Önerileriniz

Moderatör: Game Master

Önerileriniz

Mesajgönderen GM - Naruto tarih 09 Haz 2016, 17:12

Site ve Naruto evreni ile alakalı önerilerinizi burada dile getirebilirsiniz. En kısa zamanda değerlendirilecek ve geri dönüş yapılacaktır.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Kullanıcı avatarı
GM - Naruto
Game Master
Game Master
 
Mesajlar: 2208
Kayıt: 09 Tem 2014, 22:21

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Kai Ishio tarih 14 Haz 2016, 18:42

Gereksiz öneri yapayım. Profildeki mesaj sayısına, konu dışına atılan mesajlar etki etmese çohoş olur.

Birde imza formunda fraksiyon kısmı yok Belki gerekli görülmemiştir, belirteyim yinede :lol:.
Künye
İsim: Kai Ishio.
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek.
Element: Raiton.
Seviye: C- Rank.
Rütbe: Chuunin
Ryo: 85.000
Prestij: Tanjou/1
GP: 1

Motivasyon
Altın Çocuk: Altın jenerasyonun Altın Çocuğu ! Biraz iddialı geliyor kulağa fakat kişiliğini oluşturan noktaları düşününce ister istemez bu sonuca varılıyor. Babasının ihanetle bıraktığı lekeyi temizlemek, annesine olan borcunu ödemek, çekirdek ailesini reddeden sülalesine yaptığı hatayı kanıtlamak, Nikkougakure'ye duyduğu bağlılık.. Tüm bunlar Ishio'yu her zaman en iyi olmak konusunda iteleyen şeyler.

Baba: Ishio'nun babası Kyogi Riku şüphesiz ki hoş karşılanan biri değil. Savaşta Daimyo'nun tarafını seçmesiyle başlayabiliriz. Savaştan sağ çıkıp seneler sonra Ishio'nun annesi Kai Tsumu'ya tecavüz etmesi, Tsumu'nun kocasını ve bebeğini öldürmesi onu bir suçlu konumuna getiriyor. Ishio'nun önceliği bu konu olmasa bile biyolojik babasını adalete teslim etmek yahut adaleti ona götürme konusunda istekli. Ishio, Riku'nun işlediği cinayetler sonrasında hayatını bir kaçak olarak sürdürdüğünü biliyor. Süregelen eğitimleri ve köy çalışmaları nedeniyle henüz bu konuda araştırma yapabilmiş değil.

Komplikasyon
Tek Göz: Ishio babasından geldiğini düşündüğü yeşil renkte olan gözünü bir göz bandıyla kapamakta. Ve bu konudaki takıntısı, bu bandı vücuduna dikişletecek seviyede. Sağ gözü tamamen kullanım dışı diyebiliriz. Şayet dikişleri duruma göre sökme gibi bir seçeneği bulunmamakta. Ancak eli yatkın biri tarafından, uygun ve steril bir ortamda çıkarılabilir göz bandı. Ishio bunu yapmaktansa ölmeyi tercih edeceği için pekte olası bir durum değil. Göz bandı yaklaşık 4 senedir dikişli ve hiç çıkarılmamış durumda.

Kadınlar: Tüm hayatı annesi, onunla konuşmayan ablası ve bir sınıf dolusu kadın arasında geçmiş Ishio'nun karşı cinsine duyduğu bir hassasiyet bulunmakta. Biyolojik babasının annesine yaptıklarını öğrenmesi bu konudaki en büyük dayanak denebilir. Ishio kadınlara karşı fazlasıyla yumuşaktır. Gündelik hayatında kadınları absürd durumlar dışında kıramaz, sinirini yansıtamaz, nazikliğini bırakamaz vesaire. En kanlı savaş anlarında ise Ishio dişi rakiplerine karşı daha yumuşak olacaktır. Fazla yumuşak.

Özellikler
-

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2 ****
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1 ****
[Zeka] İzcilik: 1


Karakter Gelişim Başlığı
Ninjutsu
Otonaku Ashi Jutsu, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Girigiri, D Rank
Kullanıcı aniden parmaklarının ucundan ufak elektrik patlamaları oluşturabilir. Bu patlamalar aşırı derecede parlaktır, yakın mesafeden kişilerin aklını karıştırabilir ve gözlerini korumaya zorlayabilir. Teknik aşırı hızlıdır ve el mühürlerine gereksinim duymaz. Bu patlamalar rakiplerle temasa geçerse hafifçe çarpar ancak hasar vermez.


Taijutsu
Shinshouki Stili, D Rank
Akrobatik ve hareketli bir stil olan Shinhouki'nin asıl amacı en az eforla en çok hasarı vermektir. Stilin hamleleri diğerlerine göre sadece uzvu savurmakla bitmez, ardından gelen momentumu da kullanmayı amaçlar. Yani, diğer stiller nasıl yumruk atılacağını öğretirken Shinshouki bu atılan yumruk ile kullanılan momentumu daha iyi nasıl kanalize edilebilineceği üzerine odaklanır. Bu yüzden, hamleler genelde çemberseldir ve her biri bir diğer hamlenin önünü açar. Zıplamalar, takla atmalar ve çelme taklamalar stile destek olur. Kullanıcının gövdesini merkez olarak belirleyip çembersel bir şekil izleyen hamlelerde kullanıcı harcanan momentumun büyük bir kısmını bir sonraki darbesine aktarır ve böylece uzun dövüşlerde yorulma riskini minimuma indirir. Stilde ilerleyen kullanıcılar akrobatik ve hareketli hamlelerin avantajını ortaya çıkarır. Stilde gittikçe ustalaşan kullanıcıların hamleleri öngörülemeyen bir düzeye ulaşır.


Genjutsu
Ryuhoubo Disiplini, D Rank
Kuroshiki, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye meyilli hale gelir. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Raigen, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının disiplin ve seviyesine göre değişir.

Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Teishi no Jutsu, C Rank
Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kötü Kalite Katana
Kagami'nin Alınbandı
Kullanıcı avatarı
Kai Ishio
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 10 Haz 2016, 12:48

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Cynic tarih 14 Haz 2016, 19:37

Gereksiz öneri yapayım. Profildeki mesaj sayısına, konu dışına atılan mesajlar etki etmese çohoş olur.


Onu bir ara halledeyim yapabiliyorsam.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Ougami Hayato tarih 24 Haz 2016, 14:24

Proje İçin Gerekli Miktar: 1.500.000 Ryo
Proje İçin Yapılan Bağış Miktarı: 0 Ryo

Köy Surları
Nikkougakure'nin şu an için en ihtiyaç duyduğu proje sur yapımıdır. İlk etapta tahtadan yapılacak surlar köyün tamamını çevreleyecektir. Gider olarak ihtiyaç duyulan miktar ise 2.500.000 Ryo'dur.

Altı çizili yerler değiştirilmemiş... Gözden kaçmış olmalı... Bildireyim dedim... Sadece Ticari Faaliyet projesinde düzgün... Dİğerlerinde hep böyle...
Resim
Künye
İsim: Ougami Hayato
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 3 Düşük Gelirli ( 5 )
Kullanılabilir GP: 0

Resim

Profil
Güç: 8
Çeviklik: 11
Kondisyon: 8
Potansiyel: 1
Varlık: 2
Zeka: 2

Resim

Eksiklikler/Özürler

Takıntılık
Köyüne karşı takıntısı vardır. Ona göre, Kusagakureliler, diğer herkesten üstündür. Köyüne laf edildiği takdirde, aşırı derecede sinirlenir, köyündeki herkes ile samimi olmaya çalışır.


Ninjutsu
Shunshin no Jutsu


Taijutsu
Stiller
Shinshouki
B-Rank
Kullanıcı akrobasi bilgisini bir üst noktaya taşır. Akrobatik hamleler mükemmel bir isabet oranı ile uygulamaya başlayan kullanıcı yakın dövüşte büyük bir avantaj elde eder. Parende atmak veya tek eli üzerinde ayağa kalkmak gibi disiplin ve çalışma isteyen hamleler kullanıcı için artık basit ve az yorucu hareketler halini alır.

Yumi-Dou
B-Rank
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

Teknikler
Kage Buyou
Hayabusa Otoshi



Genjutsu


Beceri Listesi


Ek Yetenekler
Meishou-Dou
Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.



Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Tsubaki
Tsubaki, ismini tutma kısmına kazılı olan kanjilerden alıyor. Kendisi bir kompozit yay, yani standart yaylardan daha iyi bir performansı var ve daha sert gerilebiliyor. Hangi tür olduğunu çıkaramadığın bir ağaçtan yapılmış ve etrafı metaller ile desteklenmiş, yani kolay kolay kırılmayacak bir yapısı var.
(Sadakta 20 ok vardır.)

Kıyafet ve Maske

Giysi kullanıcının tüm vücudunu sarar. Oldukça esnek ve elastik olmasından dolayı garip hareketler yaparken bile kullanıcıya engel olmaz. Sağlam ve yanmayan bir çeşit deriden imal edilmiştir. Hayato'nun kıyafeti ek olarak termal bir yapıya sahiptir. Yani Anormal hava şartları dışındaki çoğu hava şartlarında kuşananın vücut ısısını dengede tutar. Kıyafet kapşonsuzdur.

Maske ve şapka birbirlerine içeriden bir mekanizma ile montelidir. Şapkanın maske için yapılan boş bir kısmı vardır. Bu boş kısım, maskenin rahatlıkla girebileceği şekilde tasarlanmıştır. Aynı zamanda mekanizma sayesinde maske kolay kolay çıkmaz. Sert darbelere karşı kırılmaz özellik gösterir lakin gelen darbeleri engelleyici bir özelliği bulunmaz. Sesi boğuk çıkartma özelliği bulunur. Şapka, kıyafete özel olarak tasarlanmıştır. Kıyafet ile birlikte kullanıldığı zaman kolayca çıkartılıp sırt kısmında taşınabilir. Kıyafet ile birlikte kullanılmadığı vakitlerde sırt kısmında taşınmaz.


Resim
Kullanıcı avatarı
Ougami Hayato
 
Mesajlar: 42
Kayıt: 24 Ara 2015, 17:18

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Cynic tarih 24 Haz 2016, 22:30

Onlar da gözden kaçmış. Düzelteyim :geek:
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Kaida Akane tarih 01 Tem 2016, 04:42

Daha fazlası var mı bilmiyorum ama Fuuinjutsu konusunda Funyuu Fuuinn, Günah Dövmeleri ve Suiken disiplini kısmında gerekli olan ekipmanlar hala Alım Gücü sistemine göre yazıyor seviye cinsinden yani.
Resim

Ryōshi Kyōkai


Künye
İsim: Kaida Akane
Yaş: 20
Cinsiyet: Dişi
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2 - Fakir / 6



Profil
Güç: 6
Çeviklik: 8
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 4
Zeka: 2

Eksiklikler/Özürler
Kötü İmgeler ve Görüntüler – Geceleri sürekli geçmişi hakkında kabuslar görmektedir. O günleri hiç unutamamıştır.

Yabancı - Akane Kusagakure doğumlu değildir ve bu da her zaman bir dezavantaj olarak peşinden gelmiştir.



