Adamları atlatmak kolay olmuştu, onlar Bunshin'in peşinden giderken Tama yine sessiz bir şekilde sokağa dönüp tepeden zehrini isabet ettirmişti Zeshin'e; adam duruyor olduğundan da çok zorlanmamıştı bu konuda. Herif düşerken arkasında iki kişi belirmiş, bunlardan tavernada Hyotaru'ya yapışmış olan kadın hemen kendini belli ederek Zeshin'in başına üşüşmüştü. Kadın adamla uğraşırken genç medikal shinobi de karanlığa saklanmış genç kızın gözlerinin içine insanı ürperten bir şekilde bakmış ve savaşçı olarak yetiştirilmiş bakışlarını hayat veren bir doktorun kibar tonlu sesiyle alaşağı ederek Tama'nın sahte ismine seslenmişti.
Komik, Tama yetiştirildiği şeydi; yalancı, aldatıcı bir katil. Hyotaru ise, aynı yolları geçmiş olmasına rağmen hayat vermeyi seçmişti; Tama gibi katillere, sivillere, kurbanlara ve saldırganlara. Büyük ihtimalle genç kızın içinde yaşadığı bu ikilik çocuğun hayatını var eden ikilikten geliyordu, yine de bu ikilik koşup çocuğun boynuna sarılma isteğini gram azaltmıyordu. Hyotaru'nun sağlığından şüphe etmesi salakçaydı, o da Tama gibi bir chuunin'di. Belki daha iyisi; karanlıktan bir süre sessizce süzdü genç adamı, belki hiç iki kişiyi şişlemese Hyotaru durumu konuşarak çözebilirdi. Genç kızın da ortalığı karıştırmasına gerek kalmazdı. Yine, iki şekilde de her şey Tama için kolay olacaktı; belki fazla kolay.
Yine başlıyordu, iyi giden her şey onun için tuzla buz olacak gibi hissediyordu ve bu boşluk hissi yine zihnine yerleşmişti. Hayatında kötünün iyiyle bir arada olmadığı zaman eksik hissetmesi kendine de hep garip gelmişti ama kötü bir şey olduğunda onun ne olduğunu bilmek her zaman daha iyi geliyordu genç kıza; mutlu olabilir miydi ki, kendini mutlu hissedebilir miydi? Shinji onun hayaletlerinden kalan en az onun kadar yalnız biriydi ve onunla tek yaptığı şey Saigo ve Baka adlı iki hayaletin öykülerini kovalamak olmuştu. Oyun tahtasının görmediği bir yerinde, Hyotaru'nun başına bir şeyler gelmiş olabilirdi ve bu karşısındaki kişi tamamen farklı biri olabilirdi; tehlikeli biri. Ya da kadın Zeshin'in kıçından çıkardığı senbonlardan birini genç adamın boğazına saplamayı tercih edebilirdi. Genç kız çoktan zehri çantasındaki yerine koymuş olsa da elinde kalan zehirsiz senbonlarını daha sıkı tuttu elinde aklına gelen düşünceyle beraber.
Çatılardan yürümeye devam etti bir süre daha. Bir sokak lambasının yakınlarına gittiğinde oğlanın gülen yüzünü görmesine izin verecek ve konuşmaya başlayacaktı; "Gidelim öyleyse, yolumuz uzun. Bu vesileyle bir kaç hafta önce bir görevde yakaladığım şehir zorbalarıyla karşılaştım. Sanırım şimdi de daha kalabalık bir grupla burada iş görüyorlar ki Amegakure alınbantlı bir shinobi'ye sorgusuz sualsiz saldırdıklarına göre onlara cesaret veren bir şeyler olmalı. Rapor yazsam iyi olacak.". Konuşmasına yolundan ayrılmadan devam edecekti genç adamın da onla geleceğini umarak. Biraz uzaklaştıktan sonra normal yoldan gitmeye devam edecekti elbette ancak nedense içindeki huzursuzluğu ancak Amegakure'de devriye görevi yaptığı platformlarda hissederek bastırabiliyordu. İçinde eksik bir şeyler var olsa da şimdilik tek istediği Hyotaru'yla beraber şehirde hiç beklemeden tekrar köye dönmekti.
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Hitsuji mühründe sonlandırır. Ardından ise kullanıcı ağzından yapışkan bir sıvıyı püskürtür. Bu sıvı ile doğrudan temas edilmesi halinde sıvının yapışkanlığı nedeniyle temas eden kişinin hareket kabiliyeti oldukça sınırlanır. Tekniğin etkisinden kurtulunması aşırı zor olsa da, teknikle temas etmeden önce, temas noktalarına chakra yollanması halinde sıvının yapışkanlığından etkilenilmez. Tekniği bilmeyen kişiler bu bilgiden yoksundur. Geliştirme: Mizuame Nabara ile salınan sıvı artık diğer Suiton teknikleri için kullanılabilir hale gelmiştir. Ancak sıvının kullanılan kısmı yapışkan özelliğini kaybeder.
Kullanıcı kısa bir el mührünün ardından tekniği aktif eder, yapay kırlangıçlar kullanarak kendine bir klon oluşturur. Bu klon, diğer klon tekniklerine göre daha dayanıklıdır ancak daha güçsüzdür, kullanıcının tam potansiyeline sahip değildir. Bu klon teknik yapamaz. Ancak, aşırı hasar aldığında kısa süreliğine kırlangıçlara dönüşürler. Bu sırada, kullanıcı tekrar chakra kullanarak klonu birleştirebilir. Eğer bunu yapmamayı seçerse göğe yükselen kırlangıçlar kısa bir süre sonra kaybolur. Klonlar istedikleri zaman karga formuna bürünebilirler. Maksimum 3 klon oluşturulabilir. Kage Bunshin ve türevlerine göre çok daha az chakra yer.
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra bir su kütlesine odaklanır. Odaklandığı su kütlesinden kabaca bir köpekbalığının başına benzer bir şey çıkar ve rakibi yakalamaya çalışır. Bir şekilde rakibi herhangi bir yerinden yakalarsa bırakmaz ve o su kütlesinin olduğu yerde tutar. Teknikten kurtulmak için aktif olarak köpekbalığı kütlesine zarar verip somutluğunu bozmak gerekir.Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur. Köpekbalığının ısırdığı yerler hasar alır.
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için daha inandırıcı bir hâl alır bu teknik. Ayrıca, Henge'nin aksiye, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.
Kısa bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Tekniğin 5 dakika kadar bir hazırlanma süresi bulunur. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Tekniğin bir noktada kalacağı efektif süre hemen hemen 1 gün ilâ 1 hafta arasında, kullanıcının seviyesi ve disiplinlerine göre değişir.
Beceri Listesi Senbon Kullanımı 1 Ryuhoubo, D-Rank Sanjakubo, C-Rank Zenkibo, C-Rank Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Filtreli Ağız Maskesi Standart bir Amegakure ekipmanı olan maske, havayı filtrelediği için özellikle Amegakure'nin nemli ve az oksijenli ortamında shinobinin daha rahat nefes almasının ve dolayısıyla aktivitelerinde daha az kondisyon kaybı yaşamasının yanında filtreleyebildiği zehirli gazları da shinobinin akciğerlerinden uzak tutacaktır.