Shizawa Tatane

Moderatör: Game Master

Shizawa Tatane

Mesajgönderen Shizawa Tatane tarih 22 Oca 2016, 22:38

Künye
İsim: Shizawa Tatane
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Boy: 179
Kilo: 62
Köy: Kusagakure
Element: Doton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin



Portre

Görünüm

Yaşıtlarından hayliyle uzun, sıska sayılabilecek biridir. Omzuna kadar epey kabarık/ yer yer dikenli beyaz saçları ve açık gri/yeşil arası gözleri vardır. Soluk, hasta gibi bir beyaz teni vardır.

Koyu yeşil, oldukça uzun kapüşonlu bir ceket giyer. Ceketin bittiği yer olan diz arkalarındaki kısmı, Tatane tarafından pürüzlü bir şekilde kesilmiştir. Ceketin sağ kısmında kırmızı kareler vardır ve bu kareler göğsünün oradan, omzuna ve kapüşonunun sağ tarafının bir kısmına kadar gitmektedir.

Ceketin içinde ise dümdüz bir t-shirt vardır, Tatane için anlamlı, diğerleri için ilginç bir sembol olan.

Altına ise simsiyah, düz bir pantolon giyen tatane, pantolonunu ortasında küçük bir kuru kafa bulunan kalın halkalı gümüş bir zincirle süsler.

Dirseğinin biraz önünden, bileğine kadar beyaz sargılar vardır. Bu sargılar bazen parmaklarını da sararken, bazen bilekte bitmektedir. Bunun sebebini, kendisi bile tam olarak bilmez.

Ayağındaki botlarıyla kılık kıyafetini tamamlayan Tatane'nin suratında, her zaman iyi mi yoksa kötü mü bilinmeyen bir gülümseme ya da ifade vardır. Suratsız olduğu, somurttuğu zamanlar nadirdir. Mimikler ve ifadelerle süslediği suratı, çoğu kimse için etkileyici denebilir.

Alın koruyucusunu, alnına takmaktan pek hoşlanmaz, bu yüzden sol koluna pazu bandı gibi bağlar. Ninja çantası, sağ bacağındadır.



Kişilik
Kişiliksiz haysiyetsiz oro. Öhü. Öhü. Tatane, nereden bakarsanız bakın, biraz.. Gariptir.. Hiçbir alanda tam bir gelişme sergilememiş olan Tatane, iş faule, kurnazlığa, sinsiliğe geldiğinde başı iple çekmektedir.

Realist bir yapıya sahiptir, denilebilir. Öncelik kendisindedir. Zekasını ve planlarını, genelde insanlara sataşmak için kullanır. İnsanlara zaaflarından saldırmak, sevmediği davranış bütünlerini ezberine almak ve zora gelip gelmemek fark etmeksizin bunu onların üzerinde kullanmak gibi özel bir hobisi, hatta uğraşı vardır. E zaten genel olarak da şiddet içeren davranışları ve “başbelası” tanımı ile bilinmektedir.

Vakti zamanında bir çok insana güvenmiş, onlardan çok şey beklemiş ve bağlanmıştır, fakat kazığın tadına bakınca bu insanlara güvenmemeye ve çoğuna saygı duymamaya kadar gitmiştir.

Tembel bir yanı vardır, öyle ki herhangi bir zamanda herhangi bir yerde uykusu olduğu hakkında söylenebilir ya da tam bir şey diyecekken üşenerek demeyebilir. Bu yüzden "Neyse"leri de meşhurdur.

Başta da dediğim gibi, normalde pek bir halt olmayan Tatane, iş kandırmacaya, hileye, yalan dolana ve birilerini incitmeye geldiğinde bir numaradır. İşlerini genelde hileyle çözmesinin bir sebebi de, kolay olandan hoşlanmasıdır.

Bunca olumsuz şeye rağmen, o aslında her hareketinin arkasında iyi bir moral barındırır. Demem o ki, bu kadar lanet biri olmasının sebebi intikam falan değildir. Yani kısmen değildir. Tüm olayların altından iyi bir şeyler çıkarabilmektedir. Bu da onu, alaycı kişiliğinin yanı sıra bazı durumlarda umursamaz olarak gösterebilmektedir.

İnsanlar onun gözünde puan kazanmalı değil puan düşmeli başlarlar. Ve birine dair hiç umudu kalmamışsa, bu onun ölmesiyle eşdeğerdir. Artık nefes alıyor olması Tatane için bir anlam ifade etmemektedir.

Rutinden nefret eder, monotonlonmuş hayattan kaçmak için bambaşka bakış açılarından olaylara yaklaşır, rol yapar, gider birilerine sataşıp kavga çıkarır, ama kesinlikle rutinden kaçmanın her seferinde bir yolunu bulur.

Nadiren de olsa, ciddi olduğu zamanlar vardır. İşte bu zamanlarda tam potansiyelli bir şeytana dönüşür, onu durdurmak neredeyse imkansız hale gelmiş demektir ki, şimdiye kadar da sadece bir kez kaşlarını çattığında durdurulabilmiştir.



Özgeçmiş

Varlıklı, seçkin bir ailenin kızının ve saygın bir shinobinin oğlu olmasına rağmen, pek de onlar gibi olmayan çocukları olarak hayata başlamıştır Tatane. Başta anne tarafı gibi bürokrat, aristokrat bir şahsiyet olarak yetiştirilme projesinin geri tepmesi üzerine, bu tehlikeli çocuğu nispeten daha az tehlikeli olsun diye shinobi yoluna sokmuştur ailesi. Shinobi mi? Tabii, seve seve. Öldürücü silahlar, öldürücü teknikler ve bol bol adrenalin barındırıyor, rutinden uzak. Tatane daha ne ister ki…

Okulun ilk günü, shinobi olacağım. Tanrım. Köyümün kahramanı olacağım, babam gibi güçlü kudretli olacağım. Hay babanın taşaklarına! Neyse. Tatane bunlardan çok daha farklı bir şekilde, oraya sadece shuriken ve kunai tesliminin verileceği an için gitmiştir. Ne yazık ki bu, eğitim veren dümbük tarafından kolaylıkla fark edilmiş ve ona bu ninja araçları başta tahsil edilmemiştir.


Sonra mı? “Neee yazıııık Ganeta-kun, ne demek sana zimmetlenmiş ninja ekipmanlarından parçalar eksik? Bunun faturasını kim verecek ha? Hayır hayır, ağlama, güçlü kal, bunun üstesinden gelebiliriz.” Akşamınaysa,“Oo, keskinmiş lan!”

Bir sürü problem ve dayılanmaya çalışan embesilleri dövmesi sonucu, bir süre sonra Tatane okuldan kopmuş ve dersleri kırmaya başlamıştır. Dersleri kırmaya başlamasının ailesiyle paylaşılması sonucuysa, bir ton azarlanması, babasının ona ailenin yüz karası olduğunu söylemesi, annesinin onu evladı olarak görmediğini belirtmesi ve üzerindeki ilginin, o beklenilen mükemmel çocuk imajının tamamen ortadan kaybolmasına sebep olmuştur.

Tatane açısından bakarsak, ailesinin iş gezileri yüzünden zaten ona ayırdığı zamanın iyice azalması ve ölmeleriyle sonuçlanmıştır. Ölmeleri dediysem, Tatane için yani. Daha açık bir şekilde;

“Anne, baba, adeta gözümün önünde çürüyorsunuz. Ölümünüzü izlemenin beni üzmesi gerekmez miydi? Baba, iskeletin çok çirkin. Yok oluyorsun.”

Ailesinden de ümidi kestikten sonra, yüksek derslerinin devamsızlığını nötrlemesiyle birlikte sonunda genin olmuştur. Genin takımında, diğer iki elemandan çok daha fazla göze batmıştır ve Sensei’sinin gözdesi olmaya çok yaklaşmıştır. Fakat, şöyle bir durum vardır ki, başarısızlıkları durumunda diğerlerinin üzerindeki kırıcı sözleri onları her görev sonunda shinobiliği henüz geninken bıraktırmaya kadar itiyordur.

Bunun üstüne, Tatane, üstün yetenekli bir baş belası olarak, Senseisinin onu harcayamaması sonucunda, güven verici sözlerle göreve teşvik edilmiş ve nispeten daha az sorun çıkarmıştır. Çünkü akademik başarısı, sosyal başarısının çok daha üstündedir. Ona dahi gözüyle bakılmakta, kendini verirse gayet başarılı olabileceğine inanılmaktadır. Bu durum, aslında hala böyledir. Onun liderlik potansiyelinden, ani plan değişikliklerinden, kritik düşünce kabiliyetinden ve pratik zekasından bahsedilip durulmaktadır. Fakat cümleler hep keşkeler ile bitmektedir.

Bir görevde, Senseileri grubu Tatane önderliğinde gönderir. Aklınca onları sınayacaktır, aklınca Tatane’ye liderlik yaptıracak, onun gerçekten başarılı bir ninja olduğunu gözüne gözüne sokacaktır. Sığır herif.

Özetlemek gerekirse, gruptaki diğer iki kişiden biri, Tatane sayesinde göt bela kurtulmuştur destek olarak Sensei bir anda orada bitmiştir. Şu Kami’nin hikmetine baksanıza! Sensei, tükenerekten yendiği bu düşman, yarı zafer yarı yenilgiyle savaşın son bulması. Tatane Özeti: Savaşın son bulması.

Savaş son bulduğunda, şenlikler başlar.

Tatane, yerde duran senseisinin başına gitmiştir. Kan revan içinde, gülümsemiş ve yardım elini uzatmıştır senseisine. Sensei elini kavramış, doğrulurken suratının ortasına Tatane’nin dizini yemiştir!

Noooluyoruz amına koyim, dediğiniz duymaz gibiyim. Zaten beklenilen olmuştur. Hali hazırda güçten kesilmiş senseisi bu diz darbesiyle sırtüstü yere yığılmıştır. Tatane ise üstüne çullanmış ve yumrukları bir bir saydırmaya başlamıştır.


"Kendinin." çat
"Bile" çat
"Zar zor" çat
"Yendiği" çat
"Adama" çat
"Nasıl" çat
"Üç tane" çat
"Götü boklu" çat
"Velet" çat
"Gönderirsin" çat
"Ahmak" çat

Hıncı geçtikten sonra ise Senseisinin üstünden kalkmış, gırtlağını temizleyip, üst başındaki tozu kanı eliyle silkelemiştir. Burnundan akan sili beyefendice silmiş ve konuşmaya başlamıştır.

“O çocuğun kanı senin ellerinde Sensei. O çocuğun hayalleri vardı, Senseee. Onun rüyaları, onun bir nindousu vardı, Sense. Hepsi, onunla birlikte bugün burada, silindi, Sense. Yazık oldu, sen de burada onunla birlikte öldün. Acınası bir hayat için nefes al, Sense. Yaşama sarıl, nefes al, nefes ver! İşte böyle! Hala yaşıyorsun, seni aciz haşere! Hala nefes alıyorsun Sense! Söylesene, alınbandındaki şanlı sembolden de mi utanmıyorsun? Sense! Bizden sonraki öğrencilerine de mi aynısını yaptıracaksın ha, Sense?”

Ne garip. Uzatmayıp, Himei’yi de alıp Sensei’yi orada kendiyle baş başa bırakmıştır Tatane. Geri dönüp, görev raporu verecektir ki, orada acımasız gerçekle karşılaşır. Senseileri, Tatane’nin Chuunin atanmasını sağlamış ve bu başarısız görevden de o sorumlu tutulmuştur.

“Sensei, sen de öldün.”

Senseileri sonrasında mesleği bırakmıştır ve epey uzunca bir süredir psikolojik destek almaktadır. Tatane, onu gerçekten diri diri gömmüştür.

Huh, Tatane’nin sonrasına gelecek olursak, Himei’ye az çok sahip çıkmaya başlamış, onun çocuk bakıcılığını yapmakla vaktini geçirmiştir. Shinobiliği o zamanlarda epey aksamış, köye bahaneler sunarak sürekli tek kalma fırsatı bulup gezmiş dolaşmış, bu sürede rütbe olarak da pek ilerleme kaydedememiştir. Uzun soluklu bir serüvenden döndüğünde, Himei’nin de artık Chuunin olduğunu öğrenmiştir.

Fakat, kişilik olarak hala kendisinin mükemmel bir ninja gereksinimlerine sahip olduğunu fark edememiştir, görevlerindeki başarı oranı epey yükselmiş olmasına karşın, kötü bir kişilik parçası olarak da hedef belirlemeye başlamıştır. Favori hedefini, favori avını belirleyip onun üstüne ayrı bir düşmek pahasına yapmayacağı çılgınlık kalmamıştır.

Shizawa Tatane, gerçekten, muhalif olunmaması gereken biri olarak, köy genelinde de az çok adını duyurmuştur.




Amaç

Tatane her ne kadar fark edemese de, kendisinden umudu kesmiş insanların karşısına onların ağzını açık bırakacak şekillerde çıkmayı hedeflemektedir. Favori hedef uğraşı hiçbir zaman bitmek tükenmek bilmemiş, favori hedefini bulup onu ölene dek her sabah intihar düşüncesiyle yataktan kaldırmak istemesi de ikincil bir hedefidir.

Bunun sebebiyse, kayda değer bir uğraş bulmak istemesidir Tatane’nin. Çünkü her ne kadar rutinden kaçsa da, bir süre sonra rutinden kaçmak için yaptığı eylemler de rutin olacaktır. Bu tür sorunların üstesinden gelmeninse, elbette bir yolunu bulacaktır!


Eksiklikler

Takıntı - Hedef

Aslında herkes hedefidir Tatane’nin. Fakat bu durum özeldir. Özellikle gözüne çarpmış birisi, ne yazık ki Tatane tarafından lanetlenmiş demektir. Onun zaafları, sorunları, eksileri, kısaca ona ait olumsuz her şey artık Tatane’nin en sevdiği şeyler listesindedir. Her an, her saniye, ona yapmak istediği şeyi düşünür ve fırsatını kollar. Öldürmek, genelde son ihtimal olsa da, kendi çapında verdiği cezalar ve aşırı sataşmalar hedefi kesinlikle bezdirmeye, yaşamdan soğutmaya yetmektedir.

Yalnız

Bunca sorundan, sorunluluktan sonra kimse Tatane’den yüzeysel ilişkilerin dışında bir şeyler beklemiyordu. Zaten olmadı da. Tatane, yalnız olmanın derinlemesine giden bir kazıktan çok daha iyi olduğunu düşünmeye başlamıştır.




Profil
Güç: 1
Çeviklik: 6
Kondisyon: 1
Potansiyel: 6
Varlık: 7
Zeka: 9
Tatane : Resim"Pardon bayım.. Şimdiki siz, sizden bir saniye önceki sizi tanısaydı, şu anki sizden bir saniye sonraki size ne olurdu acaba?"
Künye : İsim: Shizawa Tatane
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2- Fakir 10/10
Kullanılabilir GP: 40
Profil : Güç: 1
Çeviklik: 6
Kondisyon: 3
Potansiyel: 6
Varlık: 7
Zeka: 9
Eksiklik : Takıntı
Aslında herkes hedefidir Tatane’nin. Fakat bu durum özeldir. Özellikle gözüne çarpmış birisi, ne yazık ki Tatane tarafından lanetlenmiş demektir. Onun zaafları, sorunları, eksileri, kısaca ona ait olumsuz her şey artık Tatane’nin en sevdiği şeyler listesindedir. Her an, her saniye, ona yapmak istediği şeyi düşünür ve fırsatını kollar. Öldürmek, genelde son ihtimal olsa da, kendi çapında verdiği cezalar ve aşırı sataşmalar hedefi kesinlikle bezdirmeye, yaşamdan soğutmaya yetmektedir.
Yalnız
Bunca sorundan, sorunluluktan sonra kimse Tatane’den yüzeysel ilişkilerin dışında bir şeyler beklemiyordu. Zaten olmadı da. Tatane, yalnız olmanın derinlemesine giden bir kazıktan çok daha iyi olduğunu düşünmeye başlamıştır.
Ninjutsu : DOTON

Moguragakure no Jutsu
Orta seviyede bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı tekniği aktif eder. Kullanıcı teknik sayesinde yerde ancak bir vücudun sığabileceği kadar bir delik açar ve oradan yerin altına girer. Kullanıcının yerin altına girmesinin ardından ise bu delik kapanır ve kullanıcı tamamen yer altında kalır. Yer altında olan kullanıcı bu katmanda ilerleyerek kendini gizleyebilir. Öte yandan zemindeki hareketleri sezebilen kullanıcı sürpriz ataklar gerçekleştirme imkanına sahip olur. Kullanıcı yer altında istediği mesafede gidebilir ve istediği derinliğe inebilir. Ne var ki bunun sınırı da kullanıcının kullandığı chakra ile doğru orantılı olarak artmaktadır.

Tekkai
Kullanıcı elini sertçe yere vurur ve önüne doğru ilerleyip açılan bir yarık oluşturur. Bu yarık 15 metre kadar ilerler ve anında oluşur, çatlağın yoluna bulunan herkes dengesini kaybedip bir ayağını çatlağa düşürme tehlikesi ile karşı karşıya gelir. Hedeflerin dengesini bozmak veya bir bina katının zeminini parçalamak için kullanılır.

Doryuu Shiki
Kullanıcı ayağını yere vurur ve aniden 1.5 metre boyunda, 1 metre genişliğinde bir taş duvarı yerden hemen önünde olacak şekilde çıkartır. Bu, defansif bir tekniktir ve kullanıcı gelen Ninjutsu saldırılarından bu duvarın arkasına geçerek korunabilir. Duvar oldukça dayanıklıdır. Ayrıca, teknik hızlı çalıştığı için aşırı yakındaki kişilere de sürpriz bir saldırı yapılabilir.

Gansekikei no Jutsu
Kullanıcı ortalama bir el mührü dizisinin ardından iki elini de yere koyar ve chakrasını zemine verir. Ardından, kullanıcının arkasındaki zeminden fırlayan kayalar önündeki alanı bombalamaya başlar. Kayalar 1 metre genişliğindedir ve kullanıcı elini çekmediği sürece her saniye 1 tane kaya fırlatabilir. Bu, kullanıcının önündeki büyükçe bir alanda geniş çaplı bir yıkım gerçekleştirmesini sağlar.
Taijutsu : Suiseiki, D Rank
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede esneklik antremanları yaparak tekniğin ileri seviyeleri için temel oluşturur. Kullanıcı, hamleleri pek değişmese de, hissedilir bir şekilde hamlelerden kaçınma ve öngörü kabiliyeti kazanır.
Genjutsu : Rakumei no Jutsu
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.

Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
Ekipman : 3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Ryoushi Kyoukai - Kostüm & Maske
Tantou
Bağlılıklar : Kusagakure (Chuunin)
Ryoushi Kyoukai (Stratejist
Kullanıcı avatarı
Shizawa Tatane
 
Mesajlar: 47
Kayıt: 18 Oca 2016, 06:13

Re: Shizawa Tatane

Mesajgönderen Hestia tarih 30 Oca 2016, 22:42

Buradaysanız onaylıyorum.
Hestia
 

Re: Shizawa Tatane

Mesajgönderen Shizawa Tatane tarih 31 Oca 2016, 01:16

Buradayım senpai-sama-kun-chan.
Tatane : Resim"Pardon bayım.. Şimdiki siz, sizden bir saniye önceki sizi tanısaydı, şu anki sizden bir saniye sonraki size ne olurdu acaba?"
Künye : İsim: Shizawa Tatane
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C
Rütbe: Chuunin
Alım Gücü: 2- Fakir 10/10
Kullanılabilir GP: 40
Profil : Güç: 1
Çeviklik: 6
Kondisyon: 3
Potansiyel: 6
Varlık: 7
Zeka: 9
Eksiklik : Takıntı
Aslında herkes hedefidir Tatane’nin. Fakat bu durum özeldir. Özellikle gözüne çarpmış birisi, ne yazık ki Tatane tarafından lanetlenmiş demektir. Onun zaafları, sorunları, eksileri, kısaca ona ait olumsuz her şey artık Tatane’nin en sevdiği şeyler listesindedir. Her an, her saniye, ona yapmak istediği şeyi düşünür ve fırsatını kollar. Öldürmek, genelde son ihtimal olsa da, kendi çapında verdiği cezalar ve aşırı sataşmalar hedefi kesinlikle bezdirmeye, yaşamdan soğutmaya yetmektedir.
Yalnız
Bunca sorundan, sorunluluktan sonra kimse Tatane’den yüzeysel ilişkilerin dışında bir şeyler beklemiyordu. Zaten olmadı da. Tatane, yalnız olmanın derinlemesine giden bir kazıktan çok daha iyi olduğunu düşünmeye başlamıştır.
Ninjutsu : DOTON

Moguragakure no Jutsu
Orta seviyede bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı tekniği aktif eder. Kullanıcı teknik sayesinde yerde ancak bir vücudun sığabileceği kadar bir delik açar ve oradan yerin altına girer. Kullanıcının yerin altına girmesinin ardından ise bu delik kapanır ve kullanıcı tamamen yer altında kalır. Yer altında olan kullanıcı bu katmanda ilerleyerek kendini gizleyebilir. Öte yandan zemindeki hareketleri sezebilen kullanıcı sürpriz ataklar gerçekleştirme imkanına sahip olur. Kullanıcı yer altında istediği mesafede gidebilir ve istediği derinliğe inebilir. Ne var ki bunun sınırı da kullanıcının kullandığı chakra ile doğru orantılı olarak artmaktadır.

Tekkai
Kullanıcı elini sertçe yere vurur ve önüne doğru ilerleyip açılan bir yarık oluşturur. Bu yarık 15 metre kadar ilerler ve anında oluşur, çatlağın yoluna bulunan herkes dengesini kaybedip bir ayağını çatlağa düşürme tehlikesi ile karşı karşıya gelir. Hedeflerin dengesini bozmak veya bir bina katının zeminini parçalamak için kullanılır.

Doryuu Shiki
Kullanıcı ayağını yere vurur ve aniden 1.5 metre boyunda, 1 metre genişliğinde bir taş duvarı yerden hemen önünde olacak şekilde çıkartır. Bu, defansif bir tekniktir ve kullanıcı gelen Ninjutsu saldırılarından bu duvarın arkasına geçerek korunabilir. Duvar oldukça dayanıklıdır. Ayrıca, teknik hızlı çalıştığı için aşırı yakındaki kişilere de sürpriz bir saldırı yapılabilir.

Gansekikei no Jutsu
Kullanıcı ortalama bir el mührü dizisinin ardından iki elini de yere koyar ve chakrasını zemine verir. Ardından, kullanıcının arkasındaki zeminden fırlayan kayalar önündeki alanı bombalamaya başlar. Kayalar 1 metre genişliğindedir ve kullanıcı elini çekmediği sürece her saniye 1 tane kaya fırlatabilir. Bu, kullanıcının önündeki büyükçe bir alanda geniş çaplı bir yıkım gerçekleştirmesini sağlar.
Taijutsu : Suiseiki, D Rank
Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede esneklik antremanları yaparak tekniğin ileri seviyeleri için temel oluşturur. Kullanıcı, hamleleri pek değişmese de, hissedilir bir şekilde hamlelerden kaçınma ve öngörü kabiliyeti kazanır.
Genjutsu : Rakumei no Jutsu
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.

Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine yollayabilir. Mükemmel bir isabet oranına sahip olan bu kazıklar, hedeflerini ıskalasa bile yeni bir tanesi oluşup tekrar hedefine saldırır. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
Ekipman : 3 Kunai
5 Shuriken
5mt. Sentetik Misina
1 Patlayıcı Parşömen
2 Sis bombası
Ryoushi Kyoukai - Kostüm & Maske
Tantou
Bağlılıklar : Kusagakure (Chuunin)
Ryoushi Kyoukai (Stratejist
Kullanıcı avatarı
Shizawa Tatane
 
Mesajlar: 47
Kayıt: 18 Oca 2016, 06:13

Re: Shizawa Tatane

Mesajgönderen Cynic tarih 31 Oca 2016, 03:26

Onaylandı.
Kullanıcı avatarı
Cynic
Beholder
Beholder
 
Mesajlar: 759
Kayıt: 19 Tem 2014, 21:54


Dön Karakter Arşivleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron