Taiyou Toplantısı #1

Moderatör: Game Master

Re: Taiyou Toplantısı #1

Mesajgönderen Kita Usagi tarih 05 Eyl 2016, 15:03

Mineko'nun son mesajında bahsettiği eğitim sistemine biraz karşıyım ben. Sonuçta bu pp ve gp sistemi bir sınırlama olsun diye var. Eğer bunları para vererek öğrenebilirsek eğer, fraksiyondan kimsenin bağış yapacağını sanmam. Sonuçta o parayla kendini geliştirebilecek. Bu daha çok hazıra konmak gibi bir şey oluyo. Hani tamam almak için para veriyoruz, bu parayı kazanmak için uğraşıyoruz ama, böyle bir durumda pp ve gp'nin neredeyse hiç önemi kalmıyo. O yüzden ben pek sıcak bakamadım bu eğitim sistemine.

Uzman timler konusunda da fikrimi belirtmiştim daha önceki mesajlarımda. Onun üstüne ekleyecek çok bir şey göremiyorum ben.
Resim

Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişi
Fraksiyon: Taiyou
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 72.500 Ryo
Prestij: Moumoku/6PP
Kullanılabilir GP: 35

Resim

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 8
Varlık: 2
Zeka: 8

Motivasyon
Ailesini Bulmak:
Herkes, ailesini ölmüş olarak görse bile Kita, ailesinin ölmediğini biliyordu. En azından abisinin ve annesinin. Onları bulmak için, gereken her şeyi yapacağına yemin etmişti. Ne olursa olsun, onları bulacaktı. En azından onlara ne olduğunu bulacaktı.
Beklenti:
Ailesinin ondan beklentilerini karşılamak ve bir gün onları bulduğunda hayal kırıklığına uğratmamak için, Altın Jenerasyonun Altın Kunoichisi olmaya çabalamaktadır.


Komplikasyon
-

Özellikler

Resim

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Suiton
Suiben
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Ushi mühründe bitirir. Mühürleri tamamlamasının ardından kullanıcı elini bir su kütlesinin içine sokar ve ardından suyun içinde avucunu yumruk haline getirecek şekilde sıkarak çeker. Bu sayede kullanıcı suyun içinden uzunluğu, kalınlığı, sağlamlığı chakrası ile oranlı olan bir kırbaç çıkarır. Bu kırbaç her ne kadar sudan oluşmuş olsa da hemen hemen katı bir cisim özelliği gösterir. Bu sayede hedefe fiziksel zarar verebileceği gibi onları bağlama gibi işlerde de bu kırbacı kullanabilir.

Heisashiki
Ninja gerekli el mühürlerini tamamladıktan sonra suyun altında nefes alma yetisini kazanır. Tekniği kullandıkça chakra harcar, ancak suyun altında nefes alması gerekmez ve boğulmaz. Ancak bu teknik ona suyun altında manevra kabiliyeti sağlamaz. Teknik maksimum 1 saat kadar açık kabilir, ardından kullanıcı nefes almak için suyun dışına çıkmalıdır.

Mizurappa
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Aldığı nefesi hızlı bir şekilde ağzından dışarıya veren kullanıcı bu sayede oldukça hızlı ilerleyen bir su kütlesini hedefine yollar. Kullanıcı chakrası ile suyun oluşturacağı zarar gücünü arttırabilir ve nefesini vermeye devam ettiği sürece su hedefe doğru ilerler.

Niji no Jutsu
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra yere büyük miktarlarda su kusmaya başlar. Bu su, toprak tarafından zor emilir ve ninja tarafından diğer suiton teknikleri için kullanılmaya uygundur. Kullanıcı istediği kadar su kusabilir, ancak ne kadar çok su çıkarmaya çalışırsa o kadar çok süre geçer. Ortalama bir shinobi, 5 saniyede, bir kaç suiton tekniği için gerekli suyu ortama boşaltmış olur. Tekniğin bir diğer formu olarak da, kullanıcı ağzından hemen hemen bir gülle boyutunda bir su kütlesi fırlatır. Bu su kütlesi çarptığı duvar benzeri dikey yüzeylerde kalır ve kullanıcının diğer teknikleri için zemin oluşturur. Rakibe fırlatılırsa herhangi bir etki yaratmaz.

Kasui no Jutsu
Ninja el mühürlerini tamamladıktan sonra bir su kütlesine odaklanır. Odaklandığı su kütlesinden aniden 20 santim boyutlarında delici, sudan oluşan dikenler belirir. Rakibin hareketlerini kısıtlar ve eğer üzerine basılırsa hasar verir. Tekniğin ardından kullanılan su kütlesi kaybolur.


Ninpou
Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.



Taijutsu


Genjutsu


Beceri Listesi


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Resim
Kullanıcı avatarı
Kita Usagi
 
Mesajlar: 39
Kayıt: 02 Tem 2016, 14:21

Re: Taiyou Toplantısı #1

Mesajgönderen Cynic tarih 06 Eyl 2016, 12:09

Konu biraz sapmaya başlamış, oradan ilerlerlemek yerine şimdilik konuyu kapatıyorum. Yoklamanın ardından yeni bir tartışma konusuyla devam edeceğiz, şimdilik örgütlenmenin belirli bir yapısı olmadığını varsayıyoruz. Bir sonraki yoklama döneminde buna odaklanacağız.

Katılanlara teşekkürler. Yoklamadan sonra PP ödüllerini dağıtacağız 8-)
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Önceki

Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron