[Jutsu Geliştirme] Oujichi Tama

Moderatör: Game Master

[Jutsu Geliştirme] Oujichi Tama

Mesajgönderen Oujichi Tama tarih 17 Oca 2016, 23:01

Geliştirilecek Teknik: Mizuame Nabara
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Teknikle oluşturulan sıvı artık diğer Suiton teknikleri için kullanılabilir hale gelir. Kısacası harcanan çakra doğrultusunda; yapışkan sıvı kusularak yapılan bir Niji no Jutsu işlevi görür.

Kalan GP:
10
Resim
Women are made to be loved, not understood.
O. Wilde

Oujichi Family Theme
İsim: Oujichi Tama
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişi
Element: Suiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta/Düşük Gelirli

Güç:2
Çeviklik:5
Kondisyon:6
Potansiyel:8
Varlık:1
Zeka:8

Resim
Ninjutsu
Suiton; Mizuame Nabara, C Rank
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Hitsuji mühründe sonlandırır. Ardından ise kullanıcı ağzından yapışkan bir sıvıyı püskürtür. Bu sıvı ile doğrudan temas edilmesi halinde sıvının yapışkanlığı nedeniyle temas eden kişinin hareket kabiliyeti oldukça sınırlanır. Tekniğin etkisinden kurtulunması aşırı zor olsa da, teknikle temas etmeden önce, temas noktalarına chakra yollanması halinde sıvının yapışkanlığından etkilenilmez. Tekniği bilmeyen kişiler bu bilgiden yoksundur.
Geliştirme: Mizuame Nabara ile salınan sıvı artık diğer Suiton teknikleri için kullanılabilir hale gelmiştir. Ancak sıvının kullanılan kısmı yapışkan özelliğini kaybeder.
Suzume Bunshin no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kırlangıçlar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kırlangıçlara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kırlangıçlar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.
Kizame no Jutsu, C Rank
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra bir su kütlesine odaklanır. Odaklandığı su kütlesinden kabaca bir köpekbalığının başına benzer bir şey çıkar ve rakibi yakalamaya çalışır. Bir şekilde rakibi herhangi bir yerinden yakalarsa bırakmaz ve o su kütlesinin olduğu yerde tutar. Teknikten kurtulmak için aktif olarak köpekbalığı kütlesine zarar verip somutluğunu bozmak gerekir.Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur. Köpekbalığının ısırdığı yerler hasar alır.

Genjutsu
Magen:Henge, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için daha inandırıcı bir hâl alır bu teknik. Ayrıca, Henge'nin aksiye, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.
Kokohi no Jutsu, C Rank
Kısa bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Tekniğin 5 dakika kadar bir hazırlanma süresi bulunur. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Tekniğin bir noktada kalacağı efektif süre hemen hemen 1 gün ilâ 1 hafta arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Beceri Listesi
Senbon Kullanımı 1
Ryuhoubo, D-Rank
Sanjakubo, C-Rank
Zenkibo, C-Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
  • 40 Senbon
  • Fuuma Shuriken
  • 3 Kunai
  • 5 Shuriken
  • 5mt. Sentetik Misina
  • 1 Patlayıcı Parşömen
  • 2 Sis bombası
  • Filtreli Ağız Maskesi
    Standart bir Amegakure ekipmanı olan maske, havayı filtrelediği için özellikle Amegakure'nin nemli ve az oksijenli ortamında shinobinin daha rahat nefes almasının ve dolayısıyla aktivitelerinde daha az kondisyon kaybı yaşamasının yanında filtreleyebildiği zehirli gazları da shinobinin akciğerlerinden uzak tutacaktır.
Kullanıcı avatarı
Oujichi Tama
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 18 Ara 2015, 22:29

Re: [Jutsu Geliştirme] Oujichi Tama

Mesajgönderen Oujichi Tama tarih 24 Oca 2016, 23:31

Geliştirilecek Teknik: Karasu Bunshin
Geliştirme Tipi: Kişisel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Teknikle oluşan kuşların türü değişip karga yerine mavi kırlangıçlar olmuş ve tekniğin adı Suzume Bunshin olarak anılmaya başlamıştır.

Kalan GP:
25

Out: Ayrı mesaj olarak attım ancak üstteki henüz onaylanmadı. Sadece ayrı vakitlerden dolayı ayrı attım yani.
Resim
Women are made to be loved, not understood.
O. Wilde

Oujichi Family Theme
İsim: Oujichi Tama
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişi
Element: Suiton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta/Düşük Gelirli

Güç:2
Çeviklik:5
Kondisyon:6
Potansiyel:8
Varlık:1
Zeka:8

Resim
Ninjutsu
Suiton; Mizuame Nabara, C Rank
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Hitsuji mühründe sonlandırır. Ardından ise kullanıcı ağzından yapışkan bir sıvıyı püskürtür. Bu sıvı ile doğrudan temas edilmesi halinde sıvının yapışkanlığı nedeniyle temas eden kişinin hareket kabiliyeti oldukça sınırlanır. Tekniğin etkisinden kurtulunması aşırı zor olsa da, teknikle temas etmeden önce, temas noktalarına chakra yollanması halinde sıvının yapışkanlığından etkilenilmez. Tekniği bilmeyen kişiler bu bilgiden yoksundur.
Geliştirme: Mizuame Nabara ile salınan sıvı artık diğer Suiton teknikleri için kullanılabilir hale gelmiştir. Ancak sıvının kullanılan kısmı yapışkan özelliğini kaybeder.
Suzume Bunshin no Jutsu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kırlangıçlar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kırlangıçlara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kırlangıçlar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.
Kizame no Jutsu, C Rank
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra bir su kütlesine odaklanır. Odaklandığı su kütlesinden kabaca bir köpekbalığının başına benzer bir şey çıkar ve rakibi yakalamaya çalışır. Bir şekilde rakibi herhangi bir yerinden yakalarsa bırakmaz ve o su kütlesinin olduğu yerde tutar. Teknikten kurtulmak için aktif olarak köpekbalığı kütlesine zarar verip somutluğunu bozmak gerekir.Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur. Köpekbalığının ısırdığı yerler hasar alır.

Genjutsu
Magen:Henge, D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için daha inandırıcı bir hâl alır bu teknik. Ayrıca, Henge'nin aksiye, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Rishuu, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Kasumi Juusha, C Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.
Kokohi no Jutsu, C Rank
Kısa bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Tekniğin 5 dakika kadar bir hazırlanma süresi bulunur. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Tekniğin bir noktada kalacağı efektif süre hemen hemen 1 gün ilâ 1 hafta arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.

Beceri Listesi
Senbon Kullanımı 1
Ryuhoubo, D-Rank
Sanjakubo, C-Rank
Zenkibo, C-Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
  • 40 Senbon
  • Fuuma Shuriken
  • 3 Kunai
  • 5 Shuriken
  • 5mt. Sentetik Misina
  • 1 Patlayıcı Parşömen
  • 2 Sis bombası
  • Filtreli Ağız Maskesi
    Standart bir Amegakure ekipmanı olan maske, havayı filtrelediği için özellikle Amegakure'nin nemli ve az oksijenli ortamında shinobinin daha rahat nefes almasının ve dolayısıyla aktivitelerinde daha az kondisyon kaybı yaşamasının yanında filtreleyebildiği zehirli gazları da shinobinin akciğerlerinden uzak tutacaktır.
Kullanıcı avatarı
Oujichi Tama
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 18 Ara 2015, 22:29

Re: [Jutsu Geliştirme] Oujichi Tama

Mesajgönderen Hestia tarih 28 Oca 2016, 21:15

Onaylandı. İmzana geçirebilirsin demeden önce belirteyim, Mizuame Nabara ile oluşturduğun suyu başka bir Suiton tekniği için kullandığın anda, suyun önceki yapışkanlığı gider.
Hestia
 


Dön Meta Arşivler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron