyorlar. Aralarındaki fiziki farkın bir hayli az olduğu 3 shinobi size şaşkınca bakarken, sizinle ilk konuşan shinobi, bu sefer ciddi bir şekilde “Bir sorun mu vardı?” diye soruyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen Kamiwaza Kageri tarih 27 Haz 2016, 06:16

Edit: Elimde olmayan sebeplerden ötürü bilgisayarın başına oturamadım. Çarşamba günü hava kararmadan yazmaya çalışacağım. Beklettiğim için herkesten özür dilerim.
En son Kamiwaza Kageri tarafından 29 Haz 2016, 04:48 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Resim
Künye
İsim: Kamiwaza Kageri
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Fraksiyon: Taiyou
Prestij: Moumoku/3



Motivasyon
Doğaüstü: Fantastik canavarlar, doğaüstü varlıklar, imkansız olaylar, tuhaf söylentiler, masalsı güçler... Ve daha niceleri! Kageri, her türlü fantastik-mitolojik olaya/ögeye saplantı boyutunda bir tutku duymaktadır. Bu, Kageri'nin içinde -muhtemelen- asla sönmeyecek bir alev gibidir. Kendisi tek bir fantastik olayı görmeyi, elde etmeyi yeterli bulmaz. O, nefes aldığı süre boyunca bulunabilecek yeni bir doğaüstü olayın olduğunu ve olabileceğine inanır. Uzun lafın kısası... Doğaüstü olaylar, Kageri'yi yataktan kaldıran ve güne hazırlayan yegane motivasyonudur. Uzun ve yorucu yolculuğuna, çıkış nedeni ve hedefidir.

Komplikasyon
Takıntı: Mucizeler, efsanevi güçler, olmaması gereken yaratıklar, kutsal varlıklar, mitolojik kahramanlar... Kageri'yi harekete geçiren tüm bu ögeler, aynı zamanda, onun en büyük lanetidir de! Doğaüstü olaylara, hikayelere duyduğu aşk; bir noktadan sonra, onun için bir saplantıdır. Gerçek hayatın üzerindeki herhangi bir olgu, Kageri'nin takıntısını beslemek için yeterlidir. O an ne yapıyor olursa olsun, saplantısının peşinden koşacak ve duyduğu şeylerin kaynağını araştıracaktır.



Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 8
Potansiyel: 10
Varlık: 6
Zeka: 5



Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 2 [Favori]
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1



Ninjutsu
Shunshin
Hibashiri
Kaon no jutsu
Ryuuka no Jutsu
Housenka no Jutsu
Sanzengarasu: Hite no Tori
Kullanıcı avatarı
Kamiwaza Kageri
 
Mesajlar: 48
Kayıt: 09 Mar 2016, 18:00

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 28 Haz 2016, 12:57

Ekşimiş surat ifadesi şehrin duvarlarından farklı bir yere kaydı. Başlarda suçu hazımsızlığına atsada zamanla korkusunun gerçeğe döndüğünü biliyordu Ishio. Bachuru kokuyordu. Kageri daha da çok kokuyordu. Ve en önemlisi, muhtemelen Ishio'da leş gibi kokuyordu. Sarhoşlardan, kusmuk istasyonu olan duvarlardan daha rahatsız edici bir şekilde hemde. Ayyaşların kafasına atmak için yakın tuttuğu Bachuru'dan bu yüzden uzaklaşmak zorunda kaldı. Kageri'dense sola doğru bir hamle yaparak kurtulmaya çalışıyordu. Kendi içinde çoktan bir mücadeleye tutuşmuştu Ishio. Ne koktuğunu belli etmeliydi ne de dostlarına onlardan soğuyacak kadar yaklaşmamalıydı. Casuslar buraya giriş yapsa şişlenirdi evet, ancak ondan önce kokudan kaçmaları daha olasıydı.

Okyanus ve karargahla yakın temas kurduklarında nefeslerindeki rahatlık artmıştı. Ara ara hissettiği esintiler Bachuru'nun kokusunu ona taşıdığı anlar dışında oldukça rahatlatıcıydı hatta. Üstelik karargaha yaklaşınca.. Onun en azından iğrenç olmadığını anlayabiliyordu. Karargah görüntüsünden çok uzak olmasına rağmen. Gösterişli, korkutucu olmaktan çok uzak bir havaya sahipti. Ayrıca muhtemelen yapılan yanlış tercihler 'antik' bir görünüm katmıştı buraya. Şayet duvardaki yosunları en iyi bu şekilde yorumlayabiliyordu. En üst kısmı oluşturan projektör ise bu binaya azıcık otorite katan tek şeydi. Hizmet ettiği köyün yavaş yavaş ayağa kalkan bir güç olduğunu biliyordu Ishio. Ancak çevresinin bu denli 'batık' bir olmasını beklemiyordu açıkçası. Çivisi çıkmış, potansiyeli harcanan düzensiz bir şehir ve bu karargah. Altın jenerasyon olarak adlandırılan yaş grubunun omuzlarındaki yük tam anlamıyla buydu.

