Junshina Yubo

Moderatör: Game Master

Junshina Yubo

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 07 Eyl 2014, 22:12

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Boy: 186
Kilo: 80
Köy: Amegakure
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin



Portre
Görünüm: Resim

Başında köyünün aşırı yağmurunda ıslanmamak adına taktığı hasırdan örülmüş bir şapkası vardır. Kırmızı bir gömlek giyer ve genelde ayağına her ninjanın giydiği sandaletlerden takar. Kısa pantalonunun rengi değişse de modeli hep aynıdır. Cılız birisi olmasına rağmen şaşırtıcı derecede iyi bir fiziği vardır. Çok soğuk olduğunda üstüne bir cüppe atabilir.

Kişilik: Sessiz durmayı pek beceremeyen bir adamdır Yubo. Aklına bir soru takıldığında yada birisi hakkında birşey düşündüğünde eğer onu çok kırmayacaksa düşündüğünü, karşıdakinin yüzüne karşı direkt olarak söyleme taraftarıdır. İnsanların arkasından konuşmayı doğru bulmaz, bu bakımdan mert birisi olduğu çıkartılabilir. İşin rekabet kısmında ise kazanmak için çok şey yapabilir, buda hırslı bir insan olduğuna işarettir. Yine de görevlerini hakkıyla yerine getirmek için elinden geleni yapar, bu görevlerin kimin doğruları ile gerçekleşeceği büyük bir muammadır tabi ki... Sonuç olarak geveze ve soru sormaktan çekinmeyen bir adam olduğunu söyleyebiliriz Yubo' nun

Özgeçmiş: Sıradan bir Amegakureli olarak doğmuştur Yubo. Annesi onu doğurmamış deyim yerindeyse sıçmıştır. Toplamda 15 dakika süren doğum işlemi sonrasında tüm hastane mindfuck geçirmiş ve bu zavallı kadının hayvan penisli kocasının, karısının vajinasında yaptığı genişletmeyi hayretle kınamışlardır... Bu epik doğum hatırasından başka Yubo' nun tek farkı, küçükken Shinobi akademisine katılması ve ninja olmasıdır. Ninjalıkta Chunin rütbesine erişince de (ki bu ancak 20 yaşında olmuştur!) artık ailesinden ayrı yaşaması gerektiğini düşündüğünden ayrı bir eve çıkmıştır. Kaderin bir cilvesi olarak çıktığı bu evdeki iki arkadaşının da shinobi çıkması ile, her ne kadar kırık olsalar da hemencecik sıkı bir dostluk kurmuş ve onları oldukları gibi kabul etmiştir. Şimdilerde ise aynı şekilde yola devam etmektedirler...

Amaç: Yubo'nun pek bir amacı yoktur aslında. Arkadaşları ile vakit geçirmek, yağmurun altında yürümek ve yemek yemek gibi şeylerden zevk aldığından bunları devam ettirebildiği sürece amacını gerçekleştirmiş olur.

Eksiklikler: Takıntı (40GP): Yubo 2 çok yakın arkadaşı hakkında çok takıntılıdır. Bırakın fiziksel zarar almalarını, haklarında kötü bir söz söylenmesine bile dayanamaz. Çileden çıkar!



Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6

Kapalı konu
Kami Kaidan Kane ve Yashamaru ile birlikte başlamak istiyorum.
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

Re: Junshina Yubo

Mesajgönderen Cynic tarih 08 Eyl 2014, 17:38

Dezavantajlar hakkında uyarı;
Bir veya bir kaç tane dezavantaj almışsınız. Bunlar, karakterinizin RP'sine GM'ler tarafından aktif olarak karışılmasına ve düzenlenmesine yol açabilir. Ayrıca, karakteriniz ve hikayeniz sizin istemediğiniz noktalara varabilir. Karakterinize zorla bazı hamleler yaptırılabilir veya turunuz tamamen geçersiz sayılabilir. Eğer karakteriniz üzerinde tam kontrol istiyor ve dezavantajların size bir şey katmayacağını düşünüyorsanız, son kez karakter kartınızı düzenleyebilirsiniz. Eğer bunları kabul ediyorsanız, bu koşulları onayladığınıza dair mesaj atın, karakteriniz aktif edilecektir.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54

Re: Junshina Yubo

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 08 Eyl 2014, 18:12

Uyardığınız için teşekkür ederim. Hiç bir sakınca yoktur!
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41

Re: Junshina Yubo

Mesajgönderen Junshina Yubo tarih 29 Eyl 2014, 21:25

Kişilik Gelişimi
Yubo insan öldürmenin ne kadar kolay bir şey olduğunu gördüğü o günden beri artık ölüm konusuna çok daha hayretle bakmaya başlamıştır. Ölümden korkmaya falan başlamış değildir, zaten bu olgudan korkmaması gerektiğide ona akademide öğretilmiştir. Yubo bu işin neden bu kadar kolay olduğu konusunda şaşkındır aslen. İnsan öldürmenin vicdan azabı bir kaç hafta içerisinde üstünden uçup gidince Yubo' da bir nebze daha mantıklı düşünerek aslında zor olanın insan öldürmek değil, öldürdükten sonraki duyguları atlatmanın olduğuna karar vermiştir. Artık mesele ölüm ve benzeri temalar olduğunda ölme ihtimali olan kişiyi bu konu hakkında bilgilendirmeyi amaç edinmiştir, elbette içinde bulunduğu durum tam tersini gerektirmiyorsa! Ayrıca, bu olaydan sonra da Yashamaru' ya da mesafeli davranmaya başlamıştır bazen. Yashamaru' nun gözü karalığının önüne geçmek istemektedir...
Geçen yine satürndeyim...

Resim
Hari

Künye
İsim: Junshina Yubo
Yaş: 21
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 4 - Orta-Düşük Gelirli/10 şeklinde.

Profil

Güç: 3
Çeviklik: 3
Kondisyon: 5
Potansiyel: 7
Varlık: 6
Zeka: 6
Eksiklikler/Özürler: Takıntı(40GP)

Genjutsu

Taroubo: D-Rank 15GP (Disiplin)

Sanjakubo: D-Rank 15GP(Disiplin)

Ryuhoubo: D-Rank 15GP( Disiplin)

Haokibo: C-Rank: 15+20 GP (Disiplin)





Magen: Bunshin B-Rank (25GP)

Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Ayrıca, eğer kullanıcı yeterince yetenekliyse, klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel hasarlarda hedefin hissedeceği acı gerçektir, ancak yara almaz. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Jubaku Satsu B-Rank (25GP)

Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Rishuu C-Rank (15GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Teishi no Jutsu C-Rank (15GP)

Kullanıcı Hebi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.


Rakumei no Jutsu D-Rank (10GP)

Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.


Kuroshiki D-Rank (10GP)

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.



Beceri Listesi

Dudak Okuma X1: 3GP

Genjutsu: X3: beleş

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:

Şu anki alım gücü; 4 - Orta Düşük Gelirli/10



  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Pakedi, 3. Seviye, 6 puan
  • (İyi Kalite) Patlayıcı Parşömen Topu, 4. Seviye, 8 puan



Toplam:
14 puan

İşlemden sonraki alım gücü; 3 - Düşük Gelirli/6 Puan
Kullanıcı avatarı
Junshina Yubo
 
Mesajlar: 49
Kayıt: 07 Eyl 2014, 14:41


Dön Role Play Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron