[Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Moderatör: Game Master

Re: [Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 24 Haz 2017, 00:00

Ruta'nın sonuna kadar açılmış gözlerini daha net görebildiğin anda chakran hareketleniyor ve tekniğini uyguluyorsun. Zorlasan Ruta'nın kokusun alabileceğin bir mesafe kala.. Bir kaya parçası yerini alıyor, parşomeni teslim etmek için gittiğin doğrultuda bir yerlerden. Kendini yüksek, korunaklı başka bir kayanın arkasında buluyorsun. Az önceki konumundan tahmini olarak 20 metre uzaklıkta denebilir.

El mühürlerini sıralarken Ruta'nın durumuna bakıyorsun yana çıkıp. Yerini verdiğin kayaya yüz üstü yapışmış vaziyette. Geliş hızını hesaba katınca suratının dağılmış olması muhtemel, hareketsiz bir şekilde yatıyor. Adam ise katanasını elinde ters bir şekilde tutarak gözleriyle seni arıyor. Defansif bir pozisyonda. Mühürlerin bittiğinde, göz göze geliyorsunuz. Kargaların oluşup harekete geçiyor.

Adamın tepkisi yine anlık oluyor. Kargalarının oluşmasıyla birlikte tora mührünü görüyorsun. Adam yerini, benzer büyüklükte bir kaya ile değiştiriyor. Kayanın üstü yeşil yapraklar ve nemli toprak ile örtülü. Kargalar yolu yarılamış durumda ve hala kontrolündeler. Çevrene attığın hızlı bakışta adamdan bir iz göremiyorsun.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Mesajgönderen Ayanokouji Kunitake tarih 25 Haz 2017, 23:55

Zaman kazanmak için geriye doğru sıçramıştım. Sıçradığım sırada el mührümü yapıp ışınlanmaya daha doğrusu rastgele bir eşya ile yer değiştirmeye hazırlanmıştım. Tekniğimi aktifleştirmeden önce Rutanın burnundaki siyah noktaları bile sayacak kadar onla yakınlaşmıştım. Şansıma tam zamanında yer değiştirme işlemini tamamlayıp olası bir çarpışma ve hemen arkasından bunu fırsat bilen adamın saldırısından kurtulmuştum. Şanslı dediysem bu sadece benim için geçerliydi. Ruta ise az önce benle yer değiştiren taşa güm diye çarpmıştı. Ağzı yüzünün darma duman olduğunu tahmin etmek güç değildi. Çok büyük ihtimalle ön dişleri falan hep ya kırılmış yada dökülmüştü. Gerçi bunlar hep onun hatasıydı. Başta ona daha dikkatli olmamız gerektiğini söylemiştim ama o ya üstümüze bir fil düşerse diyerek benimle alay etmişti. Bir nevi hakettiğini bulmuştu. Normalde olsa gram üzülmezdim ama tehlikeli bir düşmana karşı bir müttefik kaybetmek her ne kadar o kişi başına gelenleri haketmiş bile olsa benim için hoş ve istenilesi bir durum değildi.

Gözlerimi Rutadan asıl hedefime çevirdiğimde rakibimin beni aradığını fark etmiştim. Hiç zaman kaybetmeden ikinci tekniğime başlamıştım. Şansılığıma gelmiş olacak ki tam tekniği salmadan önce adam beni fark edip az önce benim ona uyguladığım teknikle gözden kaybolmuştu.

Katanalının olması gereken yerde üstünü yosun kaplamış bir taş vardı. Aslında denize yakın olmadığımızdan yosun olması mümkün değildi ama üstündeki çimleri ve nemli toprağı denizin altında insanları rahatsız eden yosunlu kayalara benzetmiştim. Yüzerken hep onlardan sakınırdım çünkü pek hoş gözükmedikleri gibi içlerinde acayip canlılar barındabilirlerdi. Mesela yengeç falan gibi şeyler. Etrafta adamı ararken bir aydınlanma yaşamıştım. Bu taşın benzerini buraya gelirken Joshua kentinin girişinde görmüştüm ki zaten bizde oradaydık. Başta Joshua kentinin girişine yakın yerler olmak üzere etrafı tarayıp su alan bir yer arayacaktım. Taş nemli bir topraktan geliydiyse suya takın olmalıydı. Bu sırada kargalarımıda o yöne doğru yönlendirecektim.
Resim
Künye
İsim: Ayanokouji Kunitake
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 62
Köy: Nikkougakure
Fraksiyon: Hikari
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo 5.000
Prestij Moumoku/2
Kullanılabilir GP 0-

Motivasyon
Yaşam Standartlarını Arttırmak
Yaşam standartlarımı arttıracak her şey ilgimi ve dikkatimi çeker. Bu yüzden görevlere ve eğitimlere kendimce önem veririm. Görevlerde başarılı olursam para alır ve paraylada kendime bolca kıyafet alabilirim. Yada daha hızlı olurasam zorunluluktan yaptığım şeyleri daha hızlı bitirip hobilerime daha fazla zaman ayırabilirim.

Ninjutsu
Ninjutsu diğer ninja alanlarına göre daha az yorucu olduğundan bu alanı seviyorum. Onu uygulamak ve geliştirmektense zevk alıyorum. Özellikle bunshin bazlı jutsular gibi bazı jutsuların günlük hayatı aşırı kolaylaştırması sebebiyle ninjutsuya olan saygım hep yüksektir. Ninjutsuyu bir hobi olarak gördüğüm için onu kullanabileceğim her fırsatta kullanırım. Yanımda bir çakmak bile olsa ateşi bir jutsuyla yakarım.

Özellikler
-

Profil
Güç: 1
Çeviklik: 3
Kondisyon: 11
Potansiyel: 15
Varlık: 2
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi:1
[Çeviklik] El Hassasiyeti:1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Birinci Favori Beceri, Ninshuu: 3
[Varlık] Empati:1
[Varlık] Empati: 1 1
[Varlık] Sosyalleşme:1
[Zeka] Tıp:1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik:1

Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Kaon no jutsu - D Rank
Ninja gerekli el mühürlerini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur.


Ransho no Jutsu - D Rank
Ninja el mühürlerini yaptıktan sonra ağzından kaynar buhar üfler. Buhar, deri ile temas ettiği yerlerde hafif yanıklar oluşturur ve kişinin dikkatini dağıtır, ancak rakip buhar içinde kalmayı sürdürürse hasar artar. Açık alanda buhar hemen dağılır. Kapalı ve havalandırmayan alanlarda buhar yoğunluğunu daha uzun süre korur. Kullanıcı kendi buharı içinde kalırsa o da etkilenir.


Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kargalar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kargalara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kargalar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.


Sanzengarasu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Housenka no Jutsu - C Rank
Ninja kısa sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcın göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Kullanıcı aldığı nefesi küçük alev topları halinde dışarıya salar. Alev topları çarptıkları yerde ufak bir patlama yaratırlar ve yüzeyi yakarlar. Tek başlarına çok etkili olmasalar da sayılarının fazla olması güçlerini arttırır. Teknik konusunda kendini geliştirebilen kullanıcılar alev toplarını az da olsa kontrol edebilir ve ayrıca alev toplarının içine ninja ekipmanları saklayabilir. Kullanıcı maksimum 10 tane alev topu çıkartabilir.


Kasumi Enbu no Jutsu - C Rank
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Ninja içine doldurduğu havayı sis şeklinde görünen bir gaz ile dışarıya salmaya başlar. Bu gaz herhangi bir kıvılcım veya ateş ile temas etmesi halinde bu gaz alev alır ve gaz adeta bir alev fırtınasına döner.


Taijutsu
-

Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Ayanokouji Kunitake
Nikkougakure
Nikkougakure
 
Mesajlar: 63
Kayıt: 27 Oca 2017, 11:23

Re: [Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 01 Tem 2017, 17:04

Kargaların havada dönüp dururken sende su kaynağı yahut ona benzer birşeyler bakınıyorsun. Yok. Yakınındaki kayanın üzerine çıkıyorsun daha yüksek bir açı elde etmek için, şehir zaten dağa doğru gidiyor sağı ve solu da kısmen tepelikler. Ardında bir su kaynağı olsa bile kawarimi gibi bir tekniğin menzilinden çok daha uzakta olurdu.

Geldiğiniz yöne bakıyorsun. Ormanlık alan. Zaten kayanın üzerinde yosundan ziyade artık kendinden geçmiş yapraklar vesaire olduğundan daha mantıklı geliyor sana. Adam, muhtelemen orman tarafında bir kayayla yer değişimi yaptığı sonucuna varıyorsun.

Bu arayış senin zamanını yiyor haliyle. Odağını ormana çevirmek için hazırlanırken, kentin girişinde ilk beklediğiniz noktada, ağaçların arasından ardı ardına uç kunai fırlıyor. Sana doğru geldiğini düşünüp geriye çekilmeye çalışırken çoktan hedefini buluyor kunailer. Biri üzerinde bulunduğun kayanın ön yüzüne, diğer ikisi sağ ve sol arka çaprazlarında yine birer kayaya saplanıyorlar. Başka bir hareket yok.

Ormanlık alan ile bulunduğun konum arasında tahmini olarak 50-60 metrelik bir mesafe bulunmakta. Ruta'da bunun aralığın ortalarında baygın bir şekilde yatıyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Mesajgönderen Ayanokouji Kunitake tarih 03 Tem 2017, 23:00

Kayanın gelmiş olabileceği uygun bir yer aramış olsamda bulamamıştım. Aynı şekilde bir su kaynağı arayışımda sonuçsuz kalmıştı. Daha doğrusu bir yer bulsamda aradaki mesafe kawarimi yapmak için fazlaydı. Etrafa biraz daha bakınsamda bir şey görememiştim. Aradığım hiçbir şeyi bulamamam dolayısıyla adamın ormandaki bir kayayla yer değiştirmiş olacağı sonucuna varmıştım.

Görüşümü değiştirmek üzereyken kentin girişinden üç tane kunai bana doğru atılmıştı ama atanın beceriksizliğinden mi yoksa vermek istediği mesajdan mı ne kunailer altımdaki kayaya saplanıp kalmıştı. Hemen o tarafa dönsemde bir şey görememiştim. Kunailerin geldiği yerle aramda oldukça uzun bir mesafe vardı. Aklımdan binbir türlü şey geçiyordu. Bunları atan kişi bana bir mesaj mı vermeye çalışıyordu? Yani bana siktir git kendi işine bak mı diyordu? Öyleyse işleri savaşmadan yoluna koymak için bir şansım daha vardı. Yoksa beceriksizliği yüzünden kunailer isabet etmemişmiydi. Durumun bu olduğunu sanmıyordum çünkü bana hedeflenen üç kunainin üçününde altımdaki kayaya saplanması basit bir beceriksizlikten öte birşey isterdi.

Derin bir nefes aldıktan sonra kargaları kunailerin olduğu yere yönlendirip oraya vardıklarını doğrulamadan kayanın arkasına geçip kendimi gelecek olası fırlatılabilir şeylerden sakınacak ve Housenka no Jutsu'nun el mühürlerine başlayacaktım. Bir yandan el mühürlerini yaparken bir yandanda sesli bir şekilde " Köye karşı öyle büyük bir minnet duygusu veya sadakat beslemiyorum. Sizinle savaşıp kazansam bile bir ton hastane masrafı ödemem lazım. Malum köyde osursak küresel ısınma vergisi alacaklar." dedikten sonra bir saniye duraksayıp " Kaçırdığınız kişiyi getirin, parşömeni götürün. " diyecektim.
Resim
Künye
İsim: Ayanokouji Kunitake
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 62
Köy: Nikkougakure
Fraksiyon: Hikari
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo 5.000
Prestij Moumoku/2
Kullanılabilir GP 0-

Motivasyon
Yaşam Standartlarını Arttırmak
Yaşam standartlarımı arttıracak her şey ilgimi ve dikkatimi çeker. Bu yüzden görevlere ve eğitimlere kendimce önem veririm. Görevlerde başarılı olursam para alır ve paraylada kendime bolca kıyafet alabilirim. Yada daha hızlı olurasam zorunluluktan yaptığım şeyleri daha hızlı bitirip hobilerime daha fazla zaman ayırabilirim.

Ninjutsu
Ninjutsu diğer ninja alanlarına göre daha az yorucu olduğundan bu alanı seviyorum. Onu uygulamak ve geliştirmektense zevk alıyorum. Özellikle bunshin bazlı jutsular gibi bazı jutsuların günlük hayatı aşırı kolaylaştırması sebebiyle ninjutsuya olan saygım hep yüksektir. Ninjutsuyu bir hobi olarak gördüğüm için onu kullanabileceğim her fırsatta kullanırım. Yanımda bir çakmak bile olsa ateşi bir jutsuyla yakarım.

Özellikler
-

Profil
Güç: 1
Çeviklik: 3
Kondisyon: 11
Potansiyel: 15
Varlık: 2
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi:1
[Çeviklik] El Hassasiyeti:1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Birinci Favori Beceri, Ninshuu: 3
[Varlık] Empati:1
[Varlık] Empati: 1 1
[Varlık] Sosyalleşme:1
[Zeka] Tıp:1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik:1

Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Kaon no jutsu - D Rank
Ninja gerekli el mühürlerini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur.


Ransho no Jutsu - D Rank
Ninja el mühürlerini yaptıktan sonra ağzından kaynar buhar üfler. Buhar, deri ile temas ettiği yerlerde hafif yanıklar oluşturur ve kişinin dikkatini dağıtır, ancak rakip buhar içinde kalmayı sürdürürse hasar artar. Açık alanda buhar hemen dağılır. Kapalı ve havalandırmayan alanlarda buhar yoğunluğunu daha uzun süre korur. Kullanıcı kendi buharı içinde kalırsa o da etkilenir.


Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kargalar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kargalara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kargalar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.


Sanzengarasu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Housenka no Jutsu - C Rank
Ninja kısa sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcın göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Kullanıcı aldığı nefesi küçük alev topları halinde dışarıya salar. Alev topları çarptıkları yerde ufak bir patlama yaratırlar ve yüzeyi yakarlar. Tek başlarına çok etkili olmasalar da sayılarının fazla olması güçlerini arttırır. Teknik konusunda kendini geliştirebilen kullanıcılar alev toplarını az da olsa kontrol edebilir ve ayrıca alev toplarının içine ninja ekipmanları saklayabilir. Kullanıcı maksimum 10 tane alev topu çıkartabilir.


Kasumi Enbu no Jutsu - C Rank
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Ninja içine doldurduğu havayı sis şeklinde görünen bir gaz ile dışarıya salmaya başlar. Bu gaz herhangi bir kıvılcım veya ateş ile temas etmesi halinde bu gaz alev alır ve gaz adeta bir alev fırtınasına döner.


Taijutsu
-

Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Ayanokouji Kunitake
Nikkougakure
Nikkougakure
 
Mesajlar: 63
Kayıt: 27 Oca 2017, 11:23

Re: [Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 06 Tem 2017, 01:14

Kargaların ormanlık alana doğru yöneliyor. Ormanın genelini sık ağaçlar oluştursada, kentin giriş bölgesinde bu sıklığın azaldığını hatırlıyorsun. Ağaçların yarattığı dezavantajı yokedebileceği konusunda emin değilsin yinede. Kargalar, ormana ulaştığında cümlelerini yolluyorsun.

"Hangi parşömen ?" Karga gaklamaları arasından gür bir sesle cevap veriyor adam. Zorlandığına dair bir emare yok ses tonunda. "Elinde olmayan bir parşömenle mi pazarlık yapacaksın ?" Parşömenin son konumunu hatırlıyorsun. Adamın arkasına fırlatmıştın, en son Ruta almak için çabalasada, bu eylemi üstüne uçmakla sonlanmıştı. Dövüşün başladığı alanı ardına saklandığın kayadan dolayı göremiyorsun. Adamın parşömeni alıp almadığı haliyle muamma. "Bizim topraklarımızda, bizim hakimiyet alanımızda-" Konuşması kısa bir anlığına duraklarken keskin bir ses çıkıyor. Islık gibi, hemen sonrasında birşeylerin kesildiğini anlıyorsun. Ve bu ses seri bir şekilde, aralıksız tekrar ediyor. "Çocukça numaralarının ne etkisi olabilir ?" Adamın konuşması, kesilme sesleri ve mühürlerin eş zamanlı olarak bitiyor. Ormanda hala kargalarının kontrolü mevcut. Ancak chakranın salınmaya hazır ancak sabit tuttuğun en uç noktada, yaklaşık 4-5 önündeki bir kayaya başka bir kunai daha saplanıyor. Bu kunailerin direk olarak seni hedef almadığından şüpheleniyorsun. Gözün kunainin açtığı yarıkta. Kunai kayaya neredeyse tamamen girmiş. Dikkat çeken nokta, kunainin saplandığı yere ulaşması için arkandaki kayayı yarıp geçmesi gerekiyor. Kunai ya çok yüksekten fırlatılmış ki kargalarını hesaba katınca böyle birşeye ihtimal vermiyorsun yada adam farklı bir teknik kullanmakta.

Güneş tepede ancak aman aman bir aydınlık yok. Buna rağmen ufak bir yansıma yakalıyorsun. Kunaiye bağlı birşeyler görüyorsun. Saydam. Misina. Kargalar ormanda sağ, senin ise -kayayın ardına sırtını yasladığını varsayarsak- soluna doğru yöneliyor. Birşeyi kovalıyorlar. Tekniğin hazır.

Out: Kayanın ardında, kayaya sırtını dayadığını varsayarak yazdım. Bu bağlamda kunai, bulunduğun kayadan, kent tarafına doğru 3-4 metre uzaklıktaki bir kayaya saplanıyor. Sırt dayama olayının getirdiği herhangi bir dezavantaj bulunmamakta. Maksat tanım net olsun.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Mesajgönderen Ayanokouji Kunitake tarih 06 Tem 2017, 17:00

Kargaları adamın olduğunu düşündüğüm yere yönlendirdikten sonra hemen kayanın arkasına geçip el mühürlerini hazırlamaya başlamıştım. Bu sırada adamla konuşup olayı tatlıya bağlamaya çalışıyordum ama onun böyle bir niyeti yoktu. İlk yaşadığım şok parşömenin alındığı olmuştu. Yüz de yüz emin değildim ama konuşmasından ve olanlardan parşömeni aldığını tahmin edebiliyordum. Bu anlaşma ihtimalimizi epey düşürmüştü ama parşömen zaten sahteydi. Aslında parşömenin sahte olduğunu anladıklarındaki yüz ifadelerini görmek isterdim.

Adam konuşmasına devam ederken bir şeyleri kesmeye başlamıştı. Ne olduğunu kestiremiyordum ama umarım Ruta değildir. El mühürlerimi bitirdiğim sırada başka bir kunai yakınımdaki bir kayaya saplanmıştı. Kunainin saplanma açısı ve miktarından bunun normal bir atış olmadığını anlamıştım. Karşımdaki ne kadar güçlü olursa olsun kunai ile verebileceği hasar, en azından bu kadar sert bir maddeye, kunainin kalitesi ile doğru orantılıydı çünkü çok fazla kuvvet uygularsa kunai kırılabilirdi ki bu ülkede satılan kunailerin boktanlığı dikkate alındığında adamın bir teknik kullandığı çok belliydi. İlk aklıma gelen Shurikenshindi. Bu kunaileri muazzam bir hızla atmamızı sağlayan güzel bir teknikti. Bir ara bunu öğrenmek için çalışmıştım ama köydeki kunailerin böyle bir atıştan sonra kullanılmaz hale geleceği ve görev sırasında osursak bile bizden para istenmesi yüzünden öğrenmekten vazgeçmiştim. Bu teknik güç kısmını açıklasada kunainin taşa saplanıp kırılmamasını ve saplanma açısını açıklamıyordu. Tahminlerim fuuton bazlı bir teknikten yanaydı. Bu element nesneleri keskinleştirmesi ile biliniyordu. Eminim atılan bir şeyin yönünü değiştirmeye yarayan bir teknik bu elementin içinde vardır. İstemsizce yüzümde bir gülümseme oluşmuştu çünkü ben katon rakibim ise fuutondu. Yani ben avantajlı konumdaydım.

Bu sırada kunailerin ucuna misina bağlandığını fark etmiştim. Kafama ilk dank eden şey Ryuka no Jutsu idi. Bu son derece gereksiz bir teknikti. Kullanılması pratikte imkansızdı çünkü misina yada benzeri bir şeyle yakaladığın rakibi zaten etkisiz hale getirmiş olacağından, kullanmak anlamsızdı. İkinci bir ihtimal ise raiton olabilirdi. Raiton bazlı bir teknik ile misina üzerinden elektrik iletip kayayı kırabilirdi. Tekniğin gücüne bağlı olarak kayanın hemen arkasındaki kişi olarak bende hasar görebilirdim.

Tüm gücümle havada geriye doğru sıçrayıp olup bitene bakacaktım. İlk bakacağım yer kargaların olduğu yer olacaktı. Eğer adamı bulabilirsem 10 tane alev topu yaratıp ona ve çevresine gönderecektim. Eğer bulamazsam kargaların olduğu yere doğru gönderecektim. Aşağı inerken ise Kawarimi ile tekrardan yerimi değiştirecektim.


