Sabahın kör vakitlerinden birisinde kapının aniden çalması karşısında uyanıp kapıyı açtım. Daha önce hiç görmediğim bir shinobi vardı karşımda ve bize bir görev verildiğini söyledi. Görevimiz Kushina Vadi Ormanında bulunan bir grup suçluyu yakalamaktı. Görev yerine vardığımızda Tsubame isimli bir Jounin bize görev dağılımını yaptı. Görev dağılımını yaptıktan sonra herkes görev yerlerine doğru harekete geçti. Ben ise ikizimle kuzeye doğru ilerledim. Bir grup suçluyla karşılaştık. Sonuçlarının bu kadar büyük olacağını düşünemeden Katon+Fuuton kombosuyla rakiplerimizi alt ettik lakin ormanın büyük bölümünü de yakmıştık. Sonrasında Ishi-Chou bizi konuşmak ve cezalarımızı vermek için yanına çağırdı. Yanına gittiğimizde shinobiliğimizi elimizden alacağını öğrenince kardeşim büyük bir şok geçirdi. Sonrası malum, kardeşim Ishi-Chou ve yanındaki iki adamına saldırdı. Bende kardeşime destek verdim. Lakin kardeşim Ishi-Chou'nun kurbanı oldu. Sonrasında Ishi-Chou hedef olarak beni seçmişken bilmediğim bir nedenden dolayı kendimi birden Yaktığımız ormanda buldum. Sonrasında ise nereye olduğunu bilmeden koşmaya başladım. Kaçtım, bir gün dönüp intikam almak için kaçtım.
-Eeee, sonra ne oldu? -Eveeet, devamında ne oldu dede? -Sonra mı? Hehe, sonrası yarın gece çocuklar. Haydi şimdi yatın ve uyuyun.
Koşa koşa geldiğim yer Chibu kasabasıydı. Kasabaya vardığım gibi gidip bir hana giriş yaptırdım. Hancıya öğrenci olduğumu, Ishigakure mimarisi hakkında bilgi aradığımı söyledim. Hancı öğrenci olduğuma inanmıştı başta. Bana Kakuremichi hakkında bilgi verdi. Hancının söylediğine göre Kakuremichi, Ishigakure'yi devirmek amacıyla paralı shinobiler tutuyordu. Bu bilgiler için hancı, cebimdeki paranın yarasını almıştı. Ertesi günün sabahı kahvaltı için aşağıya indiğimde siyahlı adam dikkatimi çekti. Bu adamı takip ettim. Adamla tenha bir yerde kavgaya tutuştuk. Adamla olan kavgamızda biraz ileri gittim. Adamda yaratacağı hasarı düşünmeden bir teknik uyguladım. Adam, teknik sebebiyle öldü. Sonrasında ikizimi gördüm, çocuk halini. Beni, annemizi öldürmekle suçladı. Hemen peşine öldürdüğüm adamın bir arkadaşı olan shinobi geldi ve o adamla bir kavgaya tutuştuk. Shinobi, öldürdüğüm adamdan biraz daha fazla zorladı beni lakin, onunda icabına baktım. Sonrasında Henge ile ilk öldürdüğüm adamın kılığına girip, hancının yanına giderek daha fazla bilgi almaya çalıştım lakin başarılı olamadım. Başka bir adam olarak tekrar gelmem gerekiyordu hancının yanına. Dışarı çıktığımda hengeyi bozmayı unuttuğumu çok geç fark etmiştim. Birden dört shinobinin saldırısına uğradım. O anda kafamı çabuk toparlamam cidden şanstı ve hayatımı kurtaran da bu şans oldu. Kendime geldiğim gibi Kawarimi tekniğini uygulayarak olabildiğince hızlı uzaklaştım. Sonrasında başka bir hana kaydımı yaptırdım. Bu handa kalırken başıma geleceklerden habersiz bir biçimde dinleniyordum. Peki sonrasında ne oldu dersiniz?
-Nooldu dede? -Yarın akşama o da artık. He he. Hadi şimdi uyuyun bakalım.
Çift Kişilik Sendromu Annesinin halisünasyonunu görmesinden ötürü kişiliği tam olarak oturmamıştır. Bir tarafı Halisünasyon olan annesine ve yanında olan tek canlı kişi Akihiro'ya bağlıyken, diğer kişiliği okuduğu bir kitaptan esinlendiği bir karakterdir. O kişiliği benimsemesinin nedeni ise karakterin geçmişinin kendi geçmişine benzemesidir.
Halüsinasyon İkizinin onunla vakit geçirmekten ek olarak sürekli kitap okuması onu bir nevi yalnızlığa itmiştir. Konuşacak kimseyi bulamadığı ve konuşmaya ihtiyaç duyduğu bir zamanda annesinin fotoğrafı ile konuşurken annesi tam karşısında görmüştür. O zamandan beri annesiyle sohbet eder, bazen annesinin sözünü dinler, bazen tartışır. Bir şeye sıkıştığı zaman annesini gördüğü vakit annesine sorabilir ve tavsiyeler alabilir.
Shunshin Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Fuuton Kami Oroshi Kullanıcı kısa bir el mührü serisinden sonra, ellerini önünde birleştirir ve sert bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr kesici veya hasar verici değildir ancak hızlı eser ve rakiplerin dengelerini bozmak veya hareketlerini kısıtlamak için kullanılabilir. Kullanıcı ellerini bırakmadığı sürece rüzgâr esmeye devam eder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer. 10 metreye kadar etkilidir.
Fuuton Daitoppa Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından önüne doğru üfler ve hızlı bir rüzgâr oluşturur. Bu rüzgâr, önüne çıkan herşeyi geriye doğru iktirir ve rakiplerin dengelerini bozar. Teknik, bir ağacı kökünden sökecek potansiyele sahiptir ancak hasar vermez. Teknik kullanıcı üflemeyi kesmediği sürece devam eder. Açık kaldığı sürece chakra yer. 15 metreye kadar etkilidir.
Fuuton Renkuudan Kullanıcı aşırı derin bir nefes alır. Bu sırada, kullanıcının göğsünün şiştiği görülür. Aniden, iki elini ciğerlerine vuran kullaıcı, dışarıya doğru aşırı sıkıştırılmış ve hızlı bir hava kütlesi gönderir. Bu kütle önünde bulunan herşeyi yerlebir edecek kadar güçlüdür. Teknik ile karşılaşan herkes geriye savrulur ve hasar alır. Teknik, 30 metreye kadar etkilidir. Hava kütlesinin aşırı geniş olması, kullanıcının önünde bulunan kişilerin kaçmasını zorlaştırır.
Shinshouki(A-Rank) Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Shigure(D-Rank) Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyde seri ve kesik hamleler yapmanın temelini kavrar. Kullanıcının stil içinde kalan hamlelerinin hızı farkedilir bir biçimde artar. Stilin diğer seviyelerine yükselmek için antremanlara başlar.
Yumi-Dou(B-Rank) Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.
Shinshouki Kage Buyou Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Shinshouki Hayabusa Otoshi Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.
Meishou-Dou Başangıç seviyesidir. Kişi, uzun antremanların ardından çevresindeki kabaca 10 metrelik bir alanda olup biten ani chakra akışlarını hissedebilir hale gelir. Hazırlanan teknikler, odaklanma ve chakra bükme hamlelerini farkedebilir ve yönlerini tayin edebilir.
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar 4. Seviye Katana (Yüksek Kalite)