Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Moderatör: Game Master

Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Yashamaru tarih 11 Eyl 2014, 21:05

Sabahın köründe devriye mi olur? Olur tabi olmasına ama sabahın 5.30'un da kalkmakta canını sıkıyor insanın ya. Hayır, her şeyi geçtim bu kadar yağmurun yağdığı bir köyde, bu yağmurun altında devriye gezmek aslında asıl sıkıcı olan şey. Şimdi saat 10.00 ve evdeyim. Yaklaşık bir 15 - 20 dakika duş al, yemek ye derken sonunda kendimi odama atabildim.

Aslında yağmurda ve sabahın ilk devriyesinde olmak en güzeli. Günün öğle saatlerinde ortalık çok kalabalık olduğu için devriye gezmek daha da zorlaşıyor. Etrafı daha dikkatli süzmek, incelemek gerekiyor. Hayır, Yağmur köyündeyiz, kızlar cıbıl cıbıl, çıplak çıplak dolaşmıyorlar ki öğlen şöyle gözümüz gönlümüz şen bir şekilde ortalıkta onlara bakarak gezelim. Sıkıcı sıkıcı yağmurluklu esnafı, çocukları, anneleri, babaları, geninleri ve daha nicelerini görüyoruz. Aslında biz bunları da görmüyoruz. Bizim gördüğümüz tek şey yağmurluk.

Herifin biri başka köyden bir şapka takıp girse, sıçtık! Sen onu ayıracaksın da, halka zarar vermeden etkisiz hale getireceksin de, ölme eşeğim ölme! Neyse zaten devriye gezmenin amacı bu tarz olayların çıkmaması için göz dağı vermek. Ame - Chou'nun binasında nöbet tutmaktan her halükarda iyidir. Nöbette, ayak bir şekilde bütün gün dikiliyorsun, gelenle geçenle yüz göz oluyorsun. Zaten hepsine kılım, oracıkta boğazlarını sıkıp öldüresim geliyor.

Sadece yatağıma uzandım işte bütün bu düşüncelerle birlikte. Dün geceden kalma, okuduğum kitabın hala açık durmakta olan sayfalarının arasına soktum parmağımı ve kaldırdım. İşte burası kaldığım yer ve okumaya devam etmeliyim. Aşağı yukarı 100 sayfa gibi bir şey kaldı. Bugün bunu bitireceğim. Tabi benim gürültücü ev arkadaşlarım olay çıkartmazsa.
Resim
Künye
İsim: Yashamaru
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton, Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Alım Gücü: Orta-Düşük Gelirli
Kalan GP: 30

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler
Eski Mahkum: Genin olduğu dönemlerde köye, dışarıdan gelen bir ninja olmasından ötürü, birisi ona bu "Bu köy için ölecek piyondan başka bir şey değilsin." demiştir. Yashamaru ise bu sözü ve adamın tavrını kendisine yediremeyip, köy içerisinde adamı feci şekilde dövmüş ve ağır yaralamıştır. Bu olay üzerine uzun süre hapse atılmış ve ninjalık siciline eklenmiştir.
Yabancı: Bir köle tüccarından Amagakure shinobilerince satın alınıp, asker olarak yetiştirilmeye başlanmıştır. Çevredeki herkes ona piyon gözüyle bakmaktadır. Aslen İshigakure'lidir.
Yalnız: Çetrefelli geçmişinden ötürü epey bir içine kapanıktır. Köle olduğu zamanlardan beynine işleyen felsefe "Çalışmayana, ekmek yok!" olmuştur ve bunun ışığında kendi işini kendisi görmeye alışmıştır.

Ninjutsu
Suiton Jutsuları

- Heisashiki - (D -Rank - 10 GP)
- Mizurappa - (C - Rank - 15 GP)
- Baku Suishouha - (B - Rank - 25 GP)
- Suijinheki - (B - Rank - 25 GP)

Fuuton Jutsuları

- Reppushou (C - Rank - 15 GP)
- Atsugai - (B - Rank - 25 GP)

Taijutsu
Genjutsu
Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3/3 Kunai
5/5 Shuriken
5m./5m. Sentetik Misina
1/1 Patlayıcı Parşömen
2/2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yashamaru
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 07 Eyl 2014, 15:04

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 11 Eyl 2014, 21:33

Beyler, başlamadan önce... Bizim bir ev sahibi varda... Şey işte onun amına koyim ben!

Yatağımda götümü şöyle bir yukarı kaldırıp önce etrafta herhangi bir tehdit olup olmadığını anlamak için seslice osurarak bölge taraması yapmıştım. Götümden çıkan nitrat ve sülfür gazlarının yayılma hızını algılayarak odada hareket eden birşeylerin olup olmadığını anlamaya çalışıyordum. Evet, benim götüm. Benim o güzel götüm. Böyle numaraları da vardır işte... Güzelim gazları boşu boşuna ziyan ettikten sonra kendimi güvende hissetmiş olacağım ki. Etrafta herhangi bir varlık olmadığı anlayıp başımı yastıktan kaldırarak şöyle bir etrafa baktım. Odam herzaman ki gibi apış arası kokuyordu. Artık o amına kodumun ev sahibi bu odada ne cünub-u vahşetlikler gerçekleştirmiş olacak ise, odaya yüzyıllarca sinen o gevrek taşşak kokusu yeni aldığım kıyafetlere bile saniyesinde bulaşıyordu! Hızımı alamadım bak! Tekrardan amına koyayım o karının! Her kıyafetim için bir kez daha sikeyim oruzbuyu!

Neyse...

Kasık sinmiş kıyafetlerimi alışılagelmiş bir biçimde üstüme geçirince odadan dışarı çıkmış ve bizim orospu çocuğu Yashamarunun salonda kitap okuduğunu görmüştüm! Bir anda elimi fermuarıma götürerek onu yırtarcasına açmış ve penisimi dışarı çıkartmıştım. Ardından penisim ile Yashamarunun masum götünü nişan almış ve tüm reiatsumla Yashamarunun götüne shunshin atarak... ... ... Şaka şaka!

Odadan çıkınca Bizim Yashamaruyu görmüştüm hakkaten bu kısımda dalga geçmiyorum bak... Önce yüzüme bir gülümseme takınarak yanına gitmiş, sonrada nazikçe elindeki kitabı alıp kenara koymuştum. Ardından aynı kibarlık silsilesi içinde boğazımı temizlemiş ve aniden bağırmaya başlamıştım: ''LAN PİPİSİNİ SİKTİĞİMİN GÖTÜ! BU SAATTE KİTAP OKUYARAK GÖZLERİNE NİYE ZARAR VERİYORSUN OĞLUM! DİNLENMEN LAZIM! UYU BAK! SİKERİM! UYU! GÖZÜNÜ DİNLENDİRMEDEN ALDIĞIN HER NEFES İÇİN SENİ BİRKEZ DAHA NEFESSİZ SİKERİM BAK! PİÇ!''

Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Yashamaru tarih 11 Eyl 2014, 22:02

"Küçük çocuk salıncakta sallanıyordu ki babası gelip elinden tuttu ve kaldırıp ona seslendi

- "Şeker ister misin çocuğum?" dedi.

Adamın üzerinde kırmızı bir kazak vardı, yazın ortasında böylesi kalın giyinmesi bile şaşırtıcıydı. Ancak bu onun çocukluktan gelen bir takıntısıydı ve bunu hala atamamıştı. Çocuk ise sadece babasına kafa salladı ve baba oğul şekerci dükkanına doğru yola çıktılar.
"

Yaz mı? Yaz nasıl bir şey ki acaba? Yağmur yok mu? Yağmursuz bir dünya hayal edemiyorum aslında. Güneşi arada bir görüyoruz ama sürekli orada olması garip olmaz mı? İşte kitaplar beni böyle derin düşüncelere sürükleyebiliyorlar sık sık. Derin düşünmek bence yalnız kaldığım zamanlarda gayet iyi ki yalnız kalmaya bayılırım. Dolaylı olarak ben derin düşünmeyi seviyorum. Bazen öyle yerlere sürüklüyor ki beni, yürüyerek gidemeyeceğim, hayatımda göremeyeceğim bütün bu güzellikler, o heyecanlar bir anda benim oluyor. Belkide çok okuyorum? Hayır, hayır okumazsam kafayı yerim kesinlikle.