Cumartesi şehir dışına çıkmak için yola çıkacağım. O gün yazamayabilirim. Birde benim önceki turlarda patlatılan bir bunshin'im vardı. Onu uzaktan diriltmeye çalışmıştım o başarılı oldu mu?
Resim
Künye
İsim: Ayanokouji Kunitake
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 62
Köy: Nikkougakure
Fraksiyon: Hikari
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo 5.000
Prestij Moumoku/2
Kullanılabilir GP 0-

Motivasyon
Yaşam Standartlarını Arttırmak
Yaşam standartlarımı arttıracak her şey ilgimi ve dikkatimi çeker. Bu yüzden görevlere ve eğitimlere kendimce önem veririm. Görevlerde başarılı olursam para alır ve paraylada kendime bolca kıyafet alabilirim. Yada daha hızlı olurasam zorunluluktan yaptığım şeyleri daha hızlı bitirip hobilerime daha fazla zaman ayırabilirim.

Ninjutsu
Ninjutsu diğer ninja alanlarına göre daha az yorucu olduğundan bu alanı seviyorum. Onu uygulamak ve geliştirmektense zevk alıyorum. Özellikle bunshin bazlı jutsular gibi bazı jutsuların günlük hayatı aşırı kolaylaştırması sebebiyle ninjutsuya olan saygım hep yüksektir. Ninjutsuyu bir hobi olarak gördüğüm için onu kullanabileceğim her fırsatta kullanırım. Yanımda bir çakmak bile olsa ateşi bir jutsuyla yakarım.

Özellikler
-

Profil
Güç: 1
Çeviklik: 3
Kondisyon: 11
Potansiyel: 15
Varlık: 2
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi:1
[Çeviklik] El Hassasiyeti:1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Birinci Favori Beceri, Ninshuu: 3
[Varlık] Empati:1
[Varlık] Empati: 1 1
[Varlık] Sosyalleşme:1
[Zeka] Tıp:1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik:1

Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Kaon no jutsu - D Rank
Ninja gerekli el mühürlerini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur.


Ransho no Jutsu - D Rank
Ninja el mühürlerini yaptıktan sonra ağzından kaynar buhar üfler. Buhar, deri ile temas ettiği yerlerde hafif yanıklar oluşturur ve kişinin dikkatini dağıtır, ancak rakip buhar içinde kalmayı sürdürürse hasar artar. Açık alanda buhar hemen dağılır. Kapalı ve havalandırmayan alanlarda buhar yoğunluğunu daha uzun süre korur. Kullanıcı kendi buharı içinde kalırsa o da etkilenir.


Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kargalar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kargalara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kargalar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.


Sanzengarasu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Housenka no Jutsu - C Rank
Ninja kısa sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcın göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Kullanıcı aldığı nefesi küçük alev topları halinde dışarıya salar. Alev topları çarptıkları yerde ufak bir patlama yaratırlar ve yüzeyi yakarlar. Tek başlarına çok etkili olmasalar da sayılarının fazla olması güçlerini arttırır. Teknik konusunda kendini geliştirebilen kullanıcılar alev toplarını az da olsa kontrol edebilir ve ayrıca alev toplarının içine ninja ekipmanları saklayabilir. Kullanıcı maksimum 10 tane alev topu çıkartabilir.


Kasumi Enbu no Jutsu - C Rank
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Ninja içine doldurduğu havayı sis şeklinde görünen bir gaz ile dışarıya salmaya başlar. Bu gaz herhangi bir kıvılcım veya ateş ile temas etmesi halinde bu gaz alev alır ve gaz adeta bir alev fırtınasına döner.


Taijutsu
-

Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Ayanokouji Kunitake
Nikkougakure
Nikkougakure
 
Mesajlar: 63
Kayıt: 27 Oca 2017, 11:23

Re: [Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 09 Tem 2017, 23:37

Out: Soru atlanmış. Hayır, başarılı olmadı.

Geriye sıçrıyor ve tekniğin için hazırlanıyorsun. Adamı görmen mümkün olmuyor. Şayet ağaç örtüsünün üzerine kargalar da görüşünü kapatıyor. Alev toplarını bu nedenle kargaların olduğu kısma tahmini olarak fırlatıyorsun. Hızlarına bakarak hareketli birşeyi kovaladıklarından tamamen emin oluyorsun.

Son alev topu da ormana ulaştığında orman ışıldamaya başlıyor. Topların yarattığı ufak patlamalar birleşince, ormanın sağ tarafını alevlere buluyor. Şimdilik ufak çapta bir yangın. Yaklaşık 4-5 ağacı etkilemekte, zamanla büyüyeceği ise aşikar. Kargaların da bu alevlerden nasibini alıyor. Tahmini olarak 5-10 kargan ağaçların arasından kaçarak gökyüzünde tekrar toplaşıyor.

Yere inmekteyken birşeylerin kayma sesini duyuyorsun. Kawarimi için hazırlandığın an oluyor bu. Az önce adamın kunaisini sapladığı kaya. Önce kısmen seçebildiğin misina geriliyor, ardından bu kaya, az önce saklandığın kayaya büyük bir hızla çarpıyor. Zıplamamış olsan, iki kayanın arasında ezilebilirdin. Şayet çekiş hızı fazlasıyla büyüktü. Buna dayanacak misina ayrı bir soru oluşturuyor, adamın kaya parçasını bu denli güçle çekebilmesi ise apayrı bir muamma. En azından adamın da tahminlere göre hareket ettiğini kavrıyorsun.

Kawarimi'yi uyguluyorsun. Az önce saklandığın kayadan, 7 metre sol çaprazda - yine gidip geldiğin eve yakın taraf oluyor bu- başka bir kayanın ardında buluyorsun kendini. Fazla büyük değil, eğilerek ardında saklanabilirsin. Ormanın yanmakta olan kısmına yaklaşıyorsun böylece. Hareket yok. Adamın hamlesinden ötürü diğer kunai saplı kayaları gözden geçiriyorsun hızlıca. Adamın orman tarafında olduğunu varsayarsak, seni tehdit edebilecek bir kaya yok. Bu inceleme sırasında dikkatini çeken başka birşey ise, tüm misinaların yayılmış olması. Misinaların diğer ucundan herhangi bir çekiş yok.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: [Ayanokouji Kunitake | Aktif Operasyon] Kefaret

Mesajgönderen Ayanokouji Kunitake tarih 10 Tem 2017, 21:06

Geriye doğru sıçrayarak adama doğru bir bakış atsamda ortada kimseyi bulamıştım ama kargalarımın hareketinden birilerinin hareket halinde olduğunu anlamıştım. Doğal olarak alev toplarını o noktaya doğru göndererek bir şeyleri vurmayı ummuştum.

Alev toplarının bileşke gücü hatrı sayılır ortaya hatrı sayılır bir ateş çıkarmıştı. Şu an için çok büyük olmasada ileride ciddi bir sorun teşkil edecek bir yangın başlatmıştım. Şu aptal harabeler bundan zarar görürse eminim benden bilir ve paramı keserlerdi ama zerre umrumda değildi. Zaten beş kuruş parayı anca veriyorlardı. Hem harabeleri dümdüz edersem bu köy için daha iyi olurdu. Böylelikle teröristleri yok etme konusundaki engellerden biri ortadan kalkmış olurdu.

Yere indiğim gibi kawarimi için hazırlanmıştım. Bu sırada ise kayalardan kunai saplanmış bir tanesi garip bir ses çıkartıp diğer kayaya çarpmıştı. Zıplamam sayesinde ezilerek ölmekten kurtulmuştum. Çok fazla düşünmeden tekniğimi uygulayıp bölgeden uzaklamıştım.

Yangına yakın olan bir yere ışınlanmıştım. Etrafı kısaca incelediğimde güvende olduğumu anlamıştım. En azından kayaları dert etmem gerekmiyordu ama yangının bana doğru gelme ihtimalinide gözden kaçırmamılıydım. İlk olarak çakrama odaklanıp az önce yok olan kargaları tekrar diriltecektim. Kargalar hem rakibimi oyalıyor hemde bana yeri hakkında bilgi veriyordu. Sonrasında ise Kasumi Enbu no Jutsu'nun el mühürlerine başlayacaktım. Bu sırada kargaların sesini takip ederek adamın bana yaklaşıp yaklaşmadığını kontrol edecektim. El mühürleri bittiğinde tekrardan geriye doğru sıçrayıp kargaların veya görürsem adamın olduğu yere doğru yanıcı sisi gönderecek ve onu ateşleyecektim.
Resim
Künye
İsim: Ayanokouji Kunitake
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 62
Köy: Nikkougakure
Fraksiyon: Hikari
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Ryo 5.000
Prestij Moumoku/2
Kullanılabilir GP 0-

Motivasyon
Yaşam Standartlarını Arttırmak
Yaşam standartlarımı arttıracak her şey ilgimi ve dikkatimi çeker. Bu yüzden görevlere ve eğitimlere kendimce önem veririm. Görevlerde başarılı olursam para alır ve paraylada kendime bolca kıyafet alabilirim. Yada daha hızlı olurasam zorunluluktan yaptığım şeyleri daha hızlı bitirip hobilerime daha fazla zaman ayırabilirim.

Ninjutsu
Ninjutsu diğer ninja alanlarına göre daha az yorucu olduğundan bu alanı seviyorum. Onu uygulamak ve geliştirmektense zevk alıyorum. Özellikle bunshin bazlı jutsular gibi bazı jutsuların günlük hayatı aşırı kolaylaştırması sebebiyle ninjutsuya olan saygım hep yüksektir. Ninjutsuyu bir hobi olarak gördüğüm için onu kullanabileceğim her fırsatta kullanırım. Yanımda bir çakmak bile olsa ateşi bir jutsuyla yakarım.

Özellikler
-

Profil
Güç: 1
Çeviklik: 3
Kondisyon: 11
Potansiyel: 15
Varlık: 2
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi:1
[Çeviklik] El Hassasiyeti:1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Birinci Favori Beceri, Ninshuu: 3
[Varlık] Empati:1
[Varlık] Empati: 1 1
[Varlık] Sosyalleşme:1
[Zeka] Tıp:1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik:1

Ninjutsu
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Kaon no jutsu - D Rank
Ninja gerekli el mühürlerini yaptıktan sonra bir objeye dokunur. Dokunulan obje ısınmaya başlar. Objenin yapıldığı materyele göre ısınma süresi artar. Bir kâse rameni ısıtmak 10 saniye kadar sürse de bir metali eriyecek kadar ısıtmak 20 dakikaya kadar varabilir. Kişiler üzerinde uygulanabilir, dokunulan et parçası temas kesilmediği sürece ısınmaya devam eder. İşkence yöntemi olarak kullanılabilir. Yanıcı maddeler -yağ, fitil vs- anında tutuşur.


Ransho no Jutsu - D Rank
Ninja el mühürlerini yaptıktan sonra ağzından kaynar buhar üfler. Buhar, deri ile temas ettiği yerlerde hafif yanıklar oluşturur ve kişinin dikkatini dağıtır, ancak rakip buhar içinde kalmayı sürdürürse hasar artar. Açık alanda buhar hemen dağılır. Kapalı ve havalandırmayan alanlarda buhar yoğunluğunu daha uzun süre korur. Kullanıcı kendi buharı içinde kalırsa o da etkilenir.


Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kargalar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kargalara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kargalar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.


Sanzengarasu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Housenka no Jutsu - C Rank
Ninja kısa sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcın göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Kullanıcı aldığı nefesi küçük alev topları halinde dışarıya salar. Alev topları çarptıkları yerde ufak bir patlama yaratırlar ve yüzeyi yakarlar. Tek başlarına çok etkili olmasalar da sayılarının fazla olması güçlerini arttırır. Teknik konusunda kendini geliştirebilen kullanıcılar alev toplarını az da olsa kontrol edebilir ve ayrıca alev toplarının içine ninja ekipmanları saklayabilir. Kullanıcı maksimum 10 tane alev topu çıkartabilir.


Kasumi Enbu no Jutsu - C Rank
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının şiştiği görülür. Ninja içine doldurduğu havayı sis şeklinde görünen bir gaz ile dışarıya salmaya başlar. Bu gaz herhangi bir kıvılcım veya ateş ile temas etmesi halinde bu gaz alev alır ve gaz adeta bir alev fırtınasına döner.


Taijutsu
-

Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
Kullanıcı avatarı
Ayanokouji Kunitake
Nikkougakure
Nikkougakure
 
Mesajlar: 63
Kayıt: 27 Oca 2017, 11:23

Önceki

Dön Antik Joushou Kenti

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir

cron