Kapıya ilk atılan, kurtuluşa eren Ishio olmuştu. Suratına çarpan temiz ve ılıman hava onu tekrar 'görev' moduna sokan şey oldu Önce rahatlığının getirdiği sırıtmayı sildi suratından, ardından daha dik bir duruşa kavuştu. İç kısım basit bir dizayna sahipti. Hatta fazla basit, Ishio kendini bir an için ucuz bir hana girmiş gibi hissetti. Hol, az sayıda masa sandalye çiftleri, odalar. Gördüğü odalarda daha fazla shinobi yoksa, beklediğinden az bir sayıyla karşılaşmıştı.

Üçlüyü ayyaş sanıp onlara doğru yürüyen shinobiye ufak bir bakış atarak kemerini gevşetti. Görevleri tam manasıyla başlamıştı ve rahatlamaya ihtiyaç duydu. Gerginliğini, ki gergin değildi tamamen kendi kuruntusuydu, atmak için saçlarını garip bir şekilde arkaya attı. Karşılarına dikilen shinobilerin yetkili olduklarını sanmıyordu Ishio, o havayı taşımıyorlardı. Yani burada konuşmayı devralması bir sorun yaratmayacaktı. " Evet, shinobi. Son istihbaratlardan dolayı Nikkougakure'den buraya destek olarak yollandık. " Kelimelerinin anlaşılmasını bekledi bir süre. Onun için bu şehirdeki herkes bir şekilde sarhoştu çünkü. " Konuşabileceğimiz daha uygun bir yer ve kişi var mı ? " Ishio'nun kendini göstermesi bu cümlelerle son bulacaktı. Dostlarını yönlendirecek kişi o olsa bile, bu yetkiyi iyi olmadığı bir konuda kendini göstermek için kullanmayacaktı. Yetkili kişilerle konuşmak Bachuru ve tercihen Kageri'nin alanıydı.
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: [Bachuru & Ishio & Kageri] Aktif Operasyon

Mesajgönderen Yumasaki Bachuru tarih 29 Haz 2016, 10:30

Bu gece yazacağım. Malum mersin yolu, adanadan geçince fortiusun aurasi beni baştan çıkardı, uç gundur komadayim.
İsim: Yumasaki Bachuru
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: Moumoku/3
Resim
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:6
Varlık:2
Zeka:3

Resim
Motivasyon
Değişim. Açıkçası ana motivasyonu böyle bir şey yapmak istedim, on yedi yaşında bir "katil" olsa da bir çocuktur sonuçta Bachuru. Değişime, ileriye, kendinin veya yeteri kadar ilginçse başkalarının hayallerine bir bağlılık hisseder ve bu bağlılık bu hayallerinin gerçekleşmesine çalışmasına sebep olur. Kötü biri değildir, ancak yeteri kadar ilginçse sonuçlar bunun için kötü şeyler yapmaktan çekinmez. Zaten bir shinobi olma sebebi de köyün insanlarının Altın Çağ hayalleridir.

Yumasaki Klanı.Bachuru, klanıyla ilgili hikayelerle büyümüş ve bu hikayelerin gerçekliğine dair hiç bir kanıt görmese de hayal kurmayı ve bu hayalleri takip etmeyi bırakmamıştır. Büyük annesinin onu engellemeye çalışmasına, eski evlerinin yerini bir chuunin olmasına rağmen söylememesi onu büyük ölçüde engellemiş; şevkini kırmış olsa da Yumasaki'yi köye ve daha önemlisi büyük annesi dışında hiç bir şeye sahip olmayan kendisine geri kazandırmak hayattaki en büyük amaçlarından biri olmuştur.

Komplikasyon
Çakra noktalarının zarar görmesinden kaynaklanan çakra kontrolü sorunu.

Ninjutsu
Raiton; Kizetsu no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından elinde chakra biriktirmeye başlar ve aşırı yakın bir mesafeden bunu kullanıcısına fırlatır. Elektrik akımı hızlıca kullanıcıdan hedefe atlar ve çarptığı uzvu anında kilitler ve kasar. Bu, hedefe hasar vermese de hareket kabiliyetini kısıtlar. Teknik maksimum 2 metre uzaklıkta efektiftir.
Raiton; Yusubi no Jutsu, D Rank
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve kendi vücuduna elektrik verir. Bu teknik, kullanıcının uyuşan zihnini tekrar çalıştırmasına ve dikkatini toplamasına yardımcı olur, ancak kullanıcıya hasar verir. Teknik bazı düşük seviye Genjutsu tekniklerini kırabilir.
Ayatsuito, D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin, D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Taijutsu
Shinshouki, C Rank
Bunshoku, C Rank
Beceri Listesi
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Sansetsukon (Kötü Kalite)
3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yumasaki Bachuru
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 12 Haz 2016, 10:23

ÖncekiSonraki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir

cron