O sırada büyük bir ses dalgası, odamın kapısından içeri girdi ve kulaklarımı tırmalayarak beyin kıvrımlarıma kadar ulaştı. Gitti! Hepsi bitti! Bütün dikkat o anda yerle bir oldu işte. Şerefsizin biri ki bu ev arkadaşım Yubo oluyor kitap okuma zevkimin içine etti. bunun yanında bana bir ton lafta söylüyordu. Gözlerimi ona çevirdim ve bayık bayık bir bakış attım. Epey manalı bir bakıştı bu. O anda gözlerimle anlatmak istediklerimi sözlere vurdum ve "Biliyorsun Yubo, odamın bir kapısı var ve girmeden önce onunla girmeniz gereken bir ilişkide bulunuyor." dedim. "Kapıyı Çalmak!" deyimini kullanmayacağım çünkü eminim benim düz mantık, süper zeki ev arkadaşım onu söküp götürmeye çalışacaktır. Yinede demek istediğimi anladığına eminim. Ardından devam edeceğim "Hadi onu geçtim, uykum yok ve uyuyacaksam bile kitap okumadan bunu yapamam."
Resim
Künye
İsim: Yashamaru
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton, Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Alım Gücü: Orta-Düşük Gelirli
Kalan GP: 30

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler
Eski Mahkum: Genin olduğu dönemlerde köye, dışarıdan gelen bir ninja olmasından ötürü, birisi ona bu "Bu köy için ölecek piyondan başka bir şey değilsin." demiştir. Yashamaru ise bu sözü ve adamın tavrını kendisine yediremeyip, köy içerisinde adamı feci şekilde dövmüş ve ağır yaralamıştır. Bu olay üzerine uzun süre hapse atılmış ve ninjalık siciline eklenmiştir.
Yabancı: Bir köle tüccarından Amagakure shinobilerince satın alınıp, asker olarak yetiştirilmeye başlanmıştır. Çevredeki herkes ona piyon gözüyle bakmaktadır. Aslen İshigakure'lidir.
Yalnız: Çetrefelli geçmişinden ötürü epey bir içine kapanıktır. Köle olduğu zamanlardan beynine işleyen felsefe "Çalışmayana, ekmek yok!" olmuştur ve bunun ışığında kendi işini kendisi görmeye alışmıştır.

Ninjutsu
Suiton Jutsuları

- Heisashiki - (D -Rank - 10 GP)
- Mizurappa - (C - Rank - 15 GP)
- Baku Suishouha - (B - Rank - 25 GP)
- Suijinheki - (B - Rank - 25 GP)

Fuuton Jutsuları

- Reppushou (C - Rank - 15 GP)
- Atsugai - (B - Rank - 25 GP)

Taijutsu
Genjutsu
Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3/3 Kunai
5/5 Shuriken
5m./5m. Sentetik Misina
1/1 Patlayıcı Parşömen
2/2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yashamaru
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 07 Eyl 2014, 15:04

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 02 Eki 2014, 23:26

Kapıyla ilişkiye girmek... İlişkiye girmek... GİRMEK!

KAMİ EKBER! Demek sonunda bu orospu çocuğu da anlamıştı ha benim artık birşeylere girmem gerektiğini!? Demek sonunda bende cansız bir varlığı sikebilecektim ha? İğne deliği olsa affetmeyeceksin lafını bir ileri boyuta taşıyıp, Anahtar deliği olsa affetmeyeceksin diyecektim oğlum! Çok heyecanlıyım. Sikerim iğneyi anahtarı, benim işim direkt delikle zaten amına koyim! Bu arada ben size son olanlardan bahsedeyim, Yashamaru orospu çocuğu bana kitap okumadan uyuyamayacağını söylemişti... Hmm ikilem. Kitap okutmak istemiyorum, ama uyanık kalmasını da istemiyorum. O uyurken götünü ellemeyi düşünüyorum çünkü. Böyle fırsatları hemen değerlendiririm bilirsiniz.

Ozaman şöyle bir karara varacağım beyler, kitabı kesinlikle okutmayacağım. Uyku işi ben ellemesemde zamanla sike sike gerçekleşecek bir iş zaten. Kitabı elinden alırsak sıkılır uyur belki diye düşünüyorum. Hem zaten biraz mantıklı düşününce az sonra olacakları bu orospu çocuğuna açıklamam gerekiyor:''Hşşt, Okul Çocuğu! Birazdan eve aldığım yeni kiracı gelecek bak. Sikerim zaten parayı denkleştiremedik! Bu adamı da zar zor buldum, aman diyim kaçırma! Yoksa kafanı götüme sokarım ha!'' Diyecektim sakince, ardından da konuşmaya devam edecektim: ''Birazdan gelir konuşuruz.''
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Yashamaru tarih 02 Eki 2014, 23:36

Yubo'nun sustuğunu düşünüp büyük bir hata yapmıştım. O anda elimdeki kitabımı tekrar almıştı ve beni uyutmak için tekrar harekete geçmişti. Bu adam gerçekten tam bir baş belası. Neden sadece odamdan çıkıp gitmiyor ki? Beni, benimle baş başa bırakması, benim için en iyi şey olurdu. Ve hatta bugün başıma gelen en güzel şey bile ilan ederdim şuanda Yubo'nun odamın kapısını açıp, defolup gitmesini.

Her neyse, sonuç olarak kitap okutmayacaktı bana ve bu yüzden yataktan kalktım. O anda Yubo, bana bir şeyler söylemekle meşguldü. Birisi gelecekmiş. Hayır, benim anlamadığım kısım bu meseleden niye haberim yok? Onu geçtim Kane'in haberi var mı? Hadi onuda geçtim bu adamın bizim manyaklıklarımızdan haberi var mı? Mesela yanlış bir şey söylerse kafasını o an parçalayabileceğimden ya da Kane'in egolarını tatmin etmezse onun kafasını, kafatasından kıvılcım çıkartana kadar duvara sürteceğinden falan. Hadi Yubo zararsız. Havlar durmadan ama ısırmaz.

Yubo'ya tip tip bakarak "Hakkımızda neler anlattın?" diyeceğim sadece. Bu sorunun cevabını gerçekten merak ediyorum.
Resim
Künye
İsim: Yashamaru
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton, Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Alım Gücü: Orta-Düşük Gelirli
Kalan GP: 30

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler
Eski Mahkum: Genin olduğu dönemlerde köye, dışarıdan gelen bir ninja olmasından ötürü, birisi ona bu "Bu köy için ölecek piyondan başka bir şey değilsin." demiştir. Yashamaru ise bu sözü ve adamın tavrını kendisine yediremeyip, köy içerisinde adamı feci şekilde dövmüş ve ağır yaralamıştır. Bu olay üzerine uzun süre hapse atılmış ve ninjalık siciline eklenmiştir.
Yabancı: Bir köle tüccarından Amagakure shinobilerince satın alınıp, asker olarak yetiştirilmeye başlanmıştır. Çevredeki herkes ona piyon gözüyle bakmaktadır. Aslen İshigakure'lidir.
Yalnız: Çetrefelli geçmişinden ötürü epey bir içine kapanıktır. Köle olduğu zamanlardan beynine işleyen felsefe "Çalışmayana, ekmek yok!" olmuştur ve bunun ışığında kendi işini kendisi görmeye alışmıştır.

Ninjutsu
Suiton Jutsuları

- Heisashiki - (D -Rank - 10 GP)
- Mizurappa - (C - Rank - 15 GP)
- Baku Suishouha - (B - Rank - 25 GP)
- Suijinheki - (B - Rank - 25 GP)

Fuuton Jutsuları

- Reppushou (C - Rank - 15 GP)
- Atsugai - (B - Rank - 25 GP)

Taijutsu
Genjutsu
Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3/3 Kunai
5/5 Shuriken
5m./5m. Sentetik Misina
1/1 Patlayıcı Parşömen
2/2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yashamaru
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 07 Eyl 2014, 15:04

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Yui Yuichi tarih 02 Eki 2014, 23:51

Kalktım bu sabah yine çatı pat pat, küt küt akıtıyor. Arkadaş shinobi olduk, para da vermiyorlar. Geçinmek gerçekten zor. ''Ne var lan it, iki kişi besliyorum senin yüzünden. Hem bir boka yaramıyorsun hem de gelip benimle yaşıyorsun.''. Neyse ki adamın birisiyle bir evin odası için anlaştım. Gidip orada kalacağım bundan sonra. Katanalarım, katanalarım evet işte buradalar. Eşyam falan yok bakma öyle, sadece bu iki keskin demir yığınını yanımda taşıyorum. Onlar benim mal varlığım başka bir şeyim yok.

Bir de bu eski yağmurluk var. Yağmurluğu üzerime geçirdikten sonra yaşadığım yeri daha doğrusu artık yaşamayacağım yeri izledim bir süre. Ardından etraftaki eşyaları kırıp dökmeye, ortalığı dağıtmaya yöneldim. Bu kadar kötü bir ev sahibi için güzel bir hediye olmuştu. Paranın köpeği olan it! Olay yerine gerekli müdahaleyi yaptıktan sonra elimdeki kağıda bakıp adresi kafamı canlandırmaya çalışmıştım. Ardından kendimi sokağa attığımda yağmurun beni daha az ıslattığı hissiyatına kapılmıştım. Amına koyduğumun evi daha ıslaktı ve suları temizlemekten sıkılmıştım. Böylesi oldukça iyiydi!

Kısa bir yürüyüşün ardından istediğim yere ulaşmıştım. Yubo, isimli shinobi bana evinin kapılarını açmıştı ama bu arkamdaki pezevenk niye geliyordu? Kapıyı tıklatırken ''Siktir git lan sen! Ne geliyorsun? Hayatım boyunca seninle mi uğraşacağım ben!''. Bu konuşmayı yaparken kendimi fazla kaptırmıştım galiba. Kapıyı tıklatmıyor adeta tecavüz ediyordum. Hunharca kapıya tecavüz eden adam! Üç yüz milyon izlenme, rekora koşuyor. Açın lan kapıyı nerede kaldınız?
Çok az kişi kınından çıkardığı kılıcını tekrar kınına sokmayı başarır.

İsim:Yui Yuichi
Yaş:20
Cinsiyet:Erkek
Element: Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin

Alım Gücü:3. Seviye/ 2 Puan
Kullanılabilir Gp:2

Güç: 8
Çeviklik: 7
Kondisyon: 6
Potansiyel: 3
Varlık: 1
Zeka: 5

Eksiklikler:

Şizofreni:
Yaşadığı yalnızlık, ailesi ve sevdikleri tarafından dışlanmış olması ve ormanda geçirdiği zor günler onun akli dengesinde bozulmaya neden olmuştur.

Eksik Kol:
Vahşi hayvanların sonucunda sağ kolunu dirseğinin altından itibaren kaybetmiştir.

Steril:
Küçük yaşta bu şekilde olduğunu öğrenmiş ve artık bununla yaşamak zorunda olduğunun farkındadır.

Sensör Yeteneği:

Meishou-dou/D-Rank

Taijutsu:
Kendou- A Rank

Tsukikage no Mai, B Rank


Beceri Listesi:
Kendou- 10 / Katana Kullanımı-6

Eşyalar:
5. Seviye Özel Yapım Katana/ 4. SeviyeKatana
Kullanıcı avatarı
Yui Yuichi
 
Mesajlar: 40
Kayıt: 14 Eyl 2014, 12:00

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 03 Eki 2014, 00:09

''Aha geldi, ben otuz bir çekmeye gidicem sen kira mevzusunu halledersin orman çocuğu.'' diye mırıldanacaktım oldukça hevesli bir tonda. Ardından da kapıyı açıp mutafağa geçecektim. Bu kapıyı açma atraksiyonu sırasında da: ''Kapıya vuran elleriniz götünüze girsin, götünüzde bağırsaklarınızı sıksın inşallah!'' diye de bir beddua etmeyi unutmayacaktım.

OUT: Yubo, şuandan itibaren pasif rol oynayacaktır.
En son Junshina Yubo tarafından 04 Eki 2014, 15:00 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Yashamaru tarih 03 Eki 2014, 00:44

Yubo'ya bir soru sormuştum ki kapı birden öküzlemesine çalmaya başlamıştı. Sanki evimizin kapısını bir ayı çalıyordu. Neyse en azından şu gelen eleman kapı adabı hakkında bir şeyler biliyor. Yubo'ya da belki öğretir ha? Benim aklı 1 karış havada ev arkadaşım ise birden yerinden fırladı ve ortadan kayboldu. Bütün sorumluluk o anda bana kalmıştı. Eh... Ne yapalım, gidip kapıyı açacağız.

Hemen alt kata inip, kapıyı açtım. O anda karşımda bizim gibi bir chunin görmüştüm. Eli havadaydı ve hala kapıya vurmaya çalışmaktaydı. Ona "Gel bakalım!" dedim ve salondaki masanın başına geçtim. Oturmadım ancak masanın başında durdum sadece. Kollarımı önümde bağladım ve "Demek Yubo'nun bulduğu şu eleman sensin? Sana hiç bizden bahsetti mi?" dedim. Suratımda hiç bir ifade olmayacaktı bunları söylerken. Pek sevmemiştim elemanı işte. Aslına bakarsanız eve almayı bile planlamıyorum. Eminim bir sorun çıkartıp, kapı dışarı edebilirim.
Resim
Künye
İsim: Yashamaru
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton, Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Alım Gücü: Orta-Düşük Gelirli
Kalan GP: 30

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler
Eski Mahkum: Genin olduğu dönemlerde köye, dışarıdan gelen bir ninja olmasından ötürü, birisi ona bu "Bu köy için ölecek piyondan başka bir şey değilsin." demiştir. Yashamaru ise bu sözü ve adamın tavrını kendisine yediremeyip, köy içerisinde adamı feci şekilde dövmüş ve ağır yaralamıştır. Bu olay üzerine uzun süre hapse atılmış ve ninjalık siciline eklenmiştir.
Yabancı: Bir köle tüccarından Amagakure shinobilerince satın alınıp, asker olarak yetiştirilmeye başlanmıştır. Çevredeki herkes ona piyon gözüyle bakmaktadır. Aslen İshigakure'lidir.
Yalnız: Çetrefelli geçmişinden ötürü epey bir içine kapanıktır. Köle olduğu zamanlardan beynine işleyen felsefe "Çalışmayana, ekmek yok!" olmuştur ve bunun ışığında kendi işini kendisi görmeye alışmıştır.

Ninjutsu
Suiton Jutsuları

- Heisashiki - (D -Rank - 10 GP)
- Mizurappa - (C - Rank - 15 GP)
- Baku Suishouha - (B - Rank - 25 GP)
- Suijinheki - (B - Rank - 25 GP)

Fuuton Jutsuları

- Reppushou (C - Rank - 15 GP)
- Atsugai - (B - Rank - 25 GP)

Taijutsu
Genjutsu
Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3/3 Kunai
5/5 Shuriken
5m./5m. Sentetik Misina
1/1 Patlayıcı Parşömen
2/2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yashamaru
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 07 Eyl 2014, 15:04

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Yui Yuichi tarih 03 Eki 2014, 01:01

Çat, çut sesleri eşliğinde kapıyı açmalarını bekliyordum. Eve seri bir şekilde göz gezdirdiğimde fena olmadığını görmüştüm. Bu sırada kapı açılmış ve karşımda bir herif dikilmeye başlamıştı. Gözleri alevli, alevli bana bakıyordu. Bana niye baksın lan! Benimle gelen piçe bakıyordur sonuçta iki kişi geldik. Her neyse ben Yubo' yu beklerken karşıma bu elemanın gelmesi pek hoşuma gitmemişti. Elemanın karşıma gelmesi de hoşuma gitmedi ama daha çok bu eleman hoşuma gitmemişti. Üzerinde anlayamadığım bir şeyler vardı. Farkında değil ama yemek atığı mı ki acaba o? Iııı, pis lan bu adam! Neyse üzerindeki kirin nereden geldiğini anlarız.

Beni içeriye aldıktan sonra karşıma dikilmişti. Ardından sorular falan geldi işte de bu ne lan sorgulanıyor muyum? Hayırdır, birader... demek istedim ancak soru sordu bana. Hmm, ortamda bir masa iki sandalye yok ama ışık sorgu odalarındaki gibi. Sorgulanıyorum galiba. Bende ellerimi birleştirip cevap verecektim aslında ama benim bir kolum yok arkadaş. Ne olur yardım edin abiler, bir ekmek parası abiler... Kandırdım sizi ben bu duruma çoktan alıştım ya da öyle sanıyorum.

Gel bakalım asi çocuk biraz oynayalım.''Yubo kim? Ayrıca iki kişi geldiğimiz için özür dilerim.''sağ tarafımı göstererek ''Bu sikik velet götümden ayrılmıyor. Amuha koyim uğraşıp duruyorum. Kovsana sen bunu bende bir iki bir şey öğreteyim sana. Okuyor musun sen? Genin misin yoksa?''. Biliyoruz herhalde benimle aynı rütbede olduğunu o kadar mal değilim. Maksat birazcık muhabbet olsun, eğleneyim.
Çok az kişi kınından çıkardığı kılıcını tekrar kınına sokmayı başarır.

İsim:Yui Yuichi
Yaş:20
Cinsiyet:Erkek
Element: Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin

Alım Gücü:3. Seviye/ 2 Puan
Kullanılabilir Gp:2

Güç: 8
Çeviklik: 7
Kondisyon: 6
Potansiyel: 3
Varlık: 1
Zeka: 5

Eksiklikler:

Şizofreni:
Yaşadığı yalnızlık, ailesi ve sevdikleri tarafından dışlanmış olması ve ormanda geçirdiği zor günler onun akli dengesinde bozulmaya neden olmuştur.

Eksik Kol:
Vahşi hayvanların sonucunda sağ kolunu dirseğinin altından itibaren kaybetmiştir.

Steril:
Küçük yaşta bu şekilde olduğunu öğrenmiş ve artık bununla yaşamak zorunda olduğunun farkındadır.

Sensör Yeteneği:

Meishou-dou/D-Rank

Taijutsu:
Kendou- A Rank

Tsukikage no Mai, B Rank


Beceri Listesi:
Kendou- 10 / Katana Kullanımı-6

Eşyalar:
5. Seviye Özel Yapım Katana/ 4. SeviyeKatana
Kullanıcı avatarı
Yui Yuichi
 
Mesajlar: 40
Kayıt: 14 Eyl 2014, 12:00

Re: Vermiyoruz Lan Kira Mira!

Mesajgönderen Yashamaru tarih 03 Eki 2014, 01:11

Bu yeni elemana sorduğum sorudan sonra bir şeyler olmuştu. Yanında birisi olduğunu iddia ediyordu ve benimle saçma sapan bir şekilde konuşuyordu. Sanıyorum ki bizim Kane gibi psikolojik sorunları var. Bir yandan anlamadığım kısım Yubo'yu tanımıyor. Adamı getiren kişi bizim dalkavuk değil miydi? Yoksa bu yanlış yerin manyağı mı?

Bana söyledikleri beni iyice kıllandırmıştı. Ona doğru yürüdüm o anda. Yakasına yapıştım ve suratını kendime doğru çekerek göz göze geleceğim. Ardından "Sen nerenin delisisin lan kılkuyruk? Kimle konuştuğunu biliyor musun? " diyeceğim ve adamı geri doğru itleyeceğim. Ardından "Def ol git buradan! Sevmedim seni! Kaybol hadi!" diyeceğim ve kapıyı göstereceğim.
Resim
Künye
İsim: Yashamaru
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton, Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chunin
Alım Gücü: Orta-Düşük Gelirli
Kalan GP: 30

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 4

Eksiklikler/Özürler
Eski Mahkum: Genin olduğu dönemlerde köye, dışarıdan gelen bir ninja olmasından ötürü, birisi ona bu "Bu köy için ölecek piyondan başka bir şey değilsin." demiştir. Yashamaru ise bu sözü ve adamın tavrını kendisine yediremeyip, köy içerisinde adamı feci şekilde dövmüş ve ağır yaralamıştır. Bu olay üzerine uzun süre hapse atılmış ve ninjalık siciline eklenmiştir.
Yabancı: Bir köle tüccarından Amagakure shinobilerince satın alınıp, asker olarak yetiştirilmeye başlanmıştır. Çevredeki herkes ona piyon gözüyle bakmaktadır. Aslen İshigakure'lidir.
Yalnız: Çetrefelli geçmişinden ötürü epey bir içine kapanıktır. Köle olduğu zamanlardan beynine işleyen felsefe "Çalışmayana, ekmek yok!" olmuştur ve bunun ışığında kendi işini kendisi görmeye alışmıştır.

Ninjutsu
Suiton Jutsuları

- Heisashiki - (D -Rank - 10 GP)
- Mizurappa - (C - Rank - 15 GP)
- Baku Suishouha - (B - Rank - 25 GP)
- Suijinheki - (B - Rank - 25 GP)

Fuuton Jutsuları

- Reppushou (C - Rank - 15 GP)
- Atsugai - (B - Rank - 25 GP)

Taijutsu
Genjutsu
Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3/3 Kunai
5/5 Shuriken
5m./5m. Sentetik Misina
1/1 Patlayıcı Parşömen
2/2 Sis bombası
Kullanıcı avatarı
Yashamaru
 
Mesajlar: 41
Kayıt: 07 Eyl 2014, 15:04

Sonraki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron