Önerileriniz

Naruto evreniyle alakalı sorularınızı ve önerilerinizi burada dile getirebilirsiniz. Ayrıca, genel olarak sitelerin düzeni, ilerleyişi hakkında sorularınızı sorabilirsiniz.

Moderatör: Game Master

Önerileriniz

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 25 Oca 2017, 21:28

Site'nin geneli veya Naruto evreni ile alakalı önerilerinizi burada dile getirebilirsiniz. En kısa zamanda değerlendirilecek ve geri dönüş yapılacaktır.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Ayanokouji Kunitake tarih 02 Şub 2017, 19:08

Elf gözlerim yanlış görmüyorsa imza formunda bazı eksiklikler var. İmza kısmında yazılmışlar ama kodun içinde yoklar. Mesela isim.
Resim
Künye
İsim: Ayanokouji Kunitake
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 62
Köy: Nikkougakure
Fraksiyon: Hikari
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo 5.000
Prestij Moumoku/2
Kullanılabilir GP 0-

Motivasyon
Yaşam Standartlarını Arttırmak
Yaşam standartlarımı arttıracak her şey ilgimi ve dikkatimi çeker. Bu yüzden görevlere ve eğitimlere kendimce önem veririm. Görevlerde başarılı olursam para alır ve paraylada kendime bolca kıyafet alabilirim. Yada daha hızlı olurasam zorunluluktan yaptığım şeyleri daha hızlı bitirip hobilerime daha fazla zaman ayırabilirim.

Ninjutsu
Ninjutsu diğer ninja alanlarına göre daha az yorucu olduğundan bu alanı seviyorum. Onu uygulamak ve geliştirmektense zevk alıyorum. Özellikle bunshin bazlı jutsular gibi bazı jutsuların günlük hayatı aşırı kolaylaştırması sebebiyle ninjutsuya olan saygım hep yüksektir. Ninjutsuyu bir hobi olarak gördüğüm için onu kullanabileceğim her fırsatta kullanırım. Yanımda bir çakmak bile olsa ateşi bir jutsuyla yakarım.

Özellikler
-

Profil
Güç: 1
Çeviklik: 3
Kondisyon: 11
Potansiyel: 15
Varlık: 2
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi:1
[Çeviklik] El Hassasiyeti:1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Birinci Favori Beceri, Ninshuu: 3
[Varlık] Empati:1
[Varlık] Empati: 1 1
[Varlık] Sosyalleşme:1
[Zeka] Tıp:1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik:1

Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Kaon no jutsu - D Rank
Ninja gerekli el mühürlerini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur.


Ransho no Jutsu - D Rank
Ninja el mühürlerini yaptıktan sonra ağzından kaynar buhar üfler. Buhar, deri ile temas ettiği yerlerde hafif yanıklar oluşturur ve kişinin dikkatini dağıtır, ancak rakip buhar içinde kalmayı sürdürürse hasar artar. Açık alanda buhar hemen dağılır. Kapalı ve havalandırmayan alanlarda buhar yoğunluğunu daha uzun süre korur. Kullanıcı kendi buharı içinde kalırsa o da etkilenir.


Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kargalar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kargalara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kargalar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.


Sanzengarasu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Housenka no Jutsu - C Rank
Ninja kısa sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcın göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Kullanıcı aldığı nefesi küçük alev topları halinde dışarıya salar. Alev topları çarptıkları yerde ufak bir patlama yaratırlar ve yüzeyi yakarlar. Tek başlarına çok etkili olmasalar da sayılarının fazla olması güçlerini arttırır. Teknik konusunda kendini geliştirebilen kullanıcılar alev toplarını az da olsa kontrol edebilir ve ayrıca alev toplarının içine ninja ekipmanları saklayabilir. Kullanıcı maksimum 10 tane alev topu çıkartabilir.


Kasumi Enbu no Jutsu - C Rank
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Ninja içine doldurduğu havayı sis şeklinde görünen bir gaz ile dışarıya salmaya başlar. Bu gaz herhangi bir kıvılcım veya ateş ile temas etmesi halinde bu gaz alev alır ve gaz adeta bir alev fırtınasına döner.


Taijutsu
-

Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Ayanokouji Kunitake
Nikkougakure
Nikkougakure
 
Mesajlar: 63
Kayıt: 27 Oca 2017, 11:23

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Cynic tarih 02 Şub 2017, 19:26

Ahanda düzelttim. Tenks.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Ayanokouji Kunitake tarih 07 Şub 2017, 20:49

Şimdi biz Hikarililer olarak para karşılığı gelişim puanı alabiliyoruz ama sitede gördüğüm kadarıyla bunun için bir limit konmamış. Bir limitin olmaması bence pek çok açıdan sorun doğuruyor. İlk olarak insanları projelere yatırım yapmaktansa para-gp dönüşümüne yönlendiriyor. Zaten sitedeki Hikari-Taiyo oyuncu dengeside bence bunun en büyük kanıtı.

İkinci olarakta ilerleyen dönemlerde aktif görev almayı anlamsızlaştırıyor. Bir önceki evrende ortalama bir oyuncu bir konudan 35-45 gp arası bir şey alıyordu ve konu 1.5-2 ay sürüyordu. Şuan bile pasif operasyona bıraksak iki ayda 80 gp değerinde para kazanıyoruz. Daha ileride geliştirilen projeler veya prestij seviyesi yoluyla pasif operasyon gelirimiz artınca bir konudan aldığımıza kıyasla aynı süre içinde 3-4 kat gp kazanma ihtimali doğabiliyor.

Üçüncü ve son olarakta özellikle ilerleyen dönemlerde oyunun dengelerini bozuyor. Bir önceki evrende bir oyuncu milleti damgalayan bir sapığa yakalanmadan önce 1 milyon ryo bulmuştu diye hatırlıyorum. Bu tarz meblağlarla oyun içinde karşılaşmak çok imkansız değil gibi. Böyle bir parayı eline geçiren oyuncu direk 250 gp yapacak. Normal bir oyuncunun belki 6 ayda zar zor toplayacağı bir gp. Ayrıca prestij seviyesi yükselince pasif operasyon gelirleri x4'e kadar çıkıyor. Projelerden birininde pasif operasyon gelirini arttırıyor olması lazım. O projede 1.5 kat arttırsa. Ayrıca çekilişle v.s verilen bonuslarda vardı. Onlardan biride x3'tü. Basit bir hesap yapınca x18 gibi bir rakam çıkıyor. Buda bir haftada 180 gpye denk geliyor ki yine oyunun dengelerini sarsan bir şey. Yani bir süre sonra tüm oyuncular isviçre çakısına dönecek.

Bence bir oyuncunun bitirdiği her konu başına en fazla 20 gp'yi para ile alabilmesi gibi bir limit konmalı.
Resim
Künye
İsim: Ayanokouji Kunitake
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 62
Köy: Nikkougakure
Fraksiyon: Hikari
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo 5.000
Prestij Moumoku/2
Kullanılabilir GP 0-

Motivasyon
Yaşam Standartlarını Arttırmak
Yaşam standartlarımı arttıracak her şey ilgimi ve dikkatimi çeker. Bu yüzden görevlere ve eğitimlere kendimce önem veririm. Görevlerde başarılı olursam para alır ve paraylada kendime bolca kıyafet alabilirim. Yada daha hızlı olurasam zorunluluktan yaptığım şeyleri daha hızlı bitirip hobilerime daha fazla zaman ayırabilirim.

Ninjutsu
Ninjutsu diğer ninja alanlarına göre daha az yorucu olduğundan bu alanı seviyorum. Onu uygulamak ve geliştirmektense zevk alıyorum. Özellikle bunshin bazlı jutsular gibi bazı jutsuların günlük hayatı aşırı kolaylaştırması sebebiyle ninjutsuya olan saygım hep yüksektir. Ninjutsuyu bir hobi olarak gördüğüm için onu kullanabileceğim her fırsatta kullanırım. Yanımda bir çakmak bile olsa ateşi bir jutsuyla yakarım.

Özellikler
-

Profil
Güç: 1
Çeviklik: 3
Kondisyon: 11
Potansiyel: 15
Varlık: 2
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi:1
[Çeviklik] El Hassasiyeti:1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Birinci Favori Beceri, Ninshuu: 3
[Varlık] Empati:1
[Varlık] Empati: 1 1
[Varlık] Sosyalleşme:1
[Zeka] Tıp:1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik:1

Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Kaon no jutsu - D Rank
Ninja gerekli el mühürlerini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur.


