Doğaya Dönüş II

Moderatör: Game Master

Doğaya Dönüş II

Mesajgönderen Shiranui Kanaye tarih 08 Şub 2015, 20:52

Ishigakure'nin uçsuz bucaksız doğal harikalarından bir tanesine doğru çıkmış olduğum yolculuğun içime vermiş olduğu huzur, dert ve tasalarımla harmanlanarak bambaşka bir duygunun oluşmasına sebep olmuştu. Mutlu muyum üzgün müyüm, dinç miyim yorgun muyum, ben miyim değil miyim karar veremiyordum.

İnsanlara kendimi kabul ettirmek için farklı birine mi dönüşmüştüm, yoksa bu gerçekten bendim ve henüz kendimle mi tanışmamıştım bilmiyordum. Ben kimim, neyim, derdim ne, davam ne bilmiyorum. Amaçsız, boş beleş şu hayatta yaşamanın en kötü yanı, sizi yanında isteyecek hiç kimsenin olmaması sanırım. Yani herkesin tek ve kadim dostu doğadan başka. Evet, iyice yaklaştım sanırım. Öyle ki, huzur karanlık ve karamsar düşüncelerimi bastırıyor. Kafesinden kurtulmuş bir kuş gibi hissetmek istiyorum. Kafesteki bir kuş gagasını parçalamak pahasına demirleri gagalar, çünkü tekrardan özgürlüğünü kazanmak ister. İşte ben de o kuş misali sıyrılmak istiyorum fakat sonrasında farkına varıyorum, kafesteki kuş değil, kafesin ta kendisi olduğumun.

Sigaramdan aldığım bir fırtın ardından, kendimi tekrardan doğaya bırakacağım. Tch, manzaranın en güzel kısmı aşağıda demek. Yavaşça aşağıya doğru adımlarımı atıyor ve gitgide şu güzelim ağaçlara doğru yaklaşıyorum. Bu ağaçlar, annemin ne zaman üzgün olsam beni neşelendirmek için çaldığı gitarın ham maddesiydi. Beni en az annem kadar mutlu ediyorsun doğa, seni seviyorum.

Ve aynı şekilde, beni en az annem kadar iyi tanıyorsun doğa, benim tanımadığım kadar iyi. Beni kabul ediyorsun doğa, benim kendimi edemediğim gibi. Kabullenmeden kabul etmek olmaz dermiş hep yaşlı bilge. Sen nasıl kendini kabul ettin ağaç? Nasıl burada sabit kalmayı, insanlara karşılıksız yardım etmeyi nasıl kabul ettin? Keşke olabilsem bu kadar iyi insanlık adına.

Tch. Bazen çok özlüyorum biliyor musun? İnsanlığımı çok özlüyorum, çocukluğumu. Günahsız, suç nedir, ölüm nedir bilmeyen o çocuk olmak istiyorum bazen. Keji değil, Kanaye olmak istiyorum. Kafesin dışındaki özgür olan olmak istiyorum, kafes değil.

Peki sen benden ne istiyorsun kader! Ben çocukluğumu istiyorum, sen ne istiyorsun! Sen de bir çocuk olmak, masum olmak istiyor musun?! Evet, sen de en az benim kadar kirlisin kader. Sen benden de çok insanı mahvettin ve o mahvettiklerin arasında ben de varım. Peki, iş bedel ödemeye gelince ne yapacaksın? Bizim tüm acılarımız ve pişmanlıklarımız, senin eserin. Peki sen bunun karşılığını nasıl vereceksin?

Evet kader, artık, kafestesin.
Keji : Aslında en büyük hata, hatayı algıladığında geri dönmektir. Öyle ki, farkına vardığında, o hata artık senin doğrun olmuştur.
Resim
Künye : İsim: Shiranui Kanaye
Yaş[/colorm]: 18
[color=#0000BF]Cinsiyet
: E
Element: Fuuton
Seviye: C Rank
Rütbe:Chuunin
Alım Gücü: 1.Seviye 0/10
Puanlar : Güç:5
Çeviklik:8
Kondisyon:4
Potansiyel:4
Varlık:4
Zeka:5
Ninjutsu : Fuuton

Fuujin no Jutsu - B Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından ağzından seri bir hava fırlatmaya başlar. Bu havada toz parçaları bulunur ve bu, havaya kesici özellik verir. Hava ile karşılaşan her şey kesici hasar alır ve geriye doğru fırlar. Kullanıcı istediği kadar tekniği açık tutabilir ve kafasını oynatarak tekniğin yönünü değiştirebilir. Teknik açık kaldığı sürece çakra yer ve efektif menzili 30 metredir.
Ninpou

Ayatsuito no Jutsu - D Rank
Kullanıcı elinde bulunan misinaya chakra yükleyerek, onu istediği gibi hareket ettirme yetisi kazanır. Aniden onunla rakipleri yakalayabilir ve bağlayabilir veya daha kompleks hamleler uygulayabilir. Misina sadece 10 saniyeliğine kontrol edilebilir ve kullanıcıdan 10 metre uzaklaşabilir.
Shunshin no Jutsu - D Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yok olduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katedebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Sanzengarasu no Jutsu - C Rank
Kullanıcı, kısa bir el mührü dizisinin ardından hedefine 50 tane karga gönderir. Bu kargalar kullanıcının bir çok yerini ısırır ve gagalarlar. Çıkardığı sesler ile kafasını karıştırıp görüş mesafesini düşürürler. Bu, kullanıcının kullanması için bir açıklık yaratır. Kullanıcı eğer isterse kargaları hedeften uzaklaştırabilir veya tekrar saldırtabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Taijutsu :  Stiller

Shinshouki Stili C Rank
Bu seviyede kullanıcı temel akrobasi bilgilerini öğrenir ve akrobatik hamleler yapabilmeye başlar. Bu hamleleri momentum kontrolü ile birleştirdiğinde çok büyük efor gerektiren akrobatik hamleleri çok az bir kayıpla uygular. Kullanıcının zıplayarak veya çevresel yükseklik farkını kullanarak yaptığı hamleler daha etkili ve daha az yorucu olur.
Musatsu Stili C Rank
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.
Teknikler
Kage Buyou, C Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Genjutsu : Yok, şimdilik.
Beceriler : Gizlenme-3
Wakizashi Kullanımı-3
Sakin kalma-2
Analiz etme-2

Eşyalar : Wakizashi(Kanlı)
Karasu
Normalden daha uzun, buna karşın hareket kabiliyetini kısıtlamayacak şekilde yapılmış, dışarıdan dikkatli bakılmadığında üzerinde ufak ufak, beyaz haç motifleri olan bir şemsiye gibi görünse de, aslında şemsiyeye benzeyen bir wakizashidir. Yani kınını şemsiye oluşturmaktadır. Şemsiye yukarıya doğru açılarak kendi görevini görürken, sapı çekilerek içerisinden tıpkı kını ve kabzası gibi mat siyah bir kılıç çıkar. Bununla birlikte, şemsiyelerin uç kısmında bulunan 5-6 cmlik, baston niyetine kullanılmasını sağlayan kapak çıkar ve orada da 4-5 cm'lik bir sivri uç vardır. İlaveten, paslanmaz.
Matara

Cynic'ten Özel Zippo
Mat gümüş rengi, üzerinde bir kafes ve kenarında ''Keji'' yazısı bulunan özel mi özel kazık mı kazık bir zippo. Benzini de tamamen dolu ayrıca.
Kullanıcı avatarı
Shiranui Kanaye
 
Mesajlar: 102
Kayıt: 09 Eyl 2014, 09:01

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron