Karşılaşma, Yüzleşme
Nikkougakure'nin kalbinde, Shinobi birliğinin içerisinde maskeli bir gruptan söz edilmeye başlandı. Üyeleri bilinmiyor, herhangi bir fraksiyona destek vermiyorlar, herhangi bir politik oyunda gözleri yok. Kendini savaşmaya adamış shinobiler tarafından kurulmuş ve desteklenen, diğer shinobilerin de aralarındaki husumeti gizli müsabakalarla çözülmesini sağlayan bir organizasyon. İsimleri yok. Posterleri yok. Sloganları yok. Sadece savaş, adrenalin ve para var.
Eğer iki shinobi, husumetlerini savaş alanında gidermek istiyorsa, birbirlerini savaşa davet ettiklerine dair bir mektup yazıp Kiyonaga Tapınağı'na, Savaş Tanrısı Hachiman adına, içine eşit miktarlarda para koyarak gönderir. Tabii bu mektupların hiç biri tapınağa ulaşmaz, örgüt bir şekilde bu postaları ele geçirir. Ardından örgüt, bir gece yarısı iki kişiyi de ziyaret eder ve hiç rahatsız edilmeyecekleri bir yere götürür. Aralarındaki husumeti gidermek için ise, sabaha kadar vakitleri vardır. Kazanan, paranın tamamını alır. Tabii, yüzde onluk bir kesintinin ardından... Örgüt elemanları ise, alanın çevresinde bir yerlere konuşlanır ve dalların arasından, kayaların üstünden, terkedilmiş bir evin penceresinden ikiliye gözlerini dikerler. Kişiler isterlerse, savaş tanrısının onuruna da savaşabilirler. Böyle bir durumda, kazananın prestiji artacak ve kudretinin hikâyeleri dört bir yana yayılacakken, kaybeden tarihin tozlu raflarında unutulacaktır.
Örgüt şafak sökene kadar bekler ve rakipler birbirini öldürme noktasına gelene kadar karşılaşmaya karışmazlar. Bir rakip, savaşamayacak noktaya gelirse, ayakta kalan kazanmış sayılır ve paranın tamamını, yüzde 10 kesinti ile alır. Eğer şafak sökene kadar bir galip çıkmaz ise, karşılaşma berabere bitmiş sayılır ve ertesi gün herkese, postaladıkları para iade edilir, tabii, kişi başı yüzde 5 kesinti yapıldıktan sonra.
Bunun yanında, karşılaşmalara bahis yatıranlar da türemeye başlamıştır. Kişiler bir şekilde varolan karşılaşmaları duyar, öğrenir, ardından kazanacağını düşündükleri kişi adına savaş tanrısına "bağış" adı altında bir mektup yollarlar. Eğer tahminleri doğru çıkarsa, bir kaç gün sonra yatırdıkları paraya göre ödüllerini, postadan alırlar.
Örgüt hakkında şu anda hiç bir bilgi bilinmemektedir. Her biri siyah bir cübbe, bir çift siyah eldiven, siyaha boyanmış tahtadan ve üzerinde sadece göz delikleri olan basit bir maske giyer. Genelde içlerinden sadece biri konuşur, her bir müsabakaya 6-7 kişilik bir grup olarak "hakemlik" ederler. Çevreden, çok göze batmayacak yerlerden karşılaşmayı gecenin karanlığındaki bir baykuş gibi sessizce izlemeleri de ayrı bir merak konusudur. Bunu yaparken hiç hareket etmezler ve savaş alanının dışında olmaya, karşılaşmaya hiç bir şekilde karışmamaya özen gösterirler.
Sistem, Kullanım
Kişiler öncelikle, salon forumundan birisine meydan okurlar. Eğer karşı taraf bunu kabul ederse, iki kişiden de anlaşılan para veya PP kesilir, konu açılır ve karşılaşma başlar. Halihazırda GM'li bir konusu bulunan kişiler de karşılaşma isteyebilir, fakat bir kişi aynı anda sadece 1 tane karşılaşma konusuna sahip olabilir. Biri bitmeden, diğerini kabul edemez.
Karşılaşmalar, ölümüne değildir. Bir kişinin bayılması, karşılaşmanın bitmesi için yeterlidir. Ağır yaralanmalar ve uzuv kayıpları olabilir, eğer GM bir kişinin artık savaşamayacağına karar verirse, karşılaşmayı bitirebilir.
Yapılan dövüşler gerçekten yaşanmış sayılır. Karakteriniz, burada alacağı yaraları günlerce veya aylarca taşıyabilir, kazandığı karşılaşmaların prestijini hissedebilir, yeni kurguların kapısını arayalayabilir veya bazılarını komple kapatabilir.
Karşılaşmalar, genelde ortaya koyulan para için yapılır. Her iki karakter de aynı miktarda para koymak zorundadır. Kazanan toplam paranın yüzde 90'ını alır. Yüzde 10'u örgüte gider. Karşılaşmalar PP için de olabilir, bu durumda oratada Ryo yerine PP koyulur ve dövüş sonucunda kazanan ortadaki PP'yi edinir, örgüt adına bir PP kesintisi yapılmaz.
Karşılaşmalar ardından karakteriniz deneyim kazanacağından bir miktar GP edinecektir. Dövüşün kazananı için bu ödüller fazla olacakken, kaybeden kişi az bir miktar da olsa GP kazanacaktır.
Karşılaşmalarda pasiflik süresi 12 saat olarak belirlenmiştir, bazı durumlarda bu 24 saate çıkabilir, lâkin daha fazla uzatılamaz. Karşılaşmalarda kişi başı 2 bildirilmiş pasiflik limiti vardır, bunun ardından yapılacak olan pasiflikler bildirilmiş olsa bile bildirilmemiş sayılacaktır. Bildirilmemiş pasiflik kuralları ise aynen geçerlidir.
Eğer bir konu pasiflikten kapatılırsa, pasiflik yapan kişiye uyarı verilir. Kişinin 2. uyarısında, arenadan süresiz uzaklaştırılır. Pasiflikten kapanan konularda, karşı taraf tam ödülünü alır, fakat konuya göre GP ödülünde düşüşler olacaktır.