Ransho no Jutsu - D Rank
Ninja el mühürlerini yaptıktan sonra ağzından kaynar buhar üfler. Buhar, deri ile temas ettiği yerlerde hafif yanıklar oluşturur ve kişinin dikkatini dağıtır, ancak rakip buhar içinde kalmayı sürdürürse hasar artar. Açık alanda buhar hemen dağılır. Kapalı ve havalandırmayan alanlarda buhar yoğunluğunu daha uzun süre korur. Kullanıcı kendi buharı içinde kalırsa o da etkilenir.


Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kargalar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kargalara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kargalar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.


Sanzengarasu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Housenka no Jutsu - C Rank
Ninja kısa sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcın göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Kullanıcı aldığı nefesi küçük alev topları halinde dışarıya salar. Alev topları çarptıkları yerde ufak bir patlama yaratırlar ve yüzeyi yakarlar. Tek başlarına çok etkili olmasalar da sayılarının fazla olması güçlerini arttırır. Teknik konusunda kendini geliştirebilen kullanıcılar alev toplarını az da olsa kontrol edebilir ve ayrıca alev toplarının içine ninja ekipmanları saklayabilir. Kullanıcı maksimum 10 tane alev topu çıkartabilir.


Kasumi Enbu no Jutsu - C Rank
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Ninja içine doldurduğu havayı sis şeklinde görünen bir gaz ile dışarıya salmaya başlar. Bu gaz herhangi bir kıvılcım veya ateş ile temas etmesi halinde bu gaz alev alır ve gaz adeta bir alev fırtınasına döner.


Taijutsu
-

Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Ayanokouji Kunitake
Nikkougakure
Nikkougakure
 
Mesajlar: 63
Kayıt: 27 Oca 2017, 11:23

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Cynic tarih 07 Şub 2017, 21:08

İlk olarak insanları projelere yatırım yapmaktansa para-gp dönüşümüne yönlendiriyor.


Kimse bağış yapmazsa, insanlar istediği kadar GP biriktirsin, B-Rank veya üstünü öğrenemez, haliyle. Burada yönlendirme söz konusu değil, opsiyon verme söz konusu.

Şuan bile pasif operasyona bıraksak iki ayda 80 gp değerinde para kazanıyoruz.


Sadece 80GP kazanıyorsunuz, bunun içerisinde para yok, ekipman yok, prestij yok, kurgu yok, oyun oynamak hiç yok.

Bu tarz meblağlarla oyun içinde karşılaşmak çok imkansız değil gibi.


Çok da mümkün değil aslında.

Basit bir hesap yapınca x18 gibi bir rakam çıkıyor. Buda bir haftada 180 gpye denk geliyor ki yine oyunun dengelerini sarsan bir şey. Yani bir süre sonra tüm oyuncular isviçre çakısına dönecek.


Burada çok fazla farazi durum sunulmuş. Ben durumun böyle olacağını düşünmüyorum açıkçası. Çekiliş yapacağımız belli değil. Yapsak bile tek kullanımlık. Proje'den gelecek şey de belli değil mesela.

İnsanlar eğer bu sistemi eğlenmek için değil de birbirlerinin gözünü oymak veya birilerine bir şeyler kanıtlamak için kullanıyorsa komple kaldırmak lazım zaten. Hani ben yazından öyle bir koku aldım, sanki herkes birbirini dövmek için oyun oynuyor gibi. Ben açıkçası herkesin deneyiminin kendine özel olduğunu düşünüyorum, burada bilgisayar oyunu oynamıyoruz sonuçta. Birbirimizle de yarışmıyoruz, sadece gerçek hayattan bir kaçamak sözkonusu.

Ha evet, bir sınır olmalı mı? Evet olmalı. Lâkin şu anda, köyün durumu gereği bir sınıra gerek yok. Zaten bu yazdığını komple bir kenara bırakırsak, bir kişinin sırf birilerinden ders alıp ilâh olacak kadar bilgi/yetenek sahibi olması gerçek dışı. Benim herhangi bir sınır koymamam, ileride sistemlerin genelinin projelerden sonra alacağı yönü kestiremememden kaynaklanıyor.

Köy biraz daha gelişince veya gidişata göre bir kaç yoklama sonrasında, mantıklı bir sınırlama gelecektir GP/Ryo/Prestij dönüşümüne. Bu süreç içerisinde suistimale kalkanlar olursa, zaten dediğim gibi bir bilgisayar oyunu değil bu herşey bizim elimizden geçmek zorunda, bizzat ilgilenilir.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54


Dön Sorular ve Öneriler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir

cron