Ninjutsu
Raiton no Yoroi
Shunshin No Jutsu
Sanzengarasu
Karasu Bunshin No Jutsu



Taijutsu
Shigure C-Rank



Genjutsu



Beceri Listesi
Shigure Disiplini 3



Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar: İyi Kalite Katana

Maske, Avcı Kostümü
Kullanıcı avatarı
Kaida Akane
 
Mesajlar: 26
Kayıt: 02 Oca 2016, 03:16

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Cynic tarih 01 Tem 2016, 07:05

Güzel tespit. Değiştireyim, düzelteyim.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Tamaishi Sando tarih 30 Tem 2016, 10:22

Başlıkta tümünü seçli spoilerde kullanılabilir gp yok üstteki formda olmasına rağmen.
Resim
Künye
İsim: Tamaishi Sando
Yaş:19
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0.000
Prestij: Moumoku/0
Kullanılabilir GP: 10

Motivasyon
Köyün kahramanı olmak istemektedir. Mümkünse yaşayan bir kahraman…

Komplikasyon
Sando, duygularını çok yoğun yaşar. Bu durum, zaman zaman olayların akıp gittiğini unutmasına ya da kendini olaya tam verememesine neden olabilir. Bir şeye çok mutlu olup konudan şaşabilir ya da başarısız olup emo moda girebilir. Yoğun yaşadığı her duygunun üstünde farklı etkileri vardır. Öfkelenince gözü de dönebilir mesela…

Özellikler

Profil
Güç: 14
Çeviklik: 7
Kondisyon: 6
Potansiyel: 1
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu


Taijutsu
Juudaichi/D-Rank

Genjutsu


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kullanıcı avatarı
Tamaishi Sando
 
Mesajlar: 29
Kayıt: 20 Tem 2016, 23:18

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Fortius tarih 02 Ağu 2016, 08:25

Halledildi. Ufak detaylar kaçabiliyor gözlerden, ancak seninkiler elf gözleri olmalı! :lol:
Resim
Kullanıcı avatarı
Fortius
Yımış Yımış
Yımış Yımış
 
Mesajlar: 91
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:57

Re: Önerileriniz

Mesajgönderen Yamakawa Mineko tarih 08 Ağu 2016, 00:14

Her bir Fraksiyon için site içinde sadece o üyelerin görebileceği ayrı bir alt forum açılınabilir mi? Alt forumdan kastım viewforum.php?f=143 şurası gibi bir şey. İçine konu açabileceğimiz bir yer. Birde her fraksiyonun farklı barı olsa güzel olurdu.
Resim
Künye
İsim: Yamakawa Mineko
Yaş:17
Cinsiyet:Dişi
Boy:154
Kilo:40
Köy:Nikkougakure
Fraksiyon:Taiyou
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 60.000
Prestij:Tanjou-0
Harcanabilir GP: 3

Profil
Güç:15
Çeviklik11
Kondisyon6
Potansiyel1
Varlık1
Zeka1

Motivitasyon:
Köye Bağlılık
Mineko köyüne ve onun kültürüne son derece bağlı biridir. Köyü için rahatlıkla canını verebilir Onu geliştirmek ve ilerletmek için canını dişine takar.

Şiddet
Her ne kadar şiddeti sadece kendisini kızdıranları cezalandırmak için uyguladığını söylesede içten içe şiddet uygulamaktan büyük bir zevk almaktadır. Aldığı haz orgazmla özdeşleştirilebilir. Durup dururken birine şiddet uygulamasa bile herhangi bir sebepten biri ile kavga ediyorsa aldığı haz yüzünden bunun dozunu kaçırabilir ve bundan pişmanlık duymaz.



Komplikasyon:
Kardeşi
İkiz kardeşi ile çok güçlü bir bağa sahiptir. Bu yüzden onun kılına bile zarar gelmesine izin vermediği gibi bu uğurda kendi hayatıda dahil olmak üzere her şeyini feda edebilir.



Ninjutsu
-

Taijutsu
Kyodaichi D-Rank

Genjutsu
-

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(1. Favori): 4
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
* Her birine patlayıcı parşömen(kötü) sarılı 6 kunai(kötü).
* Bisento(kötü).
Kullanıcı avatarı
Yamakawa Mineko
 
Mesajlar: 85
Kayıt: 09 Haz 2016, 22:11

Sonraki